Hoi KB.quote:
Alles goed en met school ook ?quote:
Daarom meteen gaan slapen als je thuis bent.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:14 schreef yosander het volgende:
Aargh hoofdpijn!!en die posts van mij
, ik draai me nog een keer om
mmjawel, doserdag uitslagen en vrijdag de laatste toets die ik moetmpetmoetmoet halennnn en met Jou dan?quote:
Ja goed laatste dagen alleen niet veel op FOK! geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mmjawel, doserdag uitslagen en vrijdag de laatste toets die ik moetmpetmoetmoet halennnn en met Jou dan?
heey hallo hoe is het ik goed hoiquote:
hoi hoi ja gaat weer goed had gister wat biertjes gedronken hihaha met jou dan? gr grquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
heey hallo hoe is het ik goed hoi
gr gr
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:14 schreef yosander het volgende:
Aargh hoofdpijn!!en die posts van mij
, ik draai me nog een keer om
Ja soberso ik ben grote fan van oorlogsfilms ik heb heel veel koele films en zo in lijst met excel staan ze tot nu toe is best koel ja. Heb er bijna 1000 vet he ook bloe-re ik ben koel he.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Jow dawgsss!
Computerprobleem: coole films in je UI jonge! Oorlogsklassiekers ftw!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
1.2*5*4=1.2*20=25dm3=25Lquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een aquarium is 120 cm lang, 5 dm breed en 0,45 m hoog. Het aquarium is gevuld met water tot 5 cm onder de rand. Bereken hoeveel liter water er in het aquarium zit.
altijd goed in geweest tot ik kennis maakte met wiskunde Bquote:
Logisch, want heel veel tanks zijn niet meer. Beter dan dat ze gewoon shermans neer zetten en er een hakenkruis of wehrmacht kruis op schilderen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja, ik ben ook echt een ongelofelijke WW2 gek (Napoleontische, en WW1 is ook erg interessant)!
En idd The Longest Day is wel echt een klassieker. Enige waarop ik bij die ouwe films een beetje afknap is het feit dat de visuals een beetje outdated zijn (ach, dat is niet zo erg). Maar erger vind ik dat ze vaak verkeerde tanks gebruiken (net zoals in A Bridge Too Far een Leopard 1 verkleden als een Panther).
gewoon even roepen misschien antwoord hijquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:50 schreef Etsu het volgende:
ik heb een grappige foto voor xCore. Is hij er?
Baas.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:55 schreef Keauning het volgende:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORE?????
Nou, het komt waarschijnlijk door het budget.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Logisch, want heel veel tanks zijn niet meer. Beter dan dat ze gewoon shermans neer zetten en er een hakenkruis of wehrmacht kruis op schilderen.
Nee hoor, de Tiger Tank in SPR komt uit Kelly's Heroes.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, het komt waarschijnlijk door het budget.
Films zoals Band of Brothers, of Saving Private Ryan featuren wel ''echte tigers''.
Voor SPR heben ze een T-34 chassis gepakt en daarop een Tiger proberen te bouwen. Net een thread gelezen, maar experts vonden het er toch nog steeds redelijk nep uitzien. Voor Band of Brothers hebben ze wel een betere replica gemaakt op een chassis van een T-55. Dat is al een heel stuk beter dan zo'n domme moderne tank neerzetten
het is watquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee hoor, de Tiger Tank in SPR komt uit Kelly's Heroes.
Ja sorry, verkeerde woordkeuze: voor Kelly's Heroes gemaakt en ook in SPR gebruikt. Blijft een redelijk neppe replica op een T34 Chassis. Maar liever dat dan een Leopard 1 gebruiken. Anders kunnen ze ook niet, enige werkend Tiger-1 is in Engeland in het Bovington museum.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee hoor, de Tiger Tank in SPR komt uit Kelly's Heroes.
Krantenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:05 schreef Ezell het volgende:
Hoe kan je het beste inpakpapier improviseren?
Gewoon met wit papier inpakken en inkleuren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:05 schreef Ezell het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer als kaftpapier gebruikt...
kaftpapierquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:05 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat dit het beste idee is. Gelukkig moet ik iets kleins inpakken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon met wit papier inpakken en inkleuren.
Heb ik niet meer.quote:
Iemand bij mij in de klas MOEST zijn boek een keer gekaft hebben op school, want anders straf blablaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer als kaftpapier gebruikt...
tregtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iemand bij mij in de klas MOEST zijn boek een keer gekaft hebben op school, want anders straf blabla, had ie een vuilniszak gepakt en daarmee zn boek gekaft
.
Jeetje, twee rollen voor twee vakken?!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:10 schreef Etsu het volgende:
Vandaag schoolspullen gekocht. Afgelopen jaren 6 rollen kaftpapier gekocht. Dit jaar 2_!
Om die reden had ik mijn boek gekaft met kranten...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iemand bij mij in de klas MOEST zijn boek een keer gekaft hebben op school, want anders straf blabla, had ie een vuilniszak gepakt en daarmee zn boek gekaft
.
Je weet maar nooitquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jeetje, twee rollen voor twee vakken?!
[..]
Om die reden had ik mijn boek gekaft met kranten...
Ja, oké. Je bent er trouwens wel snel bij zeg. Ik denk dat ik binnenkort alvast een agenda ga kopen, ook al kan ik die van dit schooljaar nog een aantal weekjes gebruiken..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |