Dat zou bazen-TV zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Stel je voor, De Vos vijf uur lang op de NOS.
nou eigenlijk wel hoor, ze/hij staat echt niet verkeerd hoor, verplaatst zich niet.. dus had het aan zien komenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Fout van de renner.![]()
Gaertje jij vertelt onzin
Ze staat op zich niet verkeerd nee, maar als zij naar het peloton had gekeken, had ze een stapje achteruit kunnen doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:56 schreef franklop het volgende:
[..]
nou eigenlijk wel hoor, ze/hij staat echt niet verkeerd hoor, verplaatst zich niet.. dus had het aan zien komen
Dat snap ik sowieso niet, ga je daar de hele dag wachten tot ze langs komen, kijk je verdomme niet eensquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:57 schreef marcodej het volgende:
Ga je naar de Tour, ga je met je rug naar het peloton staan.
maar wat nelissen ook zegt, als er een lantaarnpaal had gestaan had hij ook gevallen, ze stond er eigenlijk als een 'dood object'quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze staat op zich niet verkeerd nee, maar als zij naar het peloton had gekeken, had ze een stapje achteruit kunnen doen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:58 schreef Lagrinta het volgende:
Iemand met verstand van wielrennen doet een stap achteruit.
Ja.., nelissen gaat op een perron ook op de rand staan, de machinist corrigeert welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:00 schreef franklop het volgende:
[..]
maar wat nelissen ook zegt, als er een lantaarnpaal had gestaan had hij ook gevallen, ze stond er eigenlijk als een 'dood object'
Goed ze had het zelf wel kunnen voorkomen, maar die astana renner had ook beter op moeten letten..
Ja haha, de hele maatschappij bestaat uit debielen. Ben er zelf ook een, maar niet op dit gebied.quote:
pit van johan kan geen kwaad inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:01 schreef Lagrinta het volgende:
Gaat Gertje het nog aan de stok krijgen met Danny, of zit ie niet zo in elkaar? Ik zou Johan die Danny wel eens willen zien uitkafferen.
dit is wel een betere manier dan hoe ik het wel eens doe, maar erg leuk is het inderdaad nietquote:
van wat ik nu zie idd wel, ben benieuwd of ze het drie weken lang zo volhoudenquote:
Heerschop en Waas zijn de kneuzen daar, snappen er de ballen van en zitten er voor nixquote:
Johan moet gewoon iedere dag aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:01 schreef Lagrinta het volgende:
Ik zou Johan die Danny wel eens willen zien uitkafferen.
Heb je die poten van d'r wel eens goed bekeken? 300 watt 2 vingers in de neusquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:02 schreef DeeBee het volgende:
Wilde al zeggen, Sauerbreij zit daar even 300+ Watt weg te trappen, nice hoor!
Dat ook, maar het ging mij meer om zijn authoriteit op gebied van toeschouwersquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Heerschop en Waas zijn de kneuzen daar, snappen er de ballen van en zitten er voor nix
Dat ja....Nelissen weet tenminste waar hij het over heeft.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Heerschop en Waas zijn de kneuzen daar, snappen er de ballen van en zitten er voor nix
Heb je die wenkbrauwen wel eens gezien?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:05 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Heb je die poten van d'r wel eens goed bekeken? 300 watt 2 vingers in de neus
Een lekkere steakquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Die kok komt straks ook nog even vertellen wat ie vandaag heeft gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |