Maar wat is daar leuk aan. Maar het is niet altijd leedvermaak volgens mij, want vrouwen moeten ook vaak janken als ze tv kijken. De laatste keer dat ik gejankt heb voor de tv was op 11 juli 2010quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Altijd niet. Maar dit soort programma's zijn prima leedvermaak.
Oh janken over iets op tv doe ik nooit. Ik kijk voor het leedvermaak, zo van: sjesus wat zijn die mensen stom zeg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:49 schreef valek het volgende:
[..]
Maar wat is daar leuk aan. Maar het is niet altijd leedvermaak volgens mij, want vrouwen moeten ook vaak janken als ze tv kijken. De laatste keer dat ik gejankt heb voor de tv was op 11 juli 2010
janken om voetbal is ook weer zo overdrevenquote:
Het lijkt verder een prima familie te zijn maar op één of andere manier vind ik die vader zo onsympathiek!quote:Op zondag 17 februari 2013 21:29 schreef Mylene het volgende:
TLC nu Sister Wives waar ze vragen van kijkers beantwoorden. Ze hebben er geen problemen mee mocht een van hun kinderen homoseksueel zijn. Ik las al eerder dat ze voorstander zijn van het homohuwelijk.
Hier een aflevering van die Chinese vrouw.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
Dat programma over de cheapo's moet ik volgende keer zien
Ff in sickbeard gezet, die gaan we downloadenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:04 schreef Mylene het volgende:
Of plassen in een fles om zo de toilet door te spoelen, of wat was het? Ook ranzig zeg.
![]()
Nog even de shop-verslaafden afkijkenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:30 schreef Mylene het volgende:
Over 10 minuten, denk ik, de herhaling van Extreme Cheapskates.
Dat zat ik ook al te denken, je moet wel vaker wassen. Ranzig gedoe.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:01 schreef donald_dick het volgende:
en dit is gewoon onhygienisch. en wat je bespaart aan wc papier geef je weer uit aan de kosten van je wasmachine
Ja, ze wil ook perse vijf slaapkamers terwijl ze maar een kind heeft. En ook nog iets van een barkamer.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:40 schreef Reismeis het volgende:
Ik vind die Meri echt een zeurkous geworden, de sfeer in dat gezin wordt met het jaar slechter volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |