quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou omdat ze zo dun is steekt d'r ehmm venusheuvel nogal uit
is inderdaad een onflatteuze foto.quote:
Precies wat ik dacht!!! Maar ze is zoquote:Op zondag 10 juli 2011 13:46 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ze lijkt wel ergens in de 50 door die makeup en haarkleur.
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht!!! Maar ze is zo
lekker gewoon gebleven
Dat roepen ze ook nog maar sinds ze kanker heeft gekregen en met medelijden met haar had.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht!!! Maar ze is zo
lekker gewoon gebleven
Ja echt.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat roepen ze ook nog maar sinds ze kanker heeft gekregen en met medelijden met haar had.
Om dezelfde reden als de meeste van die talentloze figuren: Reality tv..quote:Op zondag 10 juli 2011 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom is die zeug die 8 kids heeft geworpen eigenlijk een celeb?
Zo ziet het er wel uit. En dat koordje van zijn broek, stop het in je broek ofzo maar laat het niet zo hangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:08 schreef female81 het volgende:
Het is sowieso geen heel slimme keuze van jurk.
Ik twijfel nu opeens of het siliconen zijn, die er op een Tori Spelling-achtige manier niet zo mooi in zijn gezet.
Bedankt. Nu zit ik naar de ballen van die proleet te kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:13 schreef -moppie- het volgende:
Zo ziet het er wel uit. En dat koordje van zijn broek, stop het in je broek ofzo maar laat het niet zo hangen.
Ik moest er meteen naar kijken!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedankt. Nu zit ik naar de ballen van die proleet te kijken.
Ik nu ook, nu jij me erop wijst.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedankt. Nu zit ik naar de ballen van die proleet te kijken.
Dat lijkt idd wel een Tori boezem. Qua gezicht ziet Natas er wel mooi uitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:42 schreef Stansfield het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt een mooie foto. Het lijkt net of rene met zijn hand de hangtieten van Natasja omhoog duwt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:10 schreef Aventura het volgende:
Ik vind haar er anders goed uitzien verder. Mooi slank en gebruind, goed haar.
Dat kan ook heel goed een gevalletje "hele dag lopen porren zodat hij niet uitsteekt" zijn en dat het misluktquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zo ziet het er wel uit. En dat koordje van zijn broek, stop het in je broek ofzo maar laat het niet zo hangen.
Ach, het staat dr goed moet ik zeggenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:34 schreef DjinN het volgende:
En ik blijf het zonde vinden dat ze haar haar zo kort heeft geknipt
Eens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:01 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat korte haar ook erg goed staan bij Emma. En het lijfje van die jurk ook. En die schoenen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |