ik weet zeker dat je geen waggie hebt ik heb wel een waggiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:11 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
[..]
haha grappig
heb jij een auto dan en weet je wel wie ik ben dan dat je zo praat
ik weet waar ik over spreek a zemmelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:12 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
[..]
jij moet echt je bek houden als je niet weet waarover je praat hou gwn je bek idioot
Pfffff, wat een overtrokken reactie.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:12 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
[..]
jij moet echt je bek houden als je niet weet waarover je praat hou gwn je bek idioot
leuk stop je ook je piemel erinquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:12 schreef Hopdidopi het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je geen waggie hebt ik heb wel een waggie
geen dure dan maar wel eentje die van a naar b gaat en supermarkten
Dat is meestal zo als je in een auto stapt. Piemel en andere lichaamsdelen gaan er allemaal in.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:13 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
[..]
leuk stop je ook je piemel erin
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:15 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Dat is meestal zo als je in een auto stapt. Piemel en andere lichaamsdelen gaan er allemaal in.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Pfffff, wat een overtrokken reactie.
Wees dan gewoon wat duidelijker. Waar woon je? Hoe ver is die supermarkt bij je vandaan? Welk soort vervoer heb je?
geen waggie dus kankerpauperquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:20 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
waar ik woon gaat niemand wat aan
supermarkt is ver weg minimaal anderhalf uur met ov. bus rijd en stopt daar weer half uur wachten
duurt gwn lang
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:01 schreef anusmega het volgende:
TS woont in de noordpool. IN de noordpool.
quote:
quote:
lekker voor jequote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:23 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
[..]
ik heb waggie mogool hij is ingenomen
hou gwn je bek sjappie
1,5 uur rijden om wat te eten kunnen halen is niks BAAS aan. Als je in het Bazenbos woont en je hebt personeel die je boodschappen doen. Kom dan praten over baas....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:21 schreef Klookzat het volgende:
u jelly, brah?
overigens, mensen die mensen voor gek verklaren als ze 'in de middle of nowhere wonen' dat is juist baas. Heb je tenminste ruimte in plaats van zo'n achterlijk rijtjeshuis waar je nog niet eens 5 stappen door je eigen tuin heen kan zetten of je staat alweer bij de buurman voor de deur.
friet - patatquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:30 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
wie is marrokaan ik ben geen marrokaan noem me niet zo
ik ben hongaar
Geen verschil in dus zo te horen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:30 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
ik ben hongaar
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:30 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
ik heb honger
Als je echt geld hebt dan bestel je een taxi en laat je hem ff wat halen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:02 schreef KOKOT-BOMBERMAN het volgende:
[..]
ga niet met termen strooien als je niet weet waarover je praat
ik heb geld zat maar geen tij gehad om naar supermarkt te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |