quote:
Als je in een internaat zit ben je jong en over het algemeen klein.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:53 schreef MangoLassi het volgende:
Kijk maar naar dat topic over die 18 jarige in het internaat. Ik snap echt niet hoe mensen zo over zich heen kunnen laten kopen
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:53 schreef MangoLassi het volgende:
Vroeger was ik iemand die makkelijk uit de slof schoot. Als iemand ruzie zocht, kon diegene het krijgen ook. Gevolg: een leven vol slepende drama's waar niemand gelukkiger van werd. Tegenwoordig heb ik beseft dat mensen die jou willen kwetsen dat doen zodat zij niet alleen staan in hun ongeluk. Degenen die je liever zijn falen dan winnen hebben zelf die kans niet gepakt en zijn jaloers. En dus vergeef ik ze, degenen die mijn dag willen verpesten. Want ik ben gelukkig met wie ik ben, en het leven is te kort om stil te staan bij degenen waar je niet gelukkig van wordt. Als je naar het park gaat, ga je toch ook niet naast de enige hondendrol in het gras zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img][sup]
[/sup]
[sup]
[/sup]
[sub]
[/sub]
[sub]
[/sub]
[sub]
[/sub]
[sub]
[/sub]
[/img]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.•
•
* Aaardappel* Aaardappel* Aaardappel* Aaardappel* Aaardappel* Aaardappel* Aaardappel* Aaardappel* Aaardappel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |