SPOILER: Geschiedenis van Arg7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 3% gewijzigd door sharr op 03-07-2011 20:56:14 ]
Uhh neequote:Op zondag 3 juli 2011 20:36 schreef Oceanview het volgende:
Dat vroeg ik mij ook al af OP mag wel wat verfrissing.
de 2 laatste afbeeldingen mogen van mij ook wel eruit.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhh nee
Alleen die zin met proefperiode mag er dan uit
Als je Doerak eruit haalt krijg je ruzie met Janquote:Op zondag 3 juli 2011 20:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
de 2 laatste afbeeldingen mogen van mij ook wel eruit.
Twee maanden, we zitten nu alweer bijna op drie of niet?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoelang duurde die proefperiode dan?
Rekening houden met mobiele gebruikers maar de OP is al weet niet hoe groot.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je Doerak eruit haalt krijg je ruzie met Jan
[..]
Twee maanden, we zitten nu alweer bijna op drie of niet?
Ja klopt, ARG is ergens begin april begonnenquote:Op zondag 3 juli 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je Doerak eruit haalt krijg je ruzie met Jan
[..]
Twee maanden, we zitten nu alweer bijna op drie of niet?
Plaatje in de OP is niet groot?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Rekening houden met mobiele gebruikers maar de OP is al weet niet hoe groot.
Mja mja, dit is de OP nou eenmaal?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja maar de hele OP op zich, 2x hele beeldscherm vol.
Ok gezellig om de hoek?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:41 schreef FreezePop het volgende:
kom knuffelen als je durft jij ik buiten nu kom hard dan
Das al heeel langquote:
Nee, wat denk jij nou weerquote:Op zondag 3 juli 2011 20:43 schreef sharr het volgende:
Zo word ik alleen maar heel erg blij.![]()
Mag dat niet
twitter:DieTurkRobin twitterde op donderdag 23-06-2011 om 18:53:29Omg, buurman draait bubblin xD reageer retweet
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
de 2 laatste afbeeldingen mogen van mij ook wel eruit.
Eensquote:Op zondag 3 juli 2011 20:50 schreef FreezePop het volgende:
er zijn mensen op het forum die er van mij wel uit mogen, ik zeg het maar.,
1mb minder load elke keer als ik deze pagina open olee olee.quote:
Jij altijd.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ook je gewone held was?
Namen wil ik horenquote:Op zondag 3 juli 2011 20:50 schreef FreezePop het volgende:
er zijn mensen op het forum die er van mij wel uit mogen, ik zeg het maar.,
Goed topicquote:
Klopt wel inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2011 20:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
1mb minder load elke keer als ik deze pagina open olee olee.
Rawr shar kom maar hier misschien als ik hartjes stuur zo vanquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Rawr shar kom maar hier misschien als ik hartjes stuur zo van![]()
![]()
in je fobo wil je het bed wel met mij delen rawr hosseldehossel
Lees mijn respons.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Fries ik vernam net dat het topic al bestond.![]()
Ik denk het ook.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nog steeds vind ik het wel jammer. Mja zal weer aan mij liggen .
Hoezo vind je het jammer?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nog steeds vind ik het wel jammer. Mja zal weer aan mij liggen .
Er staan idd wel wat meer linkjes in jaquote:Op zondag 3 juli 2011 21:05 schreef Oceanview het volgende:
Mooie spoiler hier zitten 3 afbeeldingen in en 1 link ofzo?
Veel beter zo als er interesse in geschiedenis is open je de spoiler.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Klopt wel inderdaad
Sowieso is die OP een beetje lang, kan die tekst niet in een spoiler ofzo?
1 link naar een reeks zie ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Er staan idd wel wat meer linkjes in ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Why even care about that?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:17 schreef sharr het volgende:
Het doet pijn als je vermoedens juist zijn dat bepaalde mensen je haten
Dan mist er een beetje informatiequote:
Nah, ik hou net zoals Freezepop wijs mijn mond.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan mist er een beetje informatieGooi namen in de groep [ afbeelding ]
Op het internet bang zijn voor een confrontatie is niet goedquote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Nah, ik hou net zoals Freezepop wijs mijn mond.Straks leest diegene mee alles jeweet.
Ben ik ook niet eigenlijk. Maar ik heb gewoon geen zin om erover te praten, diegene zet iedereen tegen me opquote:Op zondag 3 juli 2011 21:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op het internet bang zijn voor een confrontatie is niet goed [ afbeelding ]
Ze zouden binnen 5 werkdagen bellen over leveringquote:Op zondag 3 juli 2011 21:25 schreef sharr het volgende:
Ov! Wou ik nog vragen, heb jij je nieuwe telefoon al?
Ja serieus, hier hetzelfde.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ze zouden binnen 5 werkdagen bellen over leveringhebben ze niet gedaan, morgen even naar hun bellen.
Je hebt geen zin om erover te praten, maar je begint er wel over..quote:Op zondag 3 juli 2011 21:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Ben ik ook niet eigenlijk. Maar ik heb gewoon geen zin om erover te praten, diegene zet iedereen tegen me op.
Is het zo obvious?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Ben ik ook niet eigenlijk. Maar ik heb gewoon geen zin om erover te praten, diegene zet iedereen tegen me op.
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja.Kom, we gaan de confrontatie aan. Ik vind je niet lief.
Ik heb een vervangend kutding.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, StudentmobielMaar wel bloedirritant, mijn oude telefoon doet helemaal niets meer.
Sensation is way te groot.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:40 schreef sharr het volgende:
Ik las op de site dat HTC Sensation voorlopig nog niet op voorraad is.. maar het zal vast weer moeilijk zijn om een andere bij mijn abonnement te kopen?Tofu.
Ja hij past ook niet in mijn hand vermoed ik. Maar Samsung Galaxy S2 is even groot, en ik twijfelde tussen die twee, dus jaquote:Op zondag 3 juli 2011 21:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sensation is way te groot.
Desire S beste verhouding.
jammer dan want je kunt op niet meer editenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:55 schreef JanPiraat het volgende:
Doerak is weg uit de OP dit is mn laatste post hier tot ie weer terug is
Oooww ik zag hem net buiten liggen dus ik ben er weer overheenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
jammer dan want je kunt op niet meer editen
Hahahah ik zag het net ook jaquote:Op zondag 3 juli 2011 21:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://sites.bnn.nl/page/(...)74b69cb36e52626cc912
Wat een bazenprogramma, heb sinds tijden niet meer zo gelachen om tv![]()
Sensation is 4.3 dacht ik en galaxy S2 maar 4?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja hij past ook niet in mijn hand vermoed ik. Maar Samsung Galaxy S2 is even groot, en ik twijfelde tussen die twee, dus ja
Pertinent ongeloofwaardig.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:22 schreef HappyBob het volgende:
Nokia 3310 past in mijn anus [ afbeelding ]
Eenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:22 schreef HappyBob het volgende:
Nokia 3310 past in mijn anus [ afbeelding ]
Nee, wil je hem soms voorstellen aan mij?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn anus nog niet [ afbeelding ]
Ik kan wel een blind date voor je regelen ..quote:Op zondag 3 juli 2011 22:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee, wil je hem soms voorstellen aan mij?
Dark room.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kan wel een blind date voor je regelen ..
Sorry dit is niet gayquote:
Hoi Omdatappelmevrouw.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:33 schreef Omdatappel het volgende:
Oh. en hoi Oceanenuitzichtmeneer en Freezen en Henkie en Cosmo.
Knuffel hem.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn mobiel vindt me niet meer lief.
Wat is er dan?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
hequote:Op zondag 3 juli 2011 22:33 schreef Omdatappel het volgende:
Oh. en hoi Oceanenuitzichtmeneer en Freezen en Henkie en Cosmo.
Freezen is je mobiel?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké, nu mag hij me weer. Prettig.quote:
Mja, ik moest hem slaan, omdat ik een liedje van Freezen niet kon afspelen, potjandrie.quote:
Psst.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
draaaaaalquote:Op zondag 3 juli 2011 22:40 schreef dralion13 het volgende:
vernieuwingen aan Fok!
Wie wat waar wanneer![]()
![]()
sharrrquote:
Appeltjeeequote:
Je kw00te Freezen, en toen zei je dat je mobiel je niet lief vindt. Ofzo. Idk.quote:
Wel redelijk, nog steeds klein beetje ziek, maar wat het is, geen ideequote:
Graag gedaan, meneer.quote:
Oh. Mja, weenie.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:48 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je kw00te Freezen, en toen zei je dat je mobiel je niet lief vindt. Ofzo. Idk.
Wrm nie op de msn tan
Awh, balen zeg! Ziek zijn is nooit tof.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:50 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wel redelijk, nog steeds klein beetje ziek, maar wat het is, geen ideesoms in eens hele erge pijnsteken in mn buik, al wel een stuk minder, en vooral minder erge steken dan gister
Met jou?
Hurrquote:Op zondag 3 juli 2011 22:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Graag gedaan, meneer.
[..]
Oh. Mja, weenie.
[..]
Awh, balen zeg! Ziek zijn is nooit tof.Hopelijk voel je je snel weer beter!
Met mij gaat het wel. Zo maar naar bed, lekker slapennn.
What's new?quote:
Ik kan niets meer met een spoiler dan voorheen??quote:Op zondag 3 juli 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zie de op, de spoilers zijn vernieuwd, ind bestaat niet meer
Huh?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:22 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik kan niets meer met een spoiler dan voorheen??
Ja ik zie niks veranderdquote:
Zal welquote:
geen idee. Hoi wolfroflquote:Op zondag 3 juli 2011 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi.
Na de proefperiode komt toch de /care periode?
altijd grappen en grollen met rolfje.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De man van de leuke diepgaande grappen.
Dit.quote:
quote:
We hebben allemaal wel eens zin in waterijs.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
ik ben wolfrolf
hoezo lol
[..]
En ik zei heel lang geleden nog wel wat ik trek had in waterijs.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oldbies niet toegestaan?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sielig so een oldbie in dit topic en niemant weet er raat meej
wat?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sielig so een oldbie in dit topic en niemant weet er raat meej
Klap op je gat dan heb je wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111111EINZquote:
Dit nog een keer..quote:
Enn ditquote:Op zondag 3 juli 2011 23:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
geen idee wie dat is maar ik vind hem nu al een mongool
Over 9 dagen mijn 10 jarig jubileum op dit forum YARRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 3 juli 2011 23:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
doe even normaal zegquote:Op zondag 3 juli 2011 23:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
leuk mijne was gisterquote:Op zondag 3 juli 2011 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Over 9 dagen mijn 10 jarig jubileum op dit forum YARRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Klap op je gat dan heb je wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111111EINZ
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
dit is natuurlijk ook mijn eerste account
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar begon ik al mee de dag dat ik hier registreerdequote:
Oh ik dacht toen je opgericht werd loleinzquote:Op zondag 3 juli 2011 23:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar begon ik al mee de dag dat ik hier registreerde [ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juli 2011 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ik dacht toen je opgericht werd loleinz
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ik dacht toen je opgericht werd loleinz
Ik noem het efficiëntie. Waarom dingen opnieuw typen als je het ook gewoon kunt quoten.quote:
Excellent pointquote:Op maandag 4 juli 2011 00:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik noem het efficiëntie. Waarom dingen opnieuw typen als je het ook gewoon kunt quoten.
wat vind ik grappig?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat jij het grappig vindt? D:
Waarom slapen ..quote:
Dat je maar heerlijk mag gaan slapenquote:Op maandag 4 juli 2011 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok ik ga kusjes slaap fijn allemaal zo, hopen voor mij voor een nachtmerrie en muggenvrije nacht svp
dagquote:Op maandag 4 juli 2011 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok ik ga kusjes slaap fijn allemaal zo, hopen voor mij voor een nachtmerrie en muggenvrije nacht svp
doodschoppen, die hont gaat dingen jattenquote:Op maandag 4 juli 2011 00:19 schreef Floxcie het volgende:
Is OV hier nog? Ik heb zijn hont gevonden.
Chilll, slaap lekker danquote:Op maandag 4 juli 2011 00:36 schreef dralion13 het volgende:
Dat is goed nieuws flips
Ik ga ook maar slapen, al mag ik tegenwoordig wel uitslapen(vracht komt tegenwoordig 's avonds om 7 uur ipv 's morgens
)
extremistenquote:
Ik doe m'n best.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
pogingen falen, je moet gewoon standvastig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:07 schreef Stokstaart het volgende:
Ik at vanmiddag een broodje zalm in de stad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ [url=:')![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.•
•
* Aaardappel* Aaardappel* Aaardappel* Aaardappel* Aaardappel* Aaardappel* Aaardappel* Aaardappel* AaardappelOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:09 schreef Stokstaart het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 4 juli 2011 01:08 schreef Aaardappel het volgende:
•
•
•
•SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ [url=:')![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
]afbeelding[/url] ]
nog betere editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.•
•
* Aaardappel* Aaardappel* Aaardappel* Aaardappel* Aaardappel* Aaardappel* Aaardappel* Aaardappel* AaardappelFlaming hot
mogguhquote:Op maandag 4 juli 2011 08:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goedemorgen dames en heren!
Goed weekend gehad?
Wat is er in de ochtend gebeurd?quote:Op maandag 4 juli 2011 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh
het weekend was in ieder geval beter dan deze ochtend
niks. ik voel me gewoon zwaar kut.quote:
weet ik ook wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:16 schreef sharr het volgende:
Topic nagelezen. Ik moest lachen.
KB, vernieuwingen aan Fok! was niet de OP, dat is gewoon verandering. Vernieuwing is die nieuwe update ding, het nieuwe ding in de spoiler, de rode tekst boven posts, de (1) in je tabblad alles.
hee schoonheidquote:Op maandag 4 juli 2011 09:16 schreef sharr het volgende:
Topic nagelezen. Ik moest lachen.
KB, vernieuwingen aan Fok! was niet de OP, dat is gewoon verandering. Vernieuwing is die nieuwe update ding, het nieuwe ding in de spoiler, de rode tekst boven posts, de (1) in je tabblad alles.
Oh oke.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh
Nja ik vind de op ook veranderd dus daarom somde ik dat ook op in mn voorbeeld. Snap?
ja dat was laterquote:Op maandag 4 juli 2011 09:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh oke. [ afbeelding ]
Met de TT bedoelde ik in ieder geval niet de OP.
Niks abnormaals?quote:
Rook een baapjequote:Op maandag 4 juli 2011 09:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik kan gewoon niet meer normaal nadenken door de stress echt wtf gebeurt er met mij!?!
Je bent gewoon dom.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik kan gewoon niet meer normaal nadenken door de stress echt wtf gebeurt er met mij!?!
Deze oldbie kan dergelijke hipster taal niet meer vertalen. Wat is een baapje?quote:
Jij bent slim wil je zeggen.quote:
Geen ideequote:Op maandag 4 juli 2011 10:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Deze oldbie kan dergelijke hipster taal niet meer vertalen. Wat is een baapje?
Nouuu als jij onder mijn maatstaven van dom valt dan kan ik iemand uitmaken van dom. Vandaar de vraag naar jou wanneer is iemand slim.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe kun je dan iemand uitmaken voor dom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juli 2011 10:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouuu als jij onder mijn maatstaven van dom valt dan kan ik iemand uitmaken van dom. Vandaar de vraag naar jou wanneer is iemand slim.Jaja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das nieuw.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:40 schreef gianni61 het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 9 posts.
is dat nieuw? of gewoon nog nooit opgevallen?
Een jointquote:Op maandag 4 juli 2011 10:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Deze oldbie kan dergelijke hipster taal niet meer vertalen. Wat is een baapje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |