Eens, en daarna werd het spannend. Ik vond het een leuke finalequote:Op zondag 3 juli 2011 17:44 schreef Bastiefcg het volgende:
Iedereen kan wel gaan zeggen, matige finale, maar Djokovic was vooral de eerste 2 sets gewoon briljant.
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:44 schreef Federer-fan het volgende:
Het is erg lang geleden dat ik zo gebaald heb opgelucht ben van de uitslag van een wedstrijd als nu.![]()
Met je TTquote:Op zondag 3 juli 2011 17:44 schreef jojomen4 het volgende:
Mooi halfjaar van Djoko. Verdient gewonnen.
VAMOS RAFA!!!
Toch verrassend dat Federer hem heeft kunnen verslaan na zijn goede reeks op de ATP zegquote:Op zondag 3 juli 2011 17:44 schreef TheGeneral het volgende:
Alleen Fedje kon hem nog stoppen dit jaar.
Idd!quote:Op zondag 3 juli 2011 17:44 schreef Bastiefcg het volgende:
Iedereen kan wel gaan zeggen, matige finale, maar Djokovic was vooral de eerste 2 sets gewoon briljant.
ja idd raar, sloeg zomaar ballen mis, terwijl ie dat zeker op belangrijke momenten niet zo vaak doet...quote:Op zondag 3 juli 2011 17:47 schreef Federer-fan het volgende:
Jammer Nadal.Maar wat gebeurde er aan het eind bij hem? Ik heb hem nog nooit zo slecht zien spelen op belangrijke momenten.
Huh? Het gaat toch veel meer om het geloof in zichzelf dan om de tactiek of bedoel je iets anders?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:47 schreef Plus_Ultra het volgende:
Dit was een gevecht tussen de coaches, uitgevoerd door hun spelers. Ik hoop dat Fed en Murray, beide zonder coach (die gast aan Fed zijn zijde is een halve stand in, dat telt niet), goed gekeken hebben.
Hij sloeg ze niet mis. Hij sloeg ze ver uit.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:48 schreef alors het volgende:
[..]
ja idd raar, sloeg zomaar ballen mis, terwijl ie dat zeker op belangrijke momenten niet zo vaak doet...
Ik dacht dat hij een liedje ging zingenquote:
Was inderdaad dramatisch, maar Djoko ging ook al veel minder spelen na die tweede set.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:47 schreef Federer-fan het volgende:
Jammer Nadal.Maar wat gebeurde er aan het eind bij hem? Ik heb hem nog nooit zo slecht zien spelen op belangrijke momenten.
Toch afgedwongen? Nole haalde echt alles en Nadal moet dan wel voluit gaan en op het randje spelen, meer dan normaal.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:49 schreef Plus_Ultra het volgende:
Waarom maakt Rafa zoveel UE's tegen Nole terwijl hij tegen andere spelers daar juist op wint?
Microfoon deed het niet denk ikquote:
Eén microfoon die het deed, één die het niet deed. Hij had de verkeerde, dus het publiek hoorde 'm niet.quote:
microfoon ging over commentaarlijn en kwam niet over in stadion en nu is het andersomquote:
Heeft jou coach je ooit vertelt om met een ping pong slag de baan op te gaan (rafa)? Heeft jou coach je ooit vertelt om het racket in een extreme grip vast te houden (beide)?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Huh? Het gaat toch veel meer om het geloof in zichzelf dan om de tactiek of bedoel je iets anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beesten als ik dat vergelijk met finales waarin Federer deelneemt.
Mijn leraar Nederlands heeft me wel geleerd dat het jouW isquote:Op zondag 3 juli 2011 17:51 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Heeft jou coach je ooit vertelt om met een ping pong slag de baan op te gaan (rafa)? Heeft jou coach je ooit vertelt om het racket in een extreme grip vast te houden (beide)?
Ik heb geen coach.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:51 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Heeft jou coach je ooit vertelt om met een ping pong slag de baan op te gaan (rafa)? [..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |