Spannund :$quote:Op maandag 4 juli 2011 12:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nog tot 3 uur met Jordy gewhatsappt. :$
larpen?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:39 schreef Mr.DD het volgende:
Iets zegt me dat ik de hele dag achter de computer ga doorbrengen vandaag.En morgen is alleen maar sportschoenen kopen en fysio bezoeken en arpen en dan weer twee dagen niet kunnen lopen
Spontane depressiviteit op de maandagmiddag.
Arpen. Met elektrische schokken en voorbij je pijngrens gaan en dan sporten en dan spierpijn voor 2-3 dagen, waardoor je niet kan lopen.quote:
Zie die fipo tan.quote:
Ieuwwuwwu. Pijnlijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Arpen. Met elektrische schokken en voorbij je pijngrens gaan en dan sporten en dan spierpijn voor 2-3 dagen, waardoor je niet kan lopen.
Want?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Arpen. Met elektrische schokken en voorbij je pijngrens gaan en dan sporten en dan spierpijn voor 2-3 dagen, waardoor je niet kan lopen.
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boh mn tosti was heerlijk goudbruin, lekker knapperig. Het is dat ik hem op gegeten heb, anders zou ik er de liefde mee bedrijven.
Masochistquote:Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik kan al 5 jaar niet sporten door falende knieën.quote:
Ik ben die daar rechts.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
fakking vet ouwe
Ah op die manier,quote:Op maandag 4 juli 2011 12:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik kan al 5 jaar niet sporten door falende knieën.
[..]
Ik ben die daar rechts.
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
http://www.spotzz.nl/profile/hansi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |