Stenders ownt Armin met 2 vingers in z'n poeperd!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja maar Armin van Buuren is nu op 538
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:14 schreef Evertjan het volgende:
krijgen we een marathon uitzending van EW?
ergens in het najaar. 12 uur lang!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:14 schreef themauster het volgende:
Een marathonuitzending van EW? dan wel zonder Domien en met 12 uur lang Henk Westbroek als gast ander wordt het niks.
Ik vind de laatste tijd 1 uur al lang zatquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ergens in het najaar. 12 uur lang!
laatste uurtje vandaag was iig prachtigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind de laatste tijd 1 uur al lang zat
Tour du Jour was er op vond ik net even wat interessanter.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laatste uurtje vandaag was iig prachtig
dat is toch met Genee enzo? mmm.....hoop dat dat op rtlxl staatquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Tour du Jour was er op vond ik net even wat interessanter.
Wellll met Domien erbij... Gewoon met Gerard, Michiel, Tjibbe, Tjibbe2,0, Tjibbe 3,0 , en Domien...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:14 schreef themauster het volgende:
Een marathonuitzending van EW? dan wel zonder Domien en met 12 uur lang Henk Westbroek als gast ander wordt het niks.
leg eens uitquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
zo, via Twitter even gevraagd of Tim weleens knollen voor citroenen verkoopt.
Knollen voor Citroenen verkopen is een spreekwoord. dan verkoop je rommel voor iets dat veel meer waard is. Tim heeft van achteren Knol, en om nou weer een paardengrap te maken....quote:
wie zijn 2.0 en 3.0??quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:24 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Wellll met Domien erbij... Gewoon met Gerard, Michiel, Tjibbe, Tjibbe2,0, Tjibbe 3,0 , en Domien...
Wat een figuur is die Gert Jakobsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Tour du Jour was er op vond ik net even wat interessanter.
Geweldig manquote:
Dat zijn de vrouwelijke tjibbes, als Tjibbe1.0 op vakantie is.. Of een schnabbel heeft.quote:
Als je de vrouwelijke Tjibbes 1.0 en 2.0 noemt (en je mist trouwens Tjibba AKA Astrid de Jong), moet je Domien eigenlijk De Boodschappenband noemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:24 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Wellll met Domien erbij... Gewoon met Gerard, Michiel, Tjibbe, Tjibbe2,0, Tjibbe 3,0 , en Domien...
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:29 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Dat zijn de vrouwelijke tjibbes, als Tjibbe1.0 op vakantie is.. Of een schnabbel heeft.
ik luisterde het afgelopen jaar niet altijd, maar ik kan me eerlijk gezegd geen EkstraWeekend zonder de Tjibster herinnerenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
2.0 - http://twitter.com/BeccaLomba
3.0 - http://twitter.com/MargotWit
Dus jij kent het item 'de boodschappenband' niet? Zonde...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik luisterde het afgelopen jaar niet altijd, maar ik kan me eerlijk gezegd geen EkstraWeekend zonder de Tjibster herinneren
Mijn schoonvader praat plat Drents dus voor mij was het inderdaad ook makkelijk verstaanbaarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kan merken dat ik regelmatig in Drenthe kom want ik verstond hem gewoon![]()
nope, heb het eigenlijk pas een jaar of iets langer geleden ontdekt......net als dat ik Der Rudy ook niet heel vaak met dat programma gehoord hebt. ik heb heel lang nauwelijks 3fm geluisterd tot ik op zondag een keer Bart hoorde, een paar weken later Timur en ineens hoorde ik op vrijdagavond een chaos en is het een vrij vast prik, terwijl Bart alweer van mijn weekprogram is geschrapt. meestal luister ik Ekstra, Stenders, Timur en soms stukken 3voor12 en MetMichiel. en op t werk pik ik de dagprogrammering op de achtergrond meequote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus jij kent het item 'de boodschappenband' niet? Zonde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |