Hoi KB.quote:
Alles goed en met school ook ?quote:
Daarom meteen gaan slapen als je thuis bent.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:14 schreef yosander het volgende:
Aargh hoofdpijn!!en die posts van mij
, ik draai me nog een keer om
mmjawel, doserdag uitslagen en vrijdag de laatste toets die ik moetmpetmoetmoet halennnn en met Jou dan?quote:
Ja goed laatste dagen alleen niet veel op FOK! geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mmjawel, doserdag uitslagen en vrijdag de laatste toets die ik moetmpetmoetmoet halennnn en met Jou dan?
heey hallo hoe is het ik goed hoiquote:
hoi hoi ja gaat weer goed had gister wat biertjes gedronken hihaha met jou dan? gr grquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
heey hallo hoe is het ik goed hoi
gr gr
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:14 schreef yosander het volgende:
Aargh hoofdpijn!!en die posts van mij
, ik draai me nog een keer om
Ja soberso ik ben grote fan van oorlogsfilms ik heb heel veel koele films en zo in lijst met excel staan ze tot nu toe is best koel ja. Heb er bijna 1000 vet he ook bloe-re ik ben koel he.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Jow dawgsss!
Computerprobleem: coole films in je UI jonge! Oorlogsklassiekers ftw!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
1.2*5*4=1.2*20=25dm3=25Lquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een aquarium is 120 cm lang, 5 dm breed en 0,45 m hoog. Het aquarium is gevuld met water tot 5 cm onder de rand. Bereken hoeveel liter water er in het aquarium zit.
altijd goed in geweest tot ik kennis maakte met wiskunde Bquote:
Logisch, want heel veel tanks zijn niet meer. Beter dan dat ze gewoon shermans neer zetten en er een hakenkruis of wehrmacht kruis op schilderen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja, ik ben ook echt een ongelofelijke WW2 gek (Napoleontische, en WW1 is ook erg interessant)!
En idd The Longest Day is wel echt een klassieker. Enige waarop ik bij die ouwe films een beetje afknap is het feit dat de visuals een beetje outdated zijn (ach, dat is niet zo erg). Maar erger vind ik dat ze vaak verkeerde tanks gebruiken (net zoals in A Bridge Too Far een Leopard 1 verkleden als een Panther).
gewoon even roepen misschien antwoord hijquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:50 schreef Etsu het volgende:
ik heb een grappige foto voor xCore. Is hij er?
Baas.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:55 schreef Keauning het volgende:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORE?????
Nou, het komt waarschijnlijk door het budget.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Logisch, want heel veel tanks zijn niet meer. Beter dan dat ze gewoon shermans neer zetten en er een hakenkruis of wehrmacht kruis op schilderen.
Nee hoor, de Tiger Tank in SPR komt uit Kelly's Heroes.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, het komt waarschijnlijk door het budget.
Films zoals Band of Brothers, of Saving Private Ryan featuren wel ''echte tigers''.
Voor SPR heben ze een T-34 chassis gepakt en daarop een Tiger proberen te bouwen. Net een thread gelezen, maar experts vonden het er toch nog steeds redelijk nep uitzien. Voor Band of Brothers hebben ze wel een betere replica gemaakt op een chassis van een T-55. Dat is al een heel stuk beter dan zo'n domme moderne tank neerzetten
het is watquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee hoor, de Tiger Tank in SPR komt uit Kelly's Heroes.
Ja sorry, verkeerde woordkeuze: voor Kelly's Heroes gemaakt en ook in SPR gebruikt. Blijft een redelijk neppe replica op een T34 Chassis. Maar liever dat dan een Leopard 1 gebruiken. Anders kunnen ze ook niet, enige werkend Tiger-1 is in Engeland in het Bovington museum.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee hoor, de Tiger Tank in SPR komt uit Kelly's Heroes.
Krantenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:05 schreef Ezell het volgende:
Hoe kan je het beste inpakpapier improviseren?
Gewoon met wit papier inpakken en inkleuren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:05 schreef Ezell het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer als kaftpapier gebruikt...
kaftpapierquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:05 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat dit het beste idee is. Gelukkig moet ik iets kleins inpakken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon met wit papier inpakken en inkleuren.
Heb ik niet meer.quote:
Iemand bij mij in de klas MOEST zijn boek een keer gekaft hebben op school, want anders straf blablaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer als kaftpapier gebruikt...
tregtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iemand bij mij in de klas MOEST zijn boek een keer gekaft hebben op school, want anders straf blabla, had ie een vuilniszak gepakt en daarmee zn boek gekaft
.
Jeetje, twee rollen voor twee vakken?!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:10 schreef Etsu het volgende:
Vandaag schoolspullen gekocht. Afgelopen jaren 6 rollen kaftpapier gekocht. Dit jaar 2_!
Om die reden had ik mijn boek gekaft met kranten...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iemand bij mij in de klas MOEST zijn boek een keer gekaft hebben op school, want anders straf blabla, had ie een vuilniszak gepakt en daarmee zn boek gekaft
.
Je weet maar nooitquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jeetje, twee rollen voor twee vakken?!
[..]
Om die reden had ik mijn boek gekaft met kranten...
Ja, oké. Je bent er trouwens wel snel bij zeg. Ik denk dat ik binnenkort alvast een agenda ga kopen, ook al kan ik die van dit schooljaar nog een aantal weekjes gebruiken..quote:
vertel me er alles over, wat voor biertje was het, hoe vaak heb je liggen te nekken etc etcquote:
gewoon, jij bent er eenquote:
muah hele middag gerekend en nu eten en straks werkenquote:
grapjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
vertel me er alles over, wat voor biertje was het, hoe vaak heb je liggen te nekken etc etc
HEMA agenda's hier.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:15 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een converse agenda gekochtnet als afgelopen jaren. Het is een traditie geworden
Gebruik ik toch nooitquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Agenda's zijn handig. Anders ga ik twijfelen over datums en tijdstippen..
Grolsch.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
grapje![]()
Ik heb wel gisteren voor het eerst bier gekochtvoor jan, grolsch beugels
hee zo eentje had ik ook, maar dan niet gebruiktquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:15 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een converse agenda gekochtnet als afgelopen jaren. Het is een traditie geworden
Heb ik al 'Grolschquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grolsch.
Heeft Jan ook een tractor en woont hij stiekem in Twente?
Grolsch.
met mij gaat het ook okquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon, jij bent er een
[..]
muah hele middag gerekend en nu eten en straks werkenmaar verder wel ok, met Jou dan?
nee joh, er was alleen grolsch in de biosquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grolsch.
Heeft Jan ook een tractor en woont hij stiekem in Twente?
Grolsch.
Ik zou meteen naar een andere bios gaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee joh, er was alleen grolsch in de bios
Waarom niet?quote:
Dat is de bedoeling. Dan kan ik op elke pagina krassen en kliederen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben geen plaatjes.
Ik moet wat te doen hebben in de studieuren
omdat luiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Dat is de bedoeling. Dan kan ik op elke pagina krassen en kliederen.
Hoe doe je dat met je Usernaam als je straks geen scholier meer bent?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou meteen naar een andere bios gaan.
Hahahaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou meteen naar een andere bios gaan.
Nieuw account misschien.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:19 schreef OeJ het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met je Usernaam als je straks geen scholier meer bent?
Gastquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:21 schreef Etsu het volgende:
Gekraste en gekliederde agenda's
Kan ik niet tegennet als met verschillende kleuren/pennen schrijven in je agenda
ik heb een speciale fineliner waarmee ik alles opschrijf in m'n agenda
maar het vergt wél energiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Opschrijven is iets anders dan uitvoeren.
Altijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:22 schreef OeJ het volgende:
[..]
Hoop wel dat je dan "een robbertje" blijft "matten met de wouten"
Dan wil je mijn agenda's niet zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:21 schreef Etsu het volgende:
Gekraste en gekliederde agenda's
Kan ik niet tegennet als met verschillende kleuren/pennen schrijven in je agenda
ik heb een speciale fineliner waarmee ik alles opschrijf in m'n agenda
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:22 schreef yosander het volgende:
Ezellheb vannacht kapsalon gegeten na het uitgaan bohhh en wat was die lekker
![]()
Allebeiquote:
neequote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
jordy heeft het fotoboek van Niels ontdekt?
Jongens, dit klopt voor geen ruk.quote:
En jij bent?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand postte dit plaatje in het ARG7 topic, mijn antwoord daarop:
Ik heb proefpersonen nodig die mijn theorie kunnen onderbouwen of ontkrachten ^^..
[..]
Jongens, dit klopt voor geen ruk.
Hij zou gewoon 0 punten moeten hebben gekregen ..![]()
Uitleg is simpel:
Woman = Time * Money; zeggen ze?
En zij vinden Time = Money?; nou mooi niet dus.
Als je Woman = Time * Money hebt, dan volgt daaruit --> Woman/Money = Time en dus niet Money = Time..
1 van beide functies kan dus niet kloppen. Bovendien is het niet Woman = Time * Money, maar aangezien vrouwen tijd én geld zijn (wordt hier gesteld, is het dus = Tijd + Geld) --> Woman = Time + Money.
Als je daar in zou vullen Time = Money (wat dus sowieso niet klopt) dan krijg je Woman = 2*Money en dan klopt Money = Sqrt(Evil) niet..--> Want dan krijg je Woman = 2*sqrt(evil)
Dus hieruit volgt --> (Woman/2)² = Evil; waarin de eenheid van Woman = Kilogrammen en de schaal van Evil reikt van 625Evilness tot 1521Evilness.. (aangezien ik als ondergrens 50 kilogram en als bovengrens 78 kilogram heb genomen, niemand wil natuurlijk een walvis![]()
Dit betekent dus dat, hoe meer een vrouw weegt, hoe meer Evil ze is (als je de schaal op de meest logische manier zou lezen). Nou heb ik niet zoveel ervaring met vrouwen, dus mensen.. bevestig of ontkracht het maar en we zullen zien of deze formule ook echt klopt.
Bovendien als beweerd wordt Time = Money; dan is ook Money = Time.
Dus dan is Woman = Time + Money --> ook: Woman = Time + Time --> Woman = 2*Time --> (Woman/2)=Time. Als we ook hier Woman in kilogrammen nemen en de tijd in seconde (zoals gewoonlijk in de natuurkunde!) krijgen we voor een vrouw van 70 kilogram -->
70/2 = Tijd in seconden die je aan haar moet spenderen (maar is dit nou per dag, of per wat, geen flauw idee..) = 35 seconden..![]()
We zouden het nu natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat we in plaats van seconden voor de tijd minuten nemen. Dat is een oplossing.
Verder moet je ook nog rekening houden met de efficiëntie van de tijd die je met haar doorbrengt, maar ik heb geen zin om daar ook een formule voor te gaan opstellen.
Ik vind 35 seconden wel erg weinig per dag, dus laten we bij 35 seconden uitgaan van een efficiëntie van 100%.
Wtf ouwe.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand postte dit plaatje in het ARG7 topic, mijn antwoord daarop:
Ik heb proefpersonen nodig die mijn theorie kunnen onderbouwen of ontkrachten ^^..
[..]
Jongens, dit klopt voor geen ruk.
Hij zou gewoon 0 punten moeten hebben gekregen ..![]()
Uitleg is simpel:
Woman = Time * Money; zeggen ze?
En zij vinden Time = Money?; nou mooi niet dus.
Als je Woman = Time * Money hebt, dan volgt daaruit --> Woman/Money = Time en dus niet Money = Time..
1 van beide functies kan dus niet kloppen. Bovendien is het niet Woman = Time * Money, maar aangezien vrouwen tijd én geld zijn (wordt hier gesteld, is het dus = Tijd + Geld) --> Woman = Time + Money.
Als je daar in zou vullen Time = Money (wat dus sowieso niet klopt) dan krijg je Woman = 2*Money en dan klopt Money = Sqrt(Evil) niet..--> Want dan krijg je Woman = 2*sqrt(evil)
Dus hieruit volgt --> (Woman/2)² = Evil; waarin de eenheid van Woman = Kilogrammen en de schaal van Evil reikt van 625Evilness tot 1521Evilness.. (aangezien ik als ondergrens 50 kilogram en als bovengrens 78 kilogram heb genomen, niemand wil natuurlijk een walvis![]()
Dit betekent dus dat, hoe meer een vrouw weegt, hoe meer Evil ze is (als je de schaal op de meest logische manier zou lezen). Nou heb ik niet zoveel ervaring met vrouwen, dus mensen.. bevestig of ontkracht het maar en we zullen zien of deze formule ook echt klopt.
Bovendien als beweerd wordt Time = Money; dan is ook Money = Time.
Dus dan is Woman = Time + Money --> ook: Woman = Time + Time --> Woman = 2*Time --> (Woman/2)=Time. Als we ook hier Woman in kilogrammen nemen en de tijd in seconde (zoals gewoonlijk in de natuurkunde!) krijgen we voor een vrouw van 70 kilogram -->
70/2 = Tijd in seconden die je aan haar moet spenderen (maar is dit nou per dag, of per wat, geen flauw idee..) = 35 seconden..![]()
We zouden het nu natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat we in plaats van seconden voor de tijd minuten nemen. Dat is een oplossing.
Verder moet je ook nog rekening houden met de efficiëntie van de tijd die je met haar doorbrengt, maar ik heb geen zin om daar ook een formule voor te gaan opstellen.
Ik vind 35 seconden wel erg weinig per dag, dus laten we bij 35 seconden uitgaan van een efficiëntie van 100%.
Krijg je , als je niks te doen hebt op een zaterdag he..quote:
Dat lijkt me een beter idee inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Krijg je , als je niks te doen hebt op een zaterdag he..
Ik ga zo maar is ff hardlopen denk ik.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Iemand die te veel tijd heeft op een zaterdag en eigenlijk moet gaan hardlopen..
Sam wil duidelijk maken dat hij een hardloper is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Krijg je , als je niks te doen hebt op een zaterdag he..
Ik ga zo maar is ff hardlopen denk ik.
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:50 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
[..]
Sam wil duidelijk maken dat hij een hardloper is.
''Sam wil duidelijk maken dat ie lui is'' bedoel je.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:50 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
[..]
Sam wil duidelijk maken dat hij een hardloper is.
Veel succes met je ene hamburgertje dan.quote:
Van je maquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nederlands aan het nakijken, als AIDS schrijven kon....
Helaas kent VWO bij ons niet zoveel mensen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:54 schreef -tape- het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag met 45.000. Was ook wel leuk.
vakkenvullersquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:11 schreef Etsu het volgende:
Oude vrouwtjes die denken dat ik een kassaslet ben en bij mij appelflappen willen afrekenen
Kinderen die je de hele avond lastig vallen omdat ze een plakje worst willen, en erom vragen, en wanneer je zegt dat je niet meer hebt, weer vragen
Mannetjes die boos worden omdat er stickerresten waren op een verpakking en je verrot uitschelden omdat het niet uit ziet en zeggen dat ik beter m'n werk moet doen (lees: stickerresten verwijderen)
Mensen die over een gedweilde vloer lopen waardoor ik weer kan gaan dweilen
Ja mensen, weer een dagje Albert Heijn erop zitten.
Lijkt mij ook, maar mensen zijn gewoon vreemd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:26 schreef Flitskikker het volgende:
Waarom zou je gaan zeiken over zulke stickerresten op de verpakking____
Het gaat toch om de inhoud?
Vraag het aan die meneer.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:26 schreef Flitskikker het volgende:
Waarom zou je gaan zeiken over zulke stickerresten op de verpakking____
Het gaat toch om de inhoud?
Ja, nee, dat gaat een vruchtbaar gesprek opleveren inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zeggen dat ie niet zo anaal moet doen..
Je had je schouders moeten ophalen en daarna weglopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:32 schreef Etsu het volgende:
Ik ging hele tijd knikken en zei dat hij gelijk had, toen liep ik weg.
En in z'n gezicht moeten spugen zeker?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je had je schouders moeten ophalen en daarna weglopen.
Moet je even voordoen binnenkort, oke?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
VUILE BOSMONGOOL KK BOELER A ZEMMEL FUCK YOU TERING WATERHOOFD, en dan spugen.
Geil.quote:
En dan?quote:
Weglopen, gewoon, die man geschokt achterlaten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je even voordoen binnenkort, oke?
[..]
Geil.
[..]
En dan?
weeniequote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:43 schreef Etsu het volgende:
R_R, ik was op Rotterdam Alexander net, heb je niet gezien. Waar was je?
Ik denk, nu krijg ik iets moois wat op Okkervil River lijkt, is het iets totaal anders.quote:
Leuk voor als je een beetje los wilt gaan, maar even sjillen nu hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk, nu krijg ik iets moois wat op Okkervil River lijkt, is het iets totaal anders.
Als we het dan toch over een remix van Ellie Goulding hebbenquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Leuk voor als je een beetje los wilt gaan, maar even sjillen nu hoor
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als we het dan toch over een remix van Ellie Goulding hebben
.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
DAAR GAAT HET HELEMAAL NIET OM
HET GAAT OM HET IDEE
HET IS GEWOON EEN UITDRUKKING
WEET JE WEL
MOET JE NIET MEE FUCKEN
ZO JAMMER DIT
BALEN BALEN
TRANEN MET TUITEN
PURE ELLENDE
DRAMA, TRAUMA, ALLES
R_R en KB SC opeens hihihhquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
o oke nou knipoogje terug dan maar
beste sc ooitquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
R_R en KB SC opeens hihihh![]()
:@
;)
omdat ik? omdat jijquote:
omg so geflijt dat ik me voelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
omdat ik? omdat jij![]()
of omdat wij gwn
terecht want ik ben niet zo'n complimenteuze jongenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg so geflijt dat ik me voel:@:@
![]()
;@
helemaal wel jij complimenteert mij altijdquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
terecht want ik ben niet zo'n complimenteuze jongen
ja jou welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helemaal wel jij complimenteert mij altijd![]()
Wil je ook wat doritos?
hihiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja jou wel
ja dat lijkt me wel lekker
hamka'squote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihi
Of wil je wokkels of hamka's?
Weer een tent afgebouwd?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb net gewerkt, meestal word ik dan levendig.
Mooi!
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon bij mijn bijbaantje gewerkt.
Vreemd, nooit last vanquote:Op zondag 3 juli 2011 00:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij springt telkens terug naar de vorige pagina.
Ok.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:21 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik ook niet =\
Ik word gek omdat mijn muis het niet doet en dus maar een lompe backup mouse met een kabeltje moet gebruiken.
Kabeltje is niet t probleem, alleen de grootte, ik gebruik normaal een magic mouse van de iMac, en dan om opeens een ding te gebruiken van 5 cm hoog is nogal irriterend.
[ afbeelding ]
Moest het kwijt, sorry.quote:
Geen probleem schatquote:
Magic Mousequote:Op zondag 3 juli 2011 00:21 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik ook niet =\
Ik word gek omdat mijn muis het niet doet en dus maar een lompe backup mouse met een kabeltje moet gebruiken.
Kabeltje is niet t probleem, alleen de grootte, ik gebruik normaal een magic mouse van de iMac, en dan om opeens een ding te gebruiken van 5 cm hoog is nogal irriterend.
[ afbeelding ]
Ben een Apple fan =p Heb laatst m'n nieuwe iPhone 4 gehaald, abbo liep afquote:Op zondag 3 juli 2011 00:35 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Geen probleem schatIk moest mijn reactie ook even kwijt. Top dat je een iMac hebt als ik dat hieruit op kan maken..
Studio?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:59 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ben een Apple fan =p Heb laatst m'n nieuwe iPhone 4 gehaald, abbo liep af![]()
God ik heb echt een fantastische studio gezien in Groningen waar ik waarschijnlijk ga studeren na de zomer, maar hij is 485/maand, beetje duur. Wel echt supermodern en alles zelfstandig op wc na.
Is een soort van appartement alleen meestal met een gedeeld toilet en wat kleiner (slaapkamer, keuken, kleine woonkamer (meestal in combo met keuken))quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |