Ga dat tegen de leraren Engels in Spanje zeggen, droeftoeter.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn leraar Nederlands heeft me wel geleerd dat het jouW is
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:52 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Ga dat tegen de leraren Engels in Spanje zeggen, droeftoeter.
Wat doen we eraan? Een FOK!-meet van verdrietige mensen.quote:
precies mijn puntquote:Op zondag 3 juli 2011 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb geen coach.Heeft Nadal een pingpongslag? Blijkbaar ook redelijk effectief in het tennis.
Ja, en dan? Die kunnen daar weinig mee.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:52 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Ga dat tegen de leraren Engels in Spanje zeggen, droeftoeter.
Wees blij dat ze Engels spreken, ook al is het niet vloeiend en perfect.. het is beter dan er staan met zo'n tolkquote:Op zondag 3 juli 2011 17:53 schreef napoleonfour het volgende:
Eindelijk iemand die nog een beetje normaal Engels accent heeft.
Mwah, hebben hier toch wat leuke finales gespeeld.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:56 schreef Plus_Ultra het volgende:
Genoten van de finale, leuker dan een fed - rafa finale
fysioquote:Op zondag 3 juli 2011 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
Wie is die vreemd uitziende kale man in de box van Djokovic?
Inderdaad ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, hebben hier toch wat leuke finales gespeeld.
Er komt sowieso nog wel een persconferentie.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:57 schreef Bastiefcg het volgende:
Gaat de BBC nog interviews doen, of waren die 2.5 vragen op de baan net het interview?
Ik vind er weinig aan. Dan nog liever Murray. Het wordt ook enigszins eentonig dat Djokovic alles wint dit jaar.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:58 schreef Leatherface het volgende:
Het is leuk om eens een nieuwe Wimbledon winnaar te zien, na 6 keer Federer en 2 keer Nadal.
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:56 schreef Plus_Ultra het volgende:
Genoten van de finale, leuker dan een fed - rafa finale
ik vond het de laatste jaren een beetje tegen vallen. Dan neem ik Parijs ook mee moet ik toegevenquote:Op zondag 3 juli 2011 18:01 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]![]()
Fed-Rafa hebben een paar epische Grandslam Finales gehad. Waaronder 2 van de beste wedstrijden ooit imo (Wimbledon 2008 en Aus Open 2009, behalve de laatste set).
Er is dan ook maar 1 finale geweest, namelijk die op RG 2011. En die was best vermakelijk vond ik. Rafa-Fed op gravel is te eenzijdig, ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:02 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
ik vond het de laatste jaren een beetje tegen vallen.
Deed je dat maar. Bij de US open zien we je gewoon weer, zuchtquote:Op zondag 3 juli 2011 18:03 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, dit was het dan weer. Ik heb het een eer gevonden om de afgelopen twee weken Wimbledon voor jullie te mogen verslaan. Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn deskundige analyses en ik zie jullie graag weer bij Wimbledon 2012.
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:06 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Deed je dat maar. Bij de US open zien we je gewoon weer, zucht
Ik heb je veel dagen nauwelijks gezienquote:Op zondag 3 juli 2011 18:03 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, dit was het dan weer. Ik heb het een eer gevonden om de afgelopen twee weken Wimbledon voor jullie te mogen verslaan. Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn deskundige analyses en ik zie jullie graag weer bij Wimbledon 2012.
Bril-jan-te reactie.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:06 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Deed je dat maar. Bij de US open zien we je gewoon weer, zucht
Sorry, het zal niet meer gebeuren.quote:
quote:Op RG was je beter.
Dat kunnen we elke keer zeggen. Het is volgens mij niet beter dan Federer op zijn top, Nadal op zijn top of Nalbandian op zijn top.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:13 schreef medwedew het volgende:
heb nog nooit zo iemand zien spelen die eerste 2 sets ..NIET NORMAAL!!!
Sport wordt naar hogere niveaus getild met nieuwe generaties, zeker die tweede set was Djokovic beter dan Nadal op zijn best was op Wimbledon.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat kunnen we elke keer zeggen. Het is volgens mij niet beter dan Federer op zijn top, Nadal op zijn top of Nalbandian op zijn top.
nee, we hebben gewoon 3 waanzinnig goeie tennissers (en 2 slimme coaches) aan de top die allemaal slams kunnen pakken.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:16 schreef Arcee het volgende:
Is, nadat Nadal de nieuwe Federer was, Djokovic nu weer de nieuwe Nadal?
Hoe bepaal je dat?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
zeker die tweede set was Djokovic beter dan Nadal op zijn best was op Wimbledon.
Nadal, Djokovic en….. Federer?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:17 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
nee, we hebben gewoon 3 waanzinnig goeie tennissers (en 2 slimme coaches) aan de top die allemaal slams kunnen pakken.
Door mijn ogen open te doen en te zien dat Nadal zelfs op momenten dat hij voluit ging nog steeds werd weggeslagen in de rally's.quote:
Ja, duh, Nadal speelde toch ver van zijn top in deze wedstrijd? Kun je je Nadal tegen Federer op Wimbledon 2008 herinneren. Dat was ook vrij weergaloos.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Door mijn ogen open te doen en te zien dat Nadal zelfs op momenten dat hij voluit ging nog steeds werd weggeslagen in de rally's.
[...]
Del Potro. Die zie ik dit jaar eerder de US Open winnen dan Federer.quote:
Dat denk ik van wel. Voor mij 4 dus.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:34 schreef iNative het volgende:
Federe houdt het geen 1 a 2 jaar meer uit dus 3 voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |