Maarten Spanjerquote:Op zondag 3 juli 2011 20:22 schreef tong80 het volgende:
Welk miskend talent ging er met de vrouw van Jan Jongbloed vandoor ?
Je kent je klassiekersquote:
Pierre Wind ?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
![]()
Met wie ging de vrouw van Sjaak Storm vreemd?
quote:
Ja ik ken hem nog. Maar heb geen idee.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
![]()
Nee het was een voetballer, Sjaak Storm ex keeperstalent van Ajax dat later naar Groningen ging
Ouder dan het British Home Championship? Dat werd al in de 1880's gespeeld.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:43 schreef Tarado het volgende:
Voetbalvraag dan maar weer, wat ze prive doen moeten ze zelf maar weten
de Copa América is het oudste landenvoetbaltoernooi ter wereld, welk jaar was het eerste toernooi?
Dat werd dan waarschijnlijk door de organisatoren van de Copa niet als een landentoernooi gezien (in principe hebben ze daar nog gelijk in ook) want zo oud is het nietquote:Op maandag 4 juli 2011 12:54 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ouder dan het British Home Championship? Dat werd al in de 1880's gespeeld.
Als jij het niet weet zouden anderen dat toch nog wel kunnen weten, ik ben soms verbaasd over wat mensen (nog) weten hier.quote:
Dit weet niemand. Degene die het juist heeft heeft goed gegokt.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als jij het niet weet zouden anderen dat toch nog wel kunnen weten, ik ben soms verbaasd over wat mensen (nog) weten hier.
maar het is dus na 1880 en voor 1926
Als er niemand antwoord geef ik dat wel vandaag nog![]()
Kom intussen met een nieuwe vraag laten we deze even zwevenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:37 schreef tong80 het volgende:
Als Fanneke het ook niet weet naast mij moet er toch een lampje gaan branden ?
Rogerquote:Op maandag 4 juli 2011 18:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Welke Ajax speler heeft als laatste nummer 14 gedragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |