Als je m'n ma hoort praten wel ja... Dan werkten ze wel 18u per dag op het land, niemand klaagde en had je niet van die domme telefoontjes met "wat-sep" maar sprak je gewoon met elkaar af!quote:
idd het duurde toen 6 uur voordat er een fipo kwam [3FM #2044] met de ultrahype band the FOK!KERSquote:
Jamaar dat tijdstip van openen!!! Veel mensen slapen dan alquote:Op maandag 4 juli 2011 01:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
idd het duurde toen 6 uur voordat er een fipo kwam [3FM #2044] met de ultrahype band the FOK!KERS
Dat doet Kees-Jan ook niet (ik bedoel dus die vrouw die er altijd zit rond dit tijdstip, maar we hadden haar een andere naam gegeven)quote:Op maandag 4 juli 2011 01:45 schreef Pino112 het volgende:
Zo, die Joey draait niet echt rustige EO-muziek.
Het begint gebruikelijk geworden omdat via de radio te doen. Herinneren we ons Lot nog?quote:
Nope, ik zag het langskomen op Twitter (niet dat alles waar hoeft te zijn natuurlijk)quote:Op maandag 4 juli 2011 01:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat een geintje was.
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doet Kees-Jan ook niet (ik bedoel dus die vrouw die er altijd zit rond dit tijdstip, maar we hadden haar een andere naam gegeven)
Ja, dat was toch gelijk al niet wat??quote:Op maandag 4 juli 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Het begint gebruikelijk geworden omdat via de radio te doen. Herinneren we ons Lot nog?![]()
Juist daarom hadden we haar een andere naam gegeven, om kotsreflex te voorkomenquote:
Ze hebben gezoend volgens mij, maar zij was wel heel jong vergeleken bij hem.quote:
Zijn er mannen die dat erg vinden, ja?? Had ik niet gedacht...quote:Op maandag 4 juli 2011 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben gezoend volgens mij, maar zij was wel heel jong vergeleken bij hem.
Hij is ook niet super EO minded.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:45 schreef Pino112 het volgende:
Zo, die Joey draait niet echt rustige EO-muziek.
Dat was het denk ik niet, want anders hadden ze niet gezoend.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Zijn er mannen die dat erg vinden, ja?? Had ik niet gedacht...
Dat is absoluut waar! Maar goed, ik ken genoeg kerels die het alsnog proberen zo'n jong meisje te houden (en ook lukt) en geef ze eens ongelijk. Alleen loop je dan (denk ik) wel tegen een kloofje aan qua niveau en levenservaringquote:Op maandag 4 juli 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was het denk ik niet, want anders hadden ze niet gezoend.
Is nogal een verschil van wereld tussen een meisje van 18 die waarschijnlijk on nog studeerd en een volwassen vent met al een huis en een baan.
quote:
Ik heb slaaptekort en nu weer maar minder dan 5.5uur geslapen, dus ik wil niet werken.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:20 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Hebben we allemaal weer zin in een nieuwe dag met allemaal leuke dingen, gebbetjes en gekkigheden? Ja?
nou, ik wil liever nog een paar uur slapenmaar dat kan niet want ik moet centjes verdienen....
quote:Op maandag 4 juli 2011 07:20 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Hebben we allemaal weer zin in een nieuwe dag met allemaal leuke dingen, gebbetjes en gekkigheden? Ja?
Moet je maar niet zo laat je bed in duikenquote:Op maandag 4 juli 2011 07:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb slaaptekort en nu weer maar minder dan 5.5uur geslapen, dus ik wil niet werken.
Tja, moet af en toe.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo laat je bed in duiken
"Ik ben prins Willem-Alexanderquote:
Vorig jaar was ik er een keer te laat mee.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:35 schreef gerbenp het volgende:
Altijd leuk, een HDD die dreigt aan zijn einde te komen. Snel maar backups maken en zo snel mogelijk een nieuwe HDD halen.. Bad sectors, altijd leuk.. NOT! [/eindenerdtaal]
GOEDEMIDDAG!
Gelukkig heb ik een NAS met 4 terabyte staan, en backup toch iedere dag. Dus zorg is er nietquote:Op maandag 4 juli 2011 13:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik er een keer te laat mee.
Ik ook.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik er een keer te laat mee.
Toen ik smste voor kaartjes luistede ik via internet dus kan ik bijna niet de eerste zijn geweest. Ik had echter wel een opvallend smsjequote:Op maandag 4 juli 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij win je dus denk ik echt als je sms dr als eerste is of zo, zou dat kunnen?
Geweldig, zit altijd te gieren in de wagen. Wat roept hij nou altijd? Masesheen ofzo haha, en dat is?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:14 schreef Pino112 het volgende:
Sander begint echt METEEN weer met Frysk he![]()
![]()
.
Denk dat Alors je dat wel kan vertellen. Ik vind het iig geniaalquote:Op maandag 4 juli 2011 18:47 schreef Miele84 het volgende:
[..]
Geweldig, zit altijd te gieren in de wagen. Wat roept hij nou altijd? Masesheen ofzo haha, en dat is?
Ik ook.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:47 schreef Miele84 het volgende:
[..]
Geweldig, zit altijd te gieren in de wagen. Wat roept hij nou altijd? Masesheen ofzo haha, en dat is?
Fryske variant van "Kijk eens aan" Most es sjean!quote:Op maandag 4 juli 2011 18:47 schreef Miele84 het volgende:
[..]
Eigenhuis en tuin muziekquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:22 schreef Paul-89 het volgende:
Overigens lijkt die Sak Noel weer wat minder voorbij te komen.
Ik vind Plage gewoon nog steeds een leuk nummerquote:Op maandag 4 juli 2011 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Daar is 'ie weer, [ afbeelding ]
van de Chrystal Fighters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |