Dit plaatje zag ik ook, maar Ticker heeft hem hier eerder geplaatst.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:30 schreef Ticker het volgende:
So we are talking about the one son of god dying (saturn) and the coming of the new son of god (our present sun)
Het is een 'tunnel'.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:02 schreef WSquater het volgende:
Als dat een alziend oog is, dan heeft het een probleem. Je hebt twee ogen nodig om diepte te kunnen zien
Dit zijn niet de echte kleuren van deze wolkquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:20 schreef heartz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit 'oog' zou in oude tijden met het blote oog te zien zijn.
Hierover zal ik nog wat meer info zoeken voor je.
Met de kleuren gespeeld?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:55 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Dit zijn niet de echte kleuren van deze wolk
om deze objecten duidelijker te kunnen zien wordt met de kleuren gespeeld
Alle foto's van nevels die je normaal ziet zijn false-color image's omdat als we naar de normale foto zouden kijken er weinig interessants te zien is voor onderzoekers en mensen die van mooie plaatsjes houdenquote:
De kleuren zijn wat bijgesteld.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:04 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Alle foto's van nevels die je normaal ziet zijn false-color image's omdat als we naar de normale foto zouden kijken er weinig interessants te zien is voor onderzoekers en mensen die van mooie plaatsjes houden
geen flauw idee welke kleuren je zou zien want het origineel is een compositie van zwart wit afbeeldingenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:02 schreef heartz het volgende:
[..]
De kleuren zijn wat bijgesteld.
Kan je uitleggen op watvoor wijze het in deze is toegepast?
En welke kleuren zou je zien met het blote oog?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:46 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
geen flauw idee welke kleuren je zou zien want het origineel is een compositie van zwart wit afbeeldingen![]()
http://www.epicidiot.com/evo_cre/eye_of_god.htm
[ afbeelding ]
en in de link staat ook nog en foto door een andere telescoop
Ik lees hier dat de Hubble alleen zwart- wit (of grijze) foto's neemt. Het fotografeert geen natuurlijke kleuren? De kleur is volgens mij alleen verbeterd, dus bijgesteld.quote:This is the original black and white composite of "The Eye of God" before enhancing. It is composed of multiple images from Hubble tiled together. These were then combined with ground-based photos and then color enhanced.
Hubble doesn't take color images. It records images in shades of gray. It doesn't have "natural color" cameras.
Helemaal verzegeld in ons officiele rijbewijs, maar (nog) niet in de officiele reisdocumenten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef pindaplukker het volgende:
Moet je eens voor de grap je rijbewijs schuin in het licht houden.
Dan zie je ook een piramide met een oog erop
Daarmee doelde hij op de aanslag in de kelder van de WTC in 1993quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:07 schreef heartz het volgende:
'Time to get payed, blow up like the world trade'.
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef Syd het volgende:
[..]
Daarmee doelde hij op de aanslag in de kelder van de WTC in 1993
Die filmpjes heb ik ook zitten kijken, wat een hoop BS. Zelfs Chuck Palahniuk zou in on it zijn. En Disney cartoons. Ze roepen immers iets over torens. Onomstotelijk bewijs!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 03:28 schreef computerprobleem het volgende:
En dit is gewoon verder onzin. Vooral met dat filmpje met 9/11 enz.
In meer dan 10 dingen die laten zien worden, gaat het gewoon om aftellen of zo waarbij ze het stop zetten.
Ik maak duidelijk een opmerking welke ik vrij duidelijk vind.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:28 schreef computerprobleem het volgende:
Als WTC een inside job was... wie hebben zich dan vrijwillig opgegeven om zelfmoord te plegen door in die vliegtuigen te stappen en tegen die torens te vliegen? Vind het maar een rare theorie.
En dit is gewoon verder onzin. Vooral met dat filmpje met 9/11 enz.
In meer dan 10 dingen die laten zien worden, gaat het gewoon om aftellen of zo waarbij ze het stop zetten.
Dat bedoelde ik eigenlijk niet mn vorige postquote:Op maandag 18 juli 2011 11:39 schreef Syd het volgende:
[..]
Is toch echt gebeurt of denk je dat het special effects waren ?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |