Spandoek komt helemaal niet van FSV/VG af.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:53 schreef voice-over het volgende:
Spandoek, Wijnaldum, NSB, datum ....
Wat een gezeik van de FSV/ VG ... ze hebben toch dat spandoek laten zien?
Ik heb er werkelijk niets aan toe te voegen. Dit zijn ook mijn woorden. Maar de FSV/VG-aanhangers vinden deze opmerkingen natuurlijk weer niet gepast.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:16 schreef Jorwol het volgende:
Ik word zo ontzettend moe van al dat gezwartepiet op al die sites en in de media.
Vooral die achterbakse suggestieve teksten, echt om van te kokhalzen. Om nog maar te zwijgen over de kritiek op de rol van Blokland, jullie mogen godverdomme blij zijn dat die gasten nog geld in Feyenoord stoppen. Tevens ís het helemaal niet raar dat hij ook deels het beleid bepaalt, hij representeert een groep aandeelhouders, wat wil je dan? In een ander bedrijf met aandelen hebben aandeelhouders ook zeggenschap.
Al met al hoop ik dat dit gejank snel over is. Dit zogenaamde proces heeft misschien een nobel doel, maar het heeft zéker negatieve gevolgen.
Inderdaad. En dat is niet normaal voor een aandeelhouder.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:26 schreef Happel het volgende:
Blokland heeft geen zeggenschap, hij bepaalt alles binnen Feijenoord. Zonder enige vorm van controle door wie dan ook. Terecht dat daar vraagtekens bij geplaatst worden.
Hè, hè, eindelijk een zweem van ontluikend inzicht bij onze geliefde moderator.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:26 schreef Happel het volgende:
Alleen de manier waarop de VG aan het communiceren is, begint me ook steeds meer tegen te staan. Het effect is nihil en het frustreert de rest van de aanhang alleen maar.
Voor de jongeren onder ons, een stukje vaderlandse geschiedenis.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:30 schreef SlamD het volgende:
Wat een geblaat om een relatief onschuldig spandoek. Als ze nou iets hadden geschreven als "Gini, je oma was een moffenhoer!" dan had ik de ophef nog een beetje begrepen, maar dit?
Ik vond dit alleen maar een extra indicatie dat de supporters vinden dat Wijnaldum een verrader is, maar aangezien hij hiervoor Sparta al had verlaten, waarschijnlijk om 'carrière' mogelijkheden, was dat niet zo'n hele grote verrassing.
Ga maar terug naar school.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:40 schreef voice-over het volgende:
[..]
Voor de jongeren onder ons, een stukje vaderlandse geschiedenis.
Een NSB'er gaf joden aan bij de Duitsers die hen vervolgens naar vernietigingskampen transporteerden. Vind jij het niet een beetje mal dat een jongen van 20 met Surinaamse roots met jodenvernietigers wordt vergeleken?
Als je dat onschuldig vind is er echt wat mis. Dan raad ik je aan om eens een documentaire over de Tweede Wereldoorlog te bekijken, daarna praat je wel anders.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:30 schreef SlamD het volgende:
Wat een geblaat om een relatief onschuldig spandoek. Als ze nou iets hadden geschreven als "Gini, je oma was een moffenhoer!" dan had ik de ophef nog een beetje begrepen, maar dit?
Ik vond dit alleen maar een extra indicatie dat de supporters vinden dat Wijnaldum een verrader is, maar aangezien hij hiervoor Sparta al had verlaten, waarschijnlijk om 'carrière' mogelijkheden, was dat niet zo'n hele grote verrassing.
Ow nee hoor, het blijft gewoon een onschuldig doek.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je dat onschuldig vind is er echt wat mis. Dan raad ik je aan om eens een documentaire over de Tweede Wereldoorlog te bekijken, daarna praat je wel anders.
nou nou, het is pas een prestatie als ze vanaf het 0-punt verder omhoog kruipen in plaats van weer kansloos wegzakken.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:05 schreef voice-over het volgende:
Dit betekent dat Feyenoord binnen 1 jaar financieel weer kerngezond is. Een enorme prestatie van de huidige directie en Raad van Commissarissen.
Ik denk het ook niet maar vroeger had je altijd van die leuke geruchten.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 10:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow nee hoor, het blijft gewoon een onschuldig doek.
Hoi Voice,quote:Op maandag 4 juli 2011 10:18 schreef voice-over het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik krijg steeds meer het idee dat de Supportersvereniging voornamelijk supporter van zichzelf is en pas daarna van Feyenoord. Alleen al het feit dat er zo`n spandoek is, getuigt van weinig clubliefde en respect. Leg maar eens uit aan andere Rotterdammers waar NSB voor staat. Hersenloos is diegene die zo`n doek maakt en nog hersenlozer die het een onschuldig doek vindt.
Maar waarschijnlijk weet zo'n hersenloze wel dat dit onzin is:quote:Op maandag 4 juli 2011 10:18 schreef voice-over het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik krijg steeds meer het idee dat de Supportersvereniging voornamelijk supporter van zichzelf is en pas daarna van Feyenoord. Alleen al het feit dat er zo`n spandoek is, getuigt van weinig clubliefde en respect. Leg maar eens uit aan andere Rotterdammers waar NSB voor staat. Hersenloos is diegene die zo`n doek maakt en nog hersenlozer die het een onschuldig doek vindt.
Ze zullen er geweest zijn, maar het was geen verplicht onderdeel van het NSB'erschap.quote:Voor de jongeren onder ons, een stukje vaderlandse geschiedenis.
Een NSB'er gaf joden aan bij de Duitsers die hen vervolgens naar vernietigingskampen transporteerden. Vind jij het niet een beetje mal dat een jongen van 20 met Surinaamse roots met jodenvernietigers wordt vergeleken?
Dat maakt zo'n spandoek natuurlijk oké.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ze zullen er geweest zijn, maar het was geen verplicht onderdeel van het NSB'erschap.
quote:Op maandag 4 juli 2011 10:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat maakt zo'n spandoek natuurlijk oké.
Als je niet nadenkt klopt dit ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow nee hoor, het blijft gewoon een onschuldig doek.
Neequote:Op maandag 4 juli 2011 11:06 schreef Toilutpaper het volgende:
Nicky Hofs is transfervrij, ik heb geen idee hoe die jongen gepresteerd heeft de laatste tijd...
Hij heeft een verleden bij Feyenoord... Is het misschien wat?
je hoeft er in ieder geval niet zo treurig op te reageren als Frankie en V-Oquote:Op maandag 4 juli 2011 10:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat maakt zo'n spandoek natuurlijk oké.
Nu geef je Hitler teveel eer en doe je Rost van Tonningen tekort, volgens mij.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je niet nadenkt klopt dit ja.
De NSB is een politieke partij / stichting die is geradicaliseerd door Hitler, daardoor is het ziekelijk om zoiets op een spandoek te plaatsen.
Waarom denk je dat hij transfervrij is? niks gepresteerd waarschijnlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 11:06 schreef Toilutpaper het volgende:
Nicky Hofs is transfervrij, ik heb geen idee hoe die jongen gepresteerd heeft de laatste tijd...
Hij heeft een verleden bij Feyenoord... Is het misschien wat?
quote:De technische staf van Feyenoord is overgestapt op de ‘methode Raymond Verheijen’ om de selectie conditioneel in orde te krijgen. Onder meer om de waslijst aan blessuregevallen van afgelopen seizoen af te bouwen is inspanningsfysioloog Verheijen ingeschakeld om trainer Mario Been en zijn medische staf uitgebreid te adviseren.
Verheijen, die in 2006 al zijn methodiek introduceerde bij de jeugdopleiding van de Rotterdammers, sprak afgelopen week urenlang met de technische en medische staf van de club om de voorbereiding minutieus te plannen. Daarnaast stelde hij in overleg met de club individuele planning op voor een groot deel van de selectie, meldt het AD.
De huidige assistent-trainer van Wales, die in het verleden indruk maakte met zijn werkzaamheden bij onder meer Zuid-Korea, Rusland, Manchester City en de KNVB, liet in de media al regelmatig weten dat er bij diverse clubs veel moet veranderen op het gebied van trainingsmethodiek. ‘Spelers maken gemiddeld 150 sprints/versnellingen van ongeveer tien meter per wedstrijd,’ liet hij via twitter weten. ‘Waarom worden er in de voorbereiding dan lopen van honderd, vierhonderd of duizend meter gehouden? Amateurisme! De meeste conditietrainers hebben geen flauw benul van voetbal.’
‘Begin met wedstrijden van elf tegen elf in de eerste week en werk in vier tot vijf weken toe naar vier tegen vier. Doe nooit twee trainingssessies per dag en nooit twee conditietrainingen achter elkaar. Stel kwaliteit altijd boven kwantiteit.’
bond voor Schaken? noem het dan de Hollandse Schaak Bondquote:Op maandag 4 juli 2011 11:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nu geef je Hitler teveel eer en doe je Rost van Tonningen tekort, volgens mij.
Het was ook een afkorting van de Nederlandse Schaak Bond, maar daar hoor je niemand over
Wél goed nieuws!quote:Op maandag 4 juli 2011 11:11 schreef Lastpost het volgende:
Volgens mij lezen ze hier mee, een topic of 2 hadden we het er nog over.
[..]
quote:Georginio Wijnaldum wil niet met
stille trom vertrekken naar PSV.
Feyenoord ontvangt weliswaar vijf
miljoen euro als afkoopsom voor
zijn nog slechts een jaar
doorlopende contract, maar de
aanvaller zelf wil nog meer doen.
Wijnaldum gaat een financiële
bijdrage leveren aan de
jeugdopleiding van Feyenoord. "Ik
wil niet triomferen met mijn
transfer en ook niet te koop lopen
met wat ik nog voor de
belangrijkste mensen bij
Feyenoord ga doen."
"Ik wil daar eigenlijk niet veel over
kwijt", vertelt Wijnaldum in De
Telegraaf over zijn 'grootse' en nog
nooit eerder vertoonde gebaar
richting de Kuipbewoners. "Maar het
werk dat de jeugdtrainers op
Varkenoord doen is zo ontzettend
belangrijk voor de club. Zij hebben
ook mij geholpen om uit te groeien tot
de voetballer die ik nu ben. En dan is
er nog een partij die heel veel doet
voor Feyenoord."
Zaakwaarnemer Humphrey Nijman
legt uit dat Wijnaldum daarmee de
’Vrienden’ van Feyenoord bedoelt.
"Zowel de jeugdopleiding van
Feyenoord als het fonds van de
’Vrienden’ kan een ’substantieel
bedrag’ tegemoetzien", stelt de
belangenbehartiger.
Sluit helemaal aan bij mijn mening!quote:Feyenoord staat weer eens in brand. Twee groeperingen staan lijnrecht tegenover elkaar, als in een familievete. Aan de ene kant: de Raad van Commissarissen (RvC), de directie en de Vrienden van Feyenoord. Aan de andere: een relatief kleine groep van zo'n 500 tot 1500 supporters die koppen willen zien rollen.
© ProShotsHet bestuur van de Feyenoord Supportersvereniging (FSV) en de zogeheten 'Varkenoordgroep', een samensmelting van diverse supportersgroeperingen, staken de voorbije weken met deels ongefundeerde beschuldigingen jegens de directie en de RvC het lont in het kruitvat.
Anderhalve week geleden gooiden ze olie op vuur door op een forumavond van de FSV openlijk uit te spreken dat de volledige top bij 'hun' club vervangen dient te worden. Een dag later kondigde financieel directeur Onno Jacobs zijn vertrek aan, om 'persoonlijke redenen'.
Revolutie
Sindsdien ruikt de Varkenoordgroep bloed. De harde kern wil een revolutie ontketenen en schiet op internet op bijna alles dat in het Maasgebouw bij de Kuip beweegt. Alleen technisch directeur Martin van Geel blijft, vooralsnog, buiten schot.
Het vertrouwen in RvC-voorzitter Dick van Well, algemeen directeur Eric Gudde en commercieel directeur Mark Koevermans is opgezegd. Bij dat standpunt bleef de FSV dinsdagavond na een gesprek van anderhalf uur met de directie en de RvC.
Van Well
In het geval van Van Well valt dat te billijken. Als toezichthouder op het dagelijkse beleid greep de president-commissaris in 2007 en 2008 niet in toen toenmalig technisch directeur Peter Bosz onnoemlijk veel miljoenen aan transfers en salarissen uitgaf zonder dat daar veel transferinkomsten tegenover stonden.
Mede daardoor kon de schuldenlast oplopen naar 43 miljoen euro en werd Feyenoord in 2009 voor een periode van drie seizoenen onder curatele van de KNVB gesteld.
Om die reden kan de club nu al twee jaar geen aankopen doen, blijven sportieve successen uit en verkoos groeibriljant Georginio Wijnaldum op sportieve gronden een transfer naar PSV boven een nieuw contract bij Feyenoord. Dat mag Van Well zichzelf mede aanrekenen.
Hoon
Dat supporters van Feyenoord hun woede nu ook richten op Eric Gudde acht ik minder logisch. Door schade en schande wijs geworden heeft de in december 2007 aangetreden algemeen directeur zich na een aantal dure beginnersfouten het afgelopen jaar herpakt. De manier waarop zou lof moeten verdienen, in plaats van hoon.
Uit geslagen positie wist Gudde zijn vege lijf te redden, terwijl hij achter de schermen stoïcijns doorwerkte aan de gezondmaking van de club. Dankzij fikse steun van de Vrienden van Feyenoord, waarvan voorzitter Pim Blokland Gudde stevig in de rug dekt, werd de schuld gehalveerd tot ruim 20 miljoen euro.
Bovendien heeft Blokland nog eens zo'n tien miljoen euro aan toezeggingen van externe investeerders binnen. Dat alleen al geeft aan dat het Rotterdamse bedrijfsleven vertrouwen heeft in Gudde én dat diens club de weg omhoog heeft gevonden. Buiten het veld althans, maar dat is dan ook het terrein waarop een algemeen directeur afgerekend dient te worden.
Nepotisme
Toch blijft de Varkenoordgroep de druk opvoeren, ook op Mark Koevermans. Doordat de in april 2009 begonnen commercieel directeur namens de Feyenoord-directie doorgaans het woord voert met de supporters, bleef hij aanvankelijk buiten schot.
Totdat vlak voor de eerste training van dit seizoen op de supporterswebsite Lunatic News ineens verhalen verschenen waarin Koevermans werd beschuldigd van zelfverrijking en nepotisme over de rug van Feyenoord.
De oud-proftennisser stond een dag later in de Kuip zonder met zijn ogen te knipperen aan iedereen rustig en overtuigend uit te leggen waarom daarvan geen sprake kon zijn. Binnen Feyenoord twijfelt niemand aan zijn integriteit, de redders van de club rond Blokland nog het minst.
Anarchie
Dus waarom toch al die heisa? Feyenoord is helemaal niet gebaat bij een vertrek van Gudde en/of Koevermans. Als er na Jacobs nog een directeur van het toneel verdwijnt, zou de geldkraan richting Feyenoord wel eens heel snel kunnen worden dichtgedraaid. Wie wil er nou tonnen of miljoenen investeren in een stuurloze club? En welke topbestuurder zou er bij een vertrek onder druk van supporters nog op het pluche van Gudde of Koevermans willen gaan zitten?
De huidige beleidsbepalers van Feyenoord nemen echt niet alleen maar goede beslissingen en de sportieve prestaties zijn meer dan zorgwekkend; dat zie ik ook heus wel. Maar het enige waarbij de club nu gebaat is, is rust en geld. Door op bestuurlijk vlak verder te gaan op de ingeslagen weg en Jacobs te vervangen door een financial controller zonder directeurssalaris is de kans daarop verreweg het grootst. Van anarchie is nog nooit iemand beter geworden.
Dus als ze bij de FSV werkelijk het beste met Feyenoord voor hebben, wat ongetwijfeld zo zal zijn, bieden ze straks bij het vervolggesprek met de clubleiding op zijn minst een staakt-het-vuren aan. Hand in hand, voor Feyenoord 1.
© NUsport/Sander van Hal
Als je als columnist gewoon 0,0 feitenkennis hebt over situatie moet je niet zo'n flutstukje schrijven.quote:
Ik vind ook dat Gudde moet blijven. De situatie met Koevermans heb ik niet helemaal gevolgd.quote:
Sponsor,wat een kutplaats om een sponsernaam neer te zetten trouwens,quote:
Jij bent wel van de conspiracy hè ?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wijnaldum probeert nog een wit voetje te halen.Ja dat gaat 'm dus niet worden makker. Toch grappig dat zijn selectie voor Oranje (waar hij niet eens heeft gespeeld) ons de das omdoet. Nota bene na een gesprek met Robin van Persie (!!! Robin bedankt!). Zou Wijnaldum expres bij Oranje gehaald zijn om op 'm in te praten?
Neequote:Op maandag 4 juli 2011 11:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zou Aistatti niet wat voor jullie kunnen zijn als 10?
de verrader,anders was Gini naar het buitenland gegaanquote:Op maandag 4 juli 2011 11:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wijnaldum probeert nog een wit voetje te halen.Ja dat gaat 'm dus niet worden makker. Toch grappig dat zijn selectie voor Oranje (waar hij niet eens heeft gespeeld) ons de das omdoet. Nota bene na een gesprek met Robin van Persie (!!! Robin bedankt!). Zou Wijnaldum expres bij Oranje gehaald zijn om op 'm in te praten?
Zo vreemd is dat niet...misschien waren ze bij de KNVB van mening dat Wijnaldum beter naar een andere club kon gaan met het oog op zijn ontwikkeling. Even bij Oranje halen, niet laten spelen maar wel gesprekken met andere spelers...hop, mentaal gebroken.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet...misschien waren ze bij de KNVB van mening dat Wijnaldum beter naar een andere club kon gaan met het oog op zijn ontwikkeling. Even bij Oranje halen, niet laten spelen maar wel gesprekken met andere spelers...hop, mentaal gebroken.
Het is pas maandag he, gesprekken tussen Feyenoord en Twente zullen wel ergens deze week gepland zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:59 schreef WethouderHekking het volgende:
Nog steeds geen nieuws over Leroy, of is in dit geval geen nieuws goed nieuws ?
Ik hoor nu liever zo snel mogelijk dat hij naar Twente is, dan weten we waar we aan toe zijn want voor de rest (buiten Bahia) zie ik niemand vertrekken.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:59 schreef WethouderHekking het volgende:
Nog steeds geen nieuws over Leroy, of is in dit geval geen nieuws goed nieuws ?
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mooi weer voetballertje, kan aardig ballen maar van de 10 weedstrijden zijn er misschien 2 goed.quote:
Nee.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als hij moet blijven zou hij toch niet meer gemotiveerd zijn, dan maar weg.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik hoor nu liever zo snel mogelijk dat hij naar Twente is, dan weten we waar we aan toe zijn want voor de rest (buiten Bahia) zie ik niemand vertrekken.
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:14 schreef Cara het volgende:
Ik hoor stemmen opgaan dat Fer bezig is met een arbitragezaak.
quote:Op maandag 4 juli 2011 10:59 schreef Caland het volgende:
Trouwens wel geinig dat het kamp Wijnaldum nu even een wit voetje probeert te halen bij het Legioen omdat ze toch wel geschrokken zijn van de reacties. Maar op 4 december gaat 'ie er gewoon aan hoor.
Eens. Al vind ik 5 miljoen voor een 1 jarig contract geen schijntje.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:03 schreef Lastpost het volgende:
Als je het objectief bekijkt is het toch ook gewoon een logische stap.
Als je Feyenoord zou vervangen door Groningen, Roda of NEC zou niemand vreemd opkijken wanneer een jeugd-international die tegen het 'Grote Oranje' aanzit wil vertrekken wanneer er enkel spelers bij z'n huidige selectie zitten die van vergelijkbaar of lager niveau zijn, waarbij de trainingen minder voorstellen en waarbij je dus ook gewoonweg minder ontwikkeling doormaakt.
Van middenmoot naar kampioenskandidaat die structureel Europees voetbal speelt, klinkt zo gek nog niet als stap.
Het is dat we spreken over het grote Feyenoord, de topclub van Nederland, maar dat is enkel op papier momenteel, zo simpel ligt het.
Dat het die jongen niet siert als ras-Rotterdammer om na een dergelijk seizoen voor een schijntje z'n praktisch failliete werkgever verruilt voor de club die ons met 10-0 van de mat veegde moge duidelijk zijn, dat fans het op z'n zachts gezegd niet waarderen evengoed, maar uiteindelijk zal de neutrale voetbalfan niet vreemd opkijken, hooguit van het feit dat Feyenoord dusdanig is afgegleden dat het jonge talentvolle voetballers verliest aan een club die voorheen concurrent was.
Heeft iemand z'n rap-nummer gejat of was het doelpunt bij PES buitenspel?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:14 schreef Cara het volgende:
Loop de boel nou niet zo op te stoken.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:14 schreef Cara het volgende:
Klopt, dat is naar mijn mening het onderste uit de kan.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens. Al vind ik 5 miljoen voor een 1 jarig contract geen schijntje.
Is ook gewoon een mooi gebaar. Hij kiest gewoon voor z'n eigen ontwikkeling en terecht. Feyenoord is met deze selectie gewoon een middenmoter. Klaar. Een 20 jarig talent dat tegen Oranje aanzit moet gewoon bij een topclub in de Eredivisie spelen. Dat betekent niet dat hij ineens geen gevoelens meer heeft voor Feyenoord, maar gewoon dat hij zijn verstand laat spreken.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:19 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel een mooi gebaar van Wijnaldum. Had hij helemaal niet hoeven doen, en hij beseft ook echt wel dat de supporters die hem nu haten, hem echt niet ineens lief gaan vinden nu. Hij doet het gewoon vanuit betrokkenheid. Dat denk ik echt, shoot me.
Donder op.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop de boel nou niet zo op te stoken.
Denk idd dat die meer van de club houdt dan wij allemaal dachten!quote:Op maandag 4 juli 2011 12:19 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel een mooi gebaar van Wijnaldum. Had hij helemaal niet hoeven doen, en hij beseft ook echt wel dat de supporters die hem nu haten, hem echt niet ineens lief gaan vinden nu. Hij doet het gewoon vanuit betrokkenheid. Dat denk ik echt, shoot me.
Het steekt gewoon op meerdere niveau's. Ten eerste de stap naar een andere topclub, even los van het feit of wij daar de laatste jaren bijhoorden of niet. Ten tweede de stap naar de ploeg waar we 10-0 van verloren en waar hij huilend het veld afliep. Ook heeft Wijnaldum altijd gepretendeerd een Feyenoord-jongen te zijn, hetgeen dus een leugen is geweest. Ten derde, en dit staat op zich los van de transfer van Wijnaldum, is er het reddingsplan voor PSV. Feyenoord heeft met schulden de buikriem enorm moeten aanhalen waardoor we langzaam maar zeker zijn afgegleden tot het huidige niveau.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:03 schreef Lastpost het volgende:
Als je het objectief bekijkt is het toch ook gewoon een logische stap.
Als je Feyenoord zou vervangen door Groningen, Roda of NEC zou niemand vreemd opkijken wanneer een jeugd-international die tegen het 'Grote Oranje' aanzit wil vertrekken wanneer er enkel spelers bij z'n huidige selectie zitten die van vergelijkbaar of lager niveau zijn, waarbij de trainingen minder voorstellen en waarbij je dus ook gewoonweg minder ontwikkeling doormaakt.
Van middenmoot naar kampioenskandidaat die structureel Europees voetbal speelt, klinkt zo gek nog niet als stap.
Het is dat we spreken over het grote Feyenoord, de topclub van Nederland, maar dat is enkel op papier momenteel, zo simpel ligt het.
Dat het die jongen niet siert als ras-Rotterdammer om na een dergelijk seizoen voor een schijntje z'n praktisch failliete werkgever verruilt voor de club die ons met 10-0 van de mat veegde moge duidelijk zijn, dat fans het op z'n zachts gezegd niet waarderen evengoed, maar uiteindelijk zal de neutrale voetbalfan niet vreemd opkijken, hooguit van het feit dat Feyenoord dusdanig is afgegleden dat het jonge talentvolle voetballers verliest aan een club die voorheen concurrent was.
Wedje leggen om een stroopwafel?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:22 schreef Cara het volgende:
[..]
Donder op.
Ik ben de laatste die nog meer onrust wil bij Feyenoord, maar dit bericht zal sowieso snel boven water komen in de media.
Als dat waar is dan kan hij maar beter snel wegwezen xDquote:Op maandag 4 juli 2011 12:22 schreef Cara het volgende:
[..]
Donder op.
Ik ben de laatste die nog meer onrust wil bij Feyenoord, maar dit bericht zal sowieso snel boven water komen in de media.
hahaha, de beste man weet dat hij gewoon een contract heeft? Hij heeft geen afkoopsom in zijn contract dus wordt een arbitragezaak net zo kansloos als die van Dost. Er heerst ook geen verstoorde arbeidsrelatie aangezien Feijenoord hem gewoon zal blijven opstellen.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:14 schreef Cara het volgende:
Prachtig gebaar zeg, toen de spelersgroep eerder dit seizoen moest storten gaf de heer Wijnaldum niet thuis. Beetje mosterd na de maaltijd.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is ook gewoon een mooi gebaar. Hij kiest gewoon voor z'n eigen ontwikkeling en terecht. Feyenoord is met deze selectie gewoon een middenmoter. Klaar. Een 20 jarig talent dat tegen Oranje aanzit moet gewoon bij een topclub in de Eredivisie spelen. Dat betekent niet dat hij ineens geen gevoelens meer heeft voor Feyenoord, maar gewoon dat hij zijn verstand laat spreken.
Dekking zoeken inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:23 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Als dat waar is dan kan hij maar beter snel wegwezen xD
Feyenoord is op dit moment (tijdelijk) geen topclub meer op voetbaltechnisch vlak. Het is gewoon een overstap van een middenmoter naar een kampioenskandidaat die Europees speelt. (Ja het doet pijn om dit te typen.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het steekt gewoon op meerdere niveau's. Ten eerste de stap naar een andere topclub, even los van het feit of wij daar de laatste jaren bijhoorden of niet.
Vind ik geen reden om je eigen carriere-verloop voor te veranderen.quote:Ten tweede de stap naar de ploeg waar we 10-0 van verloren en waar hij huilend het veld afliep.
Dat beweer je alleen maar op basis van deze feiten, die niet zo zwart-wit zijn als jij en anderen ze willen doen voorkomen. Ik snap dat je gefrustreerd bent over de transfer. Ik vind het ook heel jammer, maar laten we wel gewoon objectief blijven.quote:Ook heeft Wijnaldum altijd gepretendeerd een Feyenoord-jongen te zijn, hetgeen dus een leugen is geweest.
Dit is geen argument dat er toe doet m.b.t. de persoon Wijnaldum.quote:Ten derde, en dit staat op zich los van de transfer van Wijnaldum, is er het reddingsplan voor PSV. Feyenoord heeft met schulden de buikriem enorm moeten aanhalen waardoor we langzaam maar zeker zijn afgegleden tot het huidige niveau.
PSV stond aan de vooravond van eenzelfde scenario maar heeft dit middels staatssteun weten af te wenden. Waar was de KNVB? Waarom krijgt PSV de mogelijkheid om weer aankopen te gaan doen? En niet voor een paar miljoen maar meteen 20 miljoen. Dan kun je wel zeggen dat ze geen aankopen doen van gemeentegeld maar dat vind ik kort door de bocht. Normaliter zou het transfergeld zijn aangewend voor het aflossen van schulden. Schulden die gemaakt zijn met eerdere aankopen en mismanagement. Dat is een logische gang van zaken. Je haalt in eerder jaar een speler, creëert schulden en bij de verkoop los je deze schulden af. Nu worden de schulden afgelost dankzij een eenmalige transactie van de gemeente waardoor de rest van het geld op dezelfde manier wordt weggegooid als waarmee ze in de problemen zijn gekomen.
En PSV begroot de CL niet meer, maar om spelers als Strootman/Mertens/Wijnaldum weer voor 20 miljoen te kunnen verkopen, moeten ze jaarlijks in de CL spelen. Als PSV weer geen CL haalt, worden dit soort spelers ook niet beter en komen ze ook niet in de belangstelling van grote clubs te staan. PSV maakt gewoon dezelfde fout en de supporters lachen nu nog maar als ze over een paar jaar op onze plek staan is het lachen hen wel vergaan. Op dat moment moeten ze ook maar afwachten hoeveel binding supporters hebben met PSV.
Tsja...waarom moeten spelers boeten voor het wanbeleid van het bestuur. Het zou een mooie geste zijn geweest, maar het is vreemd dat het min of meer van ze werd 'verlangd'. Ze hebben zelf weinig schuld aan de financiële malaise gehad.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Prachtig gebaar zeg, toen de spelersgroep eerder dit seizoen moest storten gaf de heer Wijnaldum niet thuis. Beetje mosterd na de maaltijd.
Dit zeg ik toch zelf al?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:27 schreef kapiteintje het volgende:
Feyenoord is op dit moment (tijdelijk) geen topclub meer op voetbaltechnisch vlak. Het is gewoon een overstap van een middenmoter naar een kampioenskandidaat die Europees speelt. (Ja het doet pijn om dit te typen.)
Maar geeft wel aan wat voor persoon Wijnaldum is.quote:Vind ik geen reden om je eigen carriere-verloop voor te veranderen.
Ik denk dat je hem overschat.quote:Dat beweer je alleen maar op basis van deze feiten, die niet zo zwart-wit zijn als jij en anderen ze willen doen voorkomen. Ik snap dat je gefrustreerd bent over de transfer. Ik vind het ook heel jammer, maar laten we wel gewoon objectief blijven.
Persoonlijk denk ik dat Wijnaldum meer gevoel voor de club heeft dan je denkt.
Lezen. "Ten derde, en dit staat op zich los van de transfer van Wijnaldum"quote:Dit is geen argument dat er toe doet m.b.t. de persoon Wijnaldum.
Waarom voer je het dan als argument aan in je betoog?quote:
Het zegt ook wel wat over jou, aangezien je hem veroordeelt op basis van betwistbare argumenten.quote:Maar geeft wel aan wat voor persoon Wijnaldum is.
Okquote:Ik denk dat je hem overschat.
Het spijt me.quote:Lezen. "Ten derde, en dit staat op zich los van de transfer van Wijnaldum"
Zou hij niet meer hebben met Sparta ?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:27 schreef kapiteintje het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Wijnaldum meer gevoel voor de club heeft dan je denkt.
Omdat het wel degelijk meespeelt, hoezeer jij Feyenoord ook als Groningen of Heerenveen zou willen zien.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:35 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom voer je het dan als argument aan in je betoog?
Wat heeft dat laatste nou weer te maken met jouw huilverhaal over de financiële deal van PSV met de gemeente?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat het wel degelijk meespeelt, hoezeer jij Feyenoord ook als Groningen of Heerenveen zou willen zien.
Jezus man. Heb je vmbo gedaan?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heeft dat laatste nou weer te maken met jouw huilverhaal over de financiële deal van PSV met de gemeente?
Nee, universiteit op 't moment. Jij wel?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jezus man. Heb je vmbo gedaan?
Zou leuk zijn geweest voor ons, maar ik begrijp dat hij er niet heen is gegaan.quote:Georginio Wijnaldum speelt komend seizoen voor PSV, maar de aanvaller had Feyenoord ook kunnen verlaten voor een buitenlandse club.
Volgens zaakwaarnemer Humphrey Nijman kon zijn cliënt naar Engeland, Portugal, Frankrijk, Spanje, Duitsland en Rusland. Uit dat laatste land kwam een aanbieding die Wijnaldum in een klap multi-miljonair zou maken. "Het was een duizelingwekkend bedrag dat hij kon gaan verdienen", zegt Nijman in De Telegraaf.
Wijnaldum verkoos het voetbal echter boven het geld. De jongeling wordt bij PSV een echte nummer tien, de positie die hij de laatste tijd bij Feyenoord ook vervulde. Wijnaldum: "Ik vind het sympathiek dat Mario Been me nu toch een bericht heeft gestuurd, waarin hij me succes wenst bij PSV en me het allerbeste wenst."
"We hebben allebei moeilijke tijden gekend. Ik hoop ook dat hij en Leon Vlemmings, die me in de moeilijkste periode bijstond, het met Feyenoord goed gaan doen", aldus Wijnaldum. "Ik ga echt met een bloedend hart weg. Ik heb een supertijd gehad."
Wie zegt dat ze meer geld boden dan PSV.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:57 schreef Kiwisap... het volgende:
[..]
Zou leuk zijn geweest voor ons, maar ik begrijp dat hij er niet heen is gegaan.
Hmm, klopt. Maar daar ging ik wel van uit.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze meer geld boden dan PSV.
Dus? Zelfde geldt voor mij. Woensdag laatste tentamen van m'n master.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, universiteit op 't moment. Jij wel?
Het spijt me, ik ben wat verstrooid. Heb vannacht 1,5 uur geslapen en de 3 nachten daarvoor minder dan 6 uur i.v.m. een tentamen. Excusez-moi.![]()
We spelen al een seizoen of vijf in de marge mee. Echt een topper kan je Feijenoord niet meer noemen dan of wel soms?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:59 schreef inZanity het volgende:
Hoe komt iedereen er toch bij dat we opeens een middenmoter zijn?
Omdat je structureel in de middenmoot zit.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:59 schreef inZanity het volgende:
Hoe komt iedereen er toch bij dat we opeens een middenmoter zijn?![]()
Die gastjes van tegenwoordig worden alleen maar fan omdat hun vrienden en familie het zijn. Niet omdat het zo leuk is om voor Feyenoord te zijn (qua prestaties dan.). Heeft ergens ook wel z'n voordeel als je niet te verwend bent qua prijzen en leuk voetbal...dan ben je ook niet steeds zo teleurgesteld door je referentiekader.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dus? Zelfde geldt voor mij. Woensdag laatste tentamen van m'n master.
Met al deze ontwikkelingen heb ik wel steeds minder zin om me bezig te houden met voetbal. Probeer te studeren maar links en rechts wordt Feyenoord gewoon afgebroken. Dat eeuwige gezeik met die supportersverenigingen, spelers die binnenlandse transfers maken, jeugdspelers die weggeroofd worden, en ga zo maar door. Zo vermoeiend...het is dat ik nog teveel voor Feyenoord voel anders was ik gewoon gestopt met het kijken naar voetbal. Gewoon lekker bij zelf voetballen houden, geen gezeik... Ik vraag me af hoe het voor de jonge supporters moet zijn. Die groeien nu op met een Feyenoord als middenmotor. Jij bent waarschijnlijk ook ergens begin 20, en dus opgegroeid met Obiku in 95 tegen Ajax, het kampioenschap in 98/99 en 2001/2002. In die tijd wonnen we zelfs in de Arena met Leonardo en Connoly als ik me niet vergis.
Of zo :quote:Op maandag 4 juli 2011 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gastjes van tegenwoordig worden alleen maar fan omdat hun vrienden en familie het zijn. Niet omdat het zo leuk is om voor Feyenoord te zijn (qua prestaties dan.). Heeft ergens ook wel z'n voordeel als je niet te verwend bent qua prijzen en leuk voetbal...dan ben je ook niet steeds zo teleurgesteld door je referentiekader.
True dat. Maar volgens mij botert het niet zo lekker tussen wat spelers en Beenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:10 schreef inZanity het volgende:
Tuurlijk is het de hoofdprijs, voor iemand die nog een jaar contract heeeft zeker. Maar hij had ook bij kunnen tekenen, nog van waarde kunnen zijn een paar seizoenen en vervolgens voor het 3 of 4 voudige kunnen vertrekken. Vergeet bovendien niet dat je hiermee een concurrent versterkt, in sportief opzicht, maar naar alle waarschijnlijkheid ook in financieel opzicht.
Ik noem Feyenoord toch ook geen topper. Maar een middenmoter vind ik zwaar overdreven omdat we toevallig een keer 10e zijn geeindigt. Wat dus het gevolg is van een, zelfs voor dit Feyenoord, wanprestatie. Ook dit Feyenoord moet hoger kunnen eindigen dan een 10 plaats en dat zal dan ook komend seizoen moeten gebeuren.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:07 schreef Happel het volgende:
[..]
We spelen al een seizoen of vijf in de marge mee. Echt een topper kan je Feijenoord niet meer noemen dan of wel soms?
Wat dus onzin is. We zijn van topclub afgezakt naar matige subtopper, op sportief vlak dan wij blijven gewoon een topclub qua uitstraling en omvang etc. Het afgelopen seizoen zijn we 10e geeindigt maar dat maakt je niet meteen een middenmoter zeker omdat ik toch mag hopen en ook wel verwacht dat dit een incident is geweest. Komend seizoen moeten we toch wel 4 of 5 plaatsen hoger eindigen, hoger ook echt niet maar zeker ook niet lager.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat je structureel in de middenmoot zit.
Reden te meer voor Been om komend seizoen gewoon te presteren anders is het voor hem hopelijk ook gewoon snel afgelopen. En ik zou het jammer vinden, ik vind het een toffe keren met een Feyenoordhart maar ook hij moet gewoon presteren.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:14 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
True dat. Maar volgens mij botert het niet zo lekker tussen wat spelers en Been
Qua historie en Legioen zijn we dat niet. Qua prestaties na 2002 zeker wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:59 schreef inZanity het volgende:
Hoe komt iedereen er toch bij dat we opeens een middenmoter zijn?
Mild uitgedrukt, Been is gewoon slecht.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Precies, Been mag dan wel een echte Feyenoorder zijn, een toptrainer is hij niet.
Onzin. Misschien dat jij dat graag zou willen maar daardoor is nog niet zo.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:25 schreef voice-over het volgende:
[..]
Qua historie en Legioen zijn we dat niet. Qua prestaties na 2002 zeker wel.
Het is ook wel een beetje waan van de dag. AZ was opeens ook een topclub en zijn nu weer weggezakt. Twente is nu volgens sommigen ook een topclub. Slaat natuurlijk nergens op. Zo'n status bereik je over vele decennia, niet door een toevallig kampioenschap omdat de hele competitie in verval is geraakt.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:25 schreef voice-over het volgende:
[..]
Qua historie en Legioen zijn we dat niet. Qua prestaties na 2002 zeker wel.
Lul toch geen onzin man, als jij lekker wil geloven dat je boven de middenmoot zit dan doe je dat toch? Dromen mag hoor geen probleem...quote:Op maandag 4 juli 2011 13:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onzin. Misschien dat jij dat graag zou willen maar daardoor is nog niet zo.
Wie lult er nou onzin? Feyenoord is op dit moment gewoon een subtopper niets meer maar zeker ook niet minder.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Lul toch geen onzin man, als jij lekker wil geloven dat je boven de middenmoot zit dan doe je dat toch? Dromen mag hoor geen probleem...
Lijkt me wel een goede gast, overigens is dat ingespeelde met Fernandez wel echt een voordeel hoor, wordt vaak onderschat.quote:Clasie: 'Zal deze dagen niet snel vergeten'
Jordy Clasie stapte na afloop van de training van maandagochtend op Varkenoord als allerlaatste van de selectie de kleedkamer binnen. De reden was dat de middenvelder tijdens zijn wandeling vanaf het trainingsveld om de paar meter werd staande gehouden voor een foto of handtekening. Clasie was tijdens het afgelopen seizoen als speler van Excelsior wel wat gewend geraakt, maar het aantal supporters dat hij bij elke training en oefenwedstrijd van Feyenoord treft is nieuw voor hem. ‘Ik heb heel erg genoten van mijn eerste week hier op de club’, vertelt Clasie. ‘Ik droom er van kleins af aan van om in het eerste van Feyenoord te spelen en voor mijn gevoel is die droom nu al voor een deel uitgekomen. Ik zal de afgelopen week niet snel vergeten.’
Clasie maakte afgelopen zaterdag zijn officieuze debuut in Feyenoord één tegen Sportclub Feyenoord. De middenvelder speelde de volledige tweede helft van het duel dat eindigde in een 0-4 overwinning. ‘Ik ben heel blij dat ik van de club de kans krijg om me hier in de voorbereiding verder te ontwikkelen’, zegt Clasie. ‘Dit is pas mijn tweede jaar als prof. De stap van Feyenoord A1 naar het eerste van Excelsior was al groot, maar dit is opnieuw een grote stap.’
De 19-jarige jeugdinternational doorliep zijn opleiding bij Feyenoord en kent daardoor al een groot deel van zijn huidige ploeggenoten. ‘Toch voelt hier trainen en spelen als iets nieuws voor mij’, zegt Clasie. ‘Dat merk ik alleen al op de training, waar het niveau hoger is dan ik gewend ben. Voor mijn gevoel heb ik me snel aangepast. Het is belangrijk dat we nu in oefenwedstrijden snel op elkaar ingespeeld gaan raken.’
Niet alleen de jongens met wie Clasie in de jeugd bij Feyenoord speelde zijn bekend voor hem, want vorig seizoen was hij bij Excelsior al ploeggenoot van Guyon Fernandez, Miquel Nelom en Kaj Ramsteijn. Met Fernandez stond hij zaterdag de hele tweede helft opnieuw samen in het veld, nu allebei in het shirt van Feyenoord. ‘Onze band is heel goed, zowel op als buiten het veld’, zegt Clasie. ‘Ik weet precies hoe hij de bal aangespeeld wil krijgen. Ik hoop dat ik hem ook bij Feyenoord op die manier vaak kan gaan bedienen.’
De training van maandag was voor Feyenoord de laatste in de aanloop naar de tweede oefenwedstrijd van de voorbereiding. Trainer Mario Been kon afgezien van de geblesseerde Gill Swerts over een volledig fitte selectie beschikken op Varkenoord, waarbij de hoofdmoot van de training bestond uit een partijspel elf tegen elf.
Dinsdag neemt Feyenoord het om op Sportpark De Veenschappen in Erica op tegen eersteklasser SC Erica. De wedstrijd begint om 19.00 uur en staat onder leiding van scheidsrechter Roelof Luinge. De eerstvolgende training van Feyenoord is aanstaande donderdag om 10.30 uur op Varkenoord.
Zeiden ze ook over Bruins en Slory.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:43 schreef Paul-89 het volgende:
Lijkt me wel een goede gast, overigens is dat ingespeelde met Fernandez wel echt een voordeel hoor, wordt vaak onderschat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Kijk maarquote:
Vuurvos.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kijk maar
Kan alleen spoilers niet openen
Welke browser gebruik je?
Maar die hebben niet zo gek vaak samengespeeld en daarbij stond Slory vrijwel nooit spits bij Feyenoord.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zeiden ze ook over Bruins en Slory.
Haha...wtf ik heb nooit geweten dat je op die spoilers kunt klikken. En ik zit toch al een tijdje op Fok! ondertussen.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kijk maar
Kan alleen spoilers niet openen
Welke browser gebruik je?
Ah, ik ook ja. Volgens opperhoofd Danny zou Chrome beter werken met FOK! samen. So far het technische gedeeltequote:
En jij zit op een universiteit ?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha...wtf ik heb nooit geweten dat je op die spoilers kunt klikken. En ik zit toch al een tijdje op Fok! ondertussen.
Meen je nietquote:Op maandag 4 juli 2011 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha...wtf ik heb nooit geweten dat je op die spoilers kunt klikken. En ik zit toch al een tijdje op Fok! ondertussen.
Ik gebruik Chrome...kan het jullie echt alleen maar aanraden.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah, ik ook ja. Volgens opperhoofd Danny zou Chrome beter werken met FOK! samen. So far het technische gedeelte
Aanpassingen van mods o.i.d. omdat het aanstootgevende plaatjes waren of beledigende teksten.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meen je niet, wat dacht je dan dat het waren?
Quote knop werkt sowieso niet, wanneer je gebruik maakt van Adblock Plus.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bij mij werkte de quote e.d. net ook niet. Misschien een mini-update van fok of iets dergelijks.
In Chrome wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Quote knop werkt sowieso niet, wanneer je gebruik maakt van Adblock Plus.
Je blijft het proberen he.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Leuke speler die Wijnaldum.. Ik snap niet dat men hem zo haat..
Op jonge leeftijd weg gegaan en gefaald. Jammer, joh.quote:Oud-jeugdinternational en -Feyenoorder op proef bij AZ
Rajiv van la Parra is op proef bij AZ. De Alkmaarse club meldt vandaag op de website dat de 20-jarige rechterspits deze week meetraint met de selectie van trainer Gertjan Verbeek.
Van la Parra komt uit de jeugdopleiding van Feyenoord. In 2008 vertrok hij naar het Franse SM Caen waar hij nog steeds onder contract staat. Ook speelde de aanvaller regelmatig mee in de jeugdelftallen van Oranje.
Was toch nooit echt een super groot talent? In de jeugdteams vond ik hem meestal niet uitblinken.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Op jonge leeftijd weg gegaan en gefaald. Jammer, joh.
Heb Adblock op fok uitstaan en normaal werkt de quote-knop wel. Nu was gewoon het hele rijtje even weg. Inmiddels ook weer terug, dus was tijdelijk probleem van fok zelf.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Quote knop werkt sowieso niet, wanneer je gebruik maakt van Adblock Plus.
Is het ook, maar ken je beter ff melden in FB of BUG.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb Adblock op fok uitstaan en normaal werkt de quote-knop wel. Nu was gewoon het hele rijtje even weg. Inmiddels ook weer terug, dus was tijdelijk probleem van fok zelf.
De jaloezie.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
http://psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7913
Check dit dan.Staat hij daar met droge oogjes weer een riedeltje af te draaien. Wat moet hij van zichzelf denken als hij dit terugziet?
Je begrijpt dat de frustratie hier niets meer is dan medelijden?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De jaloezie.
Ben blij man dat ie weg is. Zo'n middelmatige voetballer die voor zo'n bedrag weg gaat, is toch prachtig voor Feyenoord?
De jaloeziequote:Op maandag 4 juli 2011 15:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je begrijpt dat de frustratie hier niets meer is dan medelijden?
Je zal 4 jaar lang in zo'n achtergebleven gebied tussen de mensen met spraakgebrek moeten gaan voetballen.
En dan ook nog eens bij Pisvee, een van de, zo niet de lelijkste club van Nederland.
Ach, probeer het een beetje te relativeren. Het is gewoon een stap die hij maakt puur carrièretechnisch gezien gewoon meer potentie heeft. Het zijn gewoon de standaard zinnetjes die hij weer spreekt maar ach. Over gunnen zal ik maar niet beginnen. Laten we het er maar op houden dat ik PSV het liefst zie degraderen.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
http://psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7913
Check dit dan.Staat hij daar met droge oogjes weer een riedeltje af te draaien. Wat moet hij van zichzelf denken als hij dit terugziet?
I lolled. Je zou moeten weten dat na dit rampseizoen, of eigenlijk jaren, PSV aardig in rang is gestegen ja. IMO staan Ajakkes en PSV dik bovenaan. Dus ga maar weer terug naar je eigen topicquote:Op maandag 4 juli 2011 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De jaloezie
Dacht dat Ajax de lelijkste club was volgens Feyenoord. Of zijn wij nu vijand nummer 1 na deze transfer?
Lol wat een kleuters hier. Ws. merendeel provincialen die nog nooit bij Feyenoord geweest zijn, maar zich willen binden aan het 'stoere' imago.
Lol.
Ws moet je gewoon niet zoveel nadenken joh, gr gr henk en ingrit uit Woensel.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De jaloezie
Dacht dat Ajax de lelijkste club was volgens Feyenoord. Of zijn wij nu vijand nummer 1 na deze transfer?
Lol wat een kleuters hier. Ws. merendeel provincialen die nog nooit bij Feyenoord geweest zijn, maar zich willen binden aan het 'stoere' imago.
Lol.
Ik gun hem het beste als persoon. Er schuil toch geen kwaad in dat kereltje mensen...dat zie je toch gewoon aan z'n gezicht. Gaan we over 5 jaar bij Oranje nog veel plezier van hebben, let op m'n woorden.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ach, probeer het een beetje te relativeren. Het is gewoon een stap die hij maakt puur carrièretechnisch gezien gewoon meer potentie heeft. Het zijn gewoon de standaard zinnetjes die hij weer spreekt maar ach. Over gunnen zal ik maar niet beginnen. Laten we het er maar op houden dat ik PSV het liefst zie degraderen.
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ws moet je gewoon niet zoveel nadenken joh, gr gr henk en ingrit Kees Kankerkachel uit Woensel-West.
En als je iets beter zou lezen, zou je natuurlijk ook wat meer genuanceerde posts tegen komen, maar het is natuurlijk niet in jouw belang om daar op te reageren. Doeiquote:Op maandag 4 juli 2011 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De jaloezie
Lol.
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:15 schreef Paul-89 het volgende:
Wel grappig dat die bosnimf zo graag wil geloven dat er mensen jaloers zijn op PSV.
Heeft Wijnaldum de weg naar de Pathé-bioscoop in Eindhoven reeds gevonden???quote:
Je ziet het nog niet, maar kan het je ook niet kwalijk nemen. Zelfs Excelsior is jullie voorbij gestreefd. Dan zou je technisch gezien al jaloers moeten zijn op een club als Excelsior, maar om je geen pijn te doen wou ik het niet zo brengen.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:15 schreef Paul-89 het volgende:
Wel grappig dat die bosnimf zo graag wil geloven dat er mensen jaloers zijn op PSV.
Het is niet zo dat PSV een garantie voor succes is als je de laatste seizoenen bekijktquote:
We? Lekker boeiend dat 'Oranje'quote:Op maandag 4 juli 2011 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaan we over 5 jaar bij Oranje nog veel plezier van hebben, let op m'n woorden.
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:17 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Heeft Wijnaldum de weg naar de Pathé-bioscoop in Eindhoven reeds gevonden???
Nu kan ik je echt niet meer serieus nemen.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zelfs Excelsior is jullie voorbij gestreefd.
Sportief en financieel succes wel hoor..quote:Op maandag 4 juli 2011 15:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is niet zo dat PSV een garantie voor succes is als je de laatste seizoenen bekijkt
Excelsior bestaat voor de helft uit Feyenoord-spelers. Win-win situatiequote:Op maandag 4 juli 2011 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je ziet het nog niet, maar kan het je ook niet kwalijk nemen. Zelfs Excelsior is jullie voorbij gestreefd. Dan zou je technisch gezien al jaloers moeten zijn op een club als Excelsior, maar om je geen pijn te doen wou ik het niet zo brengen.
Excuses.
Dan moet ik wel HEEEEEEEL selectief gaan lezen. Zie hier alleen maar haat. Heb nog (bijna) niets verstandigs gezien over de inkomsten van deze transfer en gevolgen Feyenoord op lange termijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:13 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
En als je iets beter zou lezen, zou je natuurlijk ook wat meer genuanceerde posts tegen komen, maar het is natuurlijk niet in jouw belang om daar op te reageren. Doei
Maar goed, PSV staat ook al wat seizoenen met lege handen. Of je moet EL plaatsing een prijs vinden.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sportief en financieel succes wel hoor..
Hey dom figuur, zout eens op.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je ziet het nog niet, maar kan het je ook niet kwalijk nemen. Zelfs Excelsior is jullie voorbij gestreefd. Dan zou je technisch gezien al jaloers moeten zijn op een club als Excelsior, maar om je geen pijn te doen wou ik het niet zo brengen.
Excuses.
Denk niet dat hij op de gebruikelijke vrijdagavondjes nog veel in Rotterdam te vinden is eerlijk gezegd.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:17 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Heeft Wijnaldum de weg naar de Pathé-bioscoop in Eindhoven reeds gevonden???
financieel succes = diep in de schulden zitten? Heb ik iets gemist...?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bietsen bij de gemeente, wat een succes manquote:Op maandag 4 juli 2011 15:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan moet ik wel HEEEEEEEL selectief gaan lezen. Zie hier alleen maar haat. Heb nog (bijna) niets verstandigs gezien over de inkomsten van deze transfer en gevolgen Feyenoord op lange termijn.
Ja Wijngum zit diep in de schulden..quote:Op maandag 4 juli 2011 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
financieel succes = diep in de schulden zitten? Heb ik iets gemist...?
Nee, k zat te kijken zoals ik zo'n beetje iedere wedstrijd op het WK heb gekeken. Wat dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij zat in de bezemkast thuis toen Oranje de finale speelde?
Je gaat nu over een heel ander onderwerp beginnen, het gaat over Wijngum, de rest kan wel in het PSV topic..quote:Op maandag 4 juli 2011 15:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar goed, PSV staat ook al wat seizoenen met lege handen. Of je moet EL plaatsing een prijs vinden.
Ah zo.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je gaat nu over een heel ander onderwerp beginnen, het gaat over Wijngum, de rest kan wel in het PSV topic..
Oké, toedels.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je gaat nu over een heel ander onderwerp beginnen, het gaat over Wijngum, de rest kan wel in het PSV topic..
Nee julliequote:Op maandag 4 juli 2011 15:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bietsen bij de gemeente, wat een succes man.
quote:Als je vrouw je verlaat doet het altijd zeer. Maar als je vrouw je verlaat voor een knappe miljonair met een leuke persoonlijkheid is dat beter te begrijpen dan als ze je verlaat voor de lelijke uitkeringstrekker op de hoek van de straat.
Het is toch nog helemaal niet zeker dat die deal doorgaat? Europese Commissie heeft toch nog geen uitspraak gedaan of ze er iets mee gaat doen?quote:
Ja hoor, wij hebben Wijnaldum verkocht. 5 miljoen voor een speler die nog 1 jaar onder contract ligt, niet slechtquote:
Loop dan niet zo te zeiken over het Nederlands elftal.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, k zat te kijken zoals ik zo'n beetje iedere wedstrijd op het WK heb gekeken. Wat dan?
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja hoor, wij hebben Wijnaldum verkocht. 5 miljoen voor een speler die nog 1 jaar onder contract ligt, niet slecht.
Lachen om die 5 miljoen, en die gast helemaal kapotmaken als hij naar de Kuip komt. Dat gaat imo prima samen.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Jullie zijn toch gewoon de lachende 3e of niet dan?
En dan zeiken omdat hij naar PSV gaat. Ik niet begrijp.
Het gaat ook niet zozeer om de club PSV maar meer om zijn uitspraken en gedrag voor hij naar PSV ging. In principe heeft hij gewoon gelogen.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Het een sluit het ander niet uit. Je kunt best tevreden zijn over de deal an sig, en Wijnaldumpje nog steeds een paardenlul vinden.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Je doet je UI eer aan.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Lachen om die 5 miljoen, en die gast helemaal kapotmaken als hij naar de Kuip komt. Dat gaat imo prima samen.
Nee, dat vind ik dus niet. Ik denk dat hij het meende toen hij dat zei. Meningen en inzichten kunnen veranderen. Als jij het naar je zin hebt bij je baas, zeg jij waarschijnlijk ook dat je er nooit meer weg wil, totdat je 2 jaar later bij een ander bedrijf meer groeimogelijkheden ziet en een beter salaris voorgespiegeld krijgt.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het gaat ook niet zozeer om de club PSV maar meer om zijn uitspraken en gedrag voor hij naar PSV ging. In principe heeft hij gewoon gelogen.
Want? Het Nederlands elftal kan me gestolen worden.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop dan niet zo te zeiken over het Nederlands elftal.
Nee zoiets zou ik gewoon niet zeggen.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:34 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik dus niet. Ik denk dat hij het meende toen hij dat zei. Meningen en inzichten kunnen veranderen. Als jij het naar je zin hebt bij je baas, zeg jij waarschijnlijk ook dat je er nooit meer weg wil, totdat je 2 jaar later bij een ander bedrijf meer groeimogelijkheden ziet en een beter salaris voorgespiegeld krijgt.
Het feit dat hij nu "iets" voor de jeugd van Feyenoord wil gaan doen in financieel opzicht, geeft wel aan dat hij kennelijk zelf ook wel beseft dat het een ondankbaar moment is om weg te gaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:34 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik dus niet. Ik denk dat hij het meende toen hij dat zei. Meningen en inzichten kunnen veranderen. Als jij het naar je zin hebt bij je baas, zeg jij waarschijnlijk ook dat je er nooit meer weg wil, totdat je 2 jaar later bij een ander bedrijf meer groeimogelijkheden ziet en een beter salaris voorgespiegeld krijgt.
Dit dus. Als jij ergens anders betere kansen en mogelijkheden hebt dan kan ik het je niet kwalijk nemen dat je uiteindelijk daarvoor kiest.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:34 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook niet dagelijks media om je heen, die jouw woorden in de mond leggen of verdraaien.quote:
Prima, maar loop dan niet zo bijdehand te doen als anderen er wel van kunnen genieten.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Het Nederlands elftal kan me gestolen worden.
Maar wie spoorde hem dan aan om na goals het Feyenoord-logo te kussen richting het legioen ?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:37 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook niet dagelijks media om je heen, die jouw woorden in de mond leggen of verdraaien.
ohja fuck, havenarbeiders hequote:Op maandag 4 juli 2011 15:31 schreef Caland het volgende:
Lachen om die 5 miljoen, en die gast helemaal kapotmaken als hij naar de Kuip komt. Dat gaat imo prima samen.
Precies. Wat is een interview tegenwoordig. Ze halen er 1 zin uit, maken er een mooie kop van op een of andere nieuwssite en je hebt weer de poppen aan het dansen terwijl er in werkelijkheid waarschijnlijk niks aan de hand is.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:37 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook niet dagelijks media om je heen, die jouw woorden in de mond leggen of verdraaien.
Volgens mij was Wijnaldum één van de meest belangrijke spelers in de revanche-wedstrijd tegen PSV. Dat kwam op mij zeker wel oprecht over.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar wie spoorde hem dan aan om na goals het Feyenoord-logo te kussen richting het legioen ?
Was inderdaad wel mooi vorig seizoen ja, al die puisterige pubertjes in dat uitvak die vanaf minuut 1 stil waren. Ook wel grappig dat zelfs die uitwedstrijd bij lange na niet uitverkocht was, terwijl het in feite dé kampioenswedstrijd was.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ohja fuck, havenarbeiders he
Ik wil er iig bij zijn de 4e december. Weer lachen om kwijlende gasten tegen de schermen die de boertjes het liefst willen villen.
Mooiste uitwedstrijd van het jaar
Feyenoord
Feyenoord-logo kussen = voor de rest van je leven bij Feyenoord blijven wanneer er geen uitzicht op verbetering is?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar wie spoorde hem dan aan om na goals het Feyenoord-logo te kussen richting het legioen ?
Dat was de vraag niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:38 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Volgens mij was Wijnaldum één van de meest belangrijke spelers in de revanche-wedstrijd tegen PSV. Dat kwam op mij zeker wel oprecht over.
Dat maak jij ervan.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord-logo kussen = voor de rest van je leven bij Feyenoord blijven wanneer er geen uitzicht op verbetering is?
Maar het raakt in contextuele zin zeker wel de essentie.quote:
Ik doe niet bijdehand ik zeg alleen dat je voor jezelf moet praten. Kan mij het nou schelen dat de oranjehosen, brulshirts en al die andere oranjemongolen straks van Wijnaldum kunnen genieten. Ik heb liever dat de beste spelers gewoon bij Feyenoord blijven.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima, maar loop dan niet zo bijdehand te doen als anderen er wel van kunnen genieten.
Nee dat doet het niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:40 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Maar het raakt in contextuele zin zeker wel de essentie.
Ach man, hij was vooral met zichzelf bezig. Zoals hij die penalty's ook elke keer opeiste.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:38 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Volgens mij was Wijnaldum één van de meest belangrijke spelers in de revanche-wedstrijd tegen PSV. Dat kwam op mij zeker wel oprecht over.
Nee.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ongeveer wel de conclusie die je onderhand kunt trekken, toch?
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat weten PSV'ers nou van uitwedstrijden?Ze komen er nooit.
Ik probeerde alleen z'n potentieel aan te duiden. Maargoed, ben er weer vandoor denk ik...ik vind het sfeertje hier weer veel te opgefokt worden met al die PSV-ers en aantijgingen jegens Wijnaldum.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik doe niet bijdehand ik zeg alleen dat je voor jezelf moet praten. Kan mij het nou schelen dat de oranjehosen, brulshirts en al die andere oranjemongolen straks van Wijnaldum kunnen genieten. Ik heb liever dat de beste spelers gewoon bij Feyenoord blijven.
Ken je die mop van die PSV'er die naar een uitwedstrijd ging?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat weten PSV'ers nou van uitwedstrijden?Ze komen er nooit.
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken je die mop van die PSV'er die naar een uitwedstrijd ging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Nou...?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze bleven allemaal op Stratum ?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]Je kende hem dus alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Alleen maak je sommige aantijgingen vooral zelf.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik probeerde alleen z'n potentieel aan te duiden. Maargoed, ben er weer vandoor denk ik...ik vind het sfeertje hier weer veel te opgefokt worden met al die PSV-ers en aantijgingen jegens Wijnaldum.
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alleen maak je sommige aantijgingen vooral zelf.
En dat ene supportertje met z'n witte zakdoekquote:Op maandag 4 juli 2011 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Was inderdaad wel mooi vorig seizoen ja, al die puisterige pubertjes in dat uitvak die vanaf minuut 1 stil waren. Ook wel grappig dat zelfs die uitwedstrijd bij lange na niet uitverkocht was, terwijl het in feite dé kampioenswedstrijd was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk is dat he, om als Feyenoorder steeds maar weer over dat fantastische legioen te hebben. Ach ja, als het een drama is op het veld dan moet je in ieder geval nog ergens trots op kunnen zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan de andere kant, de supporters zijn de club, de spelers passanten.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Leuk is dat he, om als Feyenoorder steeds maar weer over dat fantastische legioen te hebben. Ach ja, als het een drama is op het veld dan moet je in ieder geval nog ergens trots op kunnen zijn.
Wiel modus:quote:Op maandag 4 juli 2011 15:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Aan de andere kant, de supporters zijn de club, de spelers passanten.
Dank u.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wiel modus:
Dan wens ik de supporters veel succes aankomend seizoen.
Jep, daar ligt ook echt de kwaliteit van Mokotjo, het zien van de ruimte en er ook nog wat mee doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
Mooi de ruimte ingelopen + assist van Mokotjo ook op 06:45.
Als ze allemaal bewegen vind Mario het een beetje moeilijk om te analyseren.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, daar ligt ook echt de kwaliteit van Mokotjo, het zien van de ruimte en er ook nog wat mee doen.
Maar misschien heeft Mario liever spelers die echt op hun plek blijven ofzo ?
Dat gevoel krijg ik ook ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ze allemaal bewegen vind Mario het een beetje moeilijk om te analyseren.
Die steekbal op Luc. Dus dan zou die toch op 10 uit de voeten kunnen?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, daar ligt ook echt de kwaliteit van Mokotjo, het zien van de ruimte en er ook nog wat mee doen.
Maar misschien heeft Mario liever spelers die echt op hun plek blijven ofzo ?
No trollquote:
Zou kunnen, maar ik vind het nooit verstandig om dergelijke talenten te verneuken op een onnatuurlijke positie.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die steekbal op Luc. Dus dan zou die toch op 10 uit de voeten kunnen?
Eerste jaar wel ja, daarna ook niet meer.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
No troll
Jullie denken allemaal dat je beter resultaat krijgt met een andere trainer? Mario heeft wel degelijk bewezen het maximale uit zijn selectie te kunnen halen bij NEC.
Eerste jaar stond hij na een half jaar ook op een onbegrijpelijke degradatieplek. NEC had toen echt een wonderbaarlijk goed team, daarna wonnen ze na de winterstop vrijwel alles. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eerste jaar wel ja, daarna ook niet meer.
Ik bedoelde bij Feyenoord.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste jaar stond hij na een half jaar ook op een onbegrijpelijke degradatieplek. NEC had toen echt een wonderbaarlijk goed team, daarna wonnen ze na de winterstop vrijwel alles. Dat dan weer wel.
Jaar erna overwinterden ze trouwens Europees, ook een unieke prestatie.
En wat hebben we daar nu nog aan ?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
No troll
Jullie denken allemaal dat je beter resultaat krijgt met een andere trainer? Mario heeft wel degelijk bewezen het maximale uit zijn selectie te kunnen halen bij NEC.
Nee want als middenvelder is hij ook heel erg nuttig als stofzuiger, (zeker als Fer weg is) en daarbij is het opkomen vanuit het middenveld veel gevaarlijker en onvoorspelbaarder.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die steekbal op Luc. Dus dan zou die toch op 10 uit de voeten kunnen?
Dat is inderdaad meer zijn natuurlijke positie.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee want als middenvelder is hij ook heel erg nuttig als stofzuiger, (zeker als Fer weg is) en daarbij is het opkomen vanuit het middenveld veel gevaarlijker en onvoorspelbaarder.
Denk dat je de invloed van Makaay, Van Bronkchorst en ook Hofland buiten het veld nu schromelijk onderschat.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:26 schreef Schooiboy het volgende:
Been heeft het in zijn eerste jaar bij ons goed gedaan met vrijwel dezelfde selectie,alleen meer ervaring,dit jaar minder, maar volgend jaar zal wel meer moeten worden,minstens playoffs europa league
Alleen van deze uitspraak al gaan mijn nekharen weer overeind staan. Nu al excuses gaan zoeken, waar hij niet bij nadenkt is dat als je als team beter speelt je ook meer kansen gaat creëren.quote:Been heeft geen ruimte om te investeren, terwijl hij Luc Castaignos (Internazionale) kwijt is en Georginio Wijnaldum (PSV) dreigt te verliezen. 'Dan lever ik veertien goals, opgeteld bij de vijftien die Castaignos heeft gemaakt. Vind dan maar even 29 goals terug.'
Mokotjo en ik verwacht nog wel wat van Dani en Sekou.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad meer zijn natuurlijke positie.
Al is het natuurlijk maar de vraag of er uiteindelijk een nummer 10 gehaald gaat worden (zelfs als Fer weg gaat).
Wie zie jij komend seizoen eigenlijk écht doorbreken, Mokotjo, Leerdam, Cabral misschien wel?
je hebt gelijk,het spijt mequote:Op maandag 4 juli 2011 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat je de invloed van Makaay, Van Bronkchorst en ook Hofland buiten het veld nu schromelijk onderschat.
quote:Door de patstelling die is ontstaan ziet het er naar uit dat deze controverse leidt tot een arbitragezaak. Feyenoord kan een speler niet vasthouden die zich sportief en financieel kan verbeteren. Om die reden staat Fer sterk en is zijn overstap naar FC Twente nog slechts een kwestie van tijd.
Lekker dan...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:34 schreef Chase_Utley het volgende:
http://www.twenteactueel.(...)port&artikel_ID=4434
[..]
quote:Niet om meer te verdienen, maar om niet nog een jaar degradatievoetbal te moeten spelen
quote:Op de slecht geínformeerde site www.elfvoetbalbal.nl is gesuggereerd dat Fer bij Feyenoord wil blijven als er versterking komt. Het is algemeen bekend dat de Rotterdammers door het wanbeleid en de slechte prestaties onvoldoende inkomsten hebben gehad om ook maar één speler van niveau aan te trekken.
Dat deze man nog niet door de Tubantia is ontdektquote:Van onze sportredacteur René Leget
Wat een gefrustreerde Duitserquote:Op maandag 4 juli 2011 16:38 schreef Caland het volgende:
Dat stuk, geniaal.
[..]
[..]
[..]
Dat deze man nog niet door de Tubantia is ontdekt
Waarom er een foto van Tiendalli bijstaat is mij ook een compleet raadsel.
Misschien het stuk ff lezen:quote:Op maandag 4 juli 2011 16:38 schreef Caland het volgende:
Dat stuk, geniaal.
[..]
[..]
[..]
Dat deze man nog niet door de Tubantia is ontdekt
Waarom er een foto van Tiendalli bijstaat is mij ook een compleet raadsel.
quote:Mocht Fer toch zijn zin krijgen dan wordt hij FC Twente herenigd met ex Feyenoorder Dwight Tiendalli, de back die aanvankelijk zou vertrekken, maar afgelopen week een eenjarig contract bij de Tukkers tekende. Foto
Ja , eigenlijk wel..quote:Op maandag 4 juli 2011 16:50 schreef Equites het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in aankomend seizoen?
Altijd positief blijven.quote:
Ik ook...bijvoorbeeld het feit dat we 2x Fernandes in ons team hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef Paul-89 het volgende:
Altijd. Ik heb altijd wel weer dingen waaruit ik hoop put.
Fernandezquote:Op maandag 4 juli 2011 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook...bijvoorbeeld het feit dat we 2x Fernandes in ons team hebben.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Middenmoot.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
Frandes
Hoop is er elk seizoen. Misschien zelfs een stuntje?
Ja middenmoot is idd prima, maar daar ben ik nou juist zo bang voorquote:Op maandag 4 juli 2011 17:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Middenmoot.
Ik vind het prima, onze tijd komt wel weer.
Niet lullig bedoeld maar als Fer ook weg gaat dan is het inderdaad een aardig lijstje wat weg is gegaan onder Been. Van de oude garde die te duur was en niet functioneerde tot alle talenten die er rond liepen.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:33 schreef H.M.Murdock het volgende:
Maar goed het zal ook wel aan de sympathieke trainer liggen met zijn geweldige people-skills. Hoeveel spelers zijn er inmiddels al niet vertrokken of zitten er hard over na te denken. In Been we trust.
Dat gaat zijn nieuwe standaard excuus-verhaaltje worden na een kansloze nederlaag tegen pakweg RKC.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar als Fer ook weg gaat dan is het inderdaad een aardig lijstje wat weg is gegaan onder Been. Van de oude garde die te duur was en niet functioneerde tot alle talenten die er rond liepen.
Hou je over de nietszeggende middenmoot.
De vraag is hoeveel been er aan kan doen
Krijgen we daar nog wat voorquote:Op maandag 4 juli 2011 17:43 schreef Paul-89 het volgende:
Bahia trouwens definitief naar Samsunspor.
Volgens mij heeft hij ook maar heel weinig geld gekost.quote:
Tja, voetballen kan hij niet maar hij is een verschrikkelijk, sympathieke gozert. Ik wens hem het allerbeste.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:41 schreef Paul-89 het volgende:
Eigenlijk is het wel veelzeggend over de voetballers van tegenwoordig dat Bahia (een van de weinige) zo gewaardeerd wordt door de Feyenoord-fans. Hij heeft geen bijzondere kwaliteiten maar door niet te klagen en gewoon zijn werk te doen ligt hij al goed bij de achterban.
Dat zegt vooral veel over ons.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:41 schreef Paul-89 het volgende:
Eigenlijk is het wel veelzeggend over de voetballers van tegenwoordig dat Bahia (een van de weinige) zo gewaardeerd wordt door de Feyenoord-fans. Hij heeft geen bijzondere kwaliteiten maar door niet te klagen en gewoon zijn werk te doen ligt hij al goed bij de achterban.
Legioen heeft denk ik zelf ook nog wel e.e.a te leren. Beetje meer geduld met die jonge gasten kan soms helpen.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:41 schreef Paul-89 het volgende:
wat een droeftoeterquote:Op maandag 4 juli 2011 16:40 schreef Caland het volgende:
Hij heeft ook een politieke partij: WDWWZ.
We doen wat we zeggen.
[ afbeelding ]
Ook inderdaad, maar het is wel veelzeggend dat er veel supporters roepen voor een groots afscheid. voor eigenlijk maar een matige voetballer, heeft toch wel iets moois.quote:
Talenten hebben toch gewoon altijd het vertrouwen gekregen van het Legioen ?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Legioen heeft denk ik zelf ook nog wel e.e.a te leren. Beetje meer geduld met die jonge gasten kan soms helpen.
Anders krijg je elke keer dat ze hier "door de mand vallen" en dan in alle rust bij andere clubs uitgroeien tot dragende spelers.
Mwa, er wordt weleens teveel van ze verwacht. Zeker in de tijd van Van Persie kregen ze amper de tijd om hun draai te vinden. Dat is nu wel beter, maar nog steeds zie je het met sommige spelers dat ze gelijk een negatief stempel krijgen - Leerdam heeft dat een beetje in mijn ogen, terwijl hij echt een zeer nuttige speler is.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[..]
Talenten hebben toch gewoon altijd het vertrouwen gekregen van het Legioen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |