Van daar ook al die verkoop. Ik wil graag verder met korte scherpte dieptes heb ik ontdekt nadat ik verslaafd ben geraakt aan die 135mm. Die 70-200 gebruikte ik bijna nooit en die 50mm 1.8 is nu overbodig.quote:
Iron gebruik ik... (Chromium)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:58 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Welke browser heb je? In FF kun je het zo uitzetten, ik begreep van isdatzo dat je het in Opera in de css kunt aanpassen.
Die zou ik ook erg graag erbij willen maar zo duur idd. Maar ik ben goed in sparen dus die komt er ooit welquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:09 schreef Omniej het volgende:
Ik wil die 85/1.2 zo graag.Maar ja, die is echt even te absurd duur voorlopig.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:10 schreef tubacloud het volgende:
ik ben blij... bijna vakantie, goed plan voor moduleopdracht documentaire fotografie, woensdag naar duitsland, dinsdag gesprek voor een opdrachtlife's good
Ik moet hier aan denken, als je life's good zegt. Ik weet niet waarom.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:10 schreef tubacloud het volgende:
ik ben blij... bijna vakantie, goed plan voor moduleopdracht documentaire fotografie, woensdag naar duitsland, dinsdag gesprek voor een opdrachtlife's good
Nou ja, aan de andere kant, op een 7D is de 50/1.2 minstens zo interessant natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:10 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die zou ik ook erg graag erbij willen maar zo duur idd. Maar ik ben goed in sparen dus die komt er ooit wel
Ik dus ook. Nu is echt iedereen de klos voor een portret foto en sommige werden nu al gek van me. Heb je hem weer met zijn camera in mijn bekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:11 schreef SP22 het volgende:
Ik ben idd benieuwd naar de 1e resultaten van je nieuwe lens Wiebel!
Jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou ja, aan de andere kant, op een 7D is de 50/1.2 minstens zo interessant natuurlijk.Al blijft zo'n 85mm op termijn wel weer een leuke aanvulling op de 50 & 135 ja.
Je bent naar primes aan 't switchen?
Ojaaaaaaaa, trainspotting. Shit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:15 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Trainspotting
Fightvlub blijft sowieso ook 1 van mijn favoriete films.
17quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:18 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
JaEn dan vooral met korte dof. Dat is wat ik wil ben ik achter gekomen. Ik zie daar steeds meer in. Maar die 17-40 zou ik bijvoorbeeld nooit weg doen want die is, zoals jij ook weet, ook erg fijn. Super scherp en mooi breed maar net niet te breed op 17MM.
Had jij nog interesse in die 18-55? Die kan je ieder moment op komen halen voor niets. Voor je knutsel projectquote:
Jazekerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:22 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Had jij nog interesse in die 18-55? Die kan je ieder moment op komen halen voor niets. Voor je knutsel project
Dat hoor ik dan nog wel. Ik zal het bier iig ook koud zetten danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jazeker. Ik moet misschien binnenkort naar Vlaardingen, zou de week van de 11e zijn (dag weet ik nog niet precies). Ik schop je tegen die tijd wel ff om iets af te spreken.
Enneh, ik wil wel even die 50mm zien ehhh.
Dat is wel vet ja. een maat van mij heeft die uitlaten ook zo onder zijn zadel. Echt mooi vind ik dat ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
Enne.. Leo's. Deze. De SBK-versie
.
[ afbeelding ]
Niet mijn motor. Niet mijn foto. Maar die pijpen.. met katvervanger want fuck emissie-eisen, ik wil gas met die bak [ afbeelding ] .
Hehe, ja ik ken 't gevoel. Kwaliteit weegt!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat hoor ik dan nog wel. Ik zal het bier iig ook koud zetten dan
Het eerste wat mij opvalt aan die 50mm is dat ie klein is maar loodzwaar voor zo een klein ding. Ik vind dat altijd wel fijn als een lens wat zwaarder is.
Viel Spaß!quote:[..]
Dat is wel vet ja. een maat van mij heeft die uitlaten ook zo onder zijn zadel. Echt mooi vind ik dat ook.
Maar ik ben er vandoor. Het is vrijdag avond, game avond
Javascript aanstaan? Anders doen je knopjes 't idd niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:31 schreef SP22 het volgende:
Grrrr... Nog steeds missen er knopjes en is mn laptop niet vooruit te branden.
Op zich wel grappig, ik zal op termijn ook wel naar primes overstappen denk ik (als ik er een keer geld voor vind) en toch zal de 17-40 hier ook wel blijven ja, tenzij er ergens een zak geld uit de lucht valt en ik hem kan vervangen voor een 16-35 dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:18 schreef Wiebeldak het volgende:
JaEn dan vooral met korte dof. Dat is wat ik wil ben ik achter gekomen. Ik zie daar steeds meer in. Maar die 17-40 zou ik bijvoorbeeld nooit weg doen want die is, zoals jij ook weet, ook erg fijn. Super scherp en mooi breed maar net niet te breed op 17MM.
D'r zal ook wel een beste bak glas in zitten ja...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:30 schreef Wiebeldak het volgende:
Het eerste wat mij opvalt aan die 50mm is dat ie klein is maar loodzwaar voor zo een klein ding. Ik vind dat altijd wel fijn als een lens wat zwaarder is.
Andere browser proberen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:33 schreef SP22 het volgende:
Er lijkt iets niet te werken.. zoals jullie weten had ik nooit problemen met knopjes..
Gebruik Chrome.. hij is nu weer aan het rebooten.. java opnieuw geïnstalleerd..quote:
Geen last van.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een kut lettertype blijft het toch
ik heb juist altjid goede primes gekocht. Zooms hangen er al jaren wat bij. In principe wil ik nog wel een 28-70 en een 70-200 in 2.8 kopen. Maar ik zie steeds weer nieuwe primes die ik liever heb.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:36 schreef Omniej het volgende:
[..]
Op zich wel grappig, ik zal op termijn ook wel naar primes overstappen denk ik (als ik er een keer geld voor vind) en toch zal de 17-40 hier ook wel blijven ja, tenzij er ergens een zak geld uit de lucht valt en ik hem kan vervangen voor een 16-35 dan.
Nou ja, weet je wat 't is, ik vind primes honderd keer leuker als het me puur om het fotograferen gaat, maar op een vakantie of dagje tussendoor zou ik niet zonder zoom kunnen. Dus ik heb er juist voor gekozen eerst een paar leuke zooms te halen en daarna pas op fatsoenlijke primes over te stappen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:07 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
ik heb juist altjid goede primes gekocht. Zooms hangen er al jaren wat bij. In principe wil ik nog wel een 28-70 en een 70-200 in 2.8 kopen. Maar ik zie steeds weer nieuwe primes die ik liever heb.
Bazenbaardquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:41 schreef SP22 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sneaky portrait 1 by opticalworld, on Flickr
Major oops!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:59 schreef Puala het volgende:
mijn telefoon is zichzelf aan het whipen
heb in mn slaap de pincode 4x verkeerd ingetoetst, toen puk code + pincode gewijzigd.. vraagt ie om een wachtwoord. En die wist ik niet
Ja nogal. Ik snap gewoon niet waarom hij met dat wachtwoord kwam en ik heb nog steeds echt geen idee waarom ik hem ook niet weetquote:
Ik zou hem zo laten en met PS aan de slag gaan om die dingen beneden (bord, lantaarn, blaadjes) er uit weg te werkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:03 schreef SP22 het volgende:
Hoe zouden jullie deze croppen?
[ link | afbeelding ]
Tallinn architecture by opticalworld, on Flickr
Das ook nog een optie ja...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou hem zo laten en met PS aan de slag gaan om die dingen beneden (bord, lantaarn, blaadjes) er uit weg te werken
Waarom überhaupt wachtwoorden en pincodes?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja nogal. Ik snap gewoon niet waarom hij met dat wachtwoord kwam en ik heb nog steeds echt geen idee waarom ik hem ook niet weet
Ikh ad er een stukje boom bijgecropt, lijkt me wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:03 schreef SP22 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat dus. Ik snap dat niet. Pincode = om toestel aan te krijgen + toestel te ontgrendelen. Beide dezelfde pincode. Maar dat wachtwoord snap ik gewoon nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom überhaupt wachtwoorden en pincodes?
Heb je geen groothoekvariant?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:07 schreef SP22 het volgende:
zo'n gebouw staat dan midden tussen de oude verlaten sovjet blokkendozen in de haven
Ik kom natuurlijk uit het primetijdperk. Toen fatsoenlijke zooms niet bestonden (of onbetaalbaar waren). Voor de vakantie gaan naast een tas met primes ook 2 zooms mee. Voor het snelle stadswerk overdag. In de muziekkelders waar ik vaker sta zou je overigens met een 2.8 zoom nog weinig kunnen beginnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:12 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou ja, weet je wat 't is, ik vind primes honderd keer leuker als het me puur om het fotograferen gaat, maar op een vakantie of dagje tussendoor zou ik niet zonder zoom kunnen. Dus ik heb er juist voor gekozen eerst een paar leuke zooms te halen en daarna pas op fatsoenlijke primes over te stappen.Zit nu in de fase dat ik de zooms compleet heb.
Niet doen, is niet goed voor je camera.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:16 schreef SP22 het volgende:
Kon niet verder naar achter zonder in het water te donderen..
Kun je voor de rest wel weer overal bij?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:19 schreef Puala het volgende:
Ben serieus zelfs mijn telefoonnummers op mn sim kaart kwijt..
Zover ik zie wel. Mis wat icoontjes van mn mail. Alleen staan de settings wel zo dat hij ze moet laten zien. Alle apps staan er ook nog op zie ik zelfs.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:22 schreef SP22 het volgende:
[..]
Kun je voor de rest wel weer overal bij?
(ik ben vorig jaar 3x mn telefoonnummers kwijt geweest..)
Over de kruisende lijnen naar boven toe. abstract dus denk ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:03 schreef SP22 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
En wat hebben we nu geleerd?
Dat pincodes blackberry's ondingen zijn. Of iig, op een telefoon.
De hele onderkant met de reflecties eraf dus?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Over de kruisende lijnen naar boven toe. abstract dus denk ik.
Toevallig voor Android?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom überhaupt wachtwoorden en pincodes?
En ik heb een tooltje dat om de nacht m'n contacten, kalender, etc, back-upt naar het geheugenkaartje. Ben al meerdere keren blij geweest dat ik dat deed.
PIM backup, volgens mij is 't er ook voor android.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:38 schreef Marc H het volgende:
[..]
Toevallig voor Android?![]()
ben eindelijk klaar met kopieren van data van de oude harddisks naar de nieuwe harddisks in mijn nasje. Nu nog even uitzoeken waarom windhoos traag opstart (+/- 5 min), en zo nu en dan even bevriest.
![]()
Zo gaaf.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:36 schreef SP22 het volgende:
http://digg.com/news/offbeat/i_believe_i_just_made_a_seahorse_pic
Vandaag geld gehaald, morgen aanhanger halen, maandag van hier naar Glasgow (ga samen met een maat, daar staat die van hem). Dinsdag terug en ergens in de buurt van Nottingham die van mij oppikken.quote:
En dan rijden!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vandaag geld gehaald, morgen aanhanger halen, maandag van hier naar Glasgow (ga samen met een maat, daar staat die van hem). Dinsdag terug en ergens in de buurt van Nottingham die van mij oppikken.
Deze:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:52 schreef SP22 het volgende:
Ach dat je geduld hebt, heb je inmiddels wel bewezen! Welke wordt het nou? (heb niet alles meegekregen)
Pas maar op voordat ik jouw bootje vervloek.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:06 schreef Timmos het volgende:
Pas maar op voordat ik ook déze motor vervloek..
Ik kan zwemmen, en water komt niet zo hard aan..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pas maar op voordat ik jouw bootje vervloek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.instagram.com/frozenaction
Canon EOS 6D
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:13 schreef SP22 het volgende:
[ afbeelding ]Als je een fatsoenlijk scherm en ogen hebt niet. Kan 't zo ook lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ik ook als het goed is... op Fortarockquote:
Zo hard heb je het nou ook weer niet nodig.... toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:52 schreef SP22 het volgende:
Lol!![]()
Follower request op twitter:
Your pending follower requests
Nikon D90 Tips
NikonD90Tips Nikon D90 Tips
We will give you Tips For Nikon D90
Ook wel een beetje genieten van je vakanties hoor!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:23 schreef Chanty het volgende:
Ook weer sinds woensdag thuis. Gisteren alweer gewerktInmiddels alle foto's door zitten kijken en zitten wel wat toffe tussen. Met de volgende vakantie waar safari's bij zitten wil ik wel een betere zoomlens met beeldstabilisatie en lichtgevoeliger
Nu moet ik ergens nog tijd zien te vinden om alles uit te sorteren en een selectie te maken voor een fotoboek
Oh ik heb volop genoten hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ook wel een beetje genieten van je vakanties hoor!
Methanol is echt bazenspul... alle vetvlekken van mijn sensor en zo te zien geen residuen or whatsoever! Op naar Fortarock!
Ben je niet bang dat je jezelf te lekker maakt?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:12 schreef kanovinnie het volgende:
Gister trouwens even met een 1D m3, 40D, 100-400, 17-40 en 70-200 f/2.8 IS mogen spelen. Moest 2 uur wachten tussen het einde van het werk en begin bedrijfsuitje.
Zo'n 40D (met grip) (en 1D helemaal) is toch een stukkie groter dan een 400D
Neuh. Het is nu wel leuk geweest voor dit jaar. En volgend jaar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:40 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je jezelf te lekker maakt?
gister even op burst. PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, 10 foto's gemaakt. tijdsduur: 1 sec.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nu een 1D3 mee, en na zo na twee dagen begin ik er toch wel aan te wennen
ISO, rest is het gewoon echt uitproberen. Ik schiet echt met compleet andere instellingen dan normaliter met mijn eigen camera.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
gister even op burst. PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, 10 foto's gemaakt. tijdsduur: 1 sec.
Wat zijn de grote voordelen van een 1Dm3 tov 1Dm2?
Grappig. Ik zou juist denken dat de body's aardig hetzelfde zijn kwa bediening (en dus ook kwa instellingen).quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ISO, rest is het gewoon echt uitproberen. Ik schiet echt met compleet andere instellingen dan normaliter met mijn eigen camera.
Dat dacht ik dus ook,maar schijn bedriegtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Grappig. Ik zou juist denken dat de body's aardig hetzelfde zijn kwa bediening (en dus ook kwa instellingen).
Upgraden naar 2 m3's is alleen wel een dure grap
Maar zo'n 1Dm3 voelt wel fijn aan. Alleen zijn ze "wat" te duur.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook,maar schijn bedriegt
Sorry! Online op phone, krijg niet alles mee..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:30 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb vanmorgen een D7000 gekocht!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je! Het is enorm cool. Ongelooflijk, wát een verschil met de D70 uit 2004.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:06 schreef SP22 het volgende:
[..]
Sorry! Online op phone, krijg niet alles mee..
Maar das.wel een.coole.upgrade!
Dat zal inderdaad wel. Stuk scherper zeker?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dank je! Het is enorm cool. Ongelooflijk, wát een verschil met de D70 uit 2004.
Hoe krijg jij dat allemaal zo snel nabewerkt en geüpload terwijl je daar nog in het veld bent?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Beetje gezapige bands deze middag, hopelijk gaat dat nog wat beter worden.
Gaslight was wel weer leuk
[ afbeelding ]
Ik heb nog niks op de PC staan, maar het lijkt alsof die body met een zonnetje is geleverd, zoveel licht zit erin!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel. Stuk scherper zeker?
Ik heb hier ook 2 jaar voor gespaard hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensen met hun mooie cameras. Ik doe het nog steeds met een stomme compact die ik jaren geleden zelf gekocht heb. Als ik toch eens geld had
.
laptop mee, inladen, kwartiertje bewerken, en hop naar de volgende.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hoe krijg jij dat allemaal zo snel nabewerkt en geüpload terwijl je daar nog in het veld bent?
Heb je dan backstage plekken waar je rustig kan zitten?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
laptop mee, inladen, kwartiertje bewerken, en hop naar de volgende.
Neuh dat niet echt, wel stroom.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je dan backstage plekken waar je rustig kan zitten?
ooooooooooooookquote:
Dat zal ik zekerquote:
Nu niet in je broek gaan plassen van de zenuwenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eerste band dit weekend waar ik het serieus een beetje spannend vind
Krijg je een btje de tijd om wat moois te schieten of is dit ook weer zo kort?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eerste band dit weekend waar ik het serieus een beetje spannend vind
3 nummertjes hè.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:08 schreef SP22 het volgende:
[..]
Krijg je een btje de tijd om wat moois te schieten of is dit ook weer zo kort?
Waarom moet je zo snel oprotten. Zoveel fotobazen die daar rondlopen?quote:
Contractueel afgesproken, allerlei andere regels erbij. En daarnaast is een soort van regel die overal vast staat.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom moet je zo snel oprotten. Zoveel fotobazen die daar rondlopen?
Als in teveel detail opnames?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
Oja SP22, ik vind je reeks nogal onestlands. Daar bedoel ik mee dat ik niet echt een gevoel krijg alsof het in Estland gemaakt is. Sowieso vind ik de dierenfoto's er niet erg bij horen, tenzij het natuurlijk inheemse dieren zijn.
Nou, dat niet. Maar meer dat ik niet echt een estlands gevoel krijg bij de foto's. Vooral omdat een hoop foto's (ondanks het feit dat ze mooi zijn, daar niet van) passen daar niet bij. Bijvoorbeeld die witte boot. Mooie foto, maar ik zie de link met Estland niet.quote:
Ik zie er maar 2quote:Weet niet of die dieren inheems zijn.. het waren er iig véél!
Misschien is het mijn eigen beeld, maar ik zou het wat meer oostbloks verwachten. Zoals het sovjet gedeelte, en de 2 mannetjes die op dat bankje zitten. Al vraag ik me wel af waar hij naar wijst. Ik neem aan dat hij de weg wijst voor toeristen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:27 schreef SP22 het volgende:
Het rare was ook dat je je soms net in NL waande. Die stranden met de grote keien zijn wel heel karakteristiek. Prangli was echt zo'n eilandje waar de tijd heeft stil gestaan. Houten huisjes, bootjes, oude auto's.
De kleuren waren overigens wel veel feller daar. (de blauwe lucht met een btje hulp van mn pola filter).
Ik ben wel benieuwd wat jij typisch Ests zou vinden
Had ik idd ook verwacht. Veel grauwer. Het was natuurlijk ook fantastisch weer, maar het land is eigenlijk heel kleurrijk. Ook de gebouwen zelf. Het is meer Scandinavisch denk ik. (ook qua taal merk je daar de invloeden van).quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien is het mijn eigen beeld, maar ik zou het wat meer oostbloks verwachten. Zoals het sovjet gedeelte, en de 2 mannetjes die op dat bankje zitten. Al vraag ik me wel af waar hij naar wijst. Ik neem aan dat hij de weg wijst voor toeristen?
Morgen nogquote:Op zondag 3 juli 2011 00:48 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan niet wachten tot dat hele rockwerchter afgelopen is. Dan blijft mijn twitter een beetje schoon
NK Ponderslaan. Op een balk boven het water proberen om je tegenstander er af te meppen.quote:
Dan ruikt heel je huis lekkerquote:Op zondag 3 juli 2011 10:30 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh, vandaag deel 2 van de grote schoonmaak in m'n huisje. En later vanmiddag een appeltaart bakken
Je wordt nog wel een volleerde huisvrouwquote:Op zondag 3 juli 2011 10:30 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh, vandaag deel 2 van de grote schoonmaak in m'n huisje. En later vanmiddag een appeltaart bakken
Jup de oostpoortquote:Op zondag 3 juli 2011 11:47 schreef Xilantof het volgende:
@chanty: waar zijn die foto's gemaakt? Is dat de poort in Delft? prachtige dag zo te zien!
Prachtig! Gefeli, nogmaals!quote:Op zondag 3 juli 2011 12:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jup de oostpoortWas een tip van PdeHoog, echt een prachtige locatie voor foto's
En het weer was gewoon perfect die dag. Strakblauwe hemel, 23 graden en een geweldige zonsondergang die avond dus helemaal tof
Ja, is mooie locatie, zeker als het weer meewerkt. Wie had jullie foto's ook alweer gemaakt?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jup de oostpoortWas een tip van PdeHoog, echt een prachtige locatie voor foto's
En het weer was gewoon perfect die dag. Strakblauwe hemel, 23 graden en een geweldige zonsondergang die avond dus helemaal tof
Mijn tante, ze is fotograaf dus scheelde weer wat kosten en ik mag zelf het fotoboek in elkaar knutselen en dat vind ik (ondanks dat het wat werk is) wel heel fijn. Ze zei dat ze anders nooit iemand de ruwe data zou gevenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:47 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, is mooie locatie, zeker als het weer meewerkt. Wie had jullie foto's ook alweer gemaakt?
Indeed handig! Ik krijg ook nog wel eens de vraag of ik geen raw aan wil leveren... Jurk blijft prachtigquote:Op zondag 3 juli 2011 15:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mijn tante, ze is fotograaf dus scheelde weer wat kosten en ik mag zelf het fotoboek in elkaar knutselen en dat vind ik (ondanks dat het wat werk is) wel heel fijn. Ze zei dat ze anders nooit iemand de ruwe data zou geven
Ja alleen om die jurk nog eens te kunnen dragen zou ik moeten hertrouwenquote:Op zondag 3 juli 2011 15:07 schreef freud het volgende:
[..]
Indeed handig! Ik krijg ook nog wel eens de vraag of ik geen raw aan wil leveren... Jurk blijft prachtig. Ook het contrasterende in zijn jasje met dat paars is erg tof
Mooi! Tof dat je zoveel van die vette achtegrond in beeld hebt gebracht.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
En de dag is weer begonnen
[ afbeelding ]
Gave foto's. Jullie zien er beide prachtig uit.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:34 schreef Chanty het volgende:
Behalve de berg vakantiefoto's heb ik ook een stapel trouwfoto's van de fotograaf hier liggen die ik mag uitsorteren en nabewerken. Wel leuk om te doen, lekker nagenietenZijn alweer een maand getrouwd
Even patsen met mijn jurk
[ afbeelding ]
En de back-up (eigen) trouwauto, nadat de echte trouwauto het de dag ervoor heeft begeven.
[ afbeelding ]
Wow Vader Abraham zou jaloers zijn op die baardquote:Op zondag 3 juli 2011 15:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Mooi! Tof dat je zoveel van die vette achtegrond in beeld hebt gebracht.
Ik kwam net een erg fotogeniek persoon tegen. Blijkt een Imker te zijn.
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zondag 3 juli 2011 11:34 schreef Chanty het volgende:
Behalve de berg vakantiefoto's heb ik ook een stapel trouwfoto's van de fotograaf hier liggen die ik mag uitsorteren en nabewerken. Wel leuk om te doen, lekker nagenietenZijn alweer een maand getrouwd
Even patsen met mijn jurk
[ afbeelding ]
En de back-up (eigen) trouwauto, nadat de echte trouwauto het de dag ervoor heeft begeven.
[ afbeelding ]
Zo... da's een lading rood....quote:Op zondag 3 juli 2011 15:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
En de dag is weer begonnen
[ afbeelding ]
lekkere dieptewerking man!quote:Op zondag 3 juli 2011 15:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekkere foto inderdaad.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op zondag 3 juli 2011 16:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zo... da's een lading rood....
Gisteren 14 metalbands geschoten op FortaRock...
ach, maar 14 uur, watjequote:Op zondag 3 juli 2011 16:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
Tien uur geleden kwam ik net thuis uit mijn werk. En 24 uur geleden was ik net een kwartier aan het werk...
Als ze m nou eens plaatsen...quote:
Vind t eerste nogal een kut opmerking als ik eerlijk ben. Maar goed, hij komt wel online vandaag of morgenquote:Op zondag 3 juli 2011 18:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als ze m nou eens plaatsen...Zometeen naar James Blunt en Krystl....
Ahjoh niet aanstellen, jullie doen je werk, dooddinges doet zijn werk.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Vind t eerste nogal een kut opmerking als ik eerlijk ben. Maar goed, hij komt wel online vandaag of morgen
Tussen dronken malloten rond moeten lopen, geduwd worden, een nat pak halen e.d. is 14 uur best lang hoor.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:51 schreef Marc H het volgende:
[..]
ach, maar 14 uur, watje. Is toch niet zo lang?
Ik heb wel eens 24 uur continu op mijn werk gezeten, even een probleempje oplossen met Exchange.
Veilig thuis!!! Jeeeej!quote:
Oei,... als die erdoorheen zakt... daar gaat je gloednieuwe D7000! Hoe bevalt ie?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:55 schreef Schanulleke het volgende:
Welkom terug dan maar! Fijne tijd gehad?
Ik was gisteren op een verjaarspartijtje en maakte deze foto door onder de trampoline te kruipen. Omdat ik niet vies wou worden heb ik er niet het maximale uitgehaald. Ook zit ik te denken om de volgende keer boven een reflectiescherm of een flitser neer te zetten. Het effect vind ik wel grappig namelijk.
[ link | afbeelding ]
Up! by Gilles 1972, on Flickr
Je doet maarquote:Op maandag 4 juli 2011 00:37 schreef SP22 het volgende:
Ja hallo! Als er niemand schrikt ga ik maar naar bed...
Is volgens mij al uit... ik pak even mijn zaklamp om te checken...quote:
Hihihihiquote:
Jij zult straks na een tweet van Black Eyed Peas vast met Fergie in een jacuzzi belanden... verschil moet er wezenquote:
Ik heb een leuke foto van d'rquote:Op maandag 4 juli 2011 01:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jij zult straks na een tweet van Black Eyed Peas vast met Fergie in een jacuzzi belanden... verschil moet er wezen
Fijn dat jullie solidair zijn...quote:
Kon ik dat maarquote:Op maandag 4 juli 2011 07:30 schreef Omniej het volgende:
[..]
Voor mij misschien ook wel ja, al dan niet gepland.
Mogguh!quote:Op maandag 4 juli 2011 08:25 schreef Merlijn het volgende:
Goedemorgen. het is weer maandag![]()
Iedereen fijn weekend gehad?
Ja,... foto's, video's enzo. Ik zal t nog even aan m'n vader vragen, maar volgens mij waren die allemaal bewogen (compactcameraatje). Misschien dat ik deze week ff terug ga om wat betere foto's van de wand te makenquote:Op maandag 4 juli 2011 08:50 schreef Merlijn het volgende:
Trouwens, zijn er eigenlijk foto's gemaakt van je expositie?
Foon gewoon uitzettenquote:Op maandag 4 juli 2011 09:22 schreef Timmos het volgende:
Weer maar richting de sportschool en vanmiddag een siesta.. Lag om 23.10 in bed, maar tot 4 uur wakkergehouden door iemand op whatsapp
..
Was het een leuk iemand?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:22 schreef Timmos het volgende:
Weer maar richting de sportschool en vanmiddag een siesta.. Lag om 23.10 in bed, maar tot 4 uur wakkergehouden door iemand op whatsapp
..
Ja, was heerlijk weer. Alleen onkruid is een drama met die wind.... ben er maar met de bladzuiger achteraan gerendquote:Op maandag 4 juli 2011 09:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja,... foto's, video's enzo. Ik zal t nog even aan m'n vader vragen, maar volgens mij waren die allemaal bewogen (compactcameraatje). Misschien dat ik deze week ff terug ga om wat betere foto's van de wand te maken
't Was goed weer om in de tuin te werken he? Niet te warm en droog.
[..]
Exact wat ik dacht...quote:
Nou Timmos! Zeg op?quote:
Balenquote:Op maandag 4 juli 2011 10:16 schreef SP22 het volgende:
Die was gemoderniseerd..
Geen duikboot meer te bekennen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |