Inderdaad, deze langspeelplaat ken ik nu wel... Mart vindt het zo bijzonder...quote:Op zondag 3 juli 2011 22:10 schreef marcodej het volgende:
Daar was 'ie weer: "Michiel Elijzen, u kent hem niet!"
mij ooki niet veel, vrij gevben die handel, dan weten we tenminste zeker wie er vals spelenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat er soms een vaag pilletje in gaat, interesseert me geen biet...
quote:
Zijn Engels is slechterquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is dit programma toch 100x beter dan Tour du Jour
Heeft toch meer een tour gevoelquote:Op zondag 3 juli 2011 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Daar heb je tenminste Leo Driessen.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat andere is tenminste niet van onze belastingcenten.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deze Mart-show hoort er gewoon bijquote:Op zondag 3 juli 2011 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Daar heb je tenminste Leo Driessen.
Dat zie je dan ook direct terug.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:03 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Dat andere is tenminste niet van onze belastingcenten.
quote:
Van de tour een voetbal ding makenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Daar heb je tenminste Leo Driessen.
Nee, maar dat betaal je gewoon via de producten in de supermarkt. Uiteindelijk betalen we alles hoor.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:03 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Dat andere is tenminste niet van onze belastingcenten.
Hij wil zichzelf teveel horenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mart stelt de vragen en beantwoordt ze ook gelijk
Wat een baas hè?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mart stelt de vragen en beantwoordt ze ook gelijk
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:56 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
En de collage van Maril van vorig jaar
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:08 schreef Bastiefcg het volgende:
Ziet u hoeveel engels sprekende in de top 10 staan? Ja maar liefst 3
denk dat ze allemaal wel engels sprekenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:08 schreef Bastiefcg het volgende:
De Angelsaksische ploegen zijn sterk in ploegentijdrit; dus staan er volgens Mart veel Engelssprekenden in de Top 10.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:08 schreef Bastiefcg het volgende:
Leuk hoor, dat was 10 minuten geledenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:09 schreef Nober het volgende:
Toch mooi, vier Amerikaanse ploegen op 1, 2, 6 en 7... wist alleen niet dat Rabobank Amerikaans was.
Ik log net in!!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leuk hoor, dat was 10 minuten geleden.
Ach...quote:Op zondag 3 juli 2011 23:10 schreef sjeeledrees het volgende:
Paul "Die vrouw week uit"?????
Volgens mij reed die Astana renner tegen haar aan. Echt geen verstand van wielrennen!
is het bedtijd?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
Jammer dat het zo laat begint, ik kan het niet afkijken nu
Je TV stopt er zo mee?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
Voetbal op fokquote:Op zondag 3 juli 2011 23:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Als jij dat nou eens deed, Eredivisie is volgende maand pas weer.
Uitzendinggemist ruleertquote:Op zondag 3 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
Ik ook, het is ruim voor 12'en afgelopen hoorquote:
Niet iedereen heeft aan 6 uurtjes genoegquote:Op zondag 3 juli 2011 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ook, het is ruim voor 12'en afgelopen hoor
Dat was vrij logisch iddquote:Op zondag 3 juli 2011 23:15 schreef Nober het volgende:
De ploeg van Contador is dan net gefinisht en heeft de snelste tijd neergezet
Nee de plaatsing van gister telde.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:17 schreef Nober het volgende:
Wel slim trouwens van Hushovd door voor Millar over de streep te gaan, als het tenminste zo werkt.
De tankquote:Op zondag 3 juli 2011 23:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja mooie vent. Maakt het gemis van Tankink beetje goed.
Deze blijft geweldigquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:20 schreef sjeeledrees het volgende:
ik heb liever Waterreus dan Triest Droelvink
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:20 schreef sjeeledrees het volgende:
ik heb liever Waterreus dan Triest Droelvink
Wielrenner uit Brabant erbij misschien?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:19 schreef Nober het volgende:
Het is wachten op FC Twente deskundige Mulder... dan voelt Waterreus zich ook weer thuis.
Meest elegante renner van het peletonquote:
Wat heeft hij bij Mart gedaan?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ronald voegt dan ook nul komma nul toe...
Daar kwam die kutkrekel vandaanquote:Op zondag 3 juli 2011 23:24 schreef TUFKAL het volgende:
Jean (@LeTourAvecUBF)
03-07-11 23:14
Vandaag live geluids effecten, een microfoon speciaal voor het krekelgeluid. #gewoonomdathetkan
Ireen Wüst ernaast...quote:
Met aankondigingen door Mart.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:25 schreef TWP het volgende:
NOS en filmpjes, het meest gelukkig huwelijk dat ik ken.
En afkondigingquote:Op zondag 3 juli 2011 23:25 schreef Graaf_Kinterslaas het volgende:
[..]
Met aankondigingen door Mart.
Waarom zit hij er eigenlijk? U kent hem niet!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:24 schreef JimboSlice het volgende:
Dit vind ik dan weer een beetje jammer, praat dan gewoon even met Elijzen
Hebben ze gewoon bij de NOS toegevoegd om het nog echter te maken.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:24 schreef TUFKAL het volgende:
Jean (@LeTourAvecUBF)
03-07-11 23:14
Vandaag live geluids effecten, een microfoon speciaal voor het krekelgeluid. #gewoonomdathetkan
Echt hequote:Op zondag 3 juli 2011 23:26 schreef sjeeledrees het volgende:
Wat een gelul over die Contador, we zijn net twee dagen bezig! Scorebord journalistiek....wat is 1m42 in de bergen?
Eén demarrage van Bertjuh...quote:Op zondag 3 juli 2011 23:26 schreef sjeeledrees het volgende:
Wat een gelul over die Contador, we zijn net twee dagen bezig! Scorebord journalistiek....wat is 1m42 in de bergen?
Een voorsprong. Geen afschrijving of Tourzege idd.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:26 schreef sjeeledrees het volgende:
Zij hem alleen nietquote:
idd. en waar Paul liep.. schat ik 2000 mensen per km max..en ruimquote:Op zondag 3 juli 2011 23:26 schreef wimderon het volgende:
Miljoen mensen langs de kant? Gemiddeld elke kilometer een kleine 50.000 dus, lijkt me erg sterk.
Vorig jaar pakte Contador dat niet op Andyquote:Op zondag 3 juli 2011 23:26 schreef sjeeledrees het volgende:
En ook dat is scorebordjournalistiekquote:Op zondag 3 juli 2011 23:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vorig jaar pakte Contador dat niet op Andy
Ah dat is hetquote:Op zondag 3 juli 2011 23:28 schreef sjeeledrees het volgende:
aha, reus is een golfvriend van Mart....
een schijntje vergeleken met voetballers, die maar 90 minuten hoeven te spelen, daarna lekker kunnen uitrustenquote:
Het zal vast veel geld kosten, net als zijn welbekende truien tijdens de winterdagen.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:27 schreef TLC het volgende:
Waarom ziet Mart er in dat hemd eruit als n clown
hij mist alleen nog een rode neusquote:Op zondag 3 juli 2011 23:27 schreef TLC het volgende:
Waarom ziet Mart er in dat hemd eruit als n clown
Zo'n iedereen kan schilderen overhemdquote:Op zondag 3 juli 2011 23:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Het zal vast veel geld kosten, net als zijn welbekende truien tijdens de winterdagen.
Het blijven Belgenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:30 schreef Nober het volgende:
Over die Omega-Pharma-Lotto man hoeven we ons geen zorgen te maken, hij kan auto rijden!!
Neequote:Op zondag 3 juli 2011 23:31 schreef sjeeledrees het volgende:
Paul zo een goede opvolger voor Mart zijn, met fillemon als razende reporter.
De DoPingshow?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:31 schreef sjeeledrees het volgende:
Paul zo een goede opvolger voor Mart zijn, met fillemon als razende reporter.
komt ie nu meequote:Op zondag 3 juli 2011 23:31 schreef Nober het volgende:
Bij Tour 2011 (op Eén) zat een mooi blondine van Omega-Pharma-Lotto, zo'n regelaar voor interviews.
Idd, dat is een goeie.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:33 schreef JimboSlice het volgende:
Wilfried de Jong zie ik het nog wel doen, voor de rest zie ik niet echt een geschikte opvolger
Wilfried en Matthijs...quote:Op zondag 3 juli 2011 23:33 schreef JimboSlice het volgende:
Wilfried de Jong zie ik het nog wel doen, voor de rest zie ik niet echt een geschikte opvolger
Dat zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:33 schreef JimboSlice het volgende:
Matthijs is een voetballer.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij PO is er helaas geen geld meer om zo'n duur programma te maken
Tim Krabbé of Peter Lusse of Filémon.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:33 schreef Snuf. het volgende:
Als ze iemand gaan kiezen als vervanger zou ik inderdaad ook Wilfried de Jong zeggen
Wilfried hoeft ook niet in een kasteel te zitten, die komt uit Rotterdam dus die kan ook gewoon in een sfeerloos gehucht gaan zitten.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij PO is er helaas geen geld meer om zo'n duur programma te maken
Meer zit er idd helaas niet inquote:Op zondag 3 juli 2011 23:35 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Wilfried hoeft ook niet in een kasteel te zitten, die komt uit Rotterdam dus die kan ook gewoon in een sfeerloos gehucht gaan zitten.
Haten op Geneequote:Op zondag 3 juli 2011 23:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
nee. Bovendien: Genee met Mathijs vergelijken
Genee>>>>>>Mathijsquote:Op zondag 3 juli 2011 23:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
nee. Bovendien: Genee met Mathijs vergelijken
Die samenvattingen van Martjuh kan niemand overtreffenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:40 schreef JimboSlice het volgende:
van Nieuwkerk is een beetje te irritant inmiddels. Wilfried in zijn eentje, de ene keer met een gast, de andere keer met meerdere. Muziek van Okobar onder de geweldige filmpjes die we gewend zijn van Holland Sport. Minder nietszeggende interviews met Rabobankers en Contador. Meer oog voor de randzaken, uitgebreide samenvattingen zie je toch in het sportjournaal of live. Bovendien, niemand kan samenvattingen inspreken als Martje.
Jawel Evert ten Napelquote:Op zondag 3 juli 2011 23:40 schreef JimboSlice het volgende:
van Nieuwkerk is een beetje te irritant inmiddels. Wilfried in zijn eentje, de ene keer met een gast, de andere keer met meerdere. Muziek van Okobar onder de geweldige filmpjes die we gewend zijn van Holland Sport. Minder nietszeggende interviews met Rabobankers en Contador. Meer oog voor de randzaken, uitgebreide samenvattingen zie je toch in het sportjournaal of live. Bovendien, niemand kan samenvattingen inspreken als Martje.
Even verder gezocht... haar naam is; Brunhilde Solange Andries Verhenne, kortom Tour 2011 is goed bezig!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:31 schreef Nober het volgende:
Bij Tour 2011 (op Eén) zat een mooi blondine van Omega-Pharma-Lotto, zo'n regelaar voor interviews.
Is ook een echte kenner en liefhebber. Wist ik eerst ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:35 schreef TWP het volgende:
[..]
Filemon kan waarschijnlijk wel hilarische reportages maken daar
Da's algemeen bekend bij elke BNN kijker.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is ook een echte kenner en liefhebber. Wist ik eerst ook niet.
Die kan zeker ook goed autorijden?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Even verder gezocht... haar naam is; Brunhilde Solange Andries Verhenne, kortom Tour 2011 is goed bezig!
[ afbeelding ]
Geen idee, vrouwenrijdenbeter.nl is door een vrouw aangemaakt?quote:
Bij mij ook nadat ik het voor het eerst zag.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Da's algemeen bekend bij elke BNN kijker.
O ja joh?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Aparte namen resulteren vaak in mooie vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:48 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
O ja joh?Artiestennaam he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's the question.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:49 schreef tompsv18 het volgende:
De moeite waard om dalijk de herhaling te kijken?
Ben ik van op de hoogte, maar er zijn vast nog talloze andere voorbeelden die mij even niet te binnen schoten.quote:
Martjuh was weer in z'n element...quote:Op zondag 3 juli 2011 23:49 schreef tompsv18 het volgende:
Ja ik mis de smileys op m'n phonequote:Op zondag 3 juli 2011 23:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Aparte namen resulteren vaak in mooie vrouwen.
Ik vond het heel gemoedelijk. Door de aanwezigheid van Paul de Leeuw was Avondetappe heel luchtig.quote:
Altijd.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:49 schreef tompsv18 het volgende:
TDJ>>>>Avondetappequote:Op maandag 4 juli 2011 00:01 schreef marcodej het volgende:
Vond het maar weinig inhoud hebben. Elijzen had weinig te vertellen, Waterreus is gewoon een gemiddelde liefhebber, Mart mocht weer los op de etappe van vandaag maar dat was het dan ook wel over vandaag, ook weinig boeiende filmpjes. Gelukkig was De Leeuw enthousiast.
Ik zal even helpen... Trijntje Oosterhuis, Viola Holt, Glennis Grace.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:51 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ben ik van op de hoogte, maar er zijn vast nog talloze andere voorbeelden die mij even niet te binnen schoten.
quote:Op maandag 4 juli 2011 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
TDJ>>>>Avondetappe>>>>>Tour 2011^O^
Ik heb Tour2011 niet gezien...zeker weer het nodige Philippe & VDB gefap?quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:23 schreef Daanus het volgende:
Zon gast als Paul de Leeuw is altijd wel leuk.
Gelukkig wel wat meer interviews van de Rabo's.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:01 schreef marcodej het volgende:
Vond het maar weinig inhoud hebben. Elijzen had weinig te vertellen, Waterreus is gewoon een gemiddelde liefhebber, Mart mocht weer los op de etappe van vandaag maar dat was het dan ook wel over vandaag, ook weinig boeiende filmpjes. Gelukkig was De Leeuw enthousiast.
Nee er was ook een gast van HTC High Road, morgen massasprint hé...quote:Op maandag 4 juli 2011 00:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb Tour2011 niet gezien...zeker weer het nodige Philippe & VDB gefap?
Ik bleef maar spuiten begin jaren 80quote:Op maandag 4 juli 2011 01:35 schreef maril het volgende:
Wij gaan ook met zn alle tot een orgasme komen als wij een renner als Gilbert in ons midden hadden.
Vandaag misschien dan, leuk programma al vind ik niet dat Waterreus veel toevoegt.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ook, het is ruim voor 12'en afgelopen hoor
Die knakker heeft 31 jaar in het voetbal rondgelopen en daar weett hij zelfs nauwelijks iets zinvols over te melden.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaag misschien dan, leuk programma al vind ik niet dat Waterreus veel toevoegt.
Waarom zetten ze hem daar neer vraag ik me af? Heeft hij publiciteit nodig of is hij familie van Mart?quote:Op maandag 4 juli 2011 07:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Die knakker heeft 31 jaar in het voetbal rondgelopen en daar weett hij zelfs nauwelijks iets zinvols over te melden.
In de hoop dat zo'n gezellige Limburgse ex-voetballer, die het wielrennen vrij fanatiek volgt, scoort.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom zetten ze hem daar neer vraag ik me af? Heeft hij publiciteit nodig of is hij familie van Mart?
Gezellig is hij niet en hij is amper te verstaan. Maar goed, Mart lult 5 kwartier in een uur dus op zich is Waterreus niet eens nodig.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
In de hoop dat zo'n gezellige Limburgse ex-voetballer, die het wielrennen vrij fanatiek volgt, scoort.
Gasten zijn altijd figuranten bij Mart. Hoe passiever je bent, hoe vaker je aan mag schuiven.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Gezellig is hij niet en hij is amper te verstaan. Maar goed, Mart lult 5 kwartier in een uur dus op zich is Waterreus niet eens nodig.
quote:Op maandag 4 juli 2011 08:00 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Gasten zijn altijd figuranten bij Mart. Hoe passiever je bent, hoe vaker je aan mag schuiven.
Het punt was een beetje dat voetballers veel minder snel prijzen winnen. Als wielrenner heb je veel meer kans om eens een wat kleiner koersje te winnen, en bovendien zijn er ook een heleboel grote koersen. Als voetballer kún je met veel geluk wereldkampioen worden of de Champions League winnen, maar wanneer dat niet lukt heb je weinig over. Ja, het landskampioenschap, oftewel, je bent de minst falende club van Nederland, maar internationaal stel je alsnog weinig voor.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:55 schreef miep63 het volgende:
Van mij mag Waterreus ook opsodemieteren. Ze hadden het over overwinningen afgelopen zaterdag geloof ik. Waterreus gaf als antwoord: Kampioen van Nederland, tja. Het klonk alsof het hem niks meer deed, dat kan natuurlijk. Maar in Eindhoven zullen ze hier niet blij mee zijn, want daar werd hij op handen gedragen, en dat is meneer waarschijnlijk vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |