abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:03:06 #226
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_99847297
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:39 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Heel toffe foto! Wat is het bijbehorende verhaal?
War of the worlds, een hoorspel.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_99847781
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:03 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ze daar foto's bij gepubliceerd hadden.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:18:09 #228
64781 bonke
pipo koeie
pi_99847986
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 03:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Deze blijft ook erg interessant:

Het Mexicaanse leger was 's nachts met een infraroodcamera op zoek naar drugssmokkelaars in vliegtuigjes en toen filmden ze 11 ufo's die met grote snelheid door de lucht vlogen.

http://en.wikipedia.org/wiki/2004_Mexican_UFO_incident

De skeptici zeggen dat het burn-off flares zijn van olieplatforms of een vrachtwagen die ergens op een weg rijdt... Het grappige is dat het Mexicaanse leger dit tegenspreekt:

Mexico Air Force UFO Encounter

On March 05, 2004, The Mexican Air Force witnessed 11 flying objects flying along side of them during an air patrol of a drug smuggling. The eleven UFO (unidentified flying objects) could only be seen through the military plane's dome mounted IR-system (infrared), and could not be seen with the naked eye. Neither the crew, nor ground personnel could see the craft with radar. Skeptics have dismissed this as oil platform burn-off flares, but the Mexican military stated that the elevation of the lights was clocked at a higher altitude than theirs. Also, the Mexican Air Force stated they were chasing something, and it disappeared right as the lights appeared. This is a very significant event, mainly because it's the first time a government encounter has come forth publicly. This could be the start of a movement to force the U.S. to come center stage with their findings.

Op de volgende pagina is wat meer hierover te vinden en ook over de Fox News uitzending over deze sighting:

http://jamesjoe.com/joe-t(...)ary-ufo-sighting.asp

Het schijnt dat het Mexicaanse leger zelf met de video naar buiten is gekomen. Mijn Spaans is helaas niet zo goed en heb nog geen krantenartikel of iets dergelijks kunnen vinden, maar volgens mij wordt het ook niet ontkend door skeptici dat het leger zelf naar voren kwam met deze video. Het is de uitleg van de skeptici die de enige controverse is rond deze sighting.

Wat denken jullie? Zijn dit burn-off flares van olieplatforms?
die lichten zijn boorplatformen in zee :) is al bewezen op discovery :)
pies on joe toe
pi_99848022
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoi.

Ik heb een vraag. Leg nou eens uit met alles wat aan hoogwaardige camera's en HD beschikbaar is. Waarom zijn alle beelden van UFO's en vreemde gebeurtenissen altijd opgenomen met mobieltjes uit het jaar kruik of met bewegende camera?

Hoe godvergeten moeilijk is het een goede camera te kopen en die stil te houden? Als er dan echt, echt aliens zouden bestaan, dan kunnen we dat gelijk goed zien.
Je hebt ook altijd die hoogwaardige camera bij je... :')
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:40:49 #230
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_99849000
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je hebt ook altijd die hoogwaardige camera bij je... :')
Ach een beetje mobiel heeft al 8 megapixel camera. Kwestie van het ding stilhouden, zo moeilijk is het niet.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:41:44 #231
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_99849047
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:13 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ze daar foto's bij gepubliceerd hadden.
Nee die foto's hebben ze later toegevoegd toen the war of the worlds meer werd dan een hoorspel en mensen echt dachten dat er aliens geland waren. :')
pi_99849252
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:40 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ach een beetje mobiel heeft al 8 megapixel camera. Kwestie van het ding stilhouden, zo moeilijk is het niet.
Dan daag ik je bij dezen uit om een fatsoenlijke opname van een overvliegend vliegtuig te maken met je mobiel, uit de losse pols, en hier te plaatsen. 's Kijken hoe duidelijk dat is. En dan ook nog in gedachte houden dat UFO's vaak sneller bewegen.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:47:20 #233
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_99849307
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:46 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Dan daag ik je bij dezen uit om een fatsoenlijke opname van een overvliegend vliegtuig te maken met je mobiel, uit de losse pols, en hier te plaatsen. 's Kijken hoe duidelijk dat is. En dan ook nog in gedachte houden dat UFO's vaak sneller bewegen.
Je vergeet dat er zelden iemand vanaf 10m aan het filmen is. Het is kinderlijk eenvoudig een bewegend voorwerp van grote afstand te filmen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99849507
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:46 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.
pi_99859173
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:47 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Je vergeet dat er zelden iemand vanaf 10m aan het filmen is. Het is kinderlijk eenvoudig een bewegend voorwerp van grote afstand te filmen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je daarmee zeggen? En vanwaar de link naar die wiki? Ik weet wat The War of the Worlds is.
pi_99861053
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:18 schreef bonke het volgende:

[..]

die lichten zijn boorplatformen in zee :) is al bewezen op discovery :)
Ik heb laatst die docu van Discovery gezien en ik kwam helemaal niets tegen dat dit debunkte. Ik dacht dat ze 's nachts zouden gaan vliegen om zo te laten zien dat het effect hetzelfde zou zijn, maar helemaal niets van dat.

Daarbij denk ik dat het Mexicaanse leger zelf ook niet achterlijk is als ze zeggen dat deze objecten hoog in de lucht vlogen. Ook zullen ze wel vaker dat deel van de lucht hebben afgescand 's nachts en zullen ze dus bekend zijn met die olieplatformen. Het is het Mexicaanse leger dat naar voren kwam met deze film en de objecten ufo's noemde.

Ik sta er verder voor open dat dit olieplatformen zijn, maar die docu van Discovery bewijst helemaal niets. Ik heb die docu vol verwachting zitten kijken, maar ze reproduceren helemaal niets. Ze laten een gozer aan het woord die zegt dat hij daar vaak vliegt en de olieplatforms herkent... nou laat maar eens zien dan zou ik zeggen, met de woorden van 1 enkele persoon kan ik helemaal niets.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_99861366
quote:
13s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:31 schreef FL_Freak het volgende:
Het probleem is juist dat als de beelden ''te goed' zijn dan worden ze al gelijk al fake beschouwd.
Hoezo? Ik heb nog nooit goede beelden gezien hoor
pi_99861493
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:39 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Heel toffe foto! Wat is het bijbehorende verhaal?
The battle of Los Angeles in 1942

The Battle of Los Angeles, also known as The Great Los Angeles Air Raid, is the name given by contemporary sources to the rumored enemy attack and subsequent anti-aircraft artillery barrage which took place from late February 24 to early February 25, 1942 over Los Angeles, California.[2][3] The incident occurred less than three months after the United States entered World War II as a result of the Japanese Imperial Navy's attack on Pearl Harbor, and one day after the Bombardment of Ellwood on February 23.

Initially, the target of the aerial barrage was thought to be an attacking force from Japan, but speaking at a press conference shortly afterward, Secretary of the Navy Frank Knox called the incident a "false alarm." Newspapers of the time published a number of sensational reports and speculations of a cover-up. A small number of modern-day UFOlogists have suggested the targets were extraterrestrial spacecraft.[4] When documenting the incident in 1983, the U.S. Office of Air Force History attributed the event to a case of "war nerves" likely triggered by a lost weather balloon and exacerbated by stray flares and shell bursts from adjoining batteries.

http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Los_Angeles

Met andere woorden, er was helemaal niets aan de hand en het waren gewoon "war nerves". Toch raar dat je een groot object lijkt te zien in de zoeklichten van het leger...
pi_99861533
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:03 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Het is inderdaad duidelijk dat je je in het onderwerp van ufo's hebt verdiept :')
pi_99861556
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:18 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Nep

Hoe kom je daar zo bij?
pi_99861592
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:41 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Nee die foto's hebben ze later toegevoegd toen the war of the worlds meer werd dan een hoorspel en mensen echt dachten dat er aliens geland waren. :')
Grappenmaker, een beetje informatie verzinnen om zo je doel te bereiken... triest dit...
pi_99862230
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:54 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Het vreemde met dit controversionele is dat er bewijsmateriaal is in de vorm van vrijgegeven geheime overheidsdocumenten. Veel van die dingen gelezen en ze geven vaak toe dat de overheid weet dat dit geen aardse toestellen zijn. Wordt de overheid er naar gevraagd dan zeggen ze van niks te weten. Erg vreemd allemaal. Het een spreekt het andere tegen.
De reden waarom het UFO fenomeen is zoals het is, wordt hier goed uitgelegd:

Erg interessant en kan dingen wat beter in focus brengen ^O^
pi_99863876
Iemand wel zogenaamd een echte ufo foto?
pi_99864179
  zondag 24 juli 2011 @ 09:39:48 #245
64781 bonke
pipo koeie
pi_99868546
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik heb laatst die docu van Discovery gezien en ik kwam helemaal niets tegen dat dit debunkte. Ik dacht dat ze 's nachts zouden gaan vliegen om zo te laten zien dat het effect hetzelfde zou zijn, maar helemaal niets van dat.

Daarbij denk ik dat het Mexicaanse leger zelf ook niet achterlijk is als ze zeggen dat deze objecten hoog in de lucht vlogen. Ook zullen ze wel vaker dat deel van de lucht hebben afgescand 's nachts en zullen ze dus bekend zijn met die olieplatformen. Het is het Mexicaanse leger dat naar voren kwam met deze film en de objecten ufo's noemde.

Ik sta er verder voor open dat dit olieplatformen zijn, maar die docu van Discovery bewijst helemaal niets. Ik heb die docu vol verwachting zitten kijken, maar ze reproduceren helemaal niets. Ze laten een gozer aan het woord die zegt dat hij daar vaak vliegt en de olieplatforms herkent... nou laat maar eens zien dan zou ik zeggen, met de woorden van 1 enkele persoon kan ik helemaal niets.
dan weet ik niet welke docu jij gezien hebt maar die ik heb gezien daar nemen ze dezelfde route als de piloten maar dan overdag, en daar zie je toch duidelijk een hele rits boorplatformen in zee liggen
pies on joe toe
  zondag 24 juli 2011 @ 09:42:28 #246
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_99868578
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Grappenmaker, een beetje informatie verzinnen om zo je doel te bereiken... triest dit...
Je wordt met het moment grappiger, zeker als je die foto voor waar aanneemt... _O-

Ik geef toe, het heeft wel wat nostalgisch, die verhalen over UFO's rondom WO2. O+

Het lijkt wel hier alsof hoe sterker het verhaal is, hoe sneller men geneigd is het 'bewijs' te geloven. Nogmaals, ik zeg niet dat er niets vreemds gebeurd. Maar sommige mensen moeten echt van de drugs afblijven hier. :')

Waar zie je precies aliens in de foto uit 1942? Er zijn wat lichten te zien boven de zoeklichten. So what? Flares? Vliegtuig op de achtergrond? Simpele verklaringen. Nee, we kunnen beter aannemen dat we bezocht zijn in 1942. Lekker zinvol ook, een beetje met je alien aircraft cruisen rondom Los Angeles en dan weer naar huis.

en je bent gewoon echt suf als je de overeenkomsten met war of worlds niet ziet

Een haarscherpe foto uit 1996 Klik!

[ Bericht 20% gewijzigd door DenWauwelaar op 24-07-2011 09:51:28 ]
pi_99884072
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:39 schreef bonke het volgende:

[..]

dan weet ik niet welke docu jij gezien hebt maar die ik heb gezien daar nemen ze dezelfde route als de piloten maar dan overdag, en daar zie je toch duidelijk een hele rits boorplatformen in zee liggen
Ja en? Wat bewijst dat? Het Mexicaanse leger zegt dat ze niets zagen met hun ogen, maar alleen met een infraroodcamera. Als je dus het filmpje wilt weerleggen zul je toch echt 's nachts moeten gaan vliegen en gaan filmen met een infraroodcamera.
pi_99884459
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:42 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Je wordt met het moment grappiger, zeker als je die foto voor waar aanneemt... _O-
Waar slaat dat in godsnaam nou weer op? Waarom zou die foto nep zijn? Ik zeg verder niet dat deze foto bewijst dat het aliens zijn, maar wat jij zegt klopt van geen kant. Kijk bijv. eens naar dit krantenartikel, misschien dat je een overeenkomst ziet met jouw zogenaamde "War of the World" foto...

quote:
Waar zie je precies aliens in de foto uit 1942? Er zijn wat lichten te zien boven de zoeklichten. So what? Flares? Vliegtuig op de achtergrond? Simpele verklaringen. Nee, we kunnen beter aannemen dat we bezocht zijn in 1942. Lekker zinvol ook, een beetje met je alien aircraft cruisen rondom Los Angeles en dan weer naar huis.
Gaan we weer met de verklaringen vanuit algemeenheden zonder naar de case zelf te kijken. Als mensen die in die tijd in LA woonden zeggen dat er een groot object boven de stad hing, wie ben jij dan om te zeggen dat het vliegtuigen zijn? Het leger heeft officieel verklaard dat er niets in de lucht hing en dat het gewoon "war nerves" waren. Dus het leger zegt niets over vliegtuigen en dan kom jij met een vliegtuigen verklaring aan _O-

Als je eens echt onderzoek zou doen, zou je weten dat het object geraakt is en dat er mensen zijn omgekomen door vallende resten van de ontplofte munitie.

"The fire seemed to burst in rings all around the target. But the eager watchers, shivering in the early morning cold, weren't rewarded by the sight of a falling plane. Nor were there any bombs dropped. "Maybe it's just a test," someone remarked. "Test, hell!" was the answer. "You don't throw that much metal in the air unless you're fixing on knocking something down." Still the firing continued, muttering angrily off toward the west like a distant thunderstorm. The targeted object inched along high, flanked by the cherry red explosions. And the householders shivered in their robes, their faces set, watching the awesome scene."

http://www.ufocasebook.com/battleoflosangeles2.html

quote:
en je bent gewoon echt suf als je de overeenkomsten met war of worlds niet ziet
Goed zo! Als je de feiten niet kent, dan maar op de man gaan spelen dat is nl. veel makkelijker dan zelf eens wat onderzoek te doen!
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 17:51:15 #249
249559 crew  Lavenderr
pi_99884770
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Waar slaat dat in godsnaam nou weer op? Waarom zou die foto nep zijn? Ik zeg verder niet dat deze foto bewijst dat het aliens zijn, maar wat jij zegt klopt van geen kant. Kijk bijv. eens naar dit krantenartikel, misschien dat je een overeenkomst ziet met jouw zogenaamde "War of the World" foto...

[ afbeelding ]

[..]

Gaan we weer met de verklaringen vanuit algemeenheden zonder naar de case zelf te kijken. Als mensen die in die tijd in LA woonden zeggen dat er een groot object boven de stad hing, wie ben jij dan om te zeggen dat het vliegtuigen zijn? Het leger heeft officieel verklaard dat er niets in de lucht hing en dat het gewoon "war nerves" waren. Dus het leger zegt niets over vliegtuigen en dan kom jij met een vliegtuigen verklaring aan _O-

Als je eens echt onderzoek zou doen, zou je weten dat het object geraakt is en dat er mensen zijn omgekomen door vallende resten van de ontplofte munitie.

"The fire seemed to burst in rings all around the target. But the eager watchers, shivering in the early morning cold, weren't rewarded by the sight of a falling plane. Nor were there any bombs dropped. "Maybe it's just a test," someone remarked. "Test, hell!" was the answer. "You don't throw that much metal in the air unless you're fixing on knocking something down." Still the firing continued, muttering angrily off toward the west like a distant thunderstorm. The targeted object inched along high, flanked by the cherry red explosions. And the householders shivered in their robes, their faces set, watching the awesome scene."

http://www.ufocasebook.com/battleoflosangeles2.html

[..]

Goed zo! Als je de feiten niet kent, dan maar op de man gaan spelen dat is nl. veel makkelijker dan zelf eens wat onderzoek te doen!
Het is wel zijn eerlijke mening, dat moet je toch waarderen ;)

Verder erg mooie foto's , vooral die met die zoeklichten ^O^
pi_99886303
DenWauwelaar ziet/leest dingen die er niet zijn. Hoe ironisch. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')