En dat het slijm dan bij de mondhoeken naar beneden druiptquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
Lekker, interview terwijl je aan het afzien bent, net zoiets als bij de tandarts die vragen stelt als je met je mond open zit.
Klopt, was een een of andere Afrikaan. Graaide in z'n broek, haalde er een handje vol uit, bekeek het even en gooide het langs de weg.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:18 schreef Lagrinta het volgende:
Of tijdens het lopen een drol gewoon uit je broek halen, ook wel eens gezien.
Maar die vindt dit een pauperprogrammaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zou best kunnen, iemand een prinstscreen? Normaal hebben we daar pberends voor.
Dan sla ik in ieder geval een aflevering over.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Peter R. komt ook nog een keer als gast volgens mij
Haha ja. Zie je zon rij toeschouwers en dan opeens een gat in die rij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, was een een of andere Afrikaan. Graaide in z'n broek, haalde er een handje vol uit, bekeek het even en gooide het langs de weg.
Je zal er maar langs de weg staan.
Die fapt dan ook op alles waar Derksen inkomt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar die vindt dit een pauperprogramma
Ik moet nog kijken, linkje en inlog staan op mijn desktop, ik zit nu op mijn laptop, dus moet even zoekenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan ik je mooi even vragen hoe het vandaag ging met je pooltje.
htcquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag niet eens welk merk het was, dus die reclame is mislukt.
Desktop én laptop ?! Ben je veel te oud voor om zo modern te zijn!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet nog kijken, linkje en inlog staan op mijn desktop, ik zit nu op mijn laptop, dus moet even zoeken
Desktop is zelfs een game pcquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Desktop én laptop ?! Ben je veel te oud voor om zo modern te zijn!
Jeetje, das niet veelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Desktop is zelfs een game pcEn ik heb nul punten maar liefst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |