Ik had hem pas laat in de gaten.quote:
Het gegenereerde verband tussen een Israëliet en een kruis suggereert onderdrukt antisemitisme.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:05 schreef waht het volgende:
Wie kijkt er immers ooit naar het kruis van Cohen?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Het gegenereerde verband tussen een Israëliet en een kruis suggereert onderdrukt antisemitisme.
Dan zullen jullie het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:11 schreef TitusPullo het volgende:
Waarschijnlijk liep Van Gogh weer met keien te gooien.
Voorwaar, de titel van uw dissertatie zal zeker aandacht trekken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:26 schreef TitusPullo het volgende:
Dat zal ik dan maar aannemen van een assistent-hoerenloper met een bek als een apenreet.
Mijn canon schrijft soortgelijke handelingen voor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:52 schreef Tem het volgende:
In dat geval is het tijd mij te bekeren tot alcoholische versnaperingen.
Door het masker? Of je hebt hem al eerder gezien.....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:09 schreef Nautilus. het volgende:
Ik geloof dat V for Vendetta een thriller is, maar waarom moet ik dan zo giechelen om de personages, de dialogen en eigenlijk om alles in die film?
Ik alleen tegen de bezuinigingen op cultuur, kunst is relatief.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:21 schreef GSbrder het volgende:
Mijn vriendin is tegen bezuinigingen op kunst en cultuur. Wat schattig
Vrouwen met een mening zijn sowieso schattig.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:21 schreef GSbrder het volgende:
Gelukkig hebben vrouwen geen stemrecht.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:21 schreef GSbrder het volgende:
Uiteindelijk komt het er op neer dat jij haar niet meer mee uit neemt omdat het te duur is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:21 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind vrouwen met een mening eilk redelijk irritant.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:26 schreef waht het volgende:
[..]
Vrouwen met een mening zijn sowieso schattig.
Welnee, ben vanavond nog naar een voorstelling geweest, maar ze vindt het wel zielig voor al die arme mensen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het er op neer dat jij haar niet meer mee uit neemt omdat het te duur is.
Jij dan niet, of wil je dat alleen jou kliekje het geld heeft om zo nu en dan een goed orkest of een opera te aanschouwen, en dan heb ik het nog niet eens over musea of bibliotheken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, ben vanavond nog naar een voorstelling geweest, maar ze vindt het wel zielig voor al die arme mensen.
Nee, ik wil voorkomen dat iedereen geen geld meer heeft door hoge belastingen om elke vorm van kunst en cultuur te betalen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij dan niet, of wil je dat alleen jou kliekje het geld heeft om zo nu en dan een goed orkest of een opera te aanschouwen, en dan heb ik het nog niet eens over musea of bibliotheken.
Maar als deze wet er door komt krijg je simpelweg dat je belasting gaat betalen voor de instellingen die zichzelf kunnen redden, terwijl de instellingen die onderwijzen de nek afgehakt worden, dan heb ik het nog niet eens over de onnodige BTW verhoging van vorig jaar , waar ik het mssn nog erger oneens mee ben.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik wil voorkomen dat iedereen geen geld meer heeft door hoge belastingen om elke vorm van kunst en cultuur te betalen.
Ik geef het toe, introvert als de neten.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:44 schreef eriksd het volgende:
PDD [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #83 Met snelle auto's
Volgens mij ben ik op een andere meet geweest
Can't we all just get along?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:44 schreef eriksd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Consumptie duurder en productie goedkoper? Ben ik het wel mee eens. De heffing 19/52% mag best dichter naar elkaar groeien.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar als deze wet er door komt krijg je simpelweg dat je belasting gaat betalen voor de instellingen die zichzelf kunnen redden, terwijl de instellingen die onderwijzen de nek afgehakt worden, dan heb ik het nog niet eens over de onnodige BTW verhogingvan vorig jaar , waar ik het mssn nog erger oneens mee ben.
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:44 schreef eriksd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |