Ik klikte blind op de linkquote:Op maandag 4 juli 2011 18:38 schreef j0rdiiii het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/logout
Rust maar even uit Ajacied422
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is zo. Meldt zn twitter. dus niet gaan zeiken jongen.
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is zo. Meldt zn twitter. dus niet gaan zeiken jongen.
Dank u.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:40 schreef Einthovuh het volgende:
Gefeliciteerd met deze aankoop Ajacieden
Met Vermeer hebben jullie nog steeds de beste selectie(Als Steek weggaat), alleen als Vertonghen verterkt, dan moet er echt gepuzzeld worden.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:36 schreef Burrito het volgende:
Lijkt me goede aankoop![]()
Als de selectie zo blijft (wat ik niet denk) hebben we echt veruit de beste selectie denk ik
PSV heeft zich inderdaad een mooi middenveld aangekocht, maar daar is nog geen spits en een erg matige verdediging. Twente heeft Co de wonderman. Wordt spannend dit jaar.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:36 schreef Burrito het volgende:
Lijkt me goede aankoop![]()
Als de selectie zo blijft (wat ik niet denk) hebben we echt veruit de beste selectie denk ik
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie liever El Ham in de spits, zou een goeie duo kunnen vormen met Theo. Mis kan Sigtorson dat ook, maar El Ham is de perfecte afmaker.![]()
Ik denk dat ze Mounir niet zó graag willen hebben dat ze er een belachelijk hoge prijs voor zullen betalen, nu dat ze Wijnaldum hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De absolute hoofdprijs vragen als Ajax zijnde
Strikje erom en optyfen met hem vuile kut werkweigeraarquote:
Waarom in hemelsnaam? Wees blij dat Ajax van hem af is, hij ontvangt nogal wat salaris. Had hem liever naar het BTL zien gaan maar weg is wegquote:Op maandag 4 juli 2011 21:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De absolute hoofdprijs vragen als Ajax zijnde
Zo wel jammer zijn als hij naar PSV gaat, want dan maakt hij hoe dan ook de concurrentie sterker.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Strikje erom en optyfen met hem vuile kut werkweigeraar
Thijs Slegers zei het ook al.quote:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 04-07-2011 om 21:46:15#PSV heeft eerste toenadering richting #elhamdaoui gedaan. Informeel, geen bod, slechts een toenadering! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |