Gewoon zelf bepalen iddquote:Op maandag 4 juli 2011 02:41 schreef Absynthe het volgende:
komen toch echt geen pics van mij hierop hoor
Monkyyy wat doe je nou? Nu krijg je nooit mijn grote zwarte lul te zien hoorquote:
Dik en onzeker.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen reactie op mijn DM met de gebruikelijke vraag.
Ik denk dat ze dik is.
Goei.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:41 schreef Absynthe het volgende:
komen toch echt geen pics van mij hierop hoor
Neit voor haar opkomen joh dan liegt ze weer blabla allemaal doodquote:
Moeder van Yvonnequote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:41 schreef Floxcie het volgende:
Dimens, zullen wij dit een keertje doen met allemaal FOK!sters?
Wie is dat?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:44 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ook.
(van onder naar boven lezen.)
Dat is zeker die jongen uit Den Haag.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:44 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ook.
(van onder naar boven lezen.)
Maar misschien wil je wel eens iets anders trekken.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:44 schreef Absynthe het volgende:
of te slim en komt in het dagelijkse leven genoeg aan haar trekken om zich niet op te laten fokken op fok woehoee
Stuur ze dan gewoon via prive bericht.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:44 schreef Absynthe het volgende:
of te slim en komt in het dagelijkse leven genoeg aan haar trekken om zich niet op te laten fokken op fok woehoee
Iemand die non stop zijn eigen penis in s&g zetquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:41 schreef Floxcie het volgende:
Dimens, zullen wij dit een keertje doen met allemaal FOK!sters?
Oei, penisen.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Iemand die non stop zijn eigen penis in s&g zet
wauw wat kun je goed engelsquote:
Nou, beetje triest dat je dat op een openbaar forum gaat zetten he?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oei, penisen.
Vind je dat niet eng om naar te kijken?
Zullen we het over mijn piemel hebben, dan zal ik er over praten terwijl jij er overheen gaat.quote:
Post die pics dan hiero kutquote:
Heb je toegang tot KPD?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou, beetje triest dat je dat op een openbaar forum gaat zetten he?
Oh wauw! knap van je hoor.quote:
EN NOG NIET WETEN WANNEER JE EEN KOMMA MOET GEBRUIKEN, SPECIAAL ONDERWIJS ZEKER, KUT !quote:
jaquote:
Dimens welk ander antwoord verwachtte je?quote:
hahahaha jij bent wordt steeds lieverquote:Op maandag 4 juli 2011 02:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
EN NOG NIET WETEN WANNEER JE EEN KOMMA MOET GEBRUIKEN, SPECIAAL ONDERWIJS ZEKER, KUT !
ok ok, post je ook daar?quote:
ik vind dat eigenlijk een best leuk liedjequote:
Lamon of wa? Lamon is webcamguyquote:Op maandag 4 juli 2011 02:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan heb je hem dus ook helemaal naakt gezien etc.
Die gast.
Neequote:Op maandag 4 juli 2011 02:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dimens welk ander antwoord verwachtte je?
nee, alleen glurenquote:
Wat vind je van mijn slang?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou, beetje triest dat je dat op een openbaar forum gaat zetten he?
Al gezien, ik hing met mijn nagels aan het plafond zo hard schrok ikquote:
Ik vind ook wel, draaien ze hier bijna altijd in de clubs.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik vind dat eigenlijk een best leuk liedje
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Al gezien, ik hing met mijn nagels aan het plafond zo hard schrok ik
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:49 schreef Floxcie het volgende:
Dimens, wanneer kom je nou cruisen?
[ afbeelding ]
Haha ik was eerderquote:
Ja, ik heb heel veel van die scary vids al gezien, ik zit al langer op internet enzo hoorquote:
Dat lijkt me echt fantastisch; een cruise, paar FOK!sters, jij en 450 euro.quote:
Ik heb nog maar ¤380,-quote:Op maandag 4 juli 2011 02:51 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt fantastisch; een cruise, paar FOK!sters, jou en 450 euro.
Komt door die telefoon die ik gekocht had toch? Volgende maand nieuwe laptop.quote:
R.I.P. hont.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:53 schreef napoleonfour het volgende:
kak zooi, ik liep net naar beneden.struikel ik over de hond die zich heeft gepositioneerd / gestationeerd onderaan de trap.
Welke heb je in gedachte?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Komt door die telefoon die ik gekocht had toch? Volgende maand nieuwe laptop.
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:53 schreef Absynthe het volgende:
Dat kan Sararaats zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou dit echt zijn
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:53 schreef Absynthe het volgende:
getsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou dit echt zijn
rip keizer, hoofd bijna dood door radiator.quote:
Nigger, wut?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
rip keizer, hoofd bijna dood door radiator.
Uquote:Op maandag 4 juli 2011 02:54 schreef Absynthe het volgende:
vandaar niet open en bloot op uw beeldscherm
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:54 schreef Absynthe het volgende:
vandaar niet open en bloot op uw beeldscherm
Ik ga nemen omdat Fok! app devven.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Die wil ik ook, die kan ik ook. Maar ik twijfel.
Handig, veel van die kleine vernieuwingen de laatste tijdquote:Op maandag 4 juli 2011 02:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die link icoon, mijn idee en door Danny uitgevoerd.
We zitten al in #4, ben je trots op ons?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:55 schreef UnitedStates het volgende:
Eerste keer in lange tijd dat ik maar niet in slaap kan vallen..
Ben er dus weer.
Ja, heb ik nog wat gemist?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
We zitten al in #4, ben je trots op ons?
g, ik was bijna didde.quote:
oei, post fotos hier.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:58 schreef monkyyy het volgende:
wat is sexy en gewaagd toch een trieste reeks, zo'n vet dik wijf post haar foto daar en ze wordt aanbeden als godin.
Post haar foto's in KLB of dumpert en ze wordt de grond in gestampt.
Niet echt, maar ik leer dat soort dingen snel.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:57 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Heb je al ervaring? Toevallig zoekt het bedrijf waarvoor ik werk zo iemand.
Misschien vinden ze dikke sexy wijven daar wel mooi..quote:Op maandag 4 juli 2011 02:58 schreef monkyyy het volgende:
wat is sexy en gewaagd toch een trieste reeks, zo'n vet dik wijf post haar foto daar en ze wordt aanbeden als godin.
MsMessyquote:Op maandag 4 juli 2011 02:58 schreef monkyyy het volgende:
In KPD net zo ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:58 schreef monkyyy het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1672161quote:Op maandag 4 juli 2011 02:58 schreef monkyyy het volgende:
Ja, kijk zelf maar [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #79quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |