Serieus??quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Beste hiphopnummer van de afgelopen 10 jaar.
quote:Lionel Richie dropped out of Fourth of July Boston Pops concert. I suspect too much dancing on ceiling. Possibly running with the night.
Gunther, de barman uit Friends is een "Nederlander" en wisselt wat Nederlandse woordjes uit met Ross die Nederlands leert. het youtubeje moet je zelf maar ff zoeken. ben luiquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat bedoelt ie met 'ezel'? Ik las alleen z'n tweet, luisterde even niet.
Scene uit Friends waar ze Nederlands spreken en ezel als scheldwoord wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat bedoelt ie met 'ezel'? Ik las alleen z'n tweet, luisterde even niet.
Bedoelde meer van: dat is toch niet het beste nummer van de afgelopen 10 jaarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja. Hiphop van tegenwoordig vind ik vrij dramatisch maar dit nummer is heel erg goed.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Afkomstig uit jouw nieuwe provincie
Oh ja, die ken ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Scene uit Friends waar ze Nederlands spreken en ezel als scheldwoord wordt gebruikt.
Nou, ik integreer snel zoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Afkomstig uit jouw nieuwe provincie
Niet het beste nummer, wel het beste hiphopnummerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bedoelde meer van: dat is toch niet het beste nummer van de afgelopen 10 jaar
Ook dat is JdM.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, die ken ik.![]()
Ik ken nog wel wat films/series. Pearl Harbour, Band of Brothers.
Is dat je max ooit?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
zit je te zuipen of heb je de hik?![]()
![]()
ik kom net tot de ontdekking dat ik op 19 december vorig jaar 375 posts heb geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |