Die samenvattingen van Martjuh kan niemand overtreffenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:40 schreef JimboSlice het volgende:
van Nieuwkerk is een beetje te irritant inmiddels. Wilfried in zijn eentje, de ene keer met een gast, de andere keer met meerdere. Muziek van Okobar onder de geweldige filmpjes die we gewend zijn van Holland Sport. Minder nietszeggende interviews met Rabobankers en Contador. Meer oog voor de randzaken, uitgebreide samenvattingen zie je toch in het sportjournaal of live. Bovendien, niemand kan samenvattingen inspreken als Martje.
Jawel Evert ten Napelquote:Op zondag 3 juli 2011 23:40 schreef JimboSlice het volgende:
van Nieuwkerk is een beetje te irritant inmiddels. Wilfried in zijn eentje, de ene keer met een gast, de andere keer met meerdere. Muziek van Okobar onder de geweldige filmpjes die we gewend zijn van Holland Sport. Minder nietszeggende interviews met Rabobankers en Contador. Meer oog voor de randzaken, uitgebreide samenvattingen zie je toch in het sportjournaal of live. Bovendien, niemand kan samenvattingen inspreken als Martje.
Even verder gezocht... haar naam is; Brunhilde Solange Andries Verhenne, kortom Tour 2011 is goed bezig!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:31 schreef Nober het volgende:
Bij Tour 2011 (op Eén) zat een mooi blondine van Omega-Pharma-Lotto, zo'n regelaar voor interviews.
Is ook een echte kenner en liefhebber. Wist ik eerst ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:35 schreef TWP het volgende:
[..]
Filemon kan waarschijnlijk wel hilarische reportages maken daar
Da's algemeen bekend bij elke BNN kijker.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is ook een echte kenner en liefhebber. Wist ik eerst ook niet.
Die kan zeker ook goed autorijden?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Even verder gezocht... haar naam is; Brunhilde Solange Andries Verhenne, kortom Tour 2011 is goed bezig!
[ afbeelding ]
Geen idee, vrouwenrijdenbeter.nl is door een vrouw aangemaakt?quote:
Bij mij ook nadat ik het voor het eerst zag.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Da's algemeen bekend bij elke BNN kijker.
O ja joh?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Aparte namen resulteren vaak in mooie vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:48 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
O ja joh?Artiestennaam he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's the question.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:49 schreef tompsv18 het volgende:
De moeite waard om dalijk de herhaling te kijken?
Ben ik van op de hoogte, maar er zijn vast nog talloze andere voorbeelden die mij even niet te binnen schoten.quote:
Martjuh was weer in z'n element...quote:Op zondag 3 juli 2011 23:49 schreef tompsv18 het volgende:
Ja ik mis de smileys op m'n phonequote:Op zondag 3 juli 2011 23:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Aparte namen resulteren vaak in mooie vrouwen.
Ik vond het heel gemoedelijk. Door de aanwezigheid van Paul de Leeuw was Avondetappe heel luchtig.quote:
Altijd.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:49 schreef tompsv18 het volgende:
TDJ>>>>Avondetappequote:Op maandag 4 juli 2011 00:01 schreef marcodej het volgende:
Vond het maar weinig inhoud hebben. Elijzen had weinig te vertellen, Waterreus is gewoon een gemiddelde liefhebber, Mart mocht weer los op de etappe van vandaag maar dat was het dan ook wel over vandaag, ook weinig boeiende filmpjes. Gelukkig was De Leeuw enthousiast.
Ik zal even helpen... Trijntje Oosterhuis, Viola Holt, Glennis Grace.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:51 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ben ik van op de hoogte, maar er zijn vast nog talloze andere voorbeelden die mij even niet te binnen schoten.
quote:Op maandag 4 juli 2011 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
TDJ>>>>Avondetappe>>>>>Tour 2011^O^
Ik heb Tour2011 niet gezien...zeker weer het nodige Philippe & VDB gefap?quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:23 schreef Daanus het volgende:
Zon gast als Paul de Leeuw is altijd wel leuk.
Gelukkig wel wat meer interviews van de Rabo's.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:01 schreef marcodej het volgende:
Vond het maar weinig inhoud hebben. Elijzen had weinig te vertellen, Waterreus is gewoon een gemiddelde liefhebber, Mart mocht weer los op de etappe van vandaag maar dat was het dan ook wel over vandaag, ook weinig boeiende filmpjes. Gelukkig was De Leeuw enthousiast.
Nee er was ook een gast van HTC High Road, morgen massasprint hé...quote:Op maandag 4 juli 2011 00:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb Tour2011 niet gezien...zeker weer het nodige Philippe & VDB gefap?
Ik bleef maar spuiten begin jaren 80quote:Op maandag 4 juli 2011 01:35 schreef maril het volgende:
Wij gaan ook met zn alle tot een orgasme komen als wij een renner als Gilbert in ons midden hadden.
Vandaag misschien dan, leuk programma al vind ik niet dat Waterreus veel toevoegt.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ook, het is ruim voor 12'en afgelopen hoor
Die knakker heeft 31 jaar in het voetbal rondgelopen en daar weett hij zelfs nauwelijks iets zinvols over te melden.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaag misschien dan, leuk programma al vind ik niet dat Waterreus veel toevoegt.
Waarom zetten ze hem daar neer vraag ik me af? Heeft hij publiciteit nodig of is hij familie van Mart?quote:Op maandag 4 juli 2011 07:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Die knakker heeft 31 jaar in het voetbal rondgelopen en daar weett hij zelfs nauwelijks iets zinvols over te melden.
In de hoop dat zo'n gezellige Limburgse ex-voetballer, die het wielrennen vrij fanatiek volgt, scoort.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom zetten ze hem daar neer vraag ik me af? Heeft hij publiciteit nodig of is hij familie van Mart?
Gezellig is hij niet en hij is amper te verstaan. Maar goed, Mart lult 5 kwartier in een uur dus op zich is Waterreus niet eens nodig.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
In de hoop dat zo'n gezellige Limburgse ex-voetballer, die het wielrennen vrij fanatiek volgt, scoort.
Gasten zijn altijd figuranten bij Mart. Hoe passiever je bent, hoe vaker je aan mag schuiven.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Gezellig is hij niet en hij is amper te verstaan. Maar goed, Mart lult 5 kwartier in een uur dus op zich is Waterreus niet eens nodig.
quote:Op maandag 4 juli 2011 08:00 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Gasten zijn altijd figuranten bij Mart. Hoe passiever je bent, hoe vaker je aan mag schuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |