abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78717048
Soms klik je maar eens wat rond op youtube, textje hier, textje daar..

Nu was ik een beetje dingen op aan het zoeken over planeten en typte op youtube 'saturn' in, waarbij youtube het netjes afmaakte met 'satan' erachter.
Dus ik dacht eens even kijken wat er nou weer voor leuks tevoorschijn komt. En jawel.. een klein stukje "geschiedenis". En wat voor 1, om je vingers bij af te likken of af te bijten.

Het zijn 12 filmpjes van gemiddeld 5 minuten per afl. Verveel je je op school,stage,werk of zit je gewoon lekker thuis.. klein uurtje van je tijd graag.

etc..

Als het allemaal waar is, mjah dan is er eigenlijk weinig hoop meer en wat is dan wel de waarheid kan je je afvragen. (geen idee)

Eigen mening: Moet nog gevormd worden, even laten inzinken en misschien zijn er mensen die er iets meer van af weten en kunnen delen.

Nog niet geintresseerd?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kees
One vision, many viewpoints..
pi_78717059
Vermakelijke bullshit. Heerlijk om wat bij te dagdromen en glimlachen en om snel weer te vergeten.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_78717066
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 04:10 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Vermakelijke bullshit. Heerlijk om wat bij te dagdromen en glimlachen en om snel weer te vergeten.
Of jij bent een tijdreiziger, of je hebt het stiekem al eerder bekeken..
In beide gevallen kan je ook even een argument geven..waarom moet het snel vergeten worden?
pi_78717069

[ Bericht 100% gewijzigd door klaariskees op 04-03-2010 04:18:22 ]
pi_78717071
mooie quote ipv edit.. yes..
Mag deze post weg?
pi_78717075
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 04:13 schreef klaariskees het volgende:

[..]

Of jij bent een tijdreiziger, of je hebt het stiekem al eerder bekeken..
In beide gevallen kan je ook even een argument geven..waarom moet het snel vergeten worden?
Omdat het geen enkel verband houdt met de realiteit. Het leidt ook nergens toe, maar dat is juist het vermakelijke eraan.
pi_78717086
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 04:21 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Omdat het geen enkel verband houdt met de realiteit. Het leidt ook nergens toe, maar dat is juist het vermakelijke eraan.
Gelukkig ben jij niet degene die bepaalt wat wel en geen realiteit is. Er worden gewoon wat feiten met elkaar vergeleken waarbij de uitkomst nog al schokkend kan zijn voor sommige. Misschien moet je het eens proberen.
pi_78717087
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 04:34 schreef klaariskees het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij niet degene die bepaalt wat wel en geen realiteit is. Er worden gewoon wat feiten met elkaar vergeleken waarbij de uitkomst nog al schokkend kan zijn voor sommige. Misschien moet je het eens proberen.
Er worden inderdaad op suggestieve wijze zaken op een hoop gehoopt en als je niet bekend bent met soortgelijke theorieën en amateuristische filmpjes dan kan het misschien "schokkend" overkomen, maar uiteindelijk is er weinig aanleiding om het serieus te nemen. Soms kan het al helpen om je gezonde verstand te gebruiken.

Maar ik wil jouw feestje niet bederven; jij lijkt er nogal van onder de indruk en dat betekent iig dat jij je er ff mee kunt vermaken.
pi_78717156
tvp
pi_78734231
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:29 schreef ToT het volgende:
Hier meer leesvoer hierover: Het geheim van de Romeins Katholieke Kerk: U verliest
Met dank aan Ticker!
Aha bedankt! Aardige pil.. te veel tekst schrikt mensen af
Maar wat hij daar rept, dat zijn ongeveer die filmpjes inderdaad.
pi_78752966
Een aardige aanvulling op deze theorie is dat een roterend dubbel platonisch viervlak (tetraeder) een energie uit de singulariteit aftapt.
Bij saturnus is deze tetraeder visueel te zien, maar in principe hebben veel meer lichamen dat, zoals een orkaan, een galaxy en zelfs je hoofd.
Vandaar ook de halo rond het hoofd en de (van de bovenkant gezien) dubbele tetraeder.
Het oog is het derde oog, oftewel je epifyse die bij een actief tetraeder hormonen produceert die connectie met de singulariteit maken en zo buiten-natuurwettelijke gaven mogelijk maken.
Veni vidi foetsie
pi_78760413
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:52 schreef semexo het volgende:
Een aardige aanvulling op deze theorie is dat een roterend dubbel platonisch viervlak (tetraeder) een energie uit de singulariteit aftapt.
Bij saturnus is deze tetraeder visueel te zien, maar in principe hebben veel meer lichamen dat, zoals een orkaan, een galaxy en zelfs je hoofd.
Vandaar ook de halo rond het hoofd en de (van de bovenkant gezien) dubbele tetraeder.
Het oog is het derde oog, oftewel je epifyse die bij een actief tetraeder hormonen produceert die connectie met de singulariteit maken en zo buiten-natuurwettelijke gaven mogelijk maken.
Ik hoop dan altijd maar dat je beseft dat alle claims die jij maakt aantoonbaar onzin zijn. Sneu man.
pi_78760434
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 05:55 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Ik hoop dan altijd maar dat je beseft dat alle claims die jij maakt aantoonbaar onzin zijn. Sneu man.
Laat elkaar in hun waarde s.v.p.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:51:37 #15
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78770037
Niet alles is meer in me topic te lezen.
Ik heb contact gehad met de maker van de filmpjes.

Die jij nu laat zien zijn weer repost van het orgineel door andere gebruikers..
De maker ervan had een erg duidelijke site waar ik in mijn post ook naar verwees.. Website is verdwenen en ik krijg op dit moment geen contact meer met de maker.

Tevens.. Saturn = Satan inderdaad.
Lucifer = Venus
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:53:03 #16
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78770094
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 05:55 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Stilstand is achteruitgang, probeer eens vooruit te denken.

Het hyperdimensionale design krijgt steeds meer wetenschappelijk aanhang, begin er eens in te verdiepen.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_78774597
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:53 schreef Ticker het volgende:

[..]

Stilstand is achteruitgang, probeer eens vooruit te denken.

Het hyperdimensionale design krijgt steeds meer wetenschappelijk aanhang, begin er eens in te verdiepen.
Juist de wetenschap maakt dergelijke 'theorieën' onnodig / weerlegt ze. Bij de serieuze wetenschap ben je precies aan het verkeerde adres, wanner je dergelijke denkbeelden kracht bij wenst te zetten. Aangaande dit topic iig.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:00:24 #18
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78777977
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:39 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Juist de wetenschap maakt dergelijke 'theorieën' onnodig / weerlegt ze. Bij de serieuze wetenschap ben je precies aan het verkeerde adres, wanner je dergelijke denkbeelden kracht bij wenst te zetten. Aangaande dit topic iig.
Dergelijke theorieen.. dat klinkt interessant!
Kan je eens een paar voorbeelden noemen
  maandag 8 maart 2010 @ 22:39:49 #19
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_78912868
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:51 schreef Ticker het volgende:
Niet alles is meer in me topic te lezen.
Ik heb contact gehad met de maker van de filmpjes.

Die jij nu laat zien zijn weer repost van het orgineel door andere gebruikers..
De maker ervan had een erg duidelijke site waar ik in mijn post ook naar verwees.. Website is verdwenen en ik krijg op dit moment geen contact meer met de maker.

Tevens.. Saturn = Satan inderdaad.
Lucifer = Venus
Satan=Saturn=Santa=EL=Chronos=Chrown=Saturnia(Italy)

Kerstmis=Natal(portugees) van Natus=sutan=satan

Santa=NoEL(portugees) El = Saturn, Noel = Leon, Saturnus bevindt zich in het sterrebeeld leeuw in de maand december.

"SATURN wandered to Italy, where he ruled as king in the Golden Age and gave the name SATURNIA to the country." (Encyclopedia Britannica, "Saturn," p. 231)

It is 'SATAN who is the god of our planet and the only god'… In the order of divine evolution SATURN (SATAN), astronomically, 'is the seventh and last in the order of macrocosmic emanation'" (Blavatsky, p. 234, quoting Dr. A. Kingsford: Perfect Way, Appendix: The Secret of Satan)

[ Bericht 1% gewijzigd door Aurora025 op 08-03-2010 23:43:05 ]
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  maandag 8 maart 2010 @ 23:41:16 #20
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_78915400

[ Bericht 100% gewijzigd door Aurora025 op 08-03-2010 23:42:15 ]
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')