de fours of july was al zo tenenkrommendquote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
Hij begint meteen al met het verkeerd uitspreken van de eerste naam: de dochter van Marcello Mastroianni en Mastroinni zoals Smeets er van maakte.
Er bestaan ook mensen die niet zo in sport geïnteresseerd zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef sjeeledrees het volgende:
die correspondent komt echt onder een steen vandaan
Lekker belangrijk allemaal. Van Nieuwkerk zegt Bereck Obemma, Van den Brink heeft een spraakgebrek, zo heeft iedereen wel wat. Kijk gewoon naar een leuk programma en ga niet iedere misser van Mart onder een vergrootglas leggen. Ik garandeer je dat je dan een stuk rustiger leven zal hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
de fours of july was al zo tenenkrommend
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:10 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Lekker belangrijk allemaal. Van Nieuwkerk zegt Bereck Obemma, Van den Brink heeft een spraakgebrek, zo heeft iedereen wel wat. Kijk gewoon naar een leuk programma en ga niet iedere misser van Mart onder een vergrootglas leggen. Ik garandeer je dat je dan een stuk rustiger leven zal hebben.
Wat zouden we toch zonder zoveel wijsheid moeten doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:10 schreef JimboSlice het volgende:
Lekker belangrijk allemaal. Van Nieuwkerk zegt Bereck Obemma, Van den Brink heeft een spraakgebrek, zo heeft iedereen wel wat. Kijk gewoon naar een leuk programma en ga niet iedere misser van Mart onder een vergrootglas leggen. Ik garandeer je dat je dan een stuk rustiger leven zal hebben.
Het is een echte kennert na 3 dagenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef sjeeledrees het volgende:
Zo zo, Waterreus mag "Sebas" zeggen....
twitter:LeTourAvecUBF twitterde op maandag 04-07-2011 om 18:06:25De effectenmicrofoon voor vandaag! http://t.co/G29E73F reageer retweet
Was toch een keeper?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:13 schreef Snuf. het volgende:
Waterreus heeft toch zelf toch ook een hele tijd gefietst?
Ja maar daarvoor heeft ie gefietst tot hij ging keepen (op 18 jarige leeftijd dacht ik maar dat weet ik niet zeker)quote:
Als pubertje amateurwedstrijdjes gereden in Limburg.quote:
Jij zou hem wel herkennen?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:15 schreef TUFKAL het volgende:
"Maar als hij in de Kalverstraat loopt, weet niemand wie Jérôme Coppel is"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |