SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KeesOne vision, many viewpoints..
Of jij bent een tijdreiziger, of je hebt het stiekem al eerder bekeken..quote:Op donderdag 4 maart 2010 04:10 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Vermakelijke bullshit. Heerlijk om wat bij te dagdromen en glimlachen en om snel weer te vergeten.
Omdat het geen enkel verband houdt met de realiteit. Het leidt ook nergens toe, maar dat is juist het vermakelijke eraan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 04:13 schreef klaariskees het volgende:
[..]
Of jij bent een tijdreiziger, of je hebt het stiekem al eerder bekeken..
In beide gevallen kan je ook even een argument geven..waarom moet het snel vergeten worden?
Gelukkig ben jij niet degene die bepaalt wat wel en geen realiteit is. Er worden gewoon wat feiten met elkaar vergeleken waarbij de uitkomst nog al schokkend kan zijn voor sommige. Misschien moet je het eens proberen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 04:21 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Omdat het geen enkel verband houdt met de realiteit. Het leidt ook nergens toe, maar dat is juist het vermakelijke eraan.
Er worden inderdaad op suggestieve wijze zaken op een hoop gehoopt en als je niet bekend bent met soortgelijke theorieën en amateuristische filmpjes dan kan het misschien "schokkend" overkomen, maar uiteindelijk is er weinig aanleiding om het serieus te nemen. Soms kan het al helpen om je gezonde verstand te gebruiken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 04:34 schreef klaariskees het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet degene die bepaalt wat wel en geen realiteit is. Er worden gewoon wat feiten met elkaar vergeleken waarbij de uitkomst nog al schokkend kan zijn voor sommige. Misschien moet je het eens proberen.
Aha bedankt! Aardige pil.. te veel tekst schrikt mensen afquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:29 schreef ToT het volgende:
Hier meer leesvoer hierover: Het geheim van de Romeins Katholieke Kerk: U verliest
Met dank aan Ticker!
Ik hoop dan altijd maar dat je beseft dat alle claims die jij maakt aantoonbaar onzin zijn. Sneu man.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:52 schreef semexo het volgende:
Een aardige aanvulling op deze theorie is dat een roterend dubbel platonisch viervlak (tetraeder) een energie uit de singulariteit aftapt.
Bij saturnus is deze tetraeder visueel te zien, maar in principe hebben veel meer lichamen dat, zoals een orkaan, een galaxy en zelfs je hoofd.
Vandaar ook de halo rond het hoofd en de (van de bovenkant gezien) dubbele tetraeder.
Het oog is het derde oog, oftewel je epifyse die bij een actief tetraeder hormonen produceert die connectie met de singulariteit maken en zo buiten-natuurwettelijke gaven mogelijk maken.
Laat elkaar in hun waarde s.v.p.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 05:55 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ik hoop dan altijd maar dat je beseft dat alle claims die jij maakt aantoonbaar onzin zijn. Sneu man.
Stilstand is achteruitgang, probeer eens vooruit te denken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 05:55 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ik hoop dan altijd maar dat je beseft dat alle claims die jij maakt aantoonbaar onzin zijn. Sneu man.
Juist de wetenschap maakt dergelijke 'theorieën' onnodig / weerlegt ze. Bij de serieuze wetenschap ben je precies aan het verkeerde adres, wanner je dergelijke denkbeelden kracht bij wenst te zetten. Aangaande dit topic iig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang, probeer eens vooruit te denken.
Het hyperdimensionale design krijgt steeds meer wetenschappelijk aanhang, begin er eens in te verdiepen.
Dergelijke theorieen.. dat klinkt interessant!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:39 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Juist de wetenschap maakt dergelijke 'theorieën' onnodig / weerlegt ze. Bij de serieuze wetenschap ben je precies aan het verkeerde adres, wanner je dergelijke denkbeelden kracht bij wenst te zetten. Aangaande dit topic iig.
Satan=Saturn=Santa=EL=Chronos=Chrown=Saturnia(Italy)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:51 schreef Ticker het volgende:
Niet alles is meer in me topic te lezen.
Ik heb contact gehad met de maker van de filmpjes.
Die jij nu laat zien zijn weer repost van het orgineel door andere gebruikers..
De maker ervan had een erg duidelijke site waar ik in mijn post ook naar verwees.. Website is verdwenen en ik krijg op dit moment geen contact meer met de maker.
Tevens.. Saturn = Satan inderdaad.
Lucifer = Venus
Kun je er al wat meer over vertellen, of ben je nog aan het speuren?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:27 schreef Ticker het volgende:
Hoe meer informatie ik vind, hoe meer ik er zeker van ben dat Saturnus, verborgen in de bijbel als Satan, een catastrofe heeft veroorzaakt.
Ik heb de afgelopen maanden, voornamelijk beginnend met het bijeenverzamelen van informatie voor mijn vatican topic van destijds, bakken vol sites met verwijzingen en theoriën gelezen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je er al wat meer over vertellen, of ben je nog aan het speuren?
Bedankt Ticker, ik ga het nog eens vanaf het begin lezen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen maanden, voornamelijk beginnend met het bijeenverzamelen van informatie voor mijn vatican topic van destijds, bakken vol sites met verwijzingen en theoriën gelezen.
Als ik het verhaal goed begrijp spelen Venus (lucifer, de gevallen engel/Isis), Saturnus (Satan/Kronos/Vader Tijd) en Mars (God van de oorlog) een prominente rol.
De gouden tijd waar veelal over gesproken is, zou een tijd geweest zijn waar wij op aarde zo goed als geen jaargetijden kenden en het continu Lente/Zomer was.
http://z13.invisionfree.com/THE_UNHIVED_MIND/index.php?showtopic=14789&st=30
Scroll eens naar de de post van Craig Oxley, waarin de titel begint:
Saturn as a Stationary Sun and Universal Monarch
De bevestiging door het op deze pagina weer te lezen spreekt mij aan en lijkt dit alweer te onderstrepen.
Het feit dat deze symbolen (dubbele kruis of ook wel de 8 spaak) prominent aanwezig zijn door de geschiedenis, maar de uitleg telkens wegblijft.. Het feit dat wij overal over een dergelijke zondvloed lezen in culturen verspreidt over de wereld. Over een Noach volk (namen in de bijbel zijn groepen mensen, geen individuën) wat na de zondvloed wist te overleven..
Ik denk dat je hier aardig wat aanknopingspunten hebt om een nieuwe basis voor deze theorie voor jezelf te leggen.
Er zijn diverse hedendaagse schrijvers die boeken hebben geschreven over dit verhaal.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bedankt Ticker, ik ga het nog eens vanaf het begin lezen.
Wat vreemd zeg, alleen lente en zomer.
En de Ark van Noach is sowieso een interessant onderwerp, van alle soorten twee aan boord.
Denk dat je Hoagland en Nassim Haramein eens dient te bekijken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 05:55 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
In Arthur C. Clarke's boeken gaat het ook over Saturnus. Het is Kubrick die het veranderd heeft naar Jupiter (die in de film 2010 veranderd in een tweede zon ...)quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:30 schreef Ticker het volgende:
This one is about Kubrick's a space odessey 2001.
Als ik het goed verwoord; had dat te maken met de ringen rond saturnus. Dit werd moeilijker na te maken dan gedacht en Kubrick week uit naar een andere planeet. Doormiddel van het zwarte megaliet, liet Kubrick toch metaforisch Saturnus/Satan erin.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
In Arthur C. Clarke's boeken gaat het ook over Saturnus. Het is Kubrick die het veranderd heeft naar Jupiter (die in de film 2010 veranderd in een tweede zon ...)
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:30 schreef Ticker het volgende:
This one is about Kubrick's a space odessey 2001.
Saturn like they used to depict 20000 years ago:
[ afbeelding ]
Kubrick did it this way:
[ afbeelding ]
and this way:
[ afbeelding ]
Ok the monolith is saturn and above is the sun rising this is ARCHA NOA:
[ afbeelding ]
When this scene happens you see this, it is a metafor for the dying sun (saturn) this old sungod El is making place for the new sungod:
[ afbeelding ]
The vatican knows this and this figure is now better to understand,watch carefully at the eight spoked star in the shield:
[ afbeelding ]
So we are talking about the one son of god dying (saturn) and the coming of the new son of god (our present sun) This altogether here:
[ afbeelding ]
Once you know this, alot of more symbols are better to understand like this one:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:04 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Satan's geloof breidt nog steeds uit!
Je zit te wachten op de finale knal begrijp ik?quote:
Die is onvermijdelijkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je zit te wachten op de finale knal begrijp ik?
Je maakt vooruitgang!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:00 schreef ToT het volgende:
Wie zegt dat Satan echt de kwaaierik is? De geschiedensi wordt geschreven door de overwinnaars.
Elke mens is een leugenaar en een bedriegerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:10 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je maakt vooruitgang!
Satan is immers ook de brenger van kennis.. Het probleem zit hem alleen in de mensen die de bewegende factor achter zijn opkomst zijn, leugenaars en bedriegers.
Je oogst wat je zaaid en waar je mee omgaat raak je mee besmet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Elke mens is een leugenaar en een bedrieger
Er komt geen gouden tijdperk, de mens is zoals ze is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je oogst wat je zaaid en waar je mee omgaat raak je mee besmet.
Dus als we in de ban van Saturnus zijn, en we hierna het gouden tijdperk hebben.. ben ik mezelf dan al langzaam aan het ontkoppelen?
Jij denkt ook dat de hedendaagse maatschappij er ook had geweest als het denkbeeld ofwel de kern van de mens niet anders had geweest?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er komt geen gouden tijdperk, de mens is zoals ze is.
Ehm, huh? Wat? Hoe de neuk plaatst iemand Venus tussen Saturnus en Mars? Iemand totaal niet opgelet op school ofzo? Of is het gewoon willekeurig wat planeetjes doorelkaar husselen en met een mooi plaatje tevoorschijn komen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:23 schreef Ticker het volgende:
Well to make a long story short; a long time ago the sun looked like this:
[ afbeelding ]
Some links: http://www.maverickscience.com/saturn.htm
http://www.catastrophism.com/texts/sun-and-saturn/
http://www.aeonjournal.com/articles/road_t..._to_saturn.html
http://www.bearfabrique.org/Catastrophism/...n/aliensky.html
The white one is saturn without rings (they came later) the green one is venus and the red one is mars.
Dit gaat ook nergens over aangezien Kubrick die titel niet verzon maar Anthony Burgess, de schrijver van het boek. En die verzon de titel ook niet zelf maar haalde het uit het Cockney, zelf gebruikte hij het als woordspeling "mechanisch (clockwork) mens (orang, maleisisch voor mens)".quote:The sun is orange that is why stanley kubrick made a film called: A Clockwork Orange.
Er stonden bronnen, je zou je erin kunnen verdiepen voordat je gelijk roept dat iets niet kan he..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ehm, huh? Wat? Hoe de neuk plaatst iemand Venus tussen Saturnus en Mars? Iemand totaal niet opgelet op school ofzo? Of is het gewoon willekeurig wat planeetjes doorelkaar husselen en met een mooi plaatje tevoorschijn komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |