Estland! Staat ook hoog op mijn wishlist

En volgens mij is het een prachtige bestemming voor cultuur, rust en fotografie (wat je ook laat zien).
Qua foto's mis ik inderdaad een rode lijn. De insektenfoto's zou ik bijvoorbeeld er niet eens tussen plaatsen, omdat het vrij weinig zegt over Estland. Ze zijn wel prachtig.
Over het algemeen denk ik dat het altijd moeilijk is om een serie te maken van een bepaald land omdat het teveel 'beeldende informatie' geeft. Als je dan miniseries gaat maken zou het volgens mij makkelijker zijn. In jouw geval bijvoorbeeld aparte series met foto's van Prangli, de verschillende gebouwen in Estland, de bevolking en foto's van die oude Trabantjes.
Aan de foto's is er technisch weinig op aan te merken.
Nr. 1: leuk!
Nr. 2: Wat Heintje al zegt eigenlijk; jammer van de arm voor zijn gezicht. De foto is ook erg en profil geschoten, waardoor je weinig van de gezichten te zien krijgt.
Nr. 6: ik heb het gevoel dat het scheef staat, maar dat valt makkelijk te corrigeren.
Nr. 7 vind ik gaaf! Dat zijn van die sfeerbeelden wat erg kenmerkend zijn aan oude oostblok-steden.
Nr. 8: lekker contrast, polarisatiefilter gebruikt zeker dat de lucht zo donkerblauw is? Vind het wel iets hebben, maar kan mij voorstellen dat dit
De foto's van Prangi zijn mijn favoriet; echt een idyllische omgeving vol rust.
Foto 14 valt er dan weer buiten omdat deze als enige in zwart/wit is. Zonde!