Lijkt me wel een klote baan. Elke keer dat helpen met aan en uitkleden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
Wat ik ook elke dag keek een tijdje terug was ook over bruiden, die een bruidsjurk gingen kopen. Was ook wel aardig. Vooral het commentaar van de vriendinnen die dan meegingen.
Het is al goed, maak je niet dik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gezien en er zat ook een vrouw tussen die echt niet dik was. Die ook elke dag ging hardlopen. Ze waren zeker niet allemaal heel dik.
En maar blijven glimlachen de hele tijd. Niks voor mij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:12 schreef Mylene het volgende:
[..]
Lijkt me wel een klote baan. Elke keer dat helpen met aan en uitkleden.
Say Yes to the Dress?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
Wat ik ook elke dag keek een tijdje terug was ook over bruiden, die een bruidsjurk gingen kopen. Was ook wel aardig. Vooral het commentaar van de vriendinnen die dan meegingen.
Amazing Race maar eens checken, lijkt me leuk.
Je hebt er bij die niets willen kopen, maar enkel willen keten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
En maar blijven glimlachen de hele tijd. Niks voor mij.
Dan kijk ik doorgaans het nieuws en andere zooi. Meestal was het op de avond of rond middernacht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat! Wist de naam niet meer. Kwam elke dag rond een uur of 6?
Ja hè? Ik vind het hem wel grappig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
Nou dat lag er wel dik bovenop vond ikDat hij gay was.
Was een keer een moeder van tegen de 50 die elke avond uitging, jonge gasten aan het daten was en de dochter die het huishouden deed. Moeder die ook geen kleding droeg naar haar leeftijd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt me ook leuk My mum is obsessed. Ik denk zoiets als Hotter than my Daughter.
Nee, dat zijn domme huismoeders met een stomme verslaving die hun kinderen verwaarlozen, waardoor eigenlijk de kinderen het huishouden runnen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt me ook leuk My mum is obsessed. Ik denk zoiets als Hotter than my Daughter.
Aha, een gevoelig snaartje.quote:
Leedvermaak ben ik bangquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, een gevoelig snaartje.
Is het leedvermaak of meer een tragedie uit je verleden?
De tragedie van de een is de komedie van een ander, zeiden de oude grieken al.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Leedvermaak ben ik bangMaar dat geldt voor de meeste programma's' van dit type.
Zo werkt het wel. En ze kiezen ervoor om het op tv te laten zien. Tja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De tragedie van de een is de komedie van een ander, zeiden de oude grieken al.
Ik kan er ook om lachen hoor. Kan mij die ander schelen, als ik mijn tv uitzet zijn ze toch weg. Zo is het en niet anders, wat jij Karina, wat jij?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo werkt het wel. En ze kiezen ervoor om het op tv te laten zien. Tja.
Niet zo cynisch doen jij. Ik kan me sommige dingen best aantrekken, maar je kunt je niet over alles wat je ziet drukmaken, dan word je gek.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan er ook om lachen hoor. Kan mij die ander schelen, als ik mijn tv uitzet zijn ze toch weg. Zo is het en niet anders, wat jij Karina, wat jij?
Nee hoor ik sprak gewoon voor mezelf. Om gek te worden van het leed van anderen hoef je niet eens de tv aan te zetten trouwens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo cynisch doen jij. Ik kan me sommige dingen best aantrekken, maar je kunt je niet over alles wat je ziet drukmaken, dan word je gek.
Daar heb je gelijk in. Misschien is het daarom juist "leuk" om dit soort programma's te kijken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee hoor ik sprak gewoon voor mezelf. Om gek te worden van het leed van anderen hoef je niet eens de tv aan te zetten trouwens.
Wat ik nooit echt snap is waarom mensen het toestaan dat ze met problemen op televisie komen en zich dan laten filmen. Goh, ik verwaarloos mijn kinderen. Wat was ook alweer het nummer van de juiste instanties? Even google-n naar dokter phil? O, niet in de uitzending? Probeer ik het bij TLC nog even. Goedendag.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Misschien is het daarom juist "leuk" om dit soort programma's te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |