quote:Op zondag 3 juli 2011 00:49 schreef waht het volgende:
[..]
Can't we all just get along?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar als deze wet er door komt krijg je simpelweg dat je belasting gaat betalen voor de instellingen die zichzelf kunnen redden, terwijl de instellingen die onderwijzen de nek afgehakt worden, dan heb ik het nog niet eens over de onnodige BTW verhoging van vorig jaar , waar ik het mssn nog erger oneens mee ben.
Dat je uiteindelijk cultureel afhankelijk word van een aantal door de overheid gesponsorde cultureel-commerciele instellingen die 'artiesten' uit het buitenland gaan halen omdat men,als men de opleiding al wilt volgen, nergens meer terecht kan?quote:
Wat is het verband met een btw verhoging?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat je uiteindelijk cultureel afhankelijk word van een aantal door de overheid gesponsorde cultureel-commerciele instellingen die 'artiesten' uit het buitenland gaan halen omdat men,als men de opleiding al wilt volgen, nergens meer terecht kan?
Toegankelijkheid.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is het verband met een btw verhoging?
Meer BTW voor ons, toch weer meer 'kunstenaars' voor NL.quote:
Ik zou niet weten waarom cultuur een andere positie zou moeten hebben die 6% rechtvaardigt.quote:
Dat is sinds de 1e in juLi 2011 ook niet meer. Nu is het 19% geworden.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom cultuur een andere positie zou moeten hebben die 6% rechtvaardigt.
Dat dus.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom cultuur een andere positie zou moeten hebben die 6% rechtvaardigt.
No shit. Er wordt hier gesteld dat dat onwenselijk is.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is sinds de 1e jl. ook niet meer. Nu is het 19% geworden.
Oh krijg je je geld terug als je een voorstelling gebrekkig vond? Garantie?quote:
Een taxi ritje heb je toch ook geen garantie op? Slechte vergelijking.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oh krijg je je geld terug als je een voorstelling gebrekkig vond? Garantie?
Ik wel, zodat het voor bijvoorbeeld het onderwijs nog aantrekkelijk is om de kinders eens naar een museum of theater mee te nemen ipv naar de efteling of euro disney.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Taxi is altijd a naar b rijden, met of zonder grappige chauffeur.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:05 schreef robin007bond het volgende:
Een taxi ritje heb je toch ook geen garantie op? Slechte vergelijking.
Allebei een dienst / product.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:06 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Taxi is altijd a naar b rijden, met of zonder grappige chauffeur.
Kunst is niet op waarde te schatten en daarom bijv. geschikt als belegging of om geld wit te wassen.
Taxi en kunst vergelijken, die vindt ik pas vergezocht
En wat heb je allemaal gedaan dat het daglicht niet kan verdragen?quote:Op zondag 3 juli 2011 01:06 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben trouwens net terug van een feestje
Met het verschil dat je in een museum nog wat opsteekt en van je taxi chauffeur hooguit wat turkse scheldwoorden oppikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
Ik was de enige die niet heeft gedronken.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:08 schreef waht het volgende:
[..]
En wat heb je allemaal gedaan dat het daglicht niet kan verdragen?
Uitstekend, je bent immers nog geen 16.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik was de enige die niet heeft gedronken.
Braaf jongetje hier
Dat is geen slecht idee want de hersenen ontwikkelen zich tot het 23ste jaar. Maar of je het gaat volhouden durf ik niet te zeggen.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uit principe ga ik niet drinken tot mijn 23e
Ik had gewild dat ik dat geweten had op mn 16de.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:21 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is geen slecht idee want de hersenen ontwikkelen zich tot het 23ste jaar. Maar of je het gaat volhouden durf ik niet te zeggen.
Hehe ik doe m'n bestquote:Op zondag 3 juli 2011 01:21 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is geen slecht idee want de hersenen ontwikkelen zich tot het 23ste jaar. Maar of je het gaat volhouden durf ik niet te zeggen.
Een dergelijke dynamiek is mij eveneens ontgaan.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:44 schreef eriksd het volgende:
PDD [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #83 Met snelle auto's
Volgens mij ben ik op een andere meet geweest
Toch apart dat je er zo'n draai aan kan geven. Misschien had hij het over zichzelf.quote:Op zondag 3 juli 2011 06:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Een dergelijke dynamiek is mij eveneens ontgaan.
Hoe wil je dan plezier hebben?quote:Op zondag 3 juli 2011 01:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uit principe ga ik niet drinken tot mijn 23e
Over internethelden gesproken zegquote:Op zondag 3 juli 2011 00:44 schreef eriksd het volgende:
PDD [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #83 Met snelle auto's
Volgens mij ben ik op een andere meet geweest
Die reacties waren inderdaad briljant. Onze overlevers.quote:
Ik snap sowieso niet dat hij partijleider is. Hij is een charmeur, diplomaat en zeer slim, maar geen vaderlijk figuur die boven de vechtende troepen staat.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:13 schreef Friek_ het volgende:
http://s.vk.nl/2460495
Weer zo'n prachtig artikel over Verhagen.
Charmeur, diplomaat en zeer slim.. je bent nu sarcastisch hopelijk?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat hij partijleider is. Hij is een charmeur, diplomaat en zeer slim, maar geen vaderlijk figuur die boven de vechtende troepen staat.
Neuh.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Charmeur, diplomaat en zeer slim.. je bent nu sarcastisch hopelijk?
Ik ben zo bang dat als ik alcohol ga drinken, dat het dan een gewoonte wordtquote:Op zondag 3 juli 2011 10:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe wil je dan plezier hebben?
Wél een spuit in je arm zetten dus?
Gewoon niet aan beginnen. Dan mis je het ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat als ik alcohol ga drinken, dat het dan een gewoonte wordt
Welnee, tenzij je weet van jezelf dat je heel zwak bent.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee hoor, de echt coole jonges in dit topic drinken allemaal veel alcohol, maar zonder dat het verstokte alcoholisten zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik rook gelukkig niet meer. Drinken doe ik wel redelijk veel, dat zou ik moeten minderen.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, de echt coole jonges in dit topic drinken allemaal veel alcohol, maar zonder dat het verstokte alcoholisten zijn.
Of wil iemand hier iets bekennen?
Maar goed, feit blijft, mensen die roken en drinken hebben meer sex en worden jonger ontmaagd dan mensen die dat niet doen. Derhalve zijn mensen die roken en drinken ook een stuk gelukkiger.
Maar goed, jij bent ook getrouwd, dus heb je minder sex en ga je automatisch minder drinken en roken.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik rook gelukkig niet meer. Drinken doe ik wel redelijk veel, dat zou ik moeten minderen.
Minder seks? Ik heb zoveel seks dat mijn zaadfabriek het niet bij kan houden.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, jij bent ook getrouwd, dus heb je minder sex en ga je automatisch minder drinken en roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |