Maarten Spanjerquote:Op zondag 3 juli 2011 20:22 schreef tong80 het volgende:
Welk miskend talent ging er met de vrouw van Jan Jongbloed vandoor ?
Je kent je klassiekersquote:
Pierre Wind ?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
![]()
Met wie ging de vrouw van Sjaak Storm vreemd?
quote:
Ja ik ken hem nog. Maar heb geen idee.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
![]()
Nee het was een voetballer, Sjaak Storm ex keeperstalent van Ajax dat later naar Groningen ging
Ouder dan het British Home Championship? Dat werd al in de 1880's gespeeld.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:43 schreef Tarado het volgende:
Voetbalvraag dan maar weer, wat ze prive doen moeten ze zelf maar weten
de Copa América is het oudste landenvoetbaltoernooi ter wereld, welk jaar was het eerste toernooi?
Dat werd dan waarschijnlijk door de organisatoren van de Copa niet als een landentoernooi gezien (in principe hebben ze daar nog gelijk in ook) want zo oud is het nietquote:Op maandag 4 juli 2011 12:54 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ouder dan het British Home Championship? Dat werd al in de 1880's gespeeld.
Als jij het niet weet zouden anderen dat toch nog wel kunnen weten, ik ben soms verbaasd over wat mensen (nog) weten hier.quote:
Dit weet niemand. Degene die het juist heeft heeft goed gegokt.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als jij het niet weet zouden anderen dat toch nog wel kunnen weten, ik ben soms verbaasd over wat mensen (nog) weten hier.
maar het is dus na 1880 en voor 1926
Als er niemand antwoord geef ik dat wel vandaag nog![]()
Kom intussen met een nieuwe vraag laten we deze even zwevenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:37 schreef tong80 het volgende:
Als Fanneke het ook niet weet naast mij moet er toch een lampje gaan branden ?
Rogerquote:Op maandag 4 juli 2011 18:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Welke Ajax speler heeft als laatste nummer 14 gedragen?
Ja leek me stug dat na eergisteren nog iemand anders het gedragen zou hebbenquote:
Die heeft niet eens een kampioenschap met Ajax meegemaaktquote:
Goed Tarado.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2011 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed Tarado.
Laudrup had het ook wel een keer verdiend.
Henning Jensen is goedquote:Op maandag 4 juli 2011 23:02 schreef tong80 het volgende:
kwam ie van PEC Zwolle ? Zo ja kom ik even niet op zijn naam.
Anders Henning Jensen.
Een wielerbaan in het stadion?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef tong80 het volgende:
Wat hadden ze gemeen in de jaren 70 ? FC Den Bosch FC Amsterdam FC Utrecht en NEC
Yesquote:
Op NEC na kan ik je gelijkgevenquote:
Dat iemand zo'n naam heeft is wel leuk.quote:
Ligt op mijn tong80 maar ga nu eerst even Copa kijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:12 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlandse voetballer speelde een rol in Escape to Victory ?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ligt op mijn tong80 maar ga nu eerst even Copa kijken
Toch even snel Co Prins![]()
kostte tien tientjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat iemand zo'n naam heeft is wel leuk.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:57 schreef Bos81 het volgende:
Hugo Sanchez?
Maar was dat niet een salto ipv handstand![]()
Geen idee waarom ik dit wist...toevallig ergens gelezen tijdje terugquote:
Hey, was een wild guess. Ben niet zo van de stadions. Meen altijd overal Highbury te zien, maar bij deze was dat het heel duidelijk niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:32 schreef donroyco het volgende:
Dit lijkt me meer een Midden-Oosten stadion.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hey, was een wild guess. Ben niet zo van de stadions. Meen altijd overal Highbury te zien, maar bij deze was dat het heel duidelijk niet.
Moet je weer achter de vrachtwagen gaan hangen ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:17 schreef BusterPosey het volgende:
Azadi-Stadion Teheran.
Zie wikipedia
(Iemand anders mag een vraag bedenken, mijn pauze zit er bijna op)
Vader van Mulder was het.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:43 schreef Tarado het volgende:
Het was vrij veel dat wel, ik kan me alleen Coen, Blankemeijer en de vader van de Vrij herinneren, die ene was bonus
Goeie vraag.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:12 schreef Paul-89 het volgende:
5 klopt.
- Moulijn
- Blankemeijer
- Vader Mulder
- Japan
- Coerver
die voor de vader van Mulder vond ik wat overdreven, maar goed beter wat teveel respect dan te weinigquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Coerver, natuurlijk, tijdens Feyenoord-PSV nog wel![]()
Iemand anders mag de volgende doen, ik moet zo weg.
Die was geblesseerd. Het absurde was dat ie de rechtsbuiten Rene van der Kerkhof op links zette terwijl ie Piet Keizer en de altijd scorende Ruud Geels op de bank had zitten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:50 schreef Lange_Lans het volgende:
De Jong voor Rijsbergen kan ik nog wel iets mee. Maar Rensenbrink had er nooit uitgemogen.
Het was geen sportverslaggever.quote:
Naar mijn idee was het toch echt Theo Koomen....quote:
Daar is Frits het niet mee eens.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Naar mijn idee was het toch echt Theo Koomen....
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:40 schreef Tarado het volgende:
Van Turenhout? 0-0 de enige man die aan zo'n K uitslag nog enige charme kon geven
Ja is goed.quote:
Volgens mij bedoel jij een Noor. Kan niet op zijn naam komen. Zou het erg knap vinden als iemand deze weet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:58 schreef tong80 het volgende:
Welke international was ook grootmeester schaken ?
Noor iddquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel jij een Noor. Kan niet op zijn naam komen. Zou het erg knap vinden als iemand deze weet.
Vrouwen kunnen niet schaken en autisten gaan dammen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet nog minder van schaken dan van vrouwen..
autisten doen tegenwoordig veel en goed sudoku's makenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet schaken en autisten gaan dammen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
autisten doen tegenwoordig veel en goed sudoku's maken
pff. Ik weet niet of Edstrom echt de cultstatus heeft, wel natuurlijk een clubicoon.quote:
Vind ik niet, daar heeft hij te weinig voor PSV betekent in mijn ogen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind Klas Ingesson de Zweed met de grootste cult status binnen PSV.
Ik vind het gewoon een markante speler. Inderdaad niet per sé bij PSV. Addo is een cult speler maar heeft weinig voor PSV betekent. 14 Miljoen gulden down the drain.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vind ik niet, daar heeft hij te weinig voor PSV betekent in mijn ogen.
Van Hanegemquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:13 schreef tong80 het volgende:
Welke speler van het WK-74 is een grote kunstliefhebber ?
Van Duijnhoven?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:39 schreef tong80 het volgende:
Welke doelman schoot ooit een meeuw uit de lucht ?
Langer geleden en bekender.quote:
Geen idee. In de kuip?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:03 schreef Saind het volgende:
[..]
is die meeuw niet opgezet in het een of andere stadion? Dacht ooit zoiets gehoord te hebben
Nog 2 te gaanquote:Op zondag 10 juli 2011 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Marc Overmars is Edwin Overmars
Socrates is Raï
Ruud Hesp is Danny Hesp
Bij elkaar opgeteld precies 100.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:18 schreef tong80 het volgende:
Wat was het IQ van de broertjes van der Kerhof bij de nationale IQ-kwis ?
Juist. Beiden iets van 87.quote:
Leuk als je het op gaat zoeken.quote:
Okquote:
Een mindere voetballer.quote:
Idd. Mar ik zoek een reservespelerquote:Op maandag 11 juli 2011 13:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Amrabat was dacht ik ook best hog opgeleid.
Recent of niet recent?quote:
Geen idee ik woon in Gelderland.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan ben ik benieuwd op welk gymnasium hij zat, ik heb zelf ook op een gymnasium in Schiedam gezeten
Zicoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:54 schreef DeNummer10 het volgende:
Welke generatiegenoot is trainer geweest in Turkije?
Maar echt iets voor Gijpquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:08 schreef tong80 het volgende:
Hij kwam met een bolhoed op per taxi naar de training.
Kluivert?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Welke speler heeft in de meeste Klassiekers op rij gescoord?
Tomasson? Of was die net gestoptquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Nee. Hij is nog steeds actief als voetballer.
Tomasson is gestopt jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tomasson? Of was die net gestoptstaat me iets van bij..
Die vraag is nog nooit voorbij gekomenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie heeft de meeste eredivisiewedstrijden achter zijn naam staan?
Ik wist zo gauw even niks en tong heeft sommige vragen ook al 3 keer gesteldquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die vraag is nog nooit voorbij gekomen
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik wist zo gauw even niks en tong heeft sommige vragen ook al 3 keer gesteld
Die heeft er wel eens over verteld iddquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:30 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb dit eerder gehoord. Volgens mij komt dit uit een anekdote van Gijp
Nee.quote:
Ja, die zocht ikquote:
Earnest Stewart?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:39 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlandse Amerikaan stond op de cover van Sports illustrated ?
Randy Samuel zat het jaar ervoor bij PSVquote:Op zondag 17 juli 2011 18:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik twijfel trouwens nog steeds over die ene foto. Ik denk nog steeds dat het Samuel is en niet Veldman..
Want ik vind hem er niet op lijken en hij had in die tijd dacht ik meer een soort van rasta kapsel..
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:44 schreef Bos81 het volgende:
Ja. maar toch geloof ik niet dat dit JOhn Veldman is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |