SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
Hell yeahquote:
je wordt oud..quote:
quote:
Hier ook kapot! Morgen vroeg op voor de verhuizing, dus ik ga straks zowaar maar optijd slapen op de zaterdagavondquote:
Ik ben denk ik jongerquote:
hij heeft jouw quote aangepast dus eigenlijk zegt poit zelf al dat hij niet oud wordt maar dat hij al oud isquote:
Truste meisje! Veel verhuisplezier! (bijna eigen stekkiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga slapen anders wordt het morgen helemaal nix
Truste Lot
Truste Grandpa Poit
En verliefdquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:50 schreef Fallen het volgende:
Ik ben ook al gesloopt van het bier van gisteren. Het etentje van vanavond was ook gezellig, maar ik ben nu wel onderweg naar huis. Nog een avond biertjes, wijntjes en whiskeys ga ik niet redden.
Ja, ik ben al oud.
Ja, dat ook.quote:
quote:
Naar huis denk ik...quote:
Een puppy!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:20 schreef Mday het volgende:
oh.
ik ga denk ik weer wat tekenen. iemand een tof idee?
Ik begin samen een vriend een bedrijf; Crooked Hamster, en we hebben al wat briljante schetsen, maar teken eens een Crooked Hamsterquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:20 schreef Mday het volgende:
oh.
ik ga denk ik weer wat tekenen. iemand een tof idee?
quote:
oh tof. sorry lot, maar deze lijkt me veel vetter.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik begin samen een vriend een bedrijf; Crooked Hamster, en we hebben al wat briljante schetsen, maar teken eens een Crooked Hamster
Het moet een soort mascotte worden die als logo kan worden ingezet, maar ook als andere decoratie (voor een twitter avatar hebben we bijvoorbeeld de crooked hamster die de twitter vogel heeft vermoordquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:24 schreef Mday het volgende:
[..]
oh tof. sorry lot, maar deze lijkt me veel vetter.
moet het een logo worden of gewoon lekker gek?
Dankjewelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:31 schreef Mday het volgende:
okay
mag ik trouwens even zeggen dat jullie beiden een ubertof PF hebben? echt well done, vette foto's en graphics ook.
Verdomd lastig om een hamster af te beelden he! Wij hebben het zelf ook geprobeerd, maar zijn beide geen illustratoren en hebben maar een vriend gevraagd om wat schetsen voor ons te maken.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:27 schreef Mday het volgende:
overigens had ik meer ruzie met de proporties van een hamster (laat staan een puppy) en ben ik wezen kloten met een logo-idee. Ik vind 'm hilarisch (slecht, vul maar in wat je wil ) maar ik denk dat de tekst best koel kan zijn nog als je wellicht een ander font gebruikt.
[ afbeelding ]
nu ik erbij nadenk zou je al het wit in het logo weg moeten denken, dan heb je nog best een geinig beeldmerk over...
quote:Op zondag 3 juli 2011 03:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Verdomd lastig om een hamster af te beelden he! Wij hebben het zelf ook geprobeerd, maar zijn beide geen illustratoren en hebben maar een vriend gevraagd om wat schetsen voor ons te maken.
Hij is werkelijk waar de beste illustrator die ik ken (en dan bedoel ik niet alleen in real life) en zijn eerste schetsen zijn ook meteen raak![]()
Als je het wit uit jouw beeldmerk weg haalt heb je meteen een herkenbare hamster, en als je slechts de ogen over laat heb je een erg kwaadaardige hamster
Helaas ben ik bang dat niemand over de Crooked-heid van deze motherfucker heen komt:
[ afbeelding ]
Moet je niet zoveel zuipenquote:
True, dat is idd ook afgelopen :/. Bahquote:
Haha dat zeggen zuipers met een kater altijd, tot het volgende weekend begintquote:Op zondag 3 juli 2011 10:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True, dat is idd ook afgelopen :/. Bah
Mwa, ik heb in mei voor het laatst drank op, en daarvoor had ik 1.5 jaar geen drank opquote:Op zondag 3 juli 2011 10:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha dat zeggen zuipers met een kater altijd, tot het volgende weekend begint
Gewoon meer gaan drinken dan valt je kater ook meequote:Op zondag 3 juli 2011 10:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa, ik heb in mei voor het laatst drank op, en daarvoor had ik 1.5 jaar geen drank op
Dus ik denk dat het bij mij wel mee valt
hahaha vet. ook echt het type crooked van 'hoe heeft hij dat beest omgebracht'quote:Op zondag 3 juli 2011 03:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Verdomd lastig om een hamster af te beelden he! Wij hebben het zelf ook geprobeerd, maar zijn beide geen illustratoren en hebben maar een vriend gevraagd om wat schetsen voor ons te maken.
Hij is werkelijk waar de beste illustrator die ik ken (en dan bedoel ik niet alleen in real life) en zijn eerste schetsen zijn ook meteen raak![]()
Als je het wit uit jouw beeldmerk weg haalt heb je meteen een herkenbare hamster, en als je slechts de ogen over laat heb je een erg kwaadaardige hamster
Helaas ben ik bang dat niemand over de Crooked-heid van deze motherfucker heen komt:
[ afbeelding ]
Ja die tip kreeg ik hier vanmorgen ook alquote:Op zondag 3 juli 2011 11:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Gewoon meer gaan drinken dan valt je kater ook mee
Heb ze alquote:Op zondag 3 juli 2011 11:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand hier nog belang bij een serial van Stalker, ongebruikt en gratis?
Wat voor blessure?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:06 schreef wc-eend het volgende:
Zo... net een kort rondje hardgelopen na 2,5 maanden blessure en inactiviteit... hopelijk blijft het goed gaan..
Schick splintz... of hoe het mag heten... Botvlies-ontsteking bij mijn linker scheenbeen-enkel... Het schijnt een veel voorkomende hardloop-blessure te zijn...quote:
Ja heb nu de eerste les weer gelopen, gaat goed, hopelijk kan ik dat over een week nog zeggenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
shin splintsletterlijk scheenbeen!
Maar nu vooral heel rustig opbouwen!
Je moet nu gewoon heel erg uitkijken voor terugval, dus als het niet gaat gewoon nog een tandje lager.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:39 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja heb nu de eerste les weer gelopen, gaat goed, hopelijk kan ik dat over een week nog zeggen![]()
Merkte wel dat ik 2,5 maand niet gelopen had
Fucking vet puzzelspel, waarin je niet zozeer aan het puzzelen bent als wel systeem aan het designen. Er zijn dus ook geen goede of foute oplossingen, alleen maar werkende en efficiënter werkende! Heerlijk om je design n beetje te optimaliseren onder het genot van rustgevende muziek en moleculenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:51 schreef Mday het volgende:
jezus christ ik heb het gezien, maar is dit een gáme? dit doet me denken aan school if anything. 11 euro betalen voor lesmateriaalSchoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:20-06-11
Ik heb het gigantisch druk met de DGVF film. Ik kom bijna niet meer toe aan het maken van de EmarNetwork webshows. Ik heb altijd tegen mezelf en de fans gezegd dat DGVF de belangrijkste show van EmarNetwork is, en daarom zal ik voorlopig alleen wat DGVF video's uitbrengen. Zodra het meeste werk voor de DGVF film gedaan is, ga ik weer nieuwe afleveringen van EmarScience en
CME & M maken. Excuses hiervoor. Maar ook de DGVF video's worden iets minder. Verwacht review 55 over 1-2 weken.
Nu nog even een update over de DGVF film:
De film heeft nu een officiële naam: DGVF VITA. Uitleg over de naam en meer info over DGVF VITA volgt binnenkort in de vorm van een youtube video.
Die AVGN is echt een naaperquote:Op zondag 3 juli 2011 17:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zelfs op dezelfde tijd dat er een AVGN film gemaakt wordt
Als je hersendood wil raken, dan moet je die zooi zien. AQuila is zijn enige fan.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je hersendood wil raken, dan moet je die zooi zien. AQuila is zijn enige fan.
Had dat vandaag ook, tering over een maand ben ik 26quote:Op zondag 3 juli 2011 18:36 schreef Frankii het volgende:
M'n moeder belde me net op: "Hey Frank, wat doe je met je verjaardag morgen?"
Oh snap! Ik word morgen 21, helemaal vergeten.
21quote:Op zondag 3 juli 2011 18:36 schreef Frankii het volgende:
Ahhh wat een jonkie!quote:Op zondag 3 juli 2011 18:36 schreef Frankii het volgende:
Ja mijn oom van 63quote:
Er is een grote Fok! Fanlist maar ik snap je punt!quote:Op zondag 3 juli 2011 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je hersendood wil raken, dan moet je die zooi zien. AQuila is zijn enige fan.
Veel water drinken helpt, van alcohol droog je uit. Daar komt die hoofdpijn 's morgens vroeg vandaag. Of je kunt natuurlijk ook een paar biertjes drinken. Zo grappig om te zien dat mensen die vroeger wekelijks een kater hadden nu compleet stoppen. Alsof je na een paar glazen bier meteen nog een halve krat op moet zuipenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja die tip kreeg ik hier vanmorgen ook al.
Maar ik ben toen gestopt met drinken, omdat ik geen zin meer had in katers
Oja! dat moest ik nog ff zien!quote:
Absoluutquote:Op zondag 3 juli 2011 20:12 schreef Kuukske het volgende:
Joh, geef'nie! Wij gingen tactisch aan de Merch-kant staan. En aan de Fred-kant. Want wij staan altijd al aan Franks kant, het werd tijd voor een ander aanzicht op de foto's![]()
.
Maar wat waren ze weer goed hè.
Ah en iedereen weet hier wat jij belangrijk vind in een shooter. Alsof dit een keuze is wat het minste CO2 uitstootquote:Op zondag 3 juli 2011 20:21 schreef Bonzoo het volgende:
Oke je moet kiezen:
Bad Company 2 / Black ops.
Ik wil een van die twee kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |