Je kleren wassen met gratis waspoeder en het dan op het douche-putje gooien? En met een flesje water en gratis zeep i.p.v. wc-papier?quote:
Ja dat zag ik pas toen ik bovenstaande al getypt hadquote:Op zondag 17 maart 2013 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kleren wassen met gratis waspoeder en het dan op het douche-putje gooien? En met een flesje water en gratis zeep i.p.v. wc-papier?
Ik vind het maar vies!
Nee hoor! Zolang het voorverpakt is en vers is smaakt de kip nog redelijk naar kip. Zou ze ook anti-biotica monsters hebben?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zag ik pas toen ik bovenstaande al getypt had
En eten uit vuilnisbakken halen is vies.
Medicijnen haalt ze uit de vuilnisbak bij de drogist denk ik.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee hoor! Zolang het voorverpakt is en vers is smaakt de kip nog redelijk naar kip. Zou ze ook anti-biotica monsters hebben?
Helaas is de vuilnisbak van de psychiater zo te zien vaak leeg.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Medicijnen haalt ze uit de vuilnisbak bij de drogist denk ik.
Ik snap dat niet, je kan ook heel sober en toch hygiënisch leven.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:57 schreef Karina het volgende:
Ik zou niet bij haar op visite durven gaan. Laat staan wat eten.
Lijkt mij ook, het staat vol met troep dat is sowieso al niet nodig lijkt me, ruim het dan op in ieder geval, dat kost niks.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, je kan ook heel sober en toch hygiënisch leven.
Lekker sfeertje daar!
Zou jij het eten?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:00 schreef Karina het volgende:
Die vrienden denken nu: we gaan toch geen vuilnisbak eten krijgen he
Nee. Ik zou als de dood zijn dat er vieze beestjes in zitten. Nog niet eens dat het over de datum is, meer het idee dat het in een vuilnisbak heeft gelegenquote:
Dat geef je ook niet aan je gasten. Aan je gasten geef je hoe dan ook het beste voor wat de omstandigheden toelaten. Daar ga je toch niet op bezuinigen laat staan ergens opvissen uit een prullenbak. Wat is dat voor gebaar naar je vrienden toe?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Ik zou als de dood zijn dat er vieze beestjes in zitten. Nog niet eens dat het over de datum is, meer het idee dat het in een vuilnisbak heeft gelegen
Ook dat ja. In de supermarkt kun je vaak eten met flinke korting kopen als het bijna over de datum is, daar is niks mis mee.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat geef je ook niet aan je gasten. Aan je gasten geef je hoe dan ook het beste voor wat de omstandigheden toelaten. Daar ga je toch niet op bezuinigen laat staan ergens opvissen uit een prullenbak. Wat is dat voor gebaar naar je vrienden toe?
In zo'n winkeltje bedoeld voor studenten ook. Alles zit iets voor de datum, maar het mag nog wel verkocht worden. Vaak restanten van grote supermarkten.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat ja. In de supermarkt kun je vaak eten met flinke korting kopen als het bijna over de datum is, daar is niks mis mee.
En ook hoe ze het presenteerdehet toetjes in een papiertje.
Deze vind ik meer een pauper dan een gierigaard.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:08 schreef Karina het volgende:
Te cheap om een bureau te kopen maar wel een pc hebben en een printer.
En een gluiperd ookquote:Op zondag 17 maart 2013 16:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Deze vind ik meer een pauper dan een gierigaard.
Rijk zijn en arm leven. Leuk voor de familie.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
En een gluiperd ookAl zijn geld is verstopt. Al weten ze het nu dus wel...
En dan nog voor 3 personen willen betalen en nu afrekenen met keiharde munt!quote:Op zondag 17 maart 2013 16:13 schreef Karina het volgende:
Af en toe een etentje om ze tevreden te stellen.
Oh dat is een teleurstellingBuffet.
Je schaamt je toch kapot.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan nog voor 3 personen willen betalen en nu afrekenen met keiharde munt!![]()
![]()
Anders is het als je gewoon echt dergelijke kunstgrepen moet gebruiken om niet te verdrinken in je schulden maar hoeveel had die gast nou op de bank? 150K in totaal? Dan kan je best normaal je eten afrekenen dacht ik zo.quote:
Hij had geld zat. Maar wilde het gewoon niet uitgeven, vrek. En als je zo weinig uit eten gaat dan kan voor die ene keer er wel wat vanaf lijkt me.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Anders is het als je gewoon echt dergelijke kunstgrepen moet gebruiken om niet te verdrinken in je schulden maar hoeveel had die gast nou op de bank? 150K in totaal? Dan kan je best normaal je eten afrekenen dacht ik zo.
Nee en daar kun je als je het goed doet gratis mee winkelen. Niet voor alles, maar wel voor veel.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie die gierigaards nooit aan extreme couponing doen.
Daar heb ik wel respect voor hoor. De man aan het werkt en de vrouw thuis zegels knippen en dan een jaar voorraad pampers scoren voor de kleine alsmede een half jaar voorraad aan eten. Die zijn gewoon slim bezig.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee en daar kun je als je het goed doet gratis mee winkelen. Niet voor alles, maar wel voor veel.
Tuurlijk al zou ik denk ik gewoon heel veel doorverkopen niet alles maar opslaan tot je 100 flessen shampoo hebt.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar heb ik wel respect voor hoor. De man aan het werkt en de vrouw thuis zegels knippen en dan een jaar voorraad pampers scoren voor de kleine alsmede een half jaar voorraad aan eten. Die zijn gewoon slim bezig.
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:25 schreef Karina het volgende:
Het is een FOK!ker ook nog. Online daten en dan niemand ontmoeten.
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
OK daar zat ik foutHIJ gaat haar wel ontmoeten en zelfs naar een restaurantje.
Ik ga met de tijd mee. Er is niets mis als de vrouw betaalt.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:28 schreef Karina het volgende:
Een kindermenu delenWaarom betaalt ze niet mee trouwens? Zou ik wel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |