abonnement Unibet Coolblue
pi_191405514
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 11:20 schreef CarOnline het volgende:
Kijkt er iemand naar het nieuwe seizoen van Sister Wives?

Meri is weggejaagd uit haar nieuwe rental en Robyn vind ineens dat ze het zó goed hadden in Las Vegas :?

Het huis staat er nog niet, ze moeten 4 nieuwe huizen betalen, 4x hypotheek van de oude huizen en de bouwgrond van het toekomstige huis. Een mens zou van minder gek worden.
Bizar hè, allemaal alleen omdat die Kodi volgens mij zijn rust gewoon niet kan vinden. Ik vraag me ook af of hij er wel eens aan denkt wat hij zijn vrouwen en kinderen aandoet met de zoveelste verhuizing in nog geen 10 jaar tijd.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_191405633
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 11:28 schreef rena het volgende:

[..]

Bizar hè, allemaal alleen omdat die Kodi volgens mij zijn rust gewoon niet kan vinden. Ik vraag me ook af of hij er wel eens aan denkt wat hij zijn vrouwen en kinderen aandoet met de zoveelste verhuizing in nog geen 10 jaar tijd.
Ja en wéér de politie er bij.

Heb wel zin in het seizoen. Volgens mij gaan hij en Meri uit elkaar ofzo. Dat botert voor geen meter meer.

Volgens mij vindt ze het wel lekker, in d’r eentje in de cul-de-sac. Kodi op 5 uur afstand.

Ik vraag me af wat Kodi voor zijn werk doet. Dit kost echt bakken met geld :o
Screw them.
We're going home.
pi_191405776
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 11:38 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja en wéér de politie er bij.

Heb wel zin in het seizoen. Volgens mij gaan hij en Meri uit elkaar ofzo. Dat botert voor geen meter meer.

Volgens mij vindt ze het wel lekker, in d’r eentje in de cul-de-sac. Kodi op 5 uur afstand.

Ik vraag me af wat Kodi voor zijn werk doet. Dit kost echt bakken met geld :o
Ik heb het idee dat Meri en Kodi allang uit elkaar zijn maar voor de camera nog proberen de schone schijn op te houden. Volgens mij is de enige vrouw waar hij nog echt een klik mee heeft Robyn.

Volgens mij krijgen ze ook nog best geld voor de serie zelf, het blijft ook wel smullen moet ik zeggen :') Aan de ene kant erger ik me, maar toch blijf ik kijken :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 8 februari 2020 @ 12:05:30 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191405987
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 11:20 schreef CarOnline het volgende:
Kijkt er iemand naar het nieuwe seizoen van Sister Wives?

Meri is weggejaagd uit haar nieuwe rental en Robyn vind ineens dat ze het zó goed hadden in Las Vegas :?

Het huis staat er nog niet, ze moeten 4 nieuwe huizen betalen, 4x hypotheek van de oude huizen en de bouwgrond van het toekomstige huis. Een mens zou van minder gek worden.
Ik mis het iedere keer grotendeels en kom er net voor het einde achter dat het uitgezonden werd :(
Maar Meri en Kody zijn natuurlijk sowieso al flink beschadigd toen hij van haar wilde scheiden zodat hij Robyn kon trouwen en haar kinderen kon adopteren.... echt zo bizar en dat werkt zo heel erg niet in zo'n situatie.
Mery is vrouw #1 en had dat ook moeten blijven, zeker in dit geval waar er duidelijk sprake is van vruchtbaarheidsissues bij Meri, haar hele status is veranderd doordat ze niet meer de echte echtgenote is, en die van Jenelle en Christine trouwens ook, want echtgenote #4 is ineens de enige wettelijke echtgenote en daar kunnen ze niet op bouwen.

Ik snap Meri ook wel dat ze terug wil naar Vegas, zeker zolang haar huis niet verkocht is heeft het voor haar het minste zin om zich voor het gezin te blijven inzetten en ondertussen een hypotheek te blijven betalen voor een huis waar ze niet woont.
Al even los van het feit dat die inzet voor het gezin ook een wassen neus is als je zo verspreid in Flagstaff woont.

Volgens mij betalen de vrouwen ook ieder voor hun eigen huis, al dan niet dankzij een bijdrage van Kody. Wel typisch ook weer dat Kody vond dat het huis van Robyn in Vegas als eerstvolgende verkocht moest worden.
Dan stelt hij of haar (financiële) belangen voorop of hij is bang dat ze terug wil en hij weet dat hij haar niet kan weigeren....

Hoe dan ook, van alle vreemde beslissingen bij elkaar was dit hals over kop uit Vegas vertrekken wel een hele domme..... de oma's zullen ook steeds meer moeite hebben met de afstand, leuk idee dat de kinderen wel allemaal ergens anders zouden gaan wonen, maar vooralsnog is dat niet helemaal zo.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 8 februari 2020 @ 12:08:32 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191406027
Ik bljf Robyn zo'n hypocriet kreng vinden. echt alles gedaan hebben wat god verboden heeft en dan hier de heilige engel uithangen, en dan ook nog eens de toch al fragiele balans van een gezin onderuit trappen door te zorgen dat jouw kinderen geadopteerd worden door de man van het gezin, en dat kan alleen maar als hij met je trouwt....
Robyn roept wat en Kody rent er wel achteraan, de sukkel, ze weet het ook erg goed op hem in te praten allemaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191406038
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 11:50 schreef rena het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat Meri en Kodi allang uit elkaar zijn maar voor de camera nog proberen de schone schijn op te houden. Volgens mij is de enige vrouw waar hij nog echt een klik mee heeft Robyn.

Volgens mij krijgen ze ook nog best geld voor de serie zelf, het blijft ook wel smullen moet ik zeggen :') Aan de ene kant erger ik me, maar toch blijf ik kijken :+
Haha dat heb ik ook. Lekker ergeren.

Denk dat hij ook nog wel een klik met Christina en Janelle heeft maar dat Robyn nog wat onderdaniger is. Die andere twee zijn wat feller.

Meri moet daar echt weg. Maar dat roep ik al jaren. Ben benieuwd of ze die B&B nog heeft.
Screw them.
We're going home.
pi_191406084
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:08 schreef Leandra het volgende:
Ik bljft Robyn zo'n hypocriet kreng vinden. echt alles gedaan hebben wat god verboden heeft en dan hier de heilige engel uithangen, en dan ook nog eens de toch al fragiele balans van een gezin onderuit trappen door te zorgen dat jouw kinderen geadopteerd worden door de man van het gezin, en dat kan alleen maar als hij met je trouwt....
Robyn roept wat en Kody rent er wel achteraan, de sukkel, ze weet het ook erg goed op hem in te praten allemaal.
:Y Ze heeft zichzelf heel gehaaid op weten te werken naar vrouw nummer 1. Ik hoop eigenlijk dat Meri gewoon afscheid gaat nemen van de hele boel, maar twijfel of ze dat gaat doen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 8 februari 2020 @ 12:13:30 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191406114
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:09 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Haha dat heb ik ook. Lekker ergeren.

Denk dat hij ook nog wel een klik met Christina en Janelle heeft maar dat Robyn nog wat onderdaniger is. Die andere twee zijn wat feller.

Meri moet daar echt weg. Maar dat roep ik al jaren. Ben benieuwd of ze die B&B nog heeft.
Zo te zien wel: https://lizziesheritageinn.com/pages/about
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191406135
quote:
Laat ze daar lekker gaan wonen met mams.
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 12:22:10 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191406272
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:14 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Laat ze daar lekker gaan wonen met mams.
Lijkt me een prima oplossing, aan de andere kant denk ik dat Vegas ook een plek is waar ze wel tot haar recht kan komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 12:29:45 #136
382129 crew  Donna
pi_191406376
Dit is een topic waard jongens!. :Y :Y :Y
  zaterdag 8 februari 2020 @ 12:32:39 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191406417
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 15:07 schreef Leandra het volgende:
Gezien er geen Sister Wives topic is, en het denk ik ook niet de moeite is er een te openen, maar even hier....
Wat erger ik me aan die Robyn.... ik weet niet wat het is, maar ik heb het idee dat ze de hele harmonie omver schopt, niet alleen door er te zijn, maar ook door de bagage die ze meegenomen heeft (financiële ellende), en pas vertelt op het moment dat ze een probleem veroorzaken.
Lol, mijn afkeer is wel consequent.... gewoon 6 jaar geleden een vergelijkbare post _O- _O- _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191406511
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Lijkt me een prima oplossing, aan de andere kant denk ik dat Vegas ook een plek is waar ze wel tot haar recht kan komen.
Tis wat lastig. Haar hele familie IS natuurlijk de Brown family.

Als zij gaat scheiden van Kodi heeft ze geen co-ouderschap over de kinderen die ze wèl heel erg leuk vindt.
Je zag ook dat Solomon heel gek op haar is, en andersom.

Dat laat ze dan allemaal achter en ik denk dat dat de reden is waarom ze nog aan die huisvergaderingen mee doet.

De rest van de familie. Niet Kodi of de andere vrouwen.
Haar dochter is al uitgevlogen. Of ze moet naar Chicago verhuizen. Gezellig bij Maria om de hoek wonen.
Screw them.
We're going home.
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 12:46:45 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191406624
Waar wil Kodi nu naartoe verhuizen dan? Ze wonen toch pas net in Flagstaff :?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 8 februari 2020 @ 12:51:07 #140
47102 Elvi
miemkwien
pi_191406704
Ik vraag me af of Robyn weer zwanger is. Ze zeggen er niks over, maar ze heeft wel een enorme pens.
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 13:02:28 #141
382129 crew  Donna
pi_191406905
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:51 schreef Elvi het volgende:
Ik vraag me af of Robyn weer zwanger is. Ze zeggen er niks over, maar ze heeft wel een enorme pens.
Volgens mij heb ik dat vorig jaar ook genoemd (in dit topic), maar toen was het niet zo. Tenzij ze die baby hebben verstopt.
pi_191407157
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:46 schreef MaJo het volgende:
Waar wil Kodi nu naartoe verhuizen dan? Ze wonen toch pas net in Flagstaff :?
Naar Flagstaff :P

Ze hebben daar een lap grond gekocht en daar komen vier huizen op. Denken de vrouwen. Kodi is echter met behulp van een architect bezig één huis te bouwen voor hem en de vrouwen.
Maar die hebben eerder al aangegeven dat niet te willen. Ze zijn halsoverkop naar huurhuizen verhuisd zodat de kinderen daar hun schooljaar konden starten.

Dus nu zitten ze met een enorme hoeveelheid grond en huizen.

Die moeten eerst verkocht willen ze geld hebben om daar te bouwen.
Screw them.
We're going home.
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 13:49:29 #143
382129 crew  Donna
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 14:01:17 #144
9859 crew  Karina
Woman
pi_191407675
Ik vind Seeking Sister Wive leuker, alleen zijn ze helaas met herhalingen bezig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 14:10:55 #145
382129 crew  Donna
pi_191407772
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:01 schreef Karina het volgende:
Ik vind Seeking Sister Wive leuker, alleen zijn ze helaas met herhalingen bezig.
Ha dat is ook erg leuk!
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:26:37 #146
47102 Elvi
miemkwien
pi_191408610
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 13:02 schreef Donna het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik dat vorig jaar ook genoemd (in dit topic), maar toen was het niet zo. Tenzij ze die baby hebben verstopt.
Dat lijkt me sterk. Robyn wil meer aandacht dan de andere vrouwen dus nog een thuis bevalling met camera's zou ze geen nee tegen zeggen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')