Dat is de grootst mogelijke cheat in het spelquote:Op maandag 4 juli 2011 17:24 schreef Sejt het volgende:
Het enige wat ik doe is sporadisch een wedstrijd opnieuw starten (I know)
Vooral als ik 's avonds gefrustreerd een wedstrijd verlies die ik écht niet kan verliezen!
Dat zou ik nou nooit doen. Dat maakt het spel alleen maar minder realistisch.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:24 schreef Sejt het volgende:
Vooral als ik 's avonds gefrustreerd een wedstrijd verlies die ik écht niet kan verliezen!
Uh, nee hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 17:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is de grootst mogelijke cheat in het spel
Heel. heel af en toe doe ik dat ook al is het al zo'n 3 maanden geleden dat ik dat ook echt gedaan heb.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:24 schreef Sejt het volgende:
Precies, dat bedoel ik ook.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel. heel af en toe doe ik dat ook al is het al zo'n 3 maanden geleden dat ik dat ook echt gedaan heb.
Soms heb je om 11 uur s'avonds van die buien he.
Niet helemaal waar. HEt doel van de game is om een succesvol team te creeeren. Dat doe je inderdaad door een goede tactiek te maken/vinden, maar ook door de juiste spelers te kopen, een goede staff op te zetten, je board tevreden te houden door goed met geld om te gaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:52 schreef VonHinten het volgende:
Waarom ik zo tegen tactieken downloaden ben...? Kom op, het DOEL van het spel is het creeren van een tactiek en het neerzetten van spelers op de goede plaats binnen deze tactiek. Als je tactieken gaat downloaden (met precies de goede instellingen en aanwijzingen wat voor soort spelers je per positie moet neerzetten), wat is dan nog je eigen inbreng als manager? Dan kun je het spel net zo goed FM Scout of FM Spelersmakelaar noemen, aangezien je dan alleen nog maar spelers hoeft aan te trekken.
Er zijn geen levels of eindbazen in FM, maar ik zie het als een vorm van 'het spel niet op eigen kracht en inzicht kunnen spelen'. Je hebt hulp van buitenaf (van buiten het spel - en DAT maakt het anders dan player masking uitzetten, omdat dit een ingame feature is die ook nog eens later geintroduceerd is door de makers van FM) en vandaar mijn vergelijking met aimbots.
En waarom zou een programma installeren dat automatisch de beste wonderkids opspoort anders zijn dan perfect getweakte tactics downloaden? Beiden zijn externe hulpmiddelen die je team beter laten functioneren zonder dat je er skills voor hoeft te hebben. Ergo, cheaten.
creativity passing positioning ook niet vergetenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:37 schreef Burrito het volgende:
Hoe haal ik het meeste uit de speler? Ik train hem nu extra op "Composure"
[ link | afbeelding ]
Ik zit nog in het eerste seizoen, en AZ doet het heel goed:P,quote:Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Flink aan het inkopen met AZ voor seizoen 11-12.
Strootman (Utrecht)
Nuytinck (NEC)
Legaere (Anderlecht)
Allemaal spelers voor de basis eventueel. Heb helaas geen EC gehaald, 11e geworden in eerste seizoen(triest).
Nu nog een goede spits of twee.
Dit.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je je druk maken over hoe iemand anders een game speelt![]()
Ik krijg thuis gewoon TE vaak klop.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:14 schreef OreO het volgende:
[..]
Ik zit nog in het eerste seizoen, en AZ doet het heel goed:P,
Heeft iemand hier trouwens nog goede ervaringen met castillon van ajax gehad?
Denk dat het niet met druk maken te maken heeft, maar patsen met een kampioenschap of CL winst kan iedereen door 5x een wedstrijd overnieuw te spelenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je je druk maken over hoe iemand anders een game speelt![]()
slechte verdedigers?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik krijg thuis gewoon TE vaak klop.
Of het aan het maximaal brede speelveld ligt ofzo....
Ik speel met ongeveer 2-3 teams per FM uitgave. FM2011 heb ik met Espanyol gespeeld (acht seizoenen, toen foutmelding die me savegame verneukte) en met Palermo (tien seizoenen, rek was uit de game, te vaak kampioen geworden, geen enkele uitdaging meer). Nu speel ik weer FM2010 en ben in mijn tweede seizoen met Sochaux (Franse competitie). Ik switch ook nooit van club tijdens een game.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:37 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. HEt doel van de game is om een succesvol team te creeeren. Dat doe je inderdaad door een goede tactiek te maken/vinden, maar ook door de juiste spelers te kopen, een goede staff op te zetten, je board tevreden te houden door goed met geld om te gaan.
De eerste twee kan je allebei omzeilen door spelers en staff op te pikken in fora die je leest. HEt gebruiken van programma's buiten FM om, dan is dat ook cheaten.
En ook het herladen van spellen of opnieuw starten van games zie ik als cheaten. Oh ik red het niet de eerste keer, dan maar opnieuw beginnen.
Hoeveel games heb jij al gestart als ik vragen mag?
Ik ook niet, begin een game met een bepaald team en ga dan net zo lang door tot ik het zat ben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:11 schreef VonHinten het volgende:
Ik switch ook nooit van club tijdens een game.
Moisander, Klavan, Marcellis en Moreno zijn toch vrij aardige verdedigers voor AZ......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |