Grappig, terwijl jij steeds meer luistert luister ik steeds minder. Eerst luisterde ik van Giel tot Coen&Sander +MetMichiel. Eerst vielen MM en Giel af want het werd me te saai.Toen werd de programmering vorig jaar omgegooid en toen viel voor mij op den duur ook Rabradio af want dat is ook saai en eentonig en sinds de laatste weken "track'' ik Domien ook niet echt meer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, heb het eigenlijk pas een jaar of iets langer geleden ontdekt......net als dat ik Der Rudy ook niet heel vaak met dat programma gehoord hebt. ik heb heel lang nauwelijks 3fm geluisterd tot ik op zondag een keer Bart hoorde, een paar weken later Timur en ineens hoorde ik op vrijdagavond een chaos en is het een vrij vast prik, terwijl Bart alweer van mijn weekprogram is geschrapt. meestal luister ik Ekstra, Stenders, Timur en soms stukken 3voor12 en MetMichiel. en op t werk pik ik de dagprogrammering op de achtergrond mee
nja, ik heb wel meer geluisterd hoor. een half jaar geleden luisterde ik iedere doordeweekse avond van 19u tot ik naar bed ging, nu meestal pas tegen 22u, soms iets eerder. Timur en de vrijdagavond skip ik alleen als ik niet thuis benquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Grappig, terwijl jij steeds meer luistert luister ik steeds minder. Eerst luisterde ik van Giel tot Coen&Sander +MetMichiel. Eerst vielen MM en Giel af want het werd me te saai.Toen werd de programmering vorig jaar omgegooid en toen viel voor mij op den duur ook Rabradio af want dat is ook saai en eentonig en sinds de laatste weken "track'' ik Domien ook niet echt meer.
Vroegah was alles beter *zucht* Huiswerk maken tijdens Ruudewild.nl was altijd standaard. S'avonds wel eens luisteren naar Isabelle. Tijdens vakanties was het altijd Denk aan Henk en op vrijdag Leuk is Anders en daarvoor de Steen en Been showquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik heb wel meer geluisterd hoor. een half jaar geleden luisterde ik iedere doordeweekse avond van 19u tot ik naar bed ging, nu meestal pas tegen 22u, soms iets eerder. Timur en de vrijdagavond skip ik alleen als ik niet thuis ben
maar vroeger! met Stenders nog in de middag en ruuddewild.nlen Denk aan Henk! later Stenders in de ochtend en later met Stenders mee naar Yorin
Jij hebt Domien getrokken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:41 schreef themauster het volgende:
[..]
en sinds de laatste weken "track'' ik Domien ook niet echt meer.
ik weet nog dat ik Showbizz van Muse had gekocht en dat je in de week erna prijzen kon winnen als je belde zodra je het intro van Muscle Museum hoorde. Ik steeds proberen, maar t lukte nooitquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter *zucht* Huiswerk maken tijdens Ruudewild.nl was altijd standaard. S'avonds wel eens luisteren naar Isabelle. Tijdens vakanties was het altijd Denk aan Henk en op vrijdag Leuk is Anders en daarvoor de Steen en Been show. De nummers die werden gedraaid tijdens de Arbeidsvitaminen stonden al van te voren in de tv gids
Dat jij vunzige gedachten krijgt bij Domien daar hoef je mij niet bij te betrekkenquote:
ik zou Domien trekken als ik daarvan heel veel DJ-talent kreeg en een vaste show op 3FM met Free Choice voor zolang als ik wil!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat jij vunzige gedachten krijgt bij Domien daar hoef je mij niet bij te betrekken
Nee dan zelfs nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou Domien trekken als ik daarvan heel veel DJ-talent kreeg en een vaste show op 3FM met Free Choice voor zolang als ik wil!
Twitterspamquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
WTF??? http://twitter.com/#!/LoveStroopwafel
Spamalertquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
WTF??? http://twitter.com/#!/LoveStroopwafel
ach, ik vind deze nog wel leukquote:
SPOILER: Vrijdag de 13 24-06-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag de 13 01-07-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
vette hiphopizzle 4 shizzle!quote:
nja, met (not the) GReatest rapper van 1000 Clowns als goede 2e dan....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Beste hiphopnummer van de afgelopen 10 jaar.
Wat is dat een baggernummer zegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, met (not the) GReatest rapper van 1000 Clowns als goede 2e dan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |