Vertel mij later meer?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nou iets gaat niet zoals het moet gaan, en duidelijker krijg ik het niet
Winter is coming.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:08 schreef FreezePop het volgende:
Game of thrones 5 min in de serie nu al verliefd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef Beach het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik was nog niet zo ver met de films
Dat is 3 jaar oud ondertussen en de boeken nog ouderquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]ik was nog niet zo ver met de films
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef Beach het volgende:
[..]Mooi alles gezien nu kan ik alles verwijderen bedankt man bedankt ;'rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.::r
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mooi alles gezien nu kan ik alles verwijderen bedankt man bedankt ;'r::r
Boeken allemaal gelezenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is 3 jaar oud ondertussen en de boeken nog ouder
Wat een wijsheid, wat een wijsheidquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:19 schreef Beach het volgende:
[..]tja
Het gaat niet om het doel van de reis, maar om de reis zelf.
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boeken allemaal gelezen
[..]
Wat een wijsheid, wat een wijsheid
Kun je net zo goed niet reizenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:19 schreef Beach het volgende:
[..]tja
Het gaat niet om het doel van de reis, maar om de reis zelf.
Ja vind van wel, binnenkort aan thrillers beginnen te lezen, dan weer hele nachten niet kunnen slapen en mijn geweldige ritme weer verpesten.quote:
Niet doen, denk aan je gezondheid.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja vind van wel, binnenkort aan thrillers beginnen te lezen, dan weer hele nachten niet kunnen slapen en mijn geweldige ritme weer verpesten.
En de taal, stokbrood, het eten, manier van levenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:29 schreef FreezePop het volgende:
Fort Boyard, het enige goede uit Frankrijk
Ik wil een chateau tour in Frankrijk doen. Langs al die verwoeste of mooie kastelen en chateaus in kleine niet toeristische dorpjes. In het zonnetje cultuur proeven.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En de taal, stokbrood, het eten, manier van leven
Je moet naar Val de Loire. Daar in de buurt he, die kastelen zooooo moooooooiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik wil een chateau tour in Frankrijk doen. Langs al die verwoeste of mooie kastelen en chateaus in kleine niet toeristische dorpjes. In het zonnetje cultuur proeven.
Ga mee. Word mijn gids in frankrijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet naar Val de Loire. Daar in de buurt he, die kastelen zooooo moooooooi![]()
Maar ik praat je daar over bij moet de stad in, Kusje
Jongens, dit klopt voor geen ruk.quote:
tl;drquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jongens, dit klopt voor geen ruk.
Hij zou gewoon 0 punten moeten hebben gekregen ..![]()
Uitleg is simpel:
Woman = Time * Money; zeggen ze?
En zij vinden Time = Money?; nou mooi niet dus.
Als je Woman = Time * Money hebt, dan volgt daaruit --> Woman/Money = Time en dus niet Money = Time..
1 van beide functies kan dus niet kloppen. Bovendien is het niet Woman = Time * Money, maar aangezien vrouwen tijd én geld zijn (wordt hier gesteld, is het dus = Tijd + Geld) --> Woman = Time + Money.
Als je daar in zou vullen Time = Money (wat dus sowieso niet klopt) dan krijg je Woman = 2*Money en dan klopt Money = Sqrt(Evil) niet..--> Want dan krijg je Woman = 2*sqrt(evil)
Dus hieruit volgt --> (Woman/2)² = Evil; waarin de eenheid van Woman = Kilogrammen en de schaal van Evil reikt van 625Evilness tot 1521Evilness.. (aangezien ik als ondergrens 50 kilogram en als bovengrens 78 kilogram heb genomen, niemand wil natuurlijk een walvis![]()
Dit betekent dus dat, hoe meer een vrouw weegt, hoe meer Evil ze is (als je de schaal op de meest logische manier zou lezen). Nou heb ik niet zoveel ervaring met vrouwen, dus mensen.. bevestig of ontkracht het maar en we zullen zien of deze formule ook echt klopt.
Bovendien als beweerd wordt Time = Money; dan is ook Money = Time.
Dus dan is Woman = Time + Money --> ook: Woman = Time + Time --> Woman = 2*Time --> (Woman/2)=Time. Als we ook hier Woman in kilogrammen nemen en de tijd in seconde (zoals gewoonlijk in de natuurkunde!) krijgen we voor een vrouw van 70 kilogram -->
70/2 = Tijd in seconden die je aan haar moet spenderen (maar is dit nou per dag, of per wat, geen flauw idee..) = 35 seconden..![]()
We zouden het nu natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat we in plaats van seconden voor de tijd minuten nemen. Dat is een oplossing.
Verder moet je ook nog rekening houden met de efficiëntie van de tijd die je met haar doorbrengt, maar ik heb geen zin om daar ook een formule voor te gaan opstellen.
Ik vind 35 seconden wel erg weinig per dag, dus laten we bij 35 seconden uitgaan van een efficiëntie van 100%.
Zet je hem dan in het topic of in mijn pm inbox als ik niet op dat moment in het topic ben.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:11 schreef HappyBob het volgende:
Ik maak een schets van de toekomst en kleur deze later in [ afbeelding ]
Deze schets maak ik in mijn hoofd en hart..deze kan ik dus moeilijk posten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zet je hem dan in het topic of in mijn pm inbox als ik niet op dat moment in het topic ben.
ooit zal dit kunnen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze schets maak ik in mijn hoofd en hart..deze kan ik dus moeilijk posten.
Oooohh. Dat kan ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze schets maak ik in mijn hoofd en hart..deze kan ik dus moeilijk posten.
lijkt me jammer, ik zou ook graag foto's/momenten vast willen leggen met mn ogenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tegen die tijd bestaat er niets meer voor mij.
SVquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Klinkerbotsing
En ook hoi aan Bob en Flippie![]()
Ik zou graag foto's willen nemen van mijn gedachten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lijkt me jammer, ik zou ook graag foto's/momenten vast willen leggen met mn ogen
Hey vreetzakquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Klinkerbotsing
Haiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Klinkerbotsing
dat zou ik ook wel willenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou graag foto's willen nemen van mijn gedachten.
[..]
Hey vreetzak
Of gewoon hele gedachtegangen overbrengen op anderen. Dan zou de wereld opeens zo anders zijn.quote:
Nog nooit, maar wat ik hier lees klinkt het goedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SVHeb jij wel eens bij Vapiano gegeten?
Heeeeel lekker, mijn favo pastatentquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nog nooit, maar wat ik hier lees klinkt het goed
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of gewoon hele gedachtegangen overbrengen op anderen. Dan zou de wereld opeens zo anders zijn.
Ik zal de naam onthoudenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heeeeel lekker, mijn favo pastatentDe pizza die ik daar een keer nam was niet zo lekker als ik dacht.
![]()
Vapiano
Het ging mij meer om gedachten over algemene zaken..maar ook dat kan voor sommige erg confronterend zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
InderdaadMaar ja, heel confronterend ook.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:37 schreef Flippiee het volgende:
In life there are winners and only losers
Vanwaar die fixquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het ging mij meer om gedachten over algemene zaken..maar ook dat kan voor sommige erg confronterend zijn natuurlijk [ afbeelding ]
[..]
Ik kan geen enkele winnaar in het leven bedenken. Iedereen verliest het van het leven.quote:
Met de dood..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kan geen enkele winnaar in het leven bedenken. Iedereen verliest het van het leven.
Ja maar het ging om in het leven en niet van het levenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kan geen enkele winnaar in het leven bedenken. Iedereen verliest het van het leven.
Maar het leven is niets waard. Voor iedereen houdt het op en blijft er niets van over.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar het ging om in het leven en niet van het leven
Wat cruuquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar het leven is niets waard. Voor iedereen houdt het op en blijft er niets van over.
Je sais je sais.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Cru of niet..het blijft de realiteit [ afbeelding ]
Niet zo makkelijk toegevenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je sais je sais.
Nu even triest stukje bekijken van Shrek.
Bietsjequote:
Niet bij een bepaald iemand.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk toegevenIk kraam veel te veel onzin uit als ik moe ben.
[..]
BietsjeWaar ben jij op 9 juli?
BIETSJEEEEEEquote:
Ja nouu ik heb niet zoveel zin -BEL DE KRANT- om nu ergens tegen in te gaanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk toegevenIk kraam veel te veel onzin uit als ik moe ben.
Welk bepaald iemand?quote:
Flipsje is ziekquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nouu ik heb niet zoveel zin -BEL DE KRANT- om nu ergens tegen in te gaan![]()
Hopelijk slaap je vannacht beter.
Niet bij Cosje.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Welk bepaald iemand?
[..]
Flipsje is ziekEn vannacht ga ik zo hard snurken
Waar ben jij 9 juli?
Ik zou waarschijnlijk naar Cosje gaan onder bepaalde omstandigheden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Flipsje is ziekEn vannacht ga ik zo hard snurken
Waar ben jij 9 juli?
Wel bij mij?quote:
En wat zijn die omstandigheden dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk naar Cosje gaan onder bepaalde omstandigheden.
Beetje stom dat ik dat gezegd hebquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wel bij mij?
[..]
En wat zijn die omstandigheden dan?
Gimme the juicy stuffquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje stom dat ik dat gezegd hebwant het is niet voor topic bestemd
Ben er volgens mij niet echt bij. Duss kruis topic weg, kusje.
Ik wacht nog steeds op mijn ware liefde in Parijsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op de details te wachten [ afbeelding ]
Ja geen ideequote:
We kunnen wel een dealtje sluiten ..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mijn ware liefde in Parijs
Jij wordt/bezorgt mijn ware liefde in Parijs en ik vertel de details die jij niet dupliceert.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
We kunnen wel een dealtje sluiten ..
Bugles gisteren, nu (rose)bierquote:
SVquote:
In een andere volgorde is deze deal rond.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij wordt/bezorgt mijn ware liefde in Parijs en ik vertel de details die jij niet dupliceert.
[..]
Bugles gisteren, nu (rose)bier
Ik heb het gevoel dat het steeds dichterbij komt.quote:
Bestaat niet, maakt niet uit, je moet toch in soort van sprookjes blijven gelovenquote:
Deallllquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In een andere volgorde is deze deal rond.
Ik heb laatst een keer rosebier gedronken, was niet slechtquote:
Ik ben die van mij 2 jaar geleden verloren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het steeds dichterbij komt.
Ik vind die van Schultenbrau en mijn voormalige stamcafe het lekkerstquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb laatst een keer rosebier gedronken, was niet slecht
Al prefereer ik liever een pilsener of een speciaalbier....
WAAROM NIETquote:
Dat kan op tc. Levert nog leuk beelden op.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:42 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil eigenlijk compleet dronken worden.
Ditquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:42 schreef Creeg het volgende:
[..]
Dat kan op tc. Levert nog leuk beelden op.
Ja maar. Das een Win-Verlies situatiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:42 schreef Creeg het volgende:
[..]
Dat kan op tc. Levert nog leuk beelden op.
Nee, want ik beloof geen PS te maken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar. Das een Win-Verlies situatie
Kom maar met die details danquote:
Ik dacht die van mij ook te zijn verloren..en misschien is dat ook wel zo. Maar er zijn veel leuke en aantrekkelijke vrouwen waar een potentiële liefde in zit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben die van mij 2 jaar geleden verloren.
Ja dat is wel zoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kom maar met die details dan [ afbeelding ]
[..]
Ik dacht die van mij ook te zijn verloren..en misschien is dat ook wel zo. Maar er zijn veel leuke en aantrekkelijke vrouwen waar een potentiële liefde in zit.
Oh maar das een van de hoeveel aanwezigen die dat belooftquote:
Okeequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kom maar met die details dan [ afbeelding ]
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja dat is wel zomaar om er nog zo één te vinden
Bel me maar wanneer je aan de eisen voldoetquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh maar das een van de hoeveel aanwezigen die dat belooft
[..]
Okee
[..]
Komt wel goed schatje
Je vertrouwt me nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh maar das een van de hoeveel aanwezigen die dat belooft
[..]
Okee
[..]
Komt wel goed schatje
Geef je lijst met eisen eens. Dan gaat dat makkelijkerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Bel me maar wanneer je aan de eisen voldoet [ afbeelding ]
Sorry manquote:
liefquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geef je lijst met eisen eens. Dan gaat dat makkelijker
[..]
Sorry man
Ja opzich wel, bij sommige moesten nog een s tussenquote:
Verander dat vinden naar tegenkomen en het geluk komt weer terug.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja dat is wel zomaar om er nog zo één te vinden
Maak je lijst langer, ik voldoe volgens anderen hier al aanquote:
Hehequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:48 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja opzich wel, bij sommige moesten nog een s tussen
Oke;quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maak je lijst langer, ik voldoe volgens anderen hier al aan
[..]
Hehe
Ik ben 1.74quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Oke;
geen grijs haar
onder de 1.75
niet te dik
niet te dom
Leuk om te zien dat technologie te ver gaatquote:
True.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat technologie te ver gaat [ afbeelding ]
Wa hedde gedoan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:39 schreef HappyBob het volgende:
Heerlijk gedoucht..maar mijn ogen branden nog steeds
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:39 schreef HappyBob het volgende:
Heerlijk gedoucht..maar mijn ogen branden nog steeds
een piemelquote:
Ballentent dus?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet eens..wel veel stof in m'n oog.
SVquote:
5 uur lang #trots op mezelfquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 02:24 schreef Dalando het volgende:
Het nachtelijke avontuurtje van Flippiee en Dalando
Het begon allemaal zo. Flippiee poste een post met daarin het woord "wat". Dalando maakte daar een rijmpje op, dat ging zo: "wat zak patat flippie is nat piemol in dr gat". Hierna bleek dat Flip in een geile bui was. Nadat de afspraken waren gemaakt (Geen condooms en bij flip thuis) was dalando op weg, eenmaal aangekomen begon het voorspel meteen. Flippiee begon met tongzoenen en trok langzaam Dalando's broek uit. Zijn enorme zwarte lul kwam er meteen uithangen. Flippiee begon met zuigen terwijl dalando haar slipje naar beneden trok. UnitedStates onderbrak het, maar dat maakte niet uit. De enorme staaf ging langzaam naar de gleuf, er in, er weer uit, en er weer in. Na 8 minuten ging dalando brullen als een snoepje die net cola ophad. Enorme klodders sperma vlogen de kut van Flippiee. Nadat die lul uit flips kut was gehaald, kwam er een mengsel van overtollig sperma en wat squirt eruit zetten. Flips kut is blijkbaar niet zo groot.
Is flippie zwanger geworden? Meer informatie volgt later...
Bazenverhaal.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
5 uur lang #trots op mezelf
Even nacht bagger terug lezen en dan keihard moeten lachen om dit, kleuter dat ik ben.
[..]
Hij staat ook in mijn fobo omdat ik hem voor de grap Zalando noemde.quote:
Even gekekenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij staat ook in mijn fobo omdat ik hem voor de grap Zalando noemde.
50 manieren om Oceanview te schrijven.
Als je bitch van de kerstman bent, vraag dan even of ie dit jaar C.Ronaldo met een strik onder mijn kerstboom legt. Oke, kusjequote:Op zondag 3 juli 2011 12:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
hallo ik ben wakker ok groetjes de kerstman zijn bitch
Volgens mij is ie er wel nog maar doet ie het niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even gekekenEn nu er geen I see it through the fingers plaatje staat, kan ik rustig lurken zonder posten
Nadat ik hem uitgewoond hebquote:Op zondag 3 juli 2011 12:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je bitch van de kerstman bent, vraag dan even of ie dit jaar C.Ronaldo met een strik onder mijn kerstboom legt. Oke, kusje
dit wat huh he watquote:Op zondag 3 juli 2011 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
5 uur lang #trots op mezelf
Even nacht bagger terug lezen en dan keihard moeten lachen om dit, kleuter dat ik ben.
[..]
Welke?quote:
The Blind Side. Ik ben nog nooit zo blij geweest van een film.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke?
Ik wil slapen, sporten met te weinig is niet zo een strak idee. Was fit, maar nu niet meer
Nouja ik was gisterenavond op msn maar dat was omdat geen zin om te leren en jij was toen werken. En de laatste paar weken was het omdat studie en als er 5 mensen tegen mij praten, ben ik sneller afgeleid dan wanneer ik zelf kan bepalen wanneer ik reageer op een post op het forumquote:Op zondag 3 juli 2011 14:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
The Blind Side. Ik ben nog nooit zo blij geweest van een film.
Waarom ben je trouwens nooit meer op msn?
Ongezellig. Ook nooit skypequote:Op zondag 3 juli 2011 14:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja ik was gisterenavond op msn maar dat was omdat geen zin om te leren en jij was toen werken. En de laatste paar weken was het omdat studie en als er 5 mensen tegen mij praten, ben ik sneller afgeleid dan wanneer ik zelf kan bepalen wanneer ik reageer op een post op het forum
En je film google ik even
Skype omdat ik nu pas opmerk dat ik nooit meer aangemeld werdquote:Op zondag 3 juli 2011 14:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ongezellig. Ook nooit skype
die film is echt een feel good movie.
dom.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:43 schreef Flippiee het volgende:
kut weet mijn wachtwoord van skype niet meer.
HAHAHAHAHAH WAT GRAAAAAAPPIG xDquote:Op zondag 3 juli 2011 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
BEN AL ONLINE EN JIJ OOK HAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAAH.
Ja dat zag ik ook netquote:Op zondag 3 juli 2011 14:44 schreef Flippiee het volgende:
Sinds wanneer geeft fok aan dat er 1 nieuwe post is, en 0 gewijzigde. En zie ik dat ook boven in mijn tabblad/
Hai SVquote:
Zo ver ik ken niet.quote:
Ik heb goed geslapen jaquote:Op zondag 3 juli 2011 14:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai SVGoed geslapen vannacht?
Beter melden ze ook nog of je gequote wordt.
Een van mijn favoriete acteurs twittert wel eens een liedje van hun.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:12 schreef FreezePop het volgende:
mooi liedje dat einde alles bij elkaar boem geweldig emotie energie
wie?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete acteurs twittert wel eens een liedje van hun.
NEE WEL MET KATRIENquote:Op zondag 3 juli 2011 15:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
HALLO KATHLEEN HIER SPREEK IK MET GERTJE?
Ellow.quote:
hey sharrquote:Op zondag 3 juli 2011 15:24 schreef sharr het volgende:
Wat doet Fok ineens anders? Met zijn (1) in het tabblad alles. En inhoud van topic gewijzigd :S: :SSS:S
Goedemiddag trouwens mensen![]()
Ik ben verliefd op dat poesje.
Ja hequote:Op zondag 3 juli 2011 15:24 schreef Beach het volgende:
[..]
hey sharr
lief en mooi beestje op die foto
Glaag.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
zeg he moet ik uwe kop nu in samsons holletje duwen ofwa?
Ik ben een Japanner en zeg bij de l een r.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:30 schreef Oceanview het volgende:
vanaf nu ben ik een chinees en heb ik moeite met de lettel 'el'
Dlink jij glaag thee?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben een Japanner en zeg bij de l een r.
1 Babi Pangang met nasi alstublieft.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:30 schreef Oceanview het volgende:
vanaf nu ben ik een chinees en heb ik moeite met de lettel 'el'
komt elaan dat is dan 2 eulo, vijftig.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
1 Babi Pangang met nasi alstublieft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |