SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KeesOne vision, many viewpoints..
Of jij bent een tijdreiziger, of je hebt het stiekem al eerder bekeken..quote:Op donderdag 4 maart 2010 04:10 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Vermakelijke bullshit. Heerlijk om wat bij te dagdromen en glimlachen en om snel weer te vergeten.
Omdat het geen enkel verband houdt met de realiteit. Het leidt ook nergens toe, maar dat is juist het vermakelijke eraan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 04:13 schreef klaariskees het volgende:
[..]
Of jij bent een tijdreiziger, of je hebt het stiekem al eerder bekeken..
In beide gevallen kan je ook even een argument geven..waarom moet het snel vergeten worden?
Gelukkig ben jij niet degene die bepaalt wat wel en geen realiteit is. Er worden gewoon wat feiten met elkaar vergeleken waarbij de uitkomst nog al schokkend kan zijn voor sommige. Misschien moet je het eens proberen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 04:21 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Omdat het geen enkel verband houdt met de realiteit. Het leidt ook nergens toe, maar dat is juist het vermakelijke eraan.
Er worden inderdaad op suggestieve wijze zaken op een hoop gehoopt en als je niet bekend bent met soortgelijke theorieën en amateuristische filmpjes dan kan het misschien "schokkend" overkomen, maar uiteindelijk is er weinig aanleiding om het serieus te nemen. Soms kan het al helpen om je gezonde verstand te gebruiken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 04:34 schreef klaariskees het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet degene die bepaalt wat wel en geen realiteit is. Er worden gewoon wat feiten met elkaar vergeleken waarbij de uitkomst nog al schokkend kan zijn voor sommige. Misschien moet je het eens proberen.
Aha bedankt! Aardige pil.. te veel tekst schrikt mensen afquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:29 schreef ToT het volgende:
Hier meer leesvoer hierover: Het geheim van de Romeins Katholieke Kerk: U verliest
Met dank aan Ticker!
Ik hoop dan altijd maar dat je beseft dat alle claims die jij maakt aantoonbaar onzin zijn. Sneu man.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:52 schreef semexo het volgende:
Een aardige aanvulling op deze theorie is dat een roterend dubbel platonisch viervlak (tetraeder) een energie uit de singulariteit aftapt.
Bij saturnus is deze tetraeder visueel te zien, maar in principe hebben veel meer lichamen dat, zoals een orkaan, een galaxy en zelfs je hoofd.
Vandaar ook de halo rond het hoofd en de (van de bovenkant gezien) dubbele tetraeder.
Het oog is het derde oog, oftewel je epifyse die bij een actief tetraeder hormonen produceert die connectie met de singulariteit maken en zo buiten-natuurwettelijke gaven mogelijk maken.
Laat elkaar in hun waarde s.v.p.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 05:55 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ik hoop dan altijd maar dat je beseft dat alle claims die jij maakt aantoonbaar onzin zijn. Sneu man.
Stilstand is achteruitgang, probeer eens vooruit te denken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 05:55 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ik hoop dan altijd maar dat je beseft dat alle claims die jij maakt aantoonbaar onzin zijn. Sneu man.
Juist de wetenschap maakt dergelijke 'theorieën' onnodig / weerlegt ze. Bij de serieuze wetenschap ben je precies aan het verkeerde adres, wanner je dergelijke denkbeelden kracht bij wenst te zetten. Aangaande dit topic iig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang, probeer eens vooruit te denken.
Het hyperdimensionale design krijgt steeds meer wetenschappelijk aanhang, begin er eens in te verdiepen.
Dergelijke theorieen.. dat klinkt interessant!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:39 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Juist de wetenschap maakt dergelijke 'theorieën' onnodig / weerlegt ze. Bij de serieuze wetenschap ben je precies aan het verkeerde adres, wanner je dergelijke denkbeelden kracht bij wenst te zetten. Aangaande dit topic iig.
Satan=Saturn=Santa=EL=Chronos=Chrown=Saturnia(Italy)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:51 schreef Ticker het volgende:
Niet alles is meer in me topic te lezen.
Ik heb contact gehad met de maker van de filmpjes.
Die jij nu laat zien zijn weer repost van het orgineel door andere gebruikers..
De maker ervan had een erg duidelijke site waar ik in mijn post ook naar verwees.. Website is verdwenen en ik krijg op dit moment geen contact meer met de maker.
Tevens.. Saturn = Satan inderdaad.
Lucifer = Venus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |