quote:Op maandag 4 juli 2011 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is zo. Meldt zn twitter. dus niet gaan zeiken jongen.
Dank u.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:40 schreef Einthovuh het volgende:
Gefeliciteerd met deze aankoop Ajacieden
Met Vermeer hebben jullie nog steeds de beste selectie(Als Steek weggaat), alleen als Vertonghen verterkt, dan moet er echt gepuzzeld worden.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:36 schreef Burrito het volgende:
Lijkt me goede aankoop![]()
Als de selectie zo blijft (wat ik niet denk) hebben we echt veruit de beste selectie denk ik
PSV heeft zich inderdaad een mooi middenveld aangekocht, maar daar is nog geen spits en een erg matige verdediging. Twente heeft Co de wonderman. Wordt spannend dit jaar.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:36 schreef Burrito het volgende:
Lijkt me goede aankoop![]()
Als de selectie zo blijft (wat ik niet denk) hebben we echt veruit de beste selectie denk ik
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie liever El Ham in de spits, zou een goeie duo kunnen vormen met Theo. Mis kan Sigtorson dat ook, maar El Ham is de perfecte afmaker.![]()
Ik denk dat ze Mounir niet zó graag willen hebben dat ze er een belachelijk hoge prijs voor zullen betalen, nu dat ze Wijnaldum hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De absolute hoofdprijs vragen als Ajax zijnde
Strikje erom en optyfen met hem vuile kut werkweigeraarquote:
Waarom in hemelsnaam? Wees blij dat Ajax van hem af is, hij ontvangt nogal wat salaris. Had hem liever naar het BTL zien gaan maar weg is wegquote:Op maandag 4 juli 2011 21:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De absolute hoofdprijs vragen als Ajax zijnde
Zo wel jammer zijn als hij naar PSV gaat, want dan maakt hij hoe dan ook de concurrentie sterker.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Strikje erom en optyfen met hem vuile kut werkweigeraar
Thijs Slegers zei het ook al.quote:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 04-07-2011 om 21:46:15#PSV heeft eerste toenadering richting #elhamdaoui gedaan. Informeel, geen bod, slechts een toenadering! reageer retweet
Laat hem lekker. Gewoon naar Ajax kijken en fuck de concurrentie!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo wel jammer zijn als hij naar PSV gaat, want dan maakt hij hoe dan ook de concurrentie sterker.
En een topcoach! Rutten!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef Komakie het volgende:
Ik zou hem niet naar PSV laten gaan. Dan krijgt PSV ineens wel een heel sterk elftal met een middenveld van Strootman, Mertens, Wijnaldum en dan er een aanval voor met Lens en Hamlap. Ik zou er bijna jaloers op worden
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef Komakie het volgende:
Ik zou hem niet naar PSV laten gaan. Dan krijgt PSV ineens wel een heel sterk elftal met een middenveld van Strootman, Mertens, Wijnaldum en dan er een aanval voor met Lens en Hamlap. Ik zou er bijna jaloers op worden
Vind ik ook en als je van een speler afwil moet je niet gaan zeiken als hij naar een concurrent gaatquote:Op maandag 4 juli 2011 22:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik vind het wel leuk als de concurrentie sterk is. Feyenoord mag ook wel weer wat sterker worden, leuk voor de competitie. Als Ajax maar kampioen wordt.
Afhankelijk van de kostprijs/opbrengst. Ik zou er ook niet rouwig om zijn als ze die dramakoningin lekker op de tribune houden bij het tweede. Laat zijn carrière maar verrotten.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook en als je van een speler afwil moet je niet gaan zeiken als hij naar een concurrent gaat
Ben ik met je eens maar hij heeft dacht ik een aardig salaris dus als je daar vanaf bent en je vangt 70%+ van je transfersom terug kan je beter het verlies nemenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Afhankelijk van de kostprijs/opbrengst. Ik zou er ook niet rouwig om zijn als ze die dramakoningin lekker op de tribune houden bij het tweede. Laat zijn carrière maar verrotten.
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Afhankelijk van de kostprijs/opbrengst. Ik zou er ook niet rouwig om zijn als ze die dramakoningin lekker op de tribune houden bij het tweede. Laat zijn carrière maar verrotten.
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon voor 2,5 miljoen doorverkopen aan PSV.
Als PSV hamlap op haalt hebben ze zich behoorlijk versterkt, stukken beter dan Ajax. En met Hamlap erbij zie ik in PSV toch wel de kampioenskandidaat voor volgend jaar. Helemaal als Vertonghen en Stelekenburg nog eens weg gaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef Komakie het volgende:
Zolang Rutten daar trainer is hoeven we ons niet druk te maken.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als PSV hamlap op haalt hebben ze zich behoorlijk versterkt, stukken beter dan Ajax. En met Hamlap erbij zie ik in PSV toch wel de kampioenskandidaat voor volgend jaar. Helemaal als Vertonghen en Stelekenburg nog eens weg gaan.
Dat bange voetbal werkt prima met een eindpunt als Mounir. Gewoon ¤ 50 miljoen vragen aan de lampen. Eindhoven springt wel bij.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zolang Rutten daar trainer is hoeven we ons niet druk te maken.
Jij bent altijd zo negatiefquote:Op maandag 4 juli 2011 23:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als PSV hamlap op haalt hebben ze zich behoorlijk versterkt, stukken beter dan Ajax. En met Hamlap erbij zie ik in PSV toch wel de kampioenskandidaat voor volgend jaar. Helemaal als Vertonghen en Stelekenburg nog eens weg gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |