dat is toch met Genee enzo? mmm.....hoop dat dat op rtlxl staatquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Tour du Jour was er op vond ik net even wat interessanter.
Wellll met Domien erbij... Gewoon met Gerard, Michiel, Tjibbe, Tjibbe2,0, Tjibbe 3,0 , en Domien...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:14 schreef themauster het volgende:
Een marathonuitzending van EW? dan wel zonder Domien en met 12 uur lang Henk Westbroek als gast ander wordt het niks.
leg eens uitquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
zo, via Twitter even gevraagd of Tim weleens knollen voor citroenen verkoopt.
Knollen voor Citroenen verkopen is een spreekwoord. dan verkoop je rommel voor iets dat veel meer waard is. Tim heeft van achteren Knol, en om nou weer een paardengrap te maken....quote:
wie zijn 2.0 en 3.0??quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:24 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Wellll met Domien erbij... Gewoon met Gerard, Michiel, Tjibbe, Tjibbe2,0, Tjibbe 3,0 , en Domien...
Wat een figuur is die Gert Jakobsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Tour du Jour was er op vond ik net even wat interessanter.
Geweldig manquote:
Dat zijn de vrouwelijke tjibbes, als Tjibbe1.0 op vakantie is.. Of een schnabbel heeft.quote:
Als je de vrouwelijke Tjibbes 1.0 en 2.0 noemt (en je mist trouwens Tjibba AKA Astrid de Jong), moet je Domien eigenlijk De Boodschappenband noemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:24 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Wellll met Domien erbij... Gewoon met Gerard, Michiel, Tjibbe, Tjibbe2,0, Tjibbe 3,0 , en Domien...
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:29 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Dat zijn de vrouwelijke tjibbes, als Tjibbe1.0 op vakantie is.. Of een schnabbel heeft.
ik luisterde het afgelopen jaar niet altijd, maar ik kan me eerlijk gezegd geen EkstraWeekend zonder de Tjibster herinnerenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
2.0 - http://twitter.com/BeccaLomba
3.0 - http://twitter.com/MargotWit
Dus jij kent het item 'de boodschappenband' niet? Zonde...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik luisterde het afgelopen jaar niet altijd, maar ik kan me eerlijk gezegd geen EkstraWeekend zonder de Tjibster herinneren
Mijn schoonvader praat plat Drents dus voor mij was het inderdaad ook makkelijk verstaanbaarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kan merken dat ik regelmatig in Drenthe kom want ik verstond hem gewoon![]()
nope, heb het eigenlijk pas een jaar of iets langer geleden ontdekt......net als dat ik Der Rudy ook niet heel vaak met dat programma gehoord hebt. ik heb heel lang nauwelijks 3fm geluisterd tot ik op zondag een keer Bart hoorde, een paar weken later Timur en ineens hoorde ik op vrijdagavond een chaos en is het een vrij vast prik, terwijl Bart alweer van mijn weekprogram is geschrapt. meestal luister ik Ekstra, Stenders, Timur en soms stukken 3voor12 en MetMichiel. en op t werk pik ik de dagprogrammering op de achtergrond meequote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus jij kent het item 'de boodschappenband' niet? Zonde...
Grappig, terwijl jij steeds meer luistert luister ik steeds minder. Eerst luisterde ik van Giel tot Coen&Sander +MetMichiel. Eerst vielen MM en Giel af want het werd me te saai.Toen werd de programmering vorig jaar omgegooid en toen viel voor mij op den duur ook Rabradio af want dat is ook saai en eentonig en sinds de laatste weken "track'' ik Domien ook niet echt meer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, heb het eigenlijk pas een jaar of iets langer geleden ontdekt......net als dat ik Der Rudy ook niet heel vaak met dat programma gehoord hebt. ik heb heel lang nauwelijks 3fm geluisterd tot ik op zondag een keer Bart hoorde, een paar weken later Timur en ineens hoorde ik op vrijdagavond een chaos en is het een vrij vast prik, terwijl Bart alweer van mijn weekprogram is geschrapt. meestal luister ik Ekstra, Stenders, Timur en soms stukken 3voor12 en MetMichiel. en op t werk pik ik de dagprogrammering op de achtergrond mee
nja, ik heb wel meer geluisterd hoor. een half jaar geleden luisterde ik iedere doordeweekse avond van 19u tot ik naar bed ging, nu meestal pas tegen 22u, soms iets eerder. Timur en de vrijdagavond skip ik alleen als ik niet thuis benquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Grappig, terwijl jij steeds meer luistert luister ik steeds minder. Eerst luisterde ik van Giel tot Coen&Sander +MetMichiel. Eerst vielen MM en Giel af want het werd me te saai.Toen werd de programmering vorig jaar omgegooid en toen viel voor mij op den duur ook Rabradio af want dat is ook saai en eentonig en sinds de laatste weken "track'' ik Domien ook niet echt meer.
Vroegah was alles beter *zucht* Huiswerk maken tijdens Ruudewild.nl was altijd standaard. S'avonds wel eens luisteren naar Isabelle. Tijdens vakanties was het altijd Denk aan Henk en op vrijdag Leuk is Anders en daarvoor de Steen en Been showquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik heb wel meer geluisterd hoor. een half jaar geleden luisterde ik iedere doordeweekse avond van 19u tot ik naar bed ging, nu meestal pas tegen 22u, soms iets eerder. Timur en de vrijdagavond skip ik alleen als ik niet thuis ben
maar vroeger! met Stenders nog in de middag en ruuddewild.nlen Denk aan Henk! later Stenders in de ochtend en later met Stenders mee naar Yorin
Jij hebt Domien getrokken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:41 schreef themauster het volgende:
[..]
en sinds de laatste weken "track'' ik Domien ook niet echt meer.
ik weet nog dat ik Showbizz van Muse had gekocht en dat je in de week erna prijzen kon winnen als je belde zodra je het intro van Muscle Museum hoorde. Ik steeds proberen, maar t lukte nooitquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter *zucht* Huiswerk maken tijdens Ruudewild.nl was altijd standaard. S'avonds wel eens luisteren naar Isabelle. Tijdens vakanties was het altijd Denk aan Henk en op vrijdag Leuk is Anders en daarvoor de Steen en Been show. De nummers die werden gedraaid tijdens de Arbeidsvitaminen stonden al van te voren in de tv gids
Dat jij vunzige gedachten krijgt bij Domien daar hoef je mij niet bij te betrekkenquote:
ik zou Domien trekken als ik daarvan heel veel DJ-talent kreeg en een vaste show op 3FM met Free Choice voor zolang als ik wil!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat jij vunzige gedachten krijgt bij Domien daar hoef je mij niet bij te betrekken
Nee dan zelfs nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou Domien trekken als ik daarvan heel veel DJ-talent kreeg en een vaste show op 3FM met Free Choice voor zolang als ik wil!
Twitterspamquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
WTF??? http://twitter.com/#!/LoveStroopwafel
Spamalertquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
WTF??? http://twitter.com/#!/LoveStroopwafel
ach, ik vind deze nog wel leukquote:
SPOILER: Vrijdag de 13 24-06-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag de 13 01-07-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
vette hiphopizzle 4 shizzle!quote:
nja, met (not the) GReatest rapper van 1000 Clowns als goede 2e dan....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Beste hiphopnummer van de afgelopen 10 jaar.
Wat is dat een baggernummer zegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, met (not the) GReatest rapper van 1000 Clowns als goede 2e dan....
iddquote:
Serieus??quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Beste hiphopnummer van de afgelopen 10 jaar.
quote:Lionel Richie dropped out of Fourth of July Boston Pops concert. I suspect too much dancing on ceiling. Possibly running with the night.
Gunther, de barman uit Friends is een "Nederlander" en wisselt wat Nederlandse woordjes uit met Ross die Nederlands leert. het youtubeje moet je zelf maar ff zoeken. ben luiquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat bedoelt ie met 'ezel'? Ik las alleen z'n tweet, luisterde even niet.
Scene uit Friends waar ze Nederlands spreken en ezel als scheldwoord wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat bedoelt ie met 'ezel'? Ik las alleen z'n tweet, luisterde even niet.
Bedoelde meer van: dat is toch niet het beste nummer van de afgelopen 10 jaarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja. Hiphop van tegenwoordig vind ik vrij dramatisch maar dit nummer is heel erg goed.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Afkomstig uit jouw nieuwe provincie
Oh ja, die ken ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Scene uit Friends waar ze Nederlands spreken en ezel als scheldwoord wordt gebruikt.
Nou, ik integreer snel zoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Afkomstig uit jouw nieuwe provincie
Niet het beste nummer, wel het beste hiphopnummerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bedoelde meer van: dat is toch niet het beste nummer van de afgelopen 10 jaar
Ook dat is JdM.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, die ken ik.![]()
Ik ken nog wel wat films/series. Pearl Harbour, Band of Brothers.
Is dat je max ooit?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
zit je te zuipen of heb je de hik?![]()
![]()
ik kom net tot de ontdekking dat ik op 19 december vorig jaar 375 posts heb geplaatst
Ik heb het altijd vreselijk gevonden maar dacht dat er een moment zou komen dat ik er wel een beetje de humor of nonsens van in zou zien.quote:
is idd mijn PR, was op de openingsdag van SR2010 volgens mij.....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat je max ooit?
15 mei, de dag voordat de examens begonnen had ik er 450..
Zelfs dat nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet het beste nummer, wel het beste hiphopnummer
Beginnelingquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is idd mijn PR, was op de openingsdag van SR2010 volgens mij.....
maar hij is nooit MOD geweest.quote:
geen seconden last van gehad.quote:
klopt, ik ben pas echt begonnen rond het afscheid van Rudy. Tussen 1 juli vorig jaar en dit jaar sta ik op 3 in de 3FM-reeks, achter -Hans- (RIP) en Pinoquote:
waar kun je dat zienquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, ik ben pas echt begonnen rond het afscheid van Rudy. Tussen 1 juli vorig jaar en dit jaar sta ik op 3 in de 3FM-reeks, achter -Hans- (RIP) en Pino
Hansquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, ik ben pas echt begonnen rond het afscheid van Rudy. Tussen 1 juli vorig jaar en dit jaar sta ik op 3 in de 3FM-reeks, achter -Hans- (RIP) en Pino
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |