Geldt ook voor jou.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
En de echte wereld is dat ze zulke zure, verwende, vervelende, egocentrische zeikerds als EG niet aan willen nemen. En wiens fout is dat? Juist; die van EG zelf
Wat voel ik me toch fijn als niet-alcohol drinkerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:39 schreef StarGazer het volgende:
Goede borrel gister. Het brakke gevoel vandaag is dan weer wat minder
Ik denk als we een wedstrijdje zuurgraad meten gaan doen, jij wint met een enorme voorsprong. Dat mag, cabaretiers verdienen er hun geld mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou.
Raak zelf eens werkloos of arbeidsongeschikt. Ervaar het zelf eens.
O wacht even: succes is toch een keuze?![]()
Ja nooit brak zijn. Kan best relaxt zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat voel ik me toch fijn als niet-alcohol drinker
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:44 schreef eriksd het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-blocker-device-4355
Zou dit werken?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:44 schreef eriksd het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-blocker-device-4355
Zou dit werken?
Waar heb je ze in hemelsnaam voor nodig?quote:
Vet: denigrerend. Maar hoe verhoudt dat met die Spanjaarden?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:59 schreef robin007bond het volgende:
Oh en EG de VVD heeft juist een stop gezet op de Roemenen en Bulgaren om de Nederlandse uitkeringstrekker het werk te laten doen.
Stilte in de trein creeren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar heb je ze in hemelsnaam voor nodig?
Nou, niet. Maar jij klaagt steeds dat we eerst de Nederlanders zelf aan werk moeten helpen, terwijl het juist de VVD is die met dat voorstel kwam.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vet: denigrerend. Maar hoe verhoudt dat met die Spanjaarden?
Dat is zo optimistisch gedacht dat het naïef wordt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik jou geen fruit plukken terwijl er wel dringend vraag naar is. Misschien dat als je nu een rotbaantje neemt, dat het een opsteker is om door te groeien.
Je kan beter positieve prikkels geven dan negatieve prikkels.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is zo optimistisch gedacht dat het naïef wordt.
Feit blijft dat EG weer meent de wijsheid in pacht te hebben en prompt aangeeft waarom uitkeringstrekkers dat werk laten doen toch geen oplossing is: te min.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is zo optimistisch gedacht dat het naïef wordt.
Tsja, ik moet bekennen dat ik ook liever blijf thuiszitten dan dat ik kutwerk moet doen. Heeft niet zoveel met luiheid te maken, maar eerder met dat ik er doodongelukkig van word.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Feit blijft dat EG weer meent de wijsheid in pacht te hebben en prompt aangeeft waarom uitkeringstrekkers dat werk laten doen toch geen oplossing is: te min.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |