Vertel mij later meer?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nou iets gaat niet zoals het moet gaan, en duidelijker krijg ik het niet
Winter is coming.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:08 schreef FreezePop het volgende:
Game of thrones 5 min in de serie nu al verliefd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef Beach het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik was nog niet zo ver met de films
Dat is 3 jaar oud ondertussen en de boeken nog ouderquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]ik was nog niet zo ver met de films
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef Beach het volgende:
[..]Mooi alles gezien nu kan ik alles verwijderen bedankt man bedankt ;'rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.::r
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mooi alles gezien nu kan ik alles verwijderen bedankt man bedankt ;'r::r
Boeken allemaal gelezenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is 3 jaar oud ondertussen en de boeken nog ouder
Wat een wijsheid, wat een wijsheidquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:19 schreef Beach het volgende:
[..]tja
Het gaat niet om het doel van de reis, maar om de reis zelf.
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boeken allemaal gelezen
[..]
Wat een wijsheid, wat een wijsheid
Kun je net zo goed niet reizenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:19 schreef Beach het volgende:
[..]tja
Het gaat niet om het doel van de reis, maar om de reis zelf.
Ja vind van wel, binnenkort aan thrillers beginnen te lezen, dan weer hele nachten niet kunnen slapen en mijn geweldige ritme weer verpesten.quote:
Niet doen, denk aan je gezondheid.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja vind van wel, binnenkort aan thrillers beginnen te lezen, dan weer hele nachten niet kunnen slapen en mijn geweldige ritme weer verpesten.
En de taal, stokbrood, het eten, manier van levenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:29 schreef FreezePop het volgende:
Fort Boyard, het enige goede uit Frankrijk
Ik wil een chateau tour in Frankrijk doen. Langs al die verwoeste of mooie kastelen en chateaus in kleine niet toeristische dorpjes. In het zonnetje cultuur proeven.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En de taal, stokbrood, het eten, manier van leven
Je moet naar Val de Loire. Daar in de buurt he, die kastelen zooooo moooooooiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik wil een chateau tour in Frankrijk doen. Langs al die verwoeste of mooie kastelen en chateaus in kleine niet toeristische dorpjes. In het zonnetje cultuur proeven.
Ga mee. Word mijn gids in frankrijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet naar Val de Loire. Daar in de buurt he, die kastelen zooooo moooooooi![]()
Maar ik praat je daar over bij moet de stad in, Kusje
Jongens, dit klopt voor geen ruk.quote:
tl;drquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jongens, dit klopt voor geen ruk.
Hij zou gewoon 0 punten moeten hebben gekregen ..![]()
Uitleg is simpel:
Woman = Time * Money; zeggen ze?
En zij vinden Time = Money?; nou mooi niet dus.
Als je Woman = Time * Money hebt, dan volgt daaruit --> Woman/Money = Time en dus niet Money = Time..
1 van beide functies kan dus niet kloppen. Bovendien is het niet Woman = Time * Money, maar aangezien vrouwen tijd én geld zijn (wordt hier gesteld, is het dus = Tijd + Geld) --> Woman = Time + Money.
Als je daar in zou vullen Time = Money (wat dus sowieso niet klopt) dan krijg je Woman = 2*Money en dan klopt Money = Sqrt(Evil) niet..--> Want dan krijg je Woman = 2*sqrt(evil)
Dus hieruit volgt --> (Woman/2)² = Evil; waarin de eenheid van Woman = Kilogrammen en de schaal van Evil reikt van 625Evilness tot 1521Evilness.. (aangezien ik als ondergrens 50 kilogram en als bovengrens 78 kilogram heb genomen, niemand wil natuurlijk een walvis![]()
Dit betekent dus dat, hoe meer een vrouw weegt, hoe meer Evil ze is (als je de schaal op de meest logische manier zou lezen). Nou heb ik niet zoveel ervaring met vrouwen, dus mensen.. bevestig of ontkracht het maar en we zullen zien of deze formule ook echt klopt.
Bovendien als beweerd wordt Time = Money; dan is ook Money = Time.
Dus dan is Woman = Time + Money --> ook: Woman = Time + Time --> Woman = 2*Time --> (Woman/2)=Time. Als we ook hier Woman in kilogrammen nemen en de tijd in seconde (zoals gewoonlijk in de natuurkunde!) krijgen we voor een vrouw van 70 kilogram -->
70/2 = Tijd in seconden die je aan haar moet spenderen (maar is dit nou per dag, of per wat, geen flauw idee..) = 35 seconden..![]()
We zouden het nu natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat we in plaats van seconden voor de tijd minuten nemen. Dat is een oplossing.
Verder moet je ook nog rekening houden met de efficiëntie van de tijd die je met haar doorbrengt, maar ik heb geen zin om daar ook een formule voor te gaan opstellen.
Ik vind 35 seconden wel erg weinig per dag, dus laten we bij 35 seconden uitgaan van een efficiëntie van 100%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |