Gewoon zelf bepalen iddquote:Op maandag 4 juli 2011 02:41 schreef Absynthe het volgende:
komen toch echt geen pics van mij hierop hoor
Monkyyy wat doe je nou? Nu krijg je nooit mijn grote zwarte lul te zien hoorquote:
Dik en onzeker.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen reactie op mijn DM met de gebruikelijke vraag.
Ik denk dat ze dik is.
Goei.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:41 schreef Absynthe het volgende:
komen toch echt geen pics van mij hierop hoor
Neit voor haar opkomen joh dan liegt ze weer blabla allemaal doodquote:
Moeder van Yvonnequote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:41 schreef Floxcie het volgende:
Dimens, zullen wij dit een keertje doen met allemaal FOK!sters?
Wie is dat?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:44 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ook.
(van onder naar boven lezen.)
Dat is zeker die jongen uit Den Haag.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:44 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ook.
(van onder naar boven lezen.)
Maar misschien wil je wel eens iets anders trekken.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:44 schreef Absynthe het volgende:
of te slim en komt in het dagelijkse leven genoeg aan haar trekken om zich niet op te laten fokken op fok woehoee
Stuur ze dan gewoon via prive bericht.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:44 schreef Absynthe het volgende:
of te slim en komt in het dagelijkse leven genoeg aan haar trekken om zich niet op te laten fokken op fok woehoee
Iemand die non stop zijn eigen penis in s&g zetquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:41 schreef Floxcie het volgende:
Dimens, zullen wij dit een keertje doen met allemaal FOK!sters?
Oei, penisen.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Iemand die non stop zijn eigen penis in s&g zet
wauw wat kun je goed engelsquote:
Nou, beetje triest dat je dat op een openbaar forum gaat zetten he?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oei, penisen.
Vind je dat niet eng om naar te kijken?
Zullen we het over mijn piemel hebben, dan zal ik er over praten terwijl jij er overheen gaat.quote:
Post die pics dan hiero kutquote:
Heb je toegang tot KPD?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou, beetje triest dat je dat op een openbaar forum gaat zetten he?
Oh wauw! knap van je hoor.quote:
EN NOG NIET WETEN WANNEER JE EEN KOMMA MOET GEBRUIKEN, SPECIAAL ONDERWIJS ZEKER, KUT !quote:
jaquote:
Dimens welk ander antwoord verwachtte je?quote:
hahahaha jij bent wordt steeds lieverquote:Op maandag 4 juli 2011 02:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
EN NOG NIET WETEN WANNEER JE EEN KOMMA MOET GEBRUIKEN, SPECIAAL ONDERWIJS ZEKER, KUT !
ok ok, post je ook daar?quote:
ik vind dat eigenlijk een best leuk liedjequote:
Lamon of wa? Lamon is webcamguyquote:Op maandag 4 juli 2011 02:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan heb je hem dus ook helemaal naakt gezien etc.
Die gast.
Neequote:Op maandag 4 juli 2011 02:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dimens welk ander antwoord verwachtte je?
nee, alleen glurenquote:
Wat vind je van mijn slang?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou, beetje triest dat je dat op een openbaar forum gaat zetten he?
Al gezien, ik hing met mijn nagels aan het plafond zo hard schrok ikquote:
Ik vind ook wel, draaien ze hier bijna altijd in de clubs.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik vind dat eigenlijk een best leuk liedje
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Al gezien, ik hing met mijn nagels aan het plafond zo hard schrok ik
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:49 schreef Floxcie het volgende:
Dimens, wanneer kom je nou cruisen?
[ afbeelding ]
Haha ik was eerderquote:
Ja, ik heb heel veel van die scary vids al gezien, ik zit al langer op internet enzo hoorquote:
Dat lijkt me echt fantastisch; een cruise, paar FOK!sters, jij en 450 euro.quote:
Ik heb nog maar ¤380,-quote:Op maandag 4 juli 2011 02:51 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt fantastisch; een cruise, paar FOK!sters, jou en 450 euro.
Komt door die telefoon die ik gekocht had toch? Volgende maand nieuwe laptop.quote:
R.I.P. hont.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:53 schreef napoleonfour het volgende:
kak zooi, ik liep net naar beneden.struikel ik over de hond die zich heeft gepositioneerd / gestationeerd onderaan de trap.
Welke heb je in gedachte?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Komt door die telefoon die ik gekocht had toch? Volgende maand nieuwe laptop.
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:53 schreef Absynthe het volgende:
Dat kan Sararaats zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou dit echt zijn
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:53 schreef Absynthe het volgende:
getsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou dit echt zijn
rip keizer, hoofd bijna dood door radiator.quote:
Nigger, wut?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
rip keizer, hoofd bijna dood door radiator.
Uquote:Op maandag 4 juli 2011 02:54 schreef Absynthe het volgende:
vandaar niet open en bloot op uw beeldscherm
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:54 schreef Absynthe het volgende:
vandaar niet open en bloot op uw beeldscherm
Ik ga nemen omdat Fok! app devven.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Die wil ik ook, die kan ik ook. Maar ik twijfel.
Handig, veel van die kleine vernieuwingen de laatste tijdquote:Op maandag 4 juli 2011 02:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die link icoon, mijn idee en door Danny uitgevoerd.
We zitten al in #4, ben je trots op ons?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:55 schreef UnitedStates het volgende:
Eerste keer in lange tijd dat ik maar niet in slaap kan vallen..
Ben er dus weer.
Ja, heb ik nog wat gemist?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
We zitten al in #4, ben je trots op ons?
g, ik was bijna didde.quote:
oei, post fotos hier.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:58 schreef monkyyy het volgende:
wat is sexy en gewaagd toch een trieste reeks, zo'n vet dik wijf post haar foto daar en ze wordt aanbeden als godin.
Post haar foto's in KLB of dumpert en ze wordt de grond in gestampt.
Niet echt, maar ik leer dat soort dingen snel.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:57 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Heb je al ervaring? Toevallig zoekt het bedrijf waarvoor ik werk zo iemand.
Misschien vinden ze dikke sexy wijven daar wel mooi..quote:Op maandag 4 juli 2011 02:58 schreef monkyyy het volgende:
wat is sexy en gewaagd toch een trieste reeks, zo'n vet dik wijf post haar foto daar en ze wordt aanbeden als godin.
MsMessyquote:Op maandag 4 juli 2011 02:58 schreef monkyyy het volgende:
In KPD net zo ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:58 schreef monkyyy het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1672161quote:Op maandag 4 juli 2011 02:58 schreef monkyyy het volgende:
Ja, kijk zelf maar [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #79quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:59 schreef Dalando het volgende:
Ik heb net die FOK!Cheatcode ingevoerd, wat de neuk
Netjes, over een tijdje (circa twee maanden) hebben we iemand nodig die goede apps kan maken.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik leer dat soort dingen snel.
Ik heb in 3 dagen tijd geleerd hoe ik met CSS moet omgaan en ik heb ooit eens een simpele app gemaakt.
Echt net een tumorquote:
Jaquote:
Die speedbel heeft wel een goede bips. maar B&W foto dus kan niet oordelen enzo want maybe allemaal putten enzoquote:Op maandag 4 juli 2011 02:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, kijk zelf maar [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #79
msmessy ;')
Als ik dan een Macbook pro heb wil ik wel een gokje wagen.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:00 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Netjes, over een tijdje (circa twee maanden) hebben we iemand nodig die goede apps kan maken.
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
msmessy ;')
Welke user? Ze zijn allemaal een beetje zo.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Op de laatste pagina's.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:01 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Welke user? Ze zijn allemaal een beetje zo.
Te sneu iddquote:Op maandag 4 juli 2011 03:02 schreef UnitedStates het volgende:
Wat een kut topic is dat zeg.
Die reacties..![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 03:03 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, moest wel een tijdje zeiken en mijn Oostblok ID mailen.
Haha, ik moest niks mailen. Wel beloven dat ik niet 12 jaar was.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
![]()
Ik kan er gewoon in omdat mijn leeftijd goed is.
Eens kijken of iemand dit wil doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:04 schreef Dimens het volgende:
Welke vrouwelijke user wil een mooie foto maken met mijn username erop?
Maar je bent toch eigenlijk ook 12?quote:Op maandag 4 juli 2011 03:05 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Haha, ik moest niks mailen. Wel beloven dat ik niet 12 jaar was.
dat is gewoon nog ergerquote:Op maandag 4 juli 2011 03:04 schreef UnitedStates het volgende:
[M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #40
no homo.
quote:Op maandag 4 juli 2011 03:07 schreef Dalando het volgende:
Halp. Ik heb geen drinken meer in huis behalve Jägermeister. Gewoon pure Jägermeister. Doen?
Jaquote:Op maandag 4 juli 2011 03:07 schreef Dalando het volgende:
Halp. Ik heb geen drinken meer in huis behalve Jägermeister. Gewoon pure Jägermeister. Doen?
hell yeah, ook geen red bull ofzo?quote:
Doen, of koors.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:07 schreef Dalando het volgende:
Welcome to the club.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:07 schreef Dalando het volgende:
Maar maar maar maar monkyyy ben jij dat?quote:
Ja, ik woon in het hoge noorden, daar blijft de zon altijd op.quote:
Als dat zo is dan trek ik nu bij je in Monkyyy.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:09 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zij is aan het chillen in haar penthouse te Los Angeles.
quote:Op maandag 4 juli 2011 03:09 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zij is aan het chillen in haar penthouse te Los Angeles.
Goed als ik even langs kom?quote:Op maandag 4 juli 2011 03:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik woon in het hoge noorden, daar blijft de zon altijd op.
ah, je bent echt geen socios nee.quote:
De Verenigde Staten zijn binnen drie jaar volledig failliet.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:10 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Als dat zo is dan trek ik nu bij je in Monkyyy.
USA
beter dan reclames voor fucking eifelpark in duitsland.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:11 schreef Dalando het volgende:
WAAROM DE NEUK HEB IK RECLAME VOOR BOERKINI'S?
nee dankjequote:
ik zou ze echt slaan weetjequote:Op maandag 4 juli 2011 03:11 schreef aight1 het volgende:
Ik schrok
Me net kapot van kikkers t ware net mensen man
Ik heb geen penthouse in LA, die dingen zijn tering duur.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:10 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Als dat zo is dan trek ik nu bij je in Monkyyy.
USA
kikkers zijn ook prinsen aightie, dat weet je toch.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:11 schreef aight1 het volgende:
Ik schrok
Me net kapot van kikkers t ware net mensen man
Grapje, grapje. Gelijk boos.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
nee dankje
[..]
ik zou ze echt slaan weetje
No meisje, die dollar gaat naar beneden.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb geen penthouse in LA, die dingen zijn tering duur.
nou nou nou kijk weetje, jij paupert met je abbo en dus heb je geen reclames maar ik zat zo:quote:
en dus waarschuwde ik je dat je niet moest gaan pauperen.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:11 schreef Dalando het volgende:
WAAROM DE NEUK HEB IK RECLAME VOOR BOERKINI'S?
zie deze fr-hooliegang dat hele topic doorzoekenquote:
Die chick werd 111x gequote in dat topicquote:Op maandag 4 juli 2011 03:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zie deze fr-hooliegang dat hele topic doorzoeken
Mooie wereldkaart.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:15 schreef Hooidraad het volgende:
Dit ben ik, ik trek me van niemand iets aan.
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op maandag 4 juli 2011 03:15 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand trekt zich wat af op jou ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:15 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
GATVEREDAMME DOE EEN SPOILER MAN GEK IS DAT EEN TRANSSEXUEEL OFZO TERING TIEFES ME OGEN IT SCARED THE SHIT OUT OF ME SO BAD THAT MY TOMBRERO FELL OF AND MY TACO BROKE THE BUILDING JUST A COUPLE MILES SOUTH!quote:Op maandag 4 juli 2011 03:15 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Net als jij ik en riddersquote:Op maandag 4 juli 2011 03:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kikkers zijn ook prinsen aightie, dat weet je toch.
quote:Op maandag 4 juli 2011 03:17 schreef NrTH het volgende:
Hey monkyyy, zullen wij een keer seks hebben?
Dan krijg ik een koe in mijn fobo.
Bij voorbaat dank.
Jawelquote:Op maandag 4 juli 2011 03:17 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Dat weet jij niet, je ziet maar een klein deel.
Nee, ik ben aseksueel.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:17 schreef NrTH het volgende:
Bij voorbaat dank.
Ik heb Croky Speciaal.quote:
Smooth.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:17 schreef NrTH het volgende:
Bij voorbaat dank.
Oké, zullen we dan een triootje doen? Ik, jij en Flippiee? Kijk in mijn FB, ik heb haar gisteravond zwanger gemaakt.quote:
wtf am i seeingquote:
Tristan uit Alphen.quote:
Aseksueel?quote:
Het gaat hier niet om plezier of genot, ik denk dat je het niet helemaal begrijpt.quote:
amster uit amsterdamquote:
Nee, het enige waar ik seks mee heb de laatste tijd is dat ding in mijn nachtkastje.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aseksueel?
Neuk je dan verkeersborden of zo?
quote:Op maandag 4 juli 2011 03:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oké, zullen we dan een triootje doen? Ik, jij en Flippiee? Kijk in mijn FB, ik heb haar gisteravond zwanger gemaakt.
Ik kom hier precies op tijd binnenvallen?quote:Op maandag 4 juli 2011 03:19 schreef monkyyy het volgende:
Nee, het enige waar ik seks mee heb de laatste tijd is dat ding in mijn nachtkastje.
Wat zit je nou weer stom te lachen het is een serieuze vraagquote:
Jou zocht ik net.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kom hier precies op tijd binnenvallen?
Je kijkt al de gehele tijd meequote:Op maandag 4 juli 2011 03:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kom hier precies op tijd binnenvallen?
Wat is er dan in je nachtkastje, een kabouter of zo?quote:Op maandag 4 juli 2011 03:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, het enige waar ik seks mee heb de laatste tijd is dat ding in mijn nachtkastje.
Dhaha's uit Dhaha land met heel veel Dhahahomdatappelkindjesquote:
Je doelt op de gereviseerde versie neem ik aan?quote:Op maandag 4 juli 2011 03:20 schreef Stokstaart het volgende:
Jou zocht ik net.
Waarom rijden er nog steeds volop Koplopers rond?
Ut uit Utrechtquote:
fail.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is er dan in je nachtkastje, een kabouter of zo?
Nee, muggenspray.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is er dan in je nachtkastje, een kabouter of zo?
Oh nee.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer stom te lachen het is een serieuze vraag
Mensen die geen CSS kunnenquote:
Dunnoquote:Op maandag 4 juli 2011 03:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Je doelt op de gereviseerde versie neem ik aan?
dit, of mensen die niet kunnen slicen. of mensen die basen zeggen ipv slicen. kkjosties.quote:
Lol, echt "random".quote:Op maandag 4 juli 2011 03:21 schreef monkyyy het volgende:
In all seriousness, ik ben aan het daten met iemand en wil daar graag seks mee hebben en als ik hem vertel dat ik seks heb met random mensen die ik ken via internet schrikt dat misschien af.
Met wie date je dan? NrTH?quote:Op maandag 4 juli 2011 03:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh nee.
In all seriousness, ik ben aan het daten met iemand en wil daar graag seks mee hebben en als ik hem vertel dat ik seks heb met random mensen die ik ken via internet schrikt dat misschien af.
Rijden tegenwoordig allemaal (op eentje na nog) met blauwe bekleding rond. Deze versie blijft wel een boel aantal jaren rijden nog.quote:
DIE VRAAG WAS NIET VOOR JOU BEDOELDquote:
Nee, niet iemand van dit forumquote:
Ohquote:
Ok, gelukkig maar.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Rijden tegenwoordig allemaal (op eentje na nog) met blauwe bekleding rond. Deze versie blijft wel een boel aantal jaren rijden nog.
Ik eet fruitella voor mijn dagelijkse portie fruit.quote:
Denken dat wij allemaal nerden zijn.quote:
Ja hier, zie mij! Ik heb Flippiee gedaan en in een keer bots en ik ben FOK!Famous.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:25 schreef NrTH het volgende:
[..]
Het zou je Fok! carriere wel een boost geven.
Ja nou, gewoon? Weet ik veel? Ik zoek bepaalde kwaliteiten in iemand en "FOK!ken" zit er niet tussen maar ik zou iemand er ook niet op afkeuren hoor.quote:
Het is inmiddels wel duidelijk..quote:Op maandag 4 juli 2011 03:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja hier, zie mij! Ik heb Flippiee gedaan en in een keer bots en ik ben FOK!Famous.
Volgensmij is monkyyy bloedserieusquote:Op maandag 4 juli 2011 03:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja nou, gewoon? Weet ik veel? Ik zoek bepaalde kwaliteiten in iemand en "FOK!ken" zit er niet tussen maar ik zou iemand er ook niet op afkeuren hoor.![]()
Dus als een Fok!ker die kwaliteiten wel heeft dan kan het wel?quote:Op maandag 4 juli 2011 03:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja nou, gewoon? Weet ik veel? Ik zoek bepaalde kwaliteiten in iemand en "FOK!ken" zit er niet tussen maar ik zou iemand er ook niet op afkeuren hoor.![]()
Iemand moet de supersicke float OOP deep in een 4 bet pot beheersen?quote:Op maandag 4 juli 2011 03:27 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2011 03:27 schreef NrTH het volgende:
Ik heb een bovenbuurvrouw, die vaak midden in de nacht (op dit moment ook weer) gaat stampen in haar kamer en hierbij iets aan het zingen is.
Al klinkt het nu meer alsof ze keihard aan het janken is, maar dat verschil is soms moeilijk te horen.
Hij speelt inderdaad poker, dan is er meteen een klik.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Iemand moet de supersicke float OOP deep in een 4 bet pot beheersen?
Net zo goed als jij?quote:Op maandag 4 juli 2011 03:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij speelt inderdaad poker, dan is er meteen een klik.
hmm, morgen even met flipps bellen en sjekcen of dit true is.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja hier, zie mij! Ik heb Flippiee gedaan en in een keer bots en ik ben FOK!Famous.
Maar ik kan me niet voorstellen dat elk rondje weer anders is voor haar, zo groot zijn deze woningen nou ook weer niet.quote:
Ik was erbij.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hmm, morgen even met flipps bellen en sjekcen of dit true is.
hij speelt niet for a living, maar wel "hoog" niveau in de zin dat ik strategie met hem kan bespreken.quote:
omg, heeft ie er e-zwanger gemaakt? of kom jij uit omgeving alkmear?quote:
Doe het nou maar gewoon, hier spreekt expert. (Ja ik woon al 10 jaar met dezelfde burenquote:Op maandag 4 juli 2011 03:29 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar ik kan me niet voorstellen dat elk rondje weer anders is voor haar, zo groot zijn deze woningen nou ook weer niet.
Nicequote:Op maandag 4 juli 2011 03:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
hij speelt niet for a living, maar wel "hoog" niveau in de zin dat ik strategie met hem kan bespreken.
E-zwanger.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omg, heeft ie er e-zwanger gemaakt? of kom jij uit omgeving alkmear?
kom hier ik geef je een knuffel nohomoquote:
harde tekst in sig dat wel.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 03:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
kom hier ik geef je een knuffel nohomo
quote:
Broek uit?quote:Op maandag 4 juli 2011 03:33 schreef Dalando het volgende:
Man mijn enorme zwarte lul past nooit in mijn broek als ik in hetzelfde topic als monkyyy zit
grquote:Op maandag 4 juli 2011 03:33 schreef napoleonfour het volgende:
als aight gaat ga ik tevens ook doei.
Ik zou der ook wel eens bij Don en Ad willen zien ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:33 schreef Dalando het volgende:
Man mijn enorme zwarte lul past nooit in mijn broek als ik in hetzelfde topic als monkyyy zit
heb ik net gedaanquote:
quote:Het nachtelijke avontuurtje van Flippiee en Dalando
Het begon allemaal zo. Flippiee poste een post met daarin het woord "wat". Dalando maakte daar een rijmpje op, dat ging zo: "wat zak patat flippie is nat piemol in dr gat". Hierna bleek dat Flip in een geile bui was. Nadat de afspraken waren gemaakt (Geen condooms en bij flip thuis) was dalando op weg, eenmaal aangekomen begon het voorspel meteen. Flippiee begon met tongzoenen en trok langzaam Dalando's broek uit. Zijn enorme zwarte lul kwam er meteen uithangen. Flippiee begon met zuigen terwijl dalando haar slipje naar beneden trok. UnitedStates onderbrak het, maar dat maakte niet uit. De enorme staaf ging langzaam naar de gleuf, er in, er weer uit, en er weer in. Na 8 minuten ging dalando brullen als een snoepje die net cola ophad. Enorme klodders sperma vlogen de kut van Flippiee in. Nadat die lul uit flips kut was gehaald, kwam er een mengsel van overtollig sperma en wat squirt eruit zetten. Flips kut is blijkbaar niet zo groot.
....
Flippiee: "Je wordt papa. Nu ga ik slapen, kusje"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |