Kurk erin.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:59 schreef Renesite het volgende:
Mijn neus loopt leeg als ik voorover hang
Achterover hangen dan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:59 schreef Renesite het volgende:
Mijn neus loopt leeg als ik voorover hang
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:22 schreef Kally het volgende:
Oke Ian is ingeburgerd, hij wordt gemolesteerd door de kids nu
aaaawquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:22 schreef Kally het volgende:
Aaahw yes!!!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:22 schreef Kally het volgende:
Photoshop.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:57 schreef iBenny het volgende:
Hoe kun je gemakkelijk plaatjes/foto's naar plaatjes bewerken dat het lijkt alsof het is getekend?
(Dat was de vraag die ik Zwabber wilde stellen![]()
)
Doe er eens wat aanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:04 schreef iBenny het volgende:
Ik word 'gestalkt' door ene Jessica? Geen idee wie het is, maar ze heeft deze week al een uitnodiging via Facebook en foursquare gestuurd, volgt me op Twitter (en reageert op elke tweet) en nu ook op G+ ... WTF?
Welke?quote:
Eh... niet bepaaldquote:
Neuj.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:18 schreef iBenny het volgende:
Doe eens... up - up - down - down - links - rechts - links - rechts - b - a
Comic sans
quote:
Dat is beter danquote:
waquote:
F*cking vet.quote:
F*cking vet.quote:
Ahw...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gekregen van rob, alvast voor mijn verjaardaglief hè? We gaan niet op vakantie, dus vandaar
Nou, dat is maar een klein cadeautje zeeeegquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gekregen van rob, alvast voor mijn verjaardaglief hè? We gaan niet op vakantie, dus vandaar
Ja gewoon de goedkoopste hoorquote:
Ja en gelijk voor zijn verjaardag en kerst enzoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, dat is maar een klein cadeautje zeeeeg
Onderin? of bij downloads(die staat ook tussen de icoontjes onderin)?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gewoon de goedkoopste hoorwel de i5 en 21,5 inch beeldscherm
Maar misschien weten jullie dat, ik ging Google chrome downloaden, maar waar kan ik het terug vinden
Rich bitch!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[naam] [downloads]quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gewoon de goedkoopste hoorwel de i5 en 21,5 inch beeldscherm
Maar misschien weten jullie dat, ik ging Google chrome downloaden, maar waar kan ik het terug vinden
Klopt helemaal! Thxquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Onderin? of bij downloads(die staat ook tussen de icoontjes onderin)?
Je hebt er toch een, dat je 'm nou verkoopt is een ander verhaal...quote:
Ik wil een macbook pro itt. mijn huidigequote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt er toch een, dat je 'm nou verkoopt is een ander verhaal...
Waarom verkoop je 'm eigenlijk?
Nice. Die vind ik ook mooier dan de macbook air die ik nu hebquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil een macbook pro itt. mijn huidige
Wil je een tussenmodel, de mijne?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nice. Die vind ik ook mooier dan de macbook air die ik nu heb
Ow, wil best ruilen tegen je proquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er wel serieus over na zitten denken. Maar dan zit ik hier met 3 laptops
http://store.apple.com/nl/configure/MC309N/A?mco=MjIwNTQ3NzUquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
Kun je een link geven welke jij hebt c_a?
Ik ben ook zoekende!
Belangrijk is: ALT+E en dan e/i/u = ´quote:
en dat is?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Belangrijk is: ALT+E en dan e/i/u = ´
ALT+U en dan e/u/i = ¨
Op het sterretje achter de adresbalk klikken en voor bladwijzerbalk kiezenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
Benny? Hoe kreeg ik in chrome nou ook alweer die sites in mijn balkje?
en die icoontjes ook alweer?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op het sterretje achter de adresbalk klikken en voor bladwijzerbalk kiezen
Wat een saai huwelijk zeg, echt niks vergeleken bij Max en Willem!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:13 schreef Renesite het volgende:
Charlene heb er geen zin in, daaro in Monaco.
Nee hé!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:13 schreef Renesite het volgende:
Charlene heb er geen zin in, daaro in Monaco.
ja kloptquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alleen icoontjes(dus zonder tekst)? Gewoon bewerken en de naam leeg maken/laten
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl/configure/MC309N/A?mco=MjIwNTQ3NzU
Whahahaha gelukt
OMGquote:Oh Oh Barbie krijgt reallifesoap op RTL 5
Samantha de Jong, beter bekend als Barbie uit de RTL 5-kijkcijferhit Oh Oh Cherso, krijgt volgend jaar een eigen realityserie bij RTL 5. Het onderwerp van de soap is haar aangekondigde huwelijk met Michael van der Plas. Dat meldt het AD zaterdag. Barbie neemt de kijker mee tijdens de voorbereidingen op haar huwelijk. In de laatste aflevering is de kijker getuige van de bruiloft. Voordat de soap over haar huwelijk van start gaat, is Barbie in het najaar eerst nog te zien in het derde seizoen van Oh Oh Cherso.
Van Britt zou ik hem willen zien. Barbie staat in haar schaduw.quote:
owja die moet ik nog kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:24 schreef iBenny het volgende:
maar die wordt ergens op internet weggestopt
Klein?!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nu een goede pc, dus het wordt lekker the sims
Aan dat toetsenbord moet ik ook wennen, zo klein
1 2 3 4 | Op zaterdag 2 juli 2011 @ 12:57 door Lutte: Topictitel: "[RED ROOM #1288]" -> "[RED ROOM #1288] Flirt je stijf met een oma op de radio" Op zaterdag 2 juli 2011 @ 17:43 door iBenny: Topictitel: "[RED ROOM #1288] Flirt je stijf met een oma op de radio" -> "[RED ROOM #1288]" |
Dat 'lieve' lettertype moet weg?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
Benny jij had toch dat lieve lettertype voor mij gemaakt
Kan je dat ook maken voor comic sans
Omdat het kan...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef Rauzer het volgende:
Waarom heet dit ding nog Red Room eigenlijk?
Op de toegangspoort klikken en dan op dat witte ding(een van de laatste icoontjes in de rij) klikken? (zo uit m'n hoofd)quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe doe ik ook alweer een campagne starten voor een bepaalde attractie in RCT?
Op de F drukken en dan het laatste tabblad.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe doe ik ook alweer een campagne starten voor een bepaalde attractie in RCT?
Past jou wel toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:11 schreef Fir3fly het volgende:
Zo, even weer een middagje boerenleven meegemaakt..
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:08 schreef iBenny het volgende:
RCT...
De vrije val heel kort maken, maar toch zo hard mogelijk laten gaan zodat al die mensen kapot gaan
Een keer per jaar.quote:
Ik was ff eten, maar als het goed is is het nu gefixt. Doe eens refreshenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik vind comic sans toch leuker, dit is niet te lezen
Kan je dat ook fixen voor mij
awwwquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was ff eten, maar als het goed is is het nu gefixt. Doe eens refreshen
CSSquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
awwwHihi thanks! Hoe doe je dat?
ik vind deze leukquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:56 schreef iBenny het volgende:
Als je een andere tekst wilt moet je het maar zeggen
En het kleurtje ook goed?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind deze leuk
Grappig lief en leesbaar
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik zie opeens dat ik paars ben
Heb je dat ook gedaan met CSS?
geweldig tochquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
Er zit een glimlach op mn gezicht die er niet meer af wil...
Moet ik helpen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
Er zit een glimlach op mn gezicht die er niet meer af wil...
Handigquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Moh... Ik had gister mn bus net gemist.. Dus ging vandaag 5 minuten voor ie zou rijden de deur uit (halte naast mn werk) RIJDT IE VOOR MN NEUS WEG!!!!!!! 5 MINUTEN TE VROEG!!! Dus ik vet chagrijnig en snel doorlopen om het lopend te doen.. Kwam de volgende halte goddank een bus te laatnu ben ik alsnog vroeg op t station
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
En nu heeft mn trein vertraginggodverdommmemeeeeee
mohh.. Nog maar 28,5 uur.. Dan is het weekend al voorbij..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor je dat hele weekendschema voorbij bent.
Wat ben je toch een heerlijk politiek incorrecte homo! Ik had je kunnen baren!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
En er zitten negerinnen naast me, ik erger me.. Ook aan die gozer in die rolstoel.. Homo! Hahah.. En het meisje naast me is naar egypte geweest.. Tijd om dr te vermoorden uit jaloezie!
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heerlijk politiek incorrecte homo! Ik had je kunnen baren!
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
En er zitten negerinnen naast me, ik erger me.. Ook aan die gozer in die rolstoel.. Homo! Hahah.. En het meisje naast me is naar egypte geweest.. Tijd om dr te vermoorden uit jaloezie!
joah.. En ik moest beter communiceren van mn leraar.. Nou, 2 vliegen in 1 klap!quote:
inderdaad.. Perfecte plek voor de negers.. Of wss dat het kolenhok?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt tijd dat je ook gewoon op het dak van de trein mag zitten.
Blauw of rood?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Jezus.. Wat veel posts van mij.. Ik trek even mn regenjas aan!
Rood of blauw?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schijnt de zon!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Picsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Bijna thuis, ik dank god op mn blote knieen.. tot straks
neger omgedraaid ook!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
en poep omgedraaid is vieze handen!!_~~*~*~*
ik ben het in ieder geval niet!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:04 schreef iBenny het volgende:
Ik word 'gestalkt' door ene Jessica? Geen idee wie het is, maar ze heeft deze week al een uitnodiging via Facebook en foursquare gestuurd, volgt me op Twitter (en reageert op elke tweet) en nu ook op G+ ... WTF?
ja inderdaad een tijdje geleden, laatste keer in de live topics hier was voor mij met de halve finale liveshow van X-factor, daarna ben ik 2 weken op vakantie geweest en nu alweer anderhalve week terug.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
MissJ! Das alweer een tijdje geleden, toch?
Hoe is het?
Lekker.. Waar ben je naartoe geweest?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja inderdaad een tijdje geleden, laatste keer in de live topics hier was voor mij met de 1 na laatste liveshow van X-factor, daarna ben ik 2 weken op vakantie geweest en nu alweer anderhalve week terug.
Gaat prima! En met jou?
Mooi dat het met jou ook prima gaatquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekker.. Waar ben je naartoe geweest?
Met mij gaat het ook prima.. mij hoor je neit klagen
Holy shit, dat is vet!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
Mooi dat het met jou ook prima gaat![]()
Ik heb een cruise gemaakt op de Middellandse Zee, oa in Barcelona, Monaco, Rome, Venetie, Athene en Istanbul geweest. Was echt geweldig
Wow! Tofquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
Mooi dat het met jou ook prima gaat![]()
Ik heb een cruise gemaakt op de Middellandse Zee, oa in Barcelona, Monaco, Rome, Venetie, Athene en Istanbul geweest. Was echt geweldig
Nice!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:06 schreef MissJ het volgende:
Jaaa was echt zo cool! Echte aanrader hoor om een cruise te maken. Wij waren met de Ruby Princess, een Amerikaanse boot. Dus alles was groot, groter, grootst. 17 etages (!), stuk of 8 restaurants, echt bizar groot. Heerlijk eten trouwens, je kon de hele dag door kanen haha! En wat natuurlijk ook erg fijn was dat we onwijs veel mooie plaatsen gezien hebben zonder daarvoor zelf steeds te moeten reizen en van hotel naar hotel te moeten gaan, want je blijft gewoon relaxed op de boot in je eigen hut
Ohw sorry, ik bedoel mr. de Vriesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zit eens niet met mijn papa te sjansen jij.
Boks op ju neusquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
das toevallig...DK zit heulemaal in de bokssfeer
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... in dat geval zal Laysa je waarschijnlijk wel opeten, in 1 hap
Whehe, no way, zuurpruimen en mensen die echt alles willen wetenquote:
Siep Siep Siep hoe was het?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehe, no way, zuurpruimen en mensen die echt alles willen weten
het is alleen FEEST als Heks is langs geweestquote:
Ooooohw, maar dit is nog geen overdrijven hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
nou nou nou nu niet overdrijven hoor
Dat is geen overdrijven.. Je bent gewoon leuk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
nou nou nou nu niet overdrijven hoor
nou...nee...maar je hebt er wel een paar tussen zittenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
RLS is voor maatschappelijk teleurgestelden!
o je bent blauw zie ik nu pas, jou moet ik te vriend houdenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is geen overdrijven.. Je bent gewoon leuk.![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o je bent blauw zie ik nu pas, jou moet ik te vriend houdenhahaha nee hoor jij bent ook lief
een klein smurfjequote:
Hier in TAL is het Benny waar je bang voor moet zijn, meedogenloos is ie! Note hier, ban daar.. Ben doodsbang voor hem.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een klein smurfjehahhha nee zie nu net je bent er eentje van hogerhand dus ik zal me gedragen
Af!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hier in TAL is het Benny waar je bang voor moet zijn, meedogenloos is ie! Note hier, ban daar.. Ben doodsbang voor hem.
hahahha dag Luttequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al, ik duik weer bibberend de caviakooi in.
Vol is vol?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
Veel blauw hier! Teveel blauw? Hoor je mij niet zeggen!
jij zegt het ik dacht het, wordt er gewoon bang vanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
Sorryquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
Homo is hier niet!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
SorryIk moet iemand hier in de gaten houden
Volslank, moet kunnen!quote:
Vertel, vertel wie ik zeg niks en verschuil me wel achter Lutte, die vangt de klappen wel opquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
SorryIk moet iemand hier in de gaten houden
Oranjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vertel, vertel wie ik zeg niks en verschuil me wel achter Lutte, die vangt de klappen wel op![]()
en Benny jij bent bij mij ook blauwof bedoel je je bent zo blauw als een balletje
Whehehe ik was in het begin ook zo bang voor blauwen, hebben Benny een keer aangesproken met U en een hele excuus PM toen ik een dubbel topic opende.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij zegt het ik dacht het, wordt er gewoon bang van
Nee.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whehehe ik was in het begin ook zo bang voor blauwen, hebben Benny een keer aangesproken met U en een hele excuus PM toen ik een dubbel topic opende.![]()
Jij mag datquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vertel, vertel wie ik zeg niks en verschuil me wel achter Lutte, die vangt de klappen wel op![]()
en Benny jij bent bij mij ook blauwof bedoel je je bent zo blauw als een balletje
Seg ik niequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Fijne avond heksjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:50 schreef Toverheks het volgende:
jullie zijn een gek stelletje bij elkaar hier in TAL maar wel gezellig...........
maar ben er van door wens jullie fijne avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |