Bestellen is meestal mogelijk op het platteland, maargoed.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:31 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
1,5 uur rijden om wat te eten kunnen halen is niks BAAS aan. Als je in het Bazenbos woont en je hebt personeel die je boodschappen doen. Kom dan praten over baas....
:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:02 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
[..]
ga niet met termen strooien als je niet weet waarover je praat
ik heb geld zat maar geen tij gehad om naar supermarkt te gaan
Geen idee waarom, maar ik moest lachenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:12 schreef Hopdidopi het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je geen waggie hebt ik heb wel een waggie
geen dure dan maar wel eentje die van a naar b gaat en supermarkten
Dan heb je toch een dure, die van mij gaat alleen maar van A naar B.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:12 schreef Hopdidopi het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je geen waggie hebt ik heb wel een waggie
geen dure dan maar wel eentje die van a naar b gaat en supermarkten
Ik las: 11 reetkevers hebben mij tot waanzin gedreven en vermoord.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:42 schreef Diemux het volgende:
[..]
Dan heb je toch een dure, die van mij gaat alleen maar van A naar B.
Dan is het tijd voor een bezoekje bij de dokter. Succes.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:17 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik las: 11 reetkevers hebben mij tot waanzin gedreven en vermoord.
jij bent de man met 11 reetkevers, ik constateer enkel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:22 schreef Diemux het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor een bezoekje bij de dokter. Succes.
Heeft je vriendje het uitgemaakt over de telefoon? Wil je er anders even rustig over praten?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:07 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
ik jou helemaal niet vriend rot dan op
Hij heeft mij anders al bewijs gestuurd, het klopt wat hij zegt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:08 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
superjim homo verzin geen peop dingen klootzak
Is dit jou vertrouwde plekkie, weg van al die prikkels?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:10 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
dit is mijn topic rot jij maar op
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:13 schreef Geelman het volgende:
Vrees niet ts. Ik heb even de NAVO gebeld en ze droppen die voedselpakketten vandaag niet in Libië maar bij jou voor de deur. Aardig van mij he?
Ik heb geen vrienden, ik zit de hele dag op FOK! met verschillende account's.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:13 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
mietje heb je facebook spreken we af neem je hele groep mee oh nee je hebt geen vrienden
Moet je even aan Michielos vragen!quote:
Michielos is de straatvechter van fok!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |