Ontzettende mongoolquote:Op zondag 3 juli 2011 18:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
http://www.ravagedigitaal.org/1992/109/Direkte_aktie_109.htm
Auto's zijn rotdingen. Er zijn er veel te veel van.![]()
Het wordt tijd voor anti-auto-beleid.
Meer fietsen, meer groen, meer speelplek.
Aan alle automobilisten:
GA TOCH FIETSEN!
[..]quote:Op zondag 3 juli 2011 20:41 schreef Kingstown het volgende:
zondag 3 juli 2011 20:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:[/b]
[..]
Zeg, wat is hier nieuws aan?
Lijkt me toch een zinnige discussie. Jaarlijks sterven vele kinderen, omdat ze worden platgereden. Kinderen krijgen astmatische aanvallen en concentratiestoornissen wanneer ze te dicht bij autosnelwegen wonen en grote delen van steden zijn onleefbaar geworden door een te hoge concentratie auto's.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:39 schreef paddy het volgende:
Ik ga even mods van een andere plek vragen of die deze willen hebben. Kan er geen NWS in zien.
Tipje: AFV (de afvalbak)quote:Op zondag 3 juli 2011 20:39 schreef paddy het volgende:
Ik ga even mods van een andere plek vragen of die deze willen hebben. Kan er geen NWS in zien.
En wie bepaalt of iets onnodig is?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:05 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Mensen mogen best wat meer bewust zijn dat het onnodig de auto pakken voor korte stukjes die prima met de fiets gedaan kunnen worden onnodig overlast, verkeersonveiligheid en milieuvervuiling veroorzaakt.
Pol.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Lijkt me toch een zinnige discussie. Jaarlijks sterven vele kinderen, omdat ze worden platgereden. Kinderen krijgen astmatische aanvallen en concentratiestoornissen wanneer ze te dicht bij autosnelwegen wonen en grote delen van steden zijn onleefbaar geworden door een te hoge concentratie auto's.
Ik vind het juist vreemd dat hier nooit eerder aandacht aan is besteed.![]()
Waar moet ik het dan zetten? PTA? Daar komen alleen maar auto-fappers.
Je bent in elk geval eerlijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben het er helemaal mee eens.. Maar een auto is té comfortabel om weg te doen. Daarbij is onze levenswijze aangepast aan onze mobiliteit.
Dus dat gaat 'm niet worden, ben ik bang.
Je zegt het goed: onze levenswijze is aangepast aan onze mobiliteit.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben het er helemaal mee eens.. Maar een auto is té comfortabel om weg te doen. Daarbij is onze levenswijze aangepast aan onze mobiliteit.
Dus dat gaat 'm niet worden, ben ik bang.
Wat een hoop gesuggereerde causale verbanden. Ik ga nog eens geen moeite doen om van jou bewijzen te vragen.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Lijkt me toch een zinnige discussie. Jaarlijks sterven vele kinderen, omdat ze worden platgereden. Kinderen krijgen astmatische aanvallen en concentratiestoornissen wanneer ze te dicht bij autosnelwegen wonen en grote delen van steden zijn onleefbaar geworden door een te hoge concentratie auto's.
Ik vind het juist vreemd dat hier nooit eerder aandacht aan is besteed.![]()
Waar moet ik het dan zetten? PTA? Daar komen alleen maar auto-fappers.
Die keuzes maak je zelf.quote:
Alsof het ov milieuvriendelijk is. Om mqar te zwijgen vanvliegen waar geeneens accijns op wordt geheven. Ongenuanceerd k topicquote:
Ik kan me niet herinneren dat ik het tegen jou had?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:08 schreef Kingstown het volgende:
Wrs. had ik al een rijbewijs toen jij nog in de luiers lag....en nu? Wat heeft dat er mee te maken?
Dat klopt. Kutkinderen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Blijkbaar is kinderen doodrijden geen probleem
Wat een vergelijkingenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Blijkbaar is kinderen doodrijden geen probleem, zolang je maar niet over meisjes fantaseert.![]()
![]()
Bovendien ben ik helemaal geen pedo. Maar beter dat een pedo over mijn kind fantaseert, dan dat iemand mijn kind overrijdt. Sorry hoor.
Oh, is ie dat?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof een zelfbekennende pedo als jij het goed voorheeft met kinderen.
Rijd dan bejaarden, babyboomers en steuntrekkers dood. Scheelt weer mooi wat poen voor de staatskas en is ons pensioen ook weer veilig gesteld (wanneer er niet nog meer landen zonder onze centjes om dreigen te vallen)quote:
I like the way your mind works.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:20 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Rijd dan bejaarden, babyboomers en steuntrekkers dood. Scheelt weer mooi wat poen voor de staatskas en is ons pensioen ook weer veilig gesteld (wanneer er niet nog meer landen zonder onze centjes om dreigen te vallen)
Brainwashed huh. Ja het gaat alleen om carbon footprint. Bezeen enzo zijn pure vitaminesquote:Op zondag 3 juli 2011 21:47 schreef Pietverdriet het volgende:
En wat te denken van de milieubelasting door huisdieren, een beetje hond heeft dezelfde carbon footprint als een middenklasse auto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |