ga niet met termen strooien als je niet weet waarover je praatquote:
ik ga slapen door de honger en omdat ik de supermarkt niet kan halen leer lezen sjezusquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Supermarkt red je niet maar je kan wel de hele dag slapen?
je moet zeker nog waxen je benen scheren je haren doen en make up op doen he zemmelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:00 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
er is weinig te vreten op dit moment. jammer want ik heb honger en wil straks nog gaan rukken. supermarkt red ik vandaag niet dan maar hele dag slapen
Je bent gewoon lui. ;Dquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:03 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
[..]
ik ga slapen door de honger en omdat ik de supermarkt niet kan halen leer lezen sjezus
ik red het gwn niet is te ver kneusquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:04 schreef Hopdidopi het volgende:
[..]
je moet zeker nog waxen je benen scheren je haren doen en make up op doen he zemmel
je hebt niet eens een waggiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:05 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
[..]
ik red het gwn niet is te ver kneus
misschien moet jij dat allemaal doen als je buiten de deur gaat
Je doet er 2 uur over om naar een supermarkt te gaan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:05 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
[..]
ik red het gwn niet is te ver kneus
misschien moet jij dat allemaal doen als je buiten de deur gaat
Hoe laat gaat die supermarkt dan dicht?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:00 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
er is weinig te vreten op dit moment. jammer want ik heb honger en wil straks nog gaan rukken. supermarkt red ik vandaag niet dan maar hele dag slapen
wat is jouw probleemquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:07 schreef Hopdidopi het volgende:
[..]
je hebt niet eens een waggiekk arme nerdje
ja zoiets..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:07 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Je doet er 2 uur over om naar een supermarkt te gaan?
haha grappigquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:08 schreef Hopdidopi het volgende:
[..]
dat je geen waggie hebt om naar een supermarkt te gaan
jij moet echt je bek houden als je niet weet waarover je praat hou gwn je bek idiootquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:11 schreef Hopdidopi het volgende:
en supermarkten zijn tot minimaal 7 uur open dus je heb nog ruim een uur de tijd om wat te kopen als je er aankomt a kneus
ik weet zeker dat je geen waggie hebt ik heb wel een waggiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:11 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
[..]
haha grappig
heb jij een auto dan en weet je wel wie ik ben dan dat je zo praat
ik weet waar ik over spreek a zemmelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:12 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
[..]
jij moet echt je bek houden als je niet weet waarover je praat hou gwn je bek idioot
Pfffff, wat een overtrokken reactie.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:12 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
[..]
jij moet echt je bek houden als je niet weet waarover je praat hou gwn je bek idioot
leuk stop je ook je piemel erinquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:12 schreef Hopdidopi het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je geen waggie hebt ik heb wel een waggie
geen dure dan maar wel eentje die van a naar b gaat en supermarkten
Dat is meestal zo als je in een auto stapt. Piemel en andere lichaamsdelen gaan er allemaal in.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:13 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
[..]
leuk stop je ook je piemel erin
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:15 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Dat is meestal zo als je in een auto stapt. Piemel en andere lichaamsdelen gaan er allemaal in.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Pfffff, wat een overtrokken reactie.
Wees dan gewoon wat duidelijker. Waar woon je? Hoe ver is die supermarkt bij je vandaan? Welk soort vervoer heb je?
geen waggie dus kankerpauperquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:20 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
waar ik woon gaat niemand wat aan
supermarkt is ver weg minimaal anderhalf uur met ov. bus rijd en stopt daar weer half uur wachten
duurt gwn lang
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:01 schreef anusmega het volgende:
TS woont in de noordpool. IN de noordpool.
quote:
quote:
lekker voor jequote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:23 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
[..]
ik heb waggie mogool hij is ingenomen
hou gwn je bek sjappie
1,5 uur rijden om wat te eten kunnen halen is niks BAAS aan. Als je in het Bazenbos woont en je hebt personeel die je boodschappen doen. Kom dan praten over baas....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:21 schreef Klookzat het volgende:
u jelly, brah?
overigens, mensen die mensen voor gek verklaren als ze 'in de middle of nowhere wonen' dat is juist baas. Heb je tenminste ruimte in plaats van zo'n achterlijk rijtjeshuis waar je nog niet eens 5 stappen door je eigen tuin heen kan zetten of je staat alweer bij de buurman voor de deur.
friet - patatquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:30 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
wie is marrokaan ik ben geen marrokaan noem me niet zo
ik ben hongaar
Geen verschil in dus zo te horen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:30 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
ik ben hongaar
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:30 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
ik heb honger
Als je echt geld hebt dan bestel je een taxi en laat je hem ff wat halen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:02 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
[..]
ga niet met termen strooien als je niet weet waarover je praat
ik heb geld zat maar geen tij gehad om naar supermarkt te gaan
Bestellen is meestal mogelijk op het platteland, maargoed.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:31 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
1,5 uur rijden om wat te eten kunnen halen is niks BAAS aan. Als je in het Bazenbos woont en je hebt personeel die je boodschappen doen. Kom dan praten over baas....
:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:02 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
[..]
ga niet met termen strooien als je niet weet waarover je praat
ik heb geld zat maar geen tij gehad om naar supermarkt te gaan
Geen idee waarom, maar ik moest lachenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:12 schreef Hopdidopi het volgende:
[..]
Dan heb je toch een dure, die van mij gaat alleen maar van A naar B.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:12 schreef Hopdidopi het volgende:
[..]
Ik las: 11 reetkevers hebben mij tot waanzin gedreven en vermoord.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:42 schreef Diemux het volgende:
[..]
Dan heb je toch een dure, die van mij gaat alleen maar van A naar B.
Dan is het tijd voor een bezoekje bij de dokter. Succes.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:17 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik las: 11 reetkevers hebben mij tot waanzin gedreven en vermoord.
jij bent de man met 11 reetkevers, ik constateer enkel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:22 schreef Diemux het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor een bezoekje bij de dokter. Succes.
Heeft je vriendje het uitgemaakt over de telefoon? Wil je er anders even rustig over praten?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:07 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
ik jou helemaal niet vriend rot dan op
Hij heeft mij anders al bewijs gestuurd, het klopt wat hij zegt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:08 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
superjim homo verzin geen peop dingen klootzak
Is dit jou vertrouwde plekkie, weg van al die prikkels?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:10 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
dit is mijn topic rot jij maar op
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:13 schreef Geelman het volgende:
Vrees niet ts. Ik heb even de NAVO gebeld en ze droppen die voedselpakketten vandaag niet in Libië maar bij jou voor de deur. Aardig van mij he?
Ik heb geen vrienden, ik zit de hele dag op FOK! met verschillende account's.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:13 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
mietje heb je facebook spreken we af neem je hele groep mee oh nee je hebt geen vrienden
Moet je even aan Michielos vragen!quote:
Michielos is de straatvechter van fok!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |