abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98995307
quote:
6s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
http://www.ravagedigitaal.org/1992/109/Direkte_aktie_109.htm

Auto's zijn rotdingen. Er zijn er veel te veel van. :{w

Het wordt tijd voor anti-auto-beleid.

Meer fietsen, meer groen, meer speelplek.

Aan alle automobilisten:

GA TOCH FIETSEN!

:7
Ontzettende mongool
  zondag 3 juli 2011 @ 20:38:59 #77
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_98995487
Met dat rekeningrijden (waar ik overigens tegen ben omdat ik niet vind dat de overheid haar burgers permanent moet bespionneren) hadden ze wel een mooie gelegenheid gehad om een soort 'starttarief' in te voeren. Dus het starten van je auto kostte dan 5 of 10 euro. En dan de eerste 20 km 'gratis'. Dat was een mooie incentive geweest voor mensen om voor korte stukken de fiets te pakken.
The End Times are wild
  zondag 3 juli 2011 @ 20:39:06 #78
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_98995491
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:35 schreef EvilEyes het volgende:

[..]

Ontzettende mongool
quote:
:')

N00b. _O- :W
pi_98995518
Ik ga even mods van een andere plek vragen of die deze willen hebben. Kan er geen NWS in zien.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_98995592
quote:
zondag 3 juli 2011 20:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:[/b]

[..]

Zeg, wat is hier nieuws aan? :(
quote:
nieuws & achtergronden
pi_98995623
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:41 schreef Kingstown het volgende:
zondag 3 juli 2011 20:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:[/b]

[..]

Zeg, wat is hier nieuws aan? :(
[..]

[/quote]
Yeah right
pi_98995810
Ik ben het er helemaal mee eens.. Maar een auto is té comfortabel om weg te doen. Daarbij is onze levenswijze aangepast aan onze mobiliteit.
Dus dat gaat 'm niet worden, ben ik bang.
  zondag 3 juli 2011 @ 20:47:10 #83
pi_98995873
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:39 schreef paddy het volgende:
Ik ga even mods van een andere plek vragen of die deze willen hebben. Kan er geen NWS in zien.
Lijkt me toch een zinnige discussie. Jaarlijks sterven vele kinderen, omdat ze worden platgereden. Kinderen krijgen astmatische aanvallen en concentratiestoornissen wanneer ze te dicht bij autosnelwegen wonen en grote delen van steden zijn onleefbaar geworden door een te hoge concentratie auto's.

Ik vind het juist vreemd dat hier nooit eerder aandacht aan is besteed. :o

Waar moet ik het dan zetten? PTA? Daar komen alleen maar auto-fappers. :')
pi_98995886
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:39 schreef paddy het volgende:
Tipje: AFV (de afvalbak) :P
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_98995902
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:05 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Mensen mogen best wat meer bewust zijn dat het onnodig de auto pakken voor korte stukjes die prima met de fiets gedaan kunnen worden onnodig overlast, verkeersonveiligheid en milieuvervuiling veroorzaakt.
En wie bepaalt of iets onnodig is?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_98995913
quote:
11s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Lijkt me toch een zinnige discussie. Jaarlijks sterven vele kinderen, omdat ze worden platgereden. Kinderen krijgen astmatische aanvallen en concentratiestoornissen wanneer ze te dicht bij autosnelwegen wonen en grote delen van steden zijn onleefbaar geworden door een te hoge concentratie auto's.

Pol.
  zondag 3 juli 2011 @ 20:48:26 #87
pi_98995924
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben het er helemaal mee eens.. Maar een auto is té comfortabel om weg te doen. Daarbij is onze levenswijze aangepast aan onze mobiliteit.
Je bent in elk geval eerlijk.
:D
Dat is al veel meer dan de meesten kunnen opbrengen.
  zondag 3 juli 2011 @ 20:48:46 #88
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_98995940
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Je zegt het goed: onze levenswijze is aangepast aan onze mobiliteit.

Vroeger, toen nog bijna niemand een auto had, werkten mensen ook ongeveer een uur van hun werk af. Omdat dit het maximaal doenbare is. Vergroot je de mobiliteit, vergroot je ook de afstand. Dat uurtje blijft staan.

Als het over 100 jaar technisch en financieel mogelijk is om binnen een uur 1000 km te verplaatsen binnen een uur van deur tot deur, dan gaan mensen dat ook doen. En dan hebben ze dat middel 'nodig' om naar hun werk te kunnen gaan.
The End Times are wild
pi_98995965
quote:
11s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Wat een hoop gesuggereerde causale verbanden. Ik ga nog eens geen moeite doen om van jou bewijzen te vragen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_98995973
quote:
2s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:47 schreef teknomist het volgende:

[..]

En wie bepaalt of iets onnodig is?
Die keuzes maak je zelf.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_98996052
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:49 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Die keuzes maak je zelf.
Alsof het ov milieuvriendelijk is. Om mqar te zwijgen vanvliegen waar geeneens accijns op wordt geheven. Ongenuanceerd k topic *O*
pi_98996155
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:08 schreef Kingstown het volgende:
Wrs. had ik al een rijbewijs toen jij nog in de luiers lag....en nu? Wat heeft dat er mee te maken?
Ik kan me niet herinneren dat ik het tegen jou had? :?
  zondag 3 juli 2011 @ 21:02:12 #93
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_98996680
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Blijkbaar is kinderen doodrijden geen probleem
Dat klopt. Kutkinderen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_98996708
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Blijkbaar is kinderen doodrijden geen probleem, zolang je maar niet over meisjes fantaseert. :')

:W

Bovendien ben ik helemaal geen pedo. Maar beter dat een pedo over mijn kind fantaseert, dan dat iemand mijn kind overrijdt. Sorry hoor. :6
Wat een vergelijkingen :D

Echt, schop dit topic lekker naar ONZ ofzo. w/
pi_98996987
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Alsof een zelfbekennende pedo als jij het goed voorheeft met kinderen.
Oh, is ie dat? :P

Maar wat heeft dat met autobezit, of de schadelijk daarvan te maken?
pi_98997229
Misschien lost het probleem zichzelf wel op.
Thuiswerken gebeurt steeds meer door de snelle media en als er eindelijk eens verstandig beleid wordt gevoerd komt goed en goedkoop openbaar vervoer in een dichtbevolkt land als het onze.
Gevolg is dat de auto minder nodig is voor het werk en dat scheelt een boel verkeer .. en opgefokte mensen in een potentiaal moordwapen.
Worden er ook minder kindertjes platgereden..
Lijkt me trouwens wel genant als je een kind doodrijdt omdat je net aan het fantaseren was over een kind, maar ja, shit happens.
pi_98997594
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:02 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat klopt. Kutkinderen.
Rijd dan bejaarden, babyboomers en steuntrekkers dood. Scheelt weer mooi wat poen voor de staatskas en is ons pensioen ook weer veilig gesteld (wanneer er niet nog meer landen zonder onze centjes om dreigen te vallen) :P

@LBK: Je UI zegt al voldoende
Let's pretend we scored a goal YEAH
  zondag 3 juli 2011 @ 21:26:38 #98
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_98997976
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:20 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Rijd dan bejaarden, babyboomers en steuntrekkers dood. Scheelt weer mooi wat poen voor de staatskas en is ons pensioen ook weer veilig gesteld (wanneer er niet nog meer landen zonder onze centjes om dreigen te vallen) :P
I like the way your mind works. :P
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 3 juli 2011 @ 21:47:26 #99
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98999087
En wat te denken van de milieubelasting door huisdieren, een beetje hond heeft dezelfde carbon footprint als een middenklasse auto
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_98999399
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:47 schreef Pietverdriet het volgende:
En wat te denken van de milieubelasting door huisdieren, een beetje hond heeft dezelfde carbon footprint als een middenklasse auto
Brainwashed huh. Ja het gaat alleen om carbon footprint. Bezeen enzo zijn pure vitamines :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')