Heb echt geen enkel recept zonder groentequote:Op maandag 4 juli 2011 09:57 schreef Tinkepink het volgende:
Geen maaltijdinspiratieHeeft iemand een idee voor eten dat ik zo op tafel kan zetten? Liefst zonder werk als wassen en snijden
Broodjes shoarma met veel knoflooksaus.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb echt geen enkel recept zonder groente
Die heb je hier nietquote:Op maandag 4 juli 2011 09:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een maaltijdsalade uit de supermarkt!
Die ook nietquote:Op maandag 4 juli 2011 09:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Broodjes shoarma met veel knoflooksaus.
Boh, wat?quote:
Het lijkt weer een gevalletje spanningshoofdpijn te zijn. Nekspieren zitten vast en dat trekt door naar mijn hoofd. Gister was het echt extreem (grenzend aan migraine, maar zonder visuele dingen dus lijkt me dan niet), vandaag nog een beetje. Ik was zo blij dat ik er al 3 maanden geen last meer van had gehad...quote:Op maandag 4 juli 2011 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat waardeloos Phaidra!
Migraine? Of "gewone" hoofdpijn?
Nee, ik ben luiquote:Op maandag 4 juli 2011 10:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mag er wel wat energie in zitten qua bereiding? Want dan is het voorstel van Muis wel een hele smakelijke!
Afhaal/bezorg eten dan maar?quote:
Was mijn standaard noodpakket in m'n studententijdquote:Op maandag 4 juli 2011 10:06 schreef Perruche het volgende:
loveli die combinatie klinkt echt niet lekker! (tonijn, creme fraiche en ananas)
![]()
quote:Verder... een omelet met spinazie? Spinazie , gewokt, met gekookte aarpel in de schil en een vlees erbij? Wel evenw achten maar weinig doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |