Ja. Maar misschien haal ik het nog in, ik heb meestal wel mazzel met dit soort dingen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jeetje, das niet veel....Telegraafpool was het toch?
ik ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:35 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat Genee niet mee kan in de inhoudelijke discussie. Ik mis een beetje de pedante steekjes onder water.
Leuk die zomershirts ja als je je vergeet in te smeren.quote:
Hulzebosch deed hem gisteren in circa 45 minuten...heb dus het idee dat het niet helemaal kloptquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:36 schreef Aalbers het volgende:
Zou dat fietsen via de computer nou even zwaar zijn? Ben benieuwd, heb zelf wel eens de Alp d'Huez op gefietst
Gaf Genee ook aan vandaagquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hulzebosch deed hem gisteren in circa 45 minuten...heb dus het idee dat het niet helemaal klopt
Dat is de charme van het wielrennenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
Heb je je de tering gefietst, moet je in een of ander rothotel slapen.
Ze nemen wel hun eigen matras en kussen mee hoor ik netquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is de charme van het wielrennen
Of heel goed insmeren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:42 schreef Lagrinta het volgende:
Altijd met ondershirt rijden, veel beter.
En of, zon technische sport, zoveel aandacht voor voeding en dan in zon shirt rijden terwijl dat vandaag totale onzin is en sowieso. Als dit de nadelen zijn moet je je afvragen wat minder slecht is.quote:
beetje sneu iddquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Amusement....schijnbaar. Net zoals dat gedoe met die postduif.
Gaat ook nergens over. En als het over het eten van de renners gaat het niet verder dan kleurtjesquote:
Nee dus, niet echt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:47 schreef franklop het volgende:
Kan die Erik wel Frans? Praat maar een beetje mee..
Daarom was die proloog zo mooi, elke renner voorbij zien komen en vol gas zien geven.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
Ik heb bij de Giro staan kijken, 2 keer hier in de buurt en dat was best wel een belevenis. Maar ze zijn ZO voorbij, als je even met je ogen knippert zijn ze al weer weg.
Hier in de buurt was ook een tijdrit, dan zag je wel iets meer, maar ook dat ging snel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Daarom was die proloog zo mooi, elke renner voorbij zien komen en vol gas zien geven.
Dat ik dan even een camera kopt is weer een ander verhaal
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:49 schreef franklop het volgende:
Vorig jaar de start in Rotterdam dat was echt baas
hee jij ook?quote:
Proloog van de Vuelta op TT-circuit in Assen was top....kon je echt bijna alles zien!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in de buurt was ook een tijdrit, dan zag je wel iets meer, maar ook dat ging snel.
ah onderaan dus, stond precies bovenop. Met het idee van; als ze naar boven rijden gaan ze iets trager, kan je goed foto's nemen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]bij de bocht met dat grote scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |