abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99013217
Hallo ik zie echt overal van dat soort symbolen, zelfs in Spongebob Squarepants. :')
En mijn vraag is: waarom?

Ik snap het echt niet ik wil niet gelijk een Illuminati iets ontketenen want dat bestaat alleen maar uit
halve waarheden en onzin. Maar die piramides de hele tijd vind ik eigenlijk best wel raar. Is het niet iets wat met welzijn te maken heeft?

Laatste heeft niks te maken met het piramide. :')
pi_99013242
Perrongeluk een bericht ingevoerd.
  maandag 4 juli 2011 @ 10:23:36 #3
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_99013390
je ziet ze overal?

dus ook in je kamer? op je werk? op de wc?
pi_99013455
en op Dollar-biljetten..

Is het werk van de vrijmetselaars?
pi_99013476
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:23 schreef zyntex het volgende:
je ziet ze overal?

dus ook in je kamer? op je werk? op de wc?
Een keer op mijn werk op de verpakking van een PC ventilator.
pi_99013987
Dat spongebob figuurtje is een zeester, die ver-menselijkt is. Niks raars aan of iets dat met de illuminati te maken heeft, volgens mij.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
  maandag 4 juli 2011 @ 10:52:10 #7
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_99014061
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:49 schreef Maurice76 het volgende:
Dat spongebob figuurtje is een zeester, die ver-menselijkt is. Niks raars aan
_O-
pi_99062351
TS kijkt alleen maar tekenfilms?
pi_99062965
Volgens mij gaan steeds meer tekenfilm-makers zulke boodschappen in hun cartoons stoppen, omdat er nu eenmaal veel vraag naar is.

vooral het idee dat er mensen zijn die de hele dag bezig zijn screenshots te nemen en die cartoons uit te pluizen is iets wat de makers natuurlijk graag willen belonen, het zou juist doodzonde zijn als ze nalaten en paar pyramides met ogen erin te stoppen; zitten die mensen helemaal voor niks die cartoons uit te pluizen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_99068758
1] Het is een van de meest bekendste symbolen die ook nog eens het meest tot de verbeelding spreken. logisch dus dat het veelvuldig gebruikt wordt.

2] tekenaars etc gebruiken vaak eindeloos dezelfde truukjes, copieeren elkaar. vullen gaten op met steeds dezelfde dingen omdat er toch niemand op let en het niets toevoegd aan wat ze presenteren. (ben zelf tekenaar/schilder/whatever, dus weet hoe dezelfde truukjes zich blijven herhalen)

3] als je ergens op gaat letten ga je het steeds vaker zien, omdat je er op let.
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2011 @ 16:37:44 #11
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_99070402
Als je een bepaald getal in je hoofd hebt zie je het ook overal terug, ik zie 538 en 68 overal. laat staan 1337
:')
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:06:26 #12
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99077144
Moet je deze maar ff kijke :P

Volg je hart, gebruik je verstand.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:07:22 #13
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99077178
Ik vind die van de Simpsons wel sterk, met die dollars erbij... :P
En die van Terminator eigenlijk ook wel 'Caution 9-11'
Met die 'line' van van Biggie maakt ie hem nog sterker:
'Time to get payed, blow up like the world trade'. :P
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2011 @ 21:22:23 #14
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_99127232
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:33 schreef RM-rf het volgende:
Volgens mij gaan steeds meer tekenfilm-makers zulke boodschappen in hun cartoons stoppen, omdat er nu eenmaal veel vraag naar is.

vooral het idee dat er mensen zijn die de hele dag bezig zijn screenshots te nemen en die cartoons uit te pluizen is iets wat de makers natuurlijk graag willen belonen, het zou juist doodzonde zijn als ze nalaten en paar pyramides met ogen erin te stoppen; zitten die mensen helemaal voor niks die cartoons uit te pluizen.
Wat een ongelooflijke lulpost.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:47:46 #15
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_99406071
Het alziend oog komt uit het oude Egypte. Het is ookwel, het oog van Horus wat er werd uitgetoverd door Seth omdat ze ruzie hadden over de dood van Osiris(zijn vader) en Horus Seth een lesje wilde leren. Het schijnt, vooral in de Egyptische mythologie dat het oog geluk brengt.

Persoonlijk denk ik dat er een "kracht" hier op aarde is die alles ziet, maar dat dat niet de illuminatie zijn. Echter de kracht van het oog kan doorgegeven worden aan alle lagen van de pyramide, waar ook weer een hele hoop van is afgeleid. Ik denk namelijk dat degene die hun ogen dichthouden/het minst weten onderin de pyramide zitten en naarmate je hoger komt er juist minder mensen weten van "de geheimen". I.m.o. kun je echter ook de hele boel omdraaien. Daar komt dan ook het hoopje zand uit de zandloper vandaan(twee driehoekjes), de zandloper draai je ook om. Het is een kwestie van tijd wanneer het zand "omgedraaid" is. Dit alles gaat zo voor een eeuwigheid door.
pi_99407462
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:22 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijke lulpost.
prima als je dat van mening bent, maar ik neem aan dat je het niet met argumenten kunt weerleggen als je het houd bij zulk een goedkope en slappe flame op mn persoon?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:36:00 #17
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_99407678
true
  woensdag 13 juli 2011 @ 13:21:09 #18
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99409493
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:47 schreef Spellmeista het volgende:
Het alziend oog komt uit het oude Egypte. Het is ookwel, het oog van Horus wat er werd uitgetoverd door Seth omdat ze ruzie hadden over de dood van Osiris(zijn vader) en Horus Seth een lesje wilde leren. Het schijnt, vooral in de Egyptische mythologie dat het oog geluk brengt.

Persoonlijk denk ik dat er een "kracht" hier op aarde is die alles ziet, maar dat dat niet de illuminatie zijn. Echter de kracht van het oog kan doorgegeven worden aan alle lagen van de pyramide, waar ook weer een hele hoop van is afgeleid. Ik denk namelijk dat degene die hun ogen dichthouden/het minst weten onderin de pyramide zitten en naarmate je hoger komt er juist minder mensen weten van "de geheimen". I.m.o. kun je echter ook de hele boel omdraaien. Daar komt dan ook het hoopje zand uit de zandloper vandaan(twee driehoekjes), de zandloper draai je ook om. Het is een kwestie van tijd wanneer het zand "omgedraaid" is. Dit alles gaat zo voor een eeuwigheid door.
Het 'oog' zou in oude tijden te zien zijn vanaf de aarde in het universum.
(Net als hoe we de maan zien)
De standen zouden anders zijn.

Dit kan ik niet bevestigen.
  woensdag 13 juli 2011 @ 13:28:49 #19
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_99409807
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:21 schreef heartz het volgende:

[..]

Het 'oog' zou in oude tijden te zien zijn vanaf de aarde in het universum.
(Net als hoe we de maan zien)
De standen zouden anders zijn.

Dit kan ik niet bevestigen.
Dat is ook een mogelijkheid(ik had er echter nog niet van gehoord), maar het klinkt dan wat meer creatiever en wat "losser" allemaal..

Heb je geen google linkjes ofzo? Zou ik namelijk ook wel interessant vinden om wat over te lezen..
  woensdag 13 juli 2011 @ 15:57:23 #20
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99415525
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:28 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Dat is ook een mogelijkheid(ik had er echter nog niet van gehoord), maar het klinkt dan wat meer creatiever en wat "losser" allemaal..

Heb je geen google linkjes ofzo? Zou ik namelijk ook wel interessant vinden om wat over te lezen..
Ik ga voor je zoeken.
Voor het weekend lukt wel.
Maar dan kom je soms op nibiru achtige sites, ik geloof daar zelf niet alles van, maar er staat wel eens boeiende info.

Ik was bezig met archa noa, het verhaal luidt dat er in de oude tijd een overgang saturnus zon is geweest. En dat het ark des verbonds hier mee te maken zou hebben.
De zon zou niet zodanig de aarde beinvloeden als nu, saturnus zou invloed hebben gehad op de atmosfeer van de aarde.... En het zicht van het universum zou dus anders geweest zijn dan nu, het 'oog' zou vanuit de ruimte zichtbaar zijn geweest voor mensen.
Klinkt misschien wat vreemd :P

Ik was al bezig op de ark van noach in FL. Maar ben er zeker nog niet uit :P
  woensdag 13 juli 2011 @ 16:20:36 #21
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99416346
quote:
Het oog van god
De Hubble Telescoop heeft ergens ver weg in de ruimte een sterrenwolk gefotografeerd die verdacht veel lijkt op een oog: het oog van god.

Waar of niet waar?
Waar. Het betreft hier inderdaad een (compositie-)foto die de Hubble telescoop gemaakt heeft. Er is niet gephotoshopt met de foto. Nouja: amper. Her en der zijn wat kleuren bijgesteld.

Veel gelovigen zien op de foto 'het oog van god'. Wetenschappers en astronomen bekijken de foto wat nuchterder. Zij zien de Helix Nebula; door astronomen omschreven als een biljard kilometer lange tunnel van gloeiend hete gassen. De Helix Nebula is te vinden in het sterrenbeeld aquarius en is 450 lichtjaar verwijderd van onze eigen zon.

De foto verscheen in mei 2003 op de website van de Nasa als 'Foto van de dag'. Sindsdien is de foto op duizenden websites te vinden.

Op deze pagina kun je de foto downloaden als wallpaper. Je vindt er ook achtergrondinformatie over de Helix Nebula en de Hubble telescoop.
http://www.broodjeaap.nl/oogvangod.html

Dit 'oog' zou in oude tijden met het blote oog te zien zijn.
Hierover zal ik nog wat meer info zoeken voor je.
  woensdag 13 juli 2011 @ 16:26:57 #22
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:25:01 #23
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99432068
quote:
Ojo de Dios (Oog van God)

Het oog van God wordt al sinds honderden jaren gemaakt door de indianen van Mexico en Midden- en Zuid-Amerika. De diamantvorm in het midden symboliseert het Oog van God. De kleurige randen om de diamant zijn bedoeld om de wijsheid en het licht te laten zien dat uit het oog straalt.
http://www.ontdekmexico.com/Kunst.htm
quote:
Alziend oog binnen het Christendom
Binnen het Christendom komt het alziend oog voor als een verwijzing naar het oog van God dat waakt over de mensheid. Zie hiervoor: Voorzienigheid Gods.
Alziend oog binnen de Vrijmetselarij
Vrijmetselaarswerkplaats met boven de stoel van de Achtbare Meester (uitgevoerd met winkelhaak) een Alziend Oog.
Binnen de vrijmetselarij wordt het alziend oog in de regel afgebeeld op een driehoek van goud (kleur) en moet tijdens de tempelloge verlicht worden.[1] Het hangt in alle tempels van vrijmetselaarsloges aan de wand tegenover de ingang, in wat symbolisch als het oosten wordt aangeduid.[2] In alle Nederlandse vrijmetselaarsrituelen tijdens de tempelloges (open loges) is het alziend oog aanwezig.[2] (Bij de opening en sluiting van de tempelloge wordt het alziend oog respectievelijk verlicht en gedoofd.[1] Dit is een vereiste[1] in het ritueel en symboliseert het hogere.)
Controverse
Het gebruik van het alziend oog wordt vanuit een stroming binnen de vrijmetselarij afgedaan als niet-authentiek; het alziend oog zou slechts ter decoratie dienen en niet in de rituele teksten besproken worden.[3] Het verlichten van het oog[4][5] kan als een rituele handeling worden gezien, waardoor het alziend oog deel uitmaakt van de moderne vrijmetselaarsritus.
Ook op het aan de vrijmetselarij gerelateerde wachthuisje "Het wakend oog" op Terschelling komt een alziend oog voor.

Alziend oog binnen de Illuminati
Illuminati bedenker Adam Weishaupt heeft dit symbool uit de oudheid "geleend" om zijn geheime sekte mystiek mee te geven[bron?]. In 1785 werd de Illuminati door de regering van Beieren verboden.
Connotatie van Alziend oog
Het wordt heden ten dage soms ook gezien als symbool voor geheime genootschappen die zich bezig zouden houden met infiltratie van regeringen en de financiële wereldtop, met als doel het stichten van een wereldregering, de zogenaamde New World Order.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alziend_oog

[quote]
En de griekse dichter Aischylos ziet in de zon het alziend oog van god Helios.
De profeten van het Oude Verbond zijn evenzeer geboeid door de tekenwaarde van het oog.
http://users.skynet.be/religie_info_site/symbolen/Oog.html
quote:
De Haïtiaanse, heksen-, voodoo-, obeah en indiaanse mystieke tradities hebben allemaal de symboliek van het 'alziende oog' of het 'derde oog' geërfd.
Ook komen hiërogliefen nog vaak voor bij heksen en andere oude magie.

Samen met het Sumerisch, het proto-Elamitisch, het Hethitisch, het proto-Indisch en het Chinees behoren het Egyptische en het Minoïsche schrift van Kreta tot de zeven oudste oosterse, volledig uitgebouwde schriftstelsels. Met de Hiërogliefen hebben de Egyptenaren misschien wel het aantrekkelijkste schrift ter wereld voortgebracht.
http://hierogliefen.web-l(...)het_heden/index.html
quote:
Boze Oog - Midden Oosten - Turkije
Nazar Boncugu, zo wordt het blauwe oog ook wel genoemd dat je niet alleen in alle
Turkse souvenirsshops ziet, maar ook bij veel Turken zelf. Het blauwe oog is de tegenhanger
van het oog van Horus, het boze oog, en men gelooft dat het blauwe oog alle slechte energie
van het boze oog absorbeert of zelfs terugstuurt naar degene die je dit ongeluk aan wou doen.
Het beschermt je dus tegen het kwaad. Het geloof hierin gaat terug naar de tijd voor Christus.
Zo kun je in het Oude Testament van de Bijbel al een verwijzing lezen naar het boze oog.
Misschien kan het teruggevoerd worden naar geloven van de oude Egyptenaren of Samarianen.
Vooral mensen rond de Middellandse Zee geloven in het boze oog, maar met name in
Turkije vind je het beschermende blauwe oog, de nazar boncugu, zo veel terug in sieraden
of sleutelhangers.

Oog van Horus - Midden Oosten - Egypte
Het Oog van Horus is een veelvoorkomend symbool op graftomben en sarcofagen uit het oude Egypte.
Over de herkomst van het Oog van Horus bestaan twee verhalen. Een vertelt over Horus die
de zoon was van de Egyptische koning Osiris. Horus had ruzie met zijn broer over de troonopvolging.
Horus verloor tijdens deze ruzie zijn oog. De goden hielpen Horus omdat hij de rechtmatige
troonopvolger was. De rest van zijn leven werd Horus begeleid door de slangenkoning Uraeus
die zijn oogwond bedekte. Een ander verhaal is wat minder kleurrijk en gaat ervan uit dat het oog,
een oog is van een valk. Ook de valk is een belangrijk figuur voor de oude Egyptenaren.
Ongeacht de herkomst wordt het symbool nog altijd beschouwd als een belangrijke beschermer tegen
het kwaad en is de bron van de vele andere ogen die nu voorkomen in het MiddenOosten en Turkije.
http://www.eenbeetjegeluk(...)lukssymbolen&lang=NL
quote:
De beschrijvingen door de oude volken van hemelingen en de Bijbelse weergave van demonen verschillen nauwelijks van elkaar. Satan blijkt grote horden intelligente soms op mensen gelijkende wezens ter beschikking te hebben. Zij manifesteerden/manifesteren zich op aarde in verschillende soorten ruimteschepen zoals uit de beschrijvingen door de jaren heen valt op te maken. Alle oude volkeren op aarde vertellen over hun wolkenverschijningen, over hun vliegende toestellen en de oorlogen die zij onderling zowel in de hemel als op aarde uitvochten. Schitterende schelpen vliegen over de aarde in de Mongoolse, Chinese, Japanse en Indiase overleveringen. Gouden barken en Dondervogels vlogen boven Noord en Zuid Amerika en zogenaamde valse sterren werden overal op aarde gezien als de brengers van dood en verderf. Als men deze mythen onbevooroordeeld aanschouwd dan ontdekt men een reëel reconstrueerbaar gebeuren.

De indianen van Canada en Noord Amerika bewaren ook talloze herinneringen aan wezens die van de ‘sterren’ kwamen. Zo vertellen de Haiden-indianen op de Koningin-Charlotte eilanden in Canada, dat er eens in een ver verleden grote wijze mannen van de sterren kwamen op grote vurige borden. De Navajos vertellen over wezens die uit de hemel kwamen. De Sioux-indianen vertellen ‘dat vele manen her in het verleden van hun voorvaderen’ een groot wiel uit de hemel neerdaalde. Het straalde als vuur en vanuit de naaf schitterde het als sterren. De winden waaiden angstwekkend toen het machtige wiel op de Medicijnberg neerdaalde. Doodsbang renden de dorpsbewoners weg. Toen ze op een flinke afstand waren en omkeken, steeg het wiel weer op- als een wilde eend uit het struikgewas- er werd nimmer meer gezien. De indianen van de Noordwestkust kennen verhalen over enorme vliegende machines die onder water verbleven. De Tootoosh indianen bezitten overleveringen over wezens die in machtige Dondervogels naar de aarde kwamen. Dezelfde verhalen komen ook voor in oude Arabische teksten en bij de Maori’s in Nieuw Zeeland.

De Hopi-indianen die heden ten dage nog leven in het zuidwesten van de Verenigde Staten, spreken van wonderbaarlijke machtige mannen, geen echte mensen, maar geestelijke wezens die van de sterren waren gekomen. Ze vertellen dat deze wezens door de lucht konden reizen op wat zij "Patuwvotas" noemen.

Volgens overleveringen van diverse geïsoleerd levende volken, waren de eerste keizers in Azië godkoningen die uit de hemel neerdaalden, verbazingwekkende bovenmenselijke capaciteiten toonden en de macht overnamen. De buitenaardsen waren langer en indrukwekkender dan de mensen op aarde uit die tijd. Ze hadden in sommige gevallen lang blond haar, een marmerwitte huidskleur en opmerkelijke krachten die hen in staat stelden wonderen te doen. Zij toonden een zeer helder oordeel en wijsheid en waren begiftigd met uitzonderlijke organisatorische capaciteiten. Zij hadden de beschikking over vuurbollen en bliksemflitsen en bewogen zich langs de hemel voort in wonderbaarlijke rijtuigen.

In het oude China, het legendarische “Rijk van het midden”, bestonden heel wat meer dingen dan de geschiedenisboeken vertellen. Reeds omstreeks 2600 v.Chr. beweerde de geleerde Tsji-Po, dat de aarde rond was en gewichtloos in de ruimte zweefde. In China bestond niet alleen een hoogstaande cultuur maar ook de techniek en de wetenschap stond op een bijzonder hoog peil. Volgens Chinese overleveringen dankt de Chinese cultuur dit niveau voor een groot deel aan buitenaardse impulsen. Niet voor niets noemden de Chinese heersers zich “De zonen van de hemel”. Deze wezens die er geelachtig uit zagen en een tenger postuur bezaten, voerden technieken in en introduceerden apparaten waarvan de constructie onmogelijk voor rekening van de nog niet gemanipuleerde primitieve aardbewoners kon komen. Het oude China onderhield nauwe betrekkingen met de hemelingen die de ‘Tchen-Jen’ werden genoemd.

Volgens vele Chinese legenden kwamen zij op vliegende draken gemaakt van glimmend metaal naar de aarde. Op verschillende piramiden in China zijn tekeningen gevonden met daarboven raadselachtige cilindrische voorwerpen die zich door de hemel voortbewegen met als passagiers menselijke wezens. De hemelwezens waren in staat door de lucht te vliegen ‘op de vleugelen van de wind’. Zij reisden langs de wolken van de ene wereld naar de andere en leefden op de sterren. De overleveringen vertellen dat het leven destijds lang duurde en zelfs de zwaarste rotsen zonder moeite konden worden opgeteld. (levitatie)

Op de grens van Rusland en China is een grottekening gevonden waarop een figuur te zien is in een soort ruimtepak met twee antennes op zijn hoofd. Daarboven is een vliegend voorwerp te zien wat een pluim rook uitstoot.
http://www.franklinterhorst.nl/Bestaan%20UFO's%20echt.htm

* note: zie het 4e plaatje in deze laatste link, een grottekening van ca 2000 jaar v. Chr. oud met 1 oog uit de hemel!!!
Het is vrij lastig om goede info te vinden, maar als je goed zoekt en onderscheidt (en op mn eigen ervaringen gebaseerd, maar ja daar kunnen anderen niets mee) zal het je wel moeten opvallen dat in vele (oude)religies 'het oog' terugkomt.

En het doet me ergens toch ook denken aan de Lord of the Rings. :P
De elven (of elfjes :P ). Elf komt volgens mij van het woord Alf(r), wat volgens mij Engel betekent.
En in de film en ook in het boek komt het oog voor. :P
Maarre ik zal maar niet teveel offtopic gaan en alles teveel mengen :P
Aliens, Lord of the Rings (met hun raadselachtige schepen :P ).
Ik houd het maar op 'het oog'. Of ik zal het proberen althans :D
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:40:41 #24
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99432911
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:25 schreef heartz het volgende:

* note: zie het 4e plaatje in deze laatste link, een grottekening van ca 2000 jaar v. Chr. oud met 1 oog uit de hemel!!!
Ik wou dat ik de tekening wel kon plaatsen.
Maar het zal wel beschermd zijn ofzo...
pi_99435298
moet je eens op cirkels of vierkanten gaan letten., word je helemáál waus....
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:32:05 #26
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99435399
Op de site zeggen ze dat dit een ufo moet voorstellen.
Maar mij valt als eerst het ronde figuur achter het oog (of de ufo) op, vrij hoog, wat wel een planeet moet zijn. Dan denk ik als eerst aan de zon, maar als je de tekening goed bekijkt zie je verder nog een circelvormig figuur (met stralen eromheen) dat kleiner is dan het ander cirkelvormig figuur. Dat zou de zon moeten zijn toch?
Dan welke planeet is het cirkelachtige figuur achter 'het oog' (of de ufo)?
En de grottekening kan toch niet identiek zijn geweest aan het plaatje op de site.
Dit is waarschijnlijk enigzins gereconstrueerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door heartz op 14-07-2011 19:47:34 ]
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:21:35 #27
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99446638
Dit topic is ook wel interessant vooral gezien de plaatjes.
Saturn = Satan

quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2010 15:30 schreef Ticker het volgende:
So we are talking about the one son of god dying (saturn) and the coming of the new son of god (our present sun)

Dit plaatje zag ik ook, maar Ticker heeft hem hier eerder geplaatst.
Met nog wat andere boeiende tekeningen uit de oudheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door heartz op 14-07-2011 11:25:58 ]
pi_99467349
Als dat een alziend oog is, dan heeft het een probleem. Je hebt twee ogen nodig om diepte te kunnen zien :)
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:30:36 #29
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99468491
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:02 schreef WSquater het volgende:
Als dat een alziend oog is, dan heeft het een probleem. Je hebt twee ogen nodig om diepte te kunnen zien :)
Het is een 'tunnel'.
Wat ik me daar precies bij moet voorstellen.... :{
Maar ook met twee ogen kan je blind zijn.
pi_99475180
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:20 schreef heartz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit 'oog' zou in oude tijden met het blote oog te zien zijn.
Hierover zal ik nog wat meer info zoeken voor je.
Dit zijn niet de echte kleuren van deze wolk
om deze objecten duidelijker te kunnen zien wordt met de kleuren gespeeld
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:59:14 #31
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99475383
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:55 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Dit zijn niet de echte kleuren van deze wolk
om deze objecten duidelijker te kunnen zien wordt met de kleuren gespeeld
Met de kleuren gespeeld?
pi_99475653
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:59 schreef heartz het volgende:

[..]

Met de kleuren gespeeld?
Alle foto's van nevels die je normaal ziet zijn false-color image's omdat als we naar de normale foto zouden kijken er weinig interessants te zien is voor onderzoekers en mensen die van mooie plaatsjes houden
  vrijdag 15 juli 2011 @ 01:02:13 #33
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99487777
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:04 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Alle foto's van nevels die je normaal ziet zijn false-color image's omdat als we naar de normale foto zouden kijken er weinig interessants te zien is voor onderzoekers en mensen die van mooie plaatsjes houden
De kleuren zijn wat bijgesteld.
Kan je uitleggen op watvoor wijze het in deze is toegepast?
En welke kleuren zou je zien met het blote oog?

[ Bericht 0% gewijzigd door heartz op 15-07-2011 01:55:53 ]
pi_99491192
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:02 schreef heartz het volgende:

[..]

De kleuren zijn wat bijgesteld.
Kan je uitleggen op watvoor wijze het in deze is toegepast?
En welke kleuren zou je zien met het blote oog?
geen flauw idee welke kleuren je zou zien want het origineel is een compositie van zwart wit afbeeldingen :P
http://www.epicidiot.com/evo_cre/eye_of_god.htm

en in de link staat ook nog en foto door een andere telescoop
  vrijdag 15 juli 2011 @ 10:00:20 #35
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99493083
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 07:46 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

geen flauw idee welke kleuren je zou zien want het origineel is een compositie van zwart wit afbeeldingen :P
http://www.epicidiot.com/evo_cre/eye_of_god.htm
[ afbeelding ]
en in de link staat ook nog en foto door een andere telescoop
quote:
This is the original black and white composite of "The Eye of God" before enhancing. It is composed of multiple images from Hubble tiled together. These were then combined with ground-based photos and then color enhanced.

Hubble doesn't take color images. It records images in shades of gray. It doesn't have "natural color" cameras.
Ik lees hier dat de Hubble alleen zwart- wit (of grijze) foto's neemt. Het fotografeert geen natuurlijke kleuren? De kleur is volgens mij alleen verbeterd, dus bijgesteld.
Maar zijn volgens mij idd niet de eigenlijke kleuren.

[ Bericht 1% gewijzigd door heartz op 15-07-2011 10:19:35 ]
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:12:42 #36
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99494835

pi_99562577
Moet je eens voor de grap je rijbewijs schuin in het licht houden.
Dan zie je ook een piramide met een oog erop ;)
I are Baboon
  zondag 17 juli 2011 @ 06:18:36 #38
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99570465
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef pindaplukker het volgende:
Moet je eens voor de grap je rijbewijs schuin in het licht houden.
Dan zie je ook een piramide met een oog erop ;)
Helemaal verzegeld in ons officiele rijbewijs, maar (nog) niet in de officiele reisdocumenten.
Nou je ziet toch niet zo duidelijk een oog :D
Maar idd in de zegel (op de voorkant, aan de rechterkant van de foto en enigzins door de foto heen) zie je een piramide met een cirkel aan de top en eromheen (een karenwiel 8, een oog, een zon).

Engels rijbewijs:

[ Bericht 0% gewijzigd door heartz op 17-07-2011 06:53:47 ]
  zondag 17 juli 2011 @ 08:00:20 #39
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99570678

zondag 17 juli 2011 @ 09:14:52 #40
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99570997

Deze afbeeldingen lukken niet:
http://img81.imageshack.us/img81/4479/rebus001fh1.jpg (copy/paste deze link)

http://imageshack.us/photo/my-images/454/vondaniken28sk.jpg/ (copy/paste deze link)
  zondag 17 juli 2011 @ 09:36:06 #41
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99571206
Ben ik de enige die moet denken aan de 3 wijzen bij die 3 mannetjes :P
Behalve de overeenkomsten van de laatste post in de twee eerste afbeeldingen dan :P

[ Bericht 17% gewijzigd door heartz op 17-07-2011 09:49:04 ]
pi_99577262
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:07 schreef heartz het volgende:
'Time to get payed, blow up like the world trade'. :P
Daarmee doelde hij op de aanslag in de kelder van de WTC in 1993 ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2011 14:13:13 ]
  zondag 17 juli 2011 @ 16:49:02 #43
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99582443
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef Syd het volgende:

[..]

Daarmee doelde hij op de aanslag in de kelder van de WTC in 1993 ;)
:D
  maandag 18 juli 2011 @ 03:28:38 #44
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_99607283
Als WTC een inside job was... wie hebben zich dan vrijwillig opgegeven om zelfmoord te plegen door in die vliegtuigen te stappen en tegen die torens te vliegen? Vind het maar een rare theorie.

En dit is gewoon verder onzin. Vooral met dat filmpje met 9/11 enz.
In meer dan 10 dingen die laten zien worden, gaat het gewoon om aftellen of zo waarbij ze het stop zetten. :')
  maandag 18 juli 2011 @ 08:50:29 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_99609106
quote:
8s.gif Op maandag 18 juli 2011 03:28 schreef computerprobleem het volgende:

In meer dan 10 dingen die laten zien worden, gaat het gewoon om aftellen of zo waarbij ze het stop zetten. :')
Die filmpjes heb ik ook zitten kijken, wat een hoop BS. Zelfs Chuck Palahniuk zou in on it zijn. En Disney cartoons. Ze roepen immers iets over torens. Onomstotelijk bewijs!!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 18 juli 2011 @ 09:37:18 #46
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99609959
quote:
8s.gif Op maandag 18 juli 2011 03:28 schreef computerprobleem het volgende:
Als WTC een inside job was... wie hebben zich dan vrijwillig opgegeven om zelfmoord te plegen door in die vliegtuigen te stappen en tegen die torens te vliegen? Vind het maar een rare theorie.

Ik maak duidelijk een opmerking welke ik vrij duidelijk vind.
  maandag 18 juli 2011 @ 09:38:00 #47
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99609976
Mensen die denken dat 9/11 echt is :')

[ Bericht 2% gewijzigd door heartz op 18-07-2011 09:45:02 ]
pi_99613146
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:38 schreef heartz het volgende:
Mensen die denken dat 9/11 echt is :')
Is toch echt gebeurt of denk je dat het special effects waren ? ;) :P
  maandag 18 juli 2011 @ 11:48:31 #49
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99613432
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:39 schreef Syd het volgende:

[..]

Is toch echt gebeurt of denk je dat het special effects waren ? ;) :P
Dat bedoelde ik eigenlijk niet mn vorige post :D
Maar om je vraag je beantwoorden ik denk dat het gebouw er echt stond en er nu niet meer staat. :P
Wat bedoel je precies met 'special effects'?
The no plane theorie?
'Binladen' was wat mij betreft 'een speler' in het hele spektakel.
  maandag 18 juli 2011 @ 13:26:38 #50
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_99616531
No plane theorie? Wtf mensen, als je zo'n hekel hebt aan de States zeg het dan gewoon. :')
6 miljard mensen zagen dat er 2 VLIEGTUIGEN door die torens vlogen, wie bedenkt er dan zo iets dat het waarschijnlijk niet helemaal precies om vliegtuigen ging? Wat staat er in die theorie? Dat het om vliegende auto's ging? :P

Nou ja, er zijn vast wel wat twijfels enz. maar om op basis van verzonnen dingen te concluderen dat 9/11 een 'inside job' was, vind ik belachelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')